Äänestys
Kysymys: Mikä merkki hallitsee imum coeliasi
Oinas - 37 (9%)
Härkä - 24 (5.8%)
Kaksonen - 35 (8.5%)
Rapu - 36 (8.7%)
Leijona - 32 (7.7%)
Neitsyt - 30 (7.3%)
Vaaka - 34 (8.2%)
Skorpioni - 45 (10.9%)
Jousimies - 40 (9.7%)
Kauris - 32 (7.7%)
Vesimies - 39 (9.4%)
Kalat - 29 (7%)
Äänestäjiä yhteensä: 362

Sivuja: 1 2 [3] 4 5 ... 13
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: IC merkkisi (ja miten se näkyy)  (Luettu 116794 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Alegría
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 70



Profiili
« Vastaus #30 : 23.02.2006 23:12:28 »

Ic onpi härässä.

Mi-Olea tuossa pisti juttua ic härästä, ja tää seuraava lause oli aikalailla osuva mun kohdalla.
"Heittäydyt helposti ylihuolehtivaksi, ja riskientorjunta-fanaattisuutesi saa muun perheen tukehtumaan rakentamiisi suojauksiin"


jep jep...  Smiley

Koti ja elämänlaatu on yleensäkin niitä asioita mihin haluan panostaa, mieluummin kuin lomamatkoihin tms. Onko se sitten sitä ic härkää vai mitä... :Smiley
tallennettu

Au rapu
Kuu skorpioni
Asc jousimies
Mirjam
Vieras
« Vastaus #31 : 23.02.2006 23:18:55 »

Itsekin tuota ic-härkää pohdin, kun ensin se tuntui aika oudolle..., mutta kun oikein mietin, niin onhan se tavallaan jotain perustavanlaatuista minussa, mutta ehkä niin syvällä tai jotain, että muiden merkkien merkityksien alta, en ole moista ennen edes huomioinut itsessäni.

Tutkailin tuossa samalla tuota keskitaivasta...
Onko siitä muuten erikseen joku ketju täällä foorumilla jo?
Hiukan yritin etsiä, mutta en löytänyt...

Kun tutkailin omaani, joka on siis Skorpoioni keskitaivaalla yhdistettynä tuohon jousimies nousuun, niin tavallaan oli melkoisesti tuon keskiyön merkin 'vastainen', ikäänkuin ne 'haastaisivat toisiaan'Huh  idiot2
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6577


Profiili WWW
« Vastaus #32 : 23.02.2006 23:56:12 »

mi-olea
   ei ne haasta,ne täydentää toisiaan
    voima-vastavoima periaatteella
    härkä maamerkkinä auttaa vesimerkkiä ,skorpionia välillä sinne kuivallekin maalle tunteiden rämeiköstä ja toisinpäin,vesimerkki auttaa  maamerkkiä saamaan yhteyden tunteisiinsa ja unohtamaan sen liiallisen järkeilyn

 ic härälle luulisi turvallisuuden tunteen olevan kaksin verroin tärkeämpi kuin muille kun se sisäinen turvallisuus kuvaa tuota huonetta ja härälle turvallisuus on a ja o
en tiedä tuoko sitä kiinteä omaisuus,maallinen mammona
onko seinilläsi arvokasta taidetta esim. tai lattialla itämaisia villamattoja
onko kotonasi tiukat rutiinit?

..ja aloitapa sitten mc-ketju,kun kerkesit aatella ensin....
se on tarkoituksenmukaista että se mc on vastamerkki
minäkin olen mc vaaka-diplomaatti,hienotunteinen ja VOIN sitten kotona olla ja revitellä tuliset tunteet oinasmaisesti ulos
tallennettu
Mirjam
Vieras
« Vastaus #33 : 24.02.2006 00:09:45 »

Tuo minusta olikin nyt jännää, kun ensimmäisen kerran oikein pohdin tuota IC härkääni...en ollut todellaakaan moista puolta tiedostanut edes itsestäni... uglystupid2

Olen niin 'lillunut' noissa veskari jouskari merkeissäni, ja vapauden kaipuussani ja tilan ja muuttuvuuden tarpeissani, että tuo on jäänyt ihan näkemättä.

Muutenkin kun olen muuttavaista sorttia, että en ole montaa vuotta koskaan samassa paikassa asunut, en osannut tuota itsestäni nähdä...(nytkin taas muutto suunnitelmissa ja vähän kauemmas kuin koskaan ennen)

Oikeastaan en löytänyt tuosta muulla tapaa itseäni vielä, kuin juuri tarve 'suojella' lapsiani 'muotti yhteiskunnalta' ja 'manipulatiivisuudelta ja toisten tunne projisoinneilta'  (onhan siinäkin jo  Cheesy ). Olen mieltänyt sen joksikin syväksi äidin vaistoksi, mikä herää, jos jokin 'uhkaa' lapsiani tai läheisiäni..vaikka muuten olen rauhallinen, silloin olen kuin leijona, joka hyökkää.... knuppel2

Ja kodista...hmmm...'kallis maku' minulla on...tai no...siis olen itse niin kokenut (ja niin on myös minulle sanottu) että 'esteettinen silmäni' on tarkka...tai jotain sinnepäin...
Liekö se sitten osaltaan tuohon liittyvän...paksua villamattoa, selkeyttä, jykevyyttä ja ripaus eksotiikka...ja tietysti Stenvallia... Wink (mutta ei toki öljyvärinä)

Rutiineja ja varsinkaan tiukkoja meillä ei todellakaan ole...päinvastoin kartan kaikenlaista rutinoitumista...
tallennettu
tuulispää
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 274



Profiili
« Vastaus #34 : 24.02.2006 08:02:04 »

Oinaassa onpi minun keskiyö ja kyllä meilläkin järjestys muuttuu tuon tuosta,jos ei isompaa niin ainakin kukat saavat uuden paikkansa.
Tavarat pitää olla järjestyksessä,eikä ylimääräistä rojua näkyvillä,eli kaikki komeroon...pois silmistä.Mutta näkisittepä ne komerot.. Cheesy Grin
tallennettu

Aurinko Leijona
Nouseva Jousimies
Kuu Neitsyt
Merkurius Leijona
Venus Rapu
Mars Neitsyt
Keltainen Galaktinen Ihminen
Tiinamaria
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 38



Profiili
« Vastaus #35 : 24.02.2006 08:45:53 »

Hei
Mistä minä tiedän missä merkissä IC on?? Shocked
Neuvoja tahtoo hän.  crazy2
tallennettu

"Jokainen on oman kohtalonsa arkkitehti." (englantilainen sananlasku)
******************************************

Aurinko kauris, kuu leijona, nouseva neitsyt
Sininen Planetaarinen Apina
matelkis
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 3



Profiili
« Vastaus #36 : 24.02.2006 08:52:15 »

Lainaus
IC löytyy kaloista.
Se näkyy hyvinkin selvästi nyt aikuisena, kun kodista on tullut ERITTÄIN tärkeä paikka. Nuorempana asustelin kommuuneissa ja matkustelin.

Kotona haluan ylläpitää rauhaisan, hyväksyvän fiiliksen yllä. Ajatukset liikkuu paljon filosofisissa ja henkisissä jutuissa. 

Sisustuksessa näkyy paljon itämaista vaikutetta värien ja muotojen saralla. Mieluusti vähän hämärää, kynttilöitä ja pistevaloja. Usein palaa aromalampussa fiiliksen mukaisia öljyjä. Siisteydestä tykkään myös.  Ja tietty musiikkia...

Kotiini en mielelläni kutsu kuin sellaisia ihmisiä, joiden kanssa voin olla täysin rennosti oma itseni. Muuten voimat loppuu hetkessä. Voin henkisesti pahoin, kun joskus on pakko ottaa vastaan pakollisia sukulaisvisiittejä, velvollisuuskohtaamisia omalla reviirilläni.

Kuulosti samalta, miten olen minäkin IC  kalat kotiani ajatellut. Kotini ei ole bile-paikka ja haluan olla kotona rennossa ilmapiirissä.
 askendentti skorpioni vaatii suojautumaan vihollisilta, myös toisten kodeissa.  aurinko leijona rakastaa itseeni kohdistuvia juhlia, jolloin pääroolin esittäminen on ihanaa. Juhlat vaativat hienot puitteet, kartano tai linna sopii tilaisuuteen hyvin!
tallennettu

nouseva skorpioni, aurinko leijona, kuu vaaka
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3625



Profiili
« Vastaus #37 : 24.02.2006 09:36:20 »

TiinaMaria, Katso kartaltasi, sieltä löytyy Ic, eli neljäshuone, Mc akselin toinen pää, mitenkäs sen kuvailisi  :Smiley  Smiley
tallennettu
Ajatus
Astroholisti
*****
Viestejä: 2365


Linnunradan liftari


Profiili
« Vastaus #38 : 24.02.2006 09:38:11 »

Onpas tänne tullut tosi hauskoja kuvauksia IC-merkeistä! Grin Hyvin osuvaa. Ja Katja-Q, minusta ainakin kuvauksesi läheni ihan oppikirjakuvausta Vesimies-IC:stä...

Niille jotka vasta tutustuvat tähän asiaan, löytyy IC:n merkki vaikkapa tuolta Omasta astrosta katsomalla kartan alapuolella olevasta listauksesta otsikon Huoneiden kärjet alapuolelta kohta Keskiyö.

Mites muilla? Löytyykö yhteyksiä omasta IC merkistä lapsuuden vaikuttajiin tai oman jälkikasvun (tai ehkä kumppanin) kartoille?

Jälkikasvua ei ole, mutta minulla äidin aurinkomerkki on sama kuin oma kuumerkkini. Kyllä se äiti useimpien kartalla jotenkin näkyy, joko kuumerkissä tai nähtävästi IC:n merkissä (tai neloshuoneen planeetoissa?). Minulla sekä kuun että IC:n merkki viittaavat vilkkaaseen liikenteeseen ja kommunikaatioon, ja lapsuudessani meillä asuikin koko joukko väkeä. Olen kotoisin maalaistalosta, joten isäni isovanhempien lisäksi myös kaksi isäni siskoa asuivat meillä vielä silloin kun olin ihan pieni. Merkurius muuten symboloi myös sisaruksia ja niitä on tietysti itsellänikin - hekin asuivat kaikki kotona, koska ovat minua nuorempia.

Nykyisin IC:n merkki ja Merkurius-kuu näkyvät kumppanissani, jonka kuumerkki on Kaksoset (hänen äitinsä on aurinko-Kaksoset). Hänen kuunsa tulee siis synastriakartallamme IC:lleni, eli varsin kotoisaa meillä on alusta lähtien ollut yhdessä. Smiley Muutenkin Kaksos-vaikutteiset ihmiset yleensä tuntuvat "kotoisilta". Kumppanini IC:n merkki on puolestaan Neitsyt, eli minun aurinkoni Kaloissa sijoittuu hänen MC:lleen. Neitsytkin on tietysti Merkuriuksen hallitsema merkki, joten on turha kuvitella että hänkään sitä kirjojen määrää meillä mitenkään rajoittaisi...

IC-Jouskarista tuli mieleen, että sopisi henkilölle jolla on kansainvälinen koti/perhe tai joka asuu ulkomailla. Myös luonto ja sporttisuus yhdistyisivät tähän, eli tykkäättekö IC-Jouskarit paljon ulkoilla tai "asua luonnossa"?
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
Tiinamaria
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 38



Profiili
« Vastaus #39 : 24.02.2006 11:30:40 »

No niin, löytyihän se. Kiitos neuvoista Smiley
Keskiyö 8° 39' Skorpioni

Mistähän johtuu, että liitän skorpioniin aina jotain mystistä Shocked
Ja nyt sitten tietysti kiinnostaisi tietää, miten ko. IC näkyy persoonassa (eli minussa  laugh )
tallennettu

"Jokainen on oman kohtalonsa arkkitehti." (englantilainen sananlasku)
******************************************

Aurinko kauris, kuu leijona, nouseva neitsyt
Sininen Planetaarinen Apina
Ilmatar89
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 12


Heaven's closed, hell's sold out.


Profiili
« Vastaus #40 : 24.02.2006 11:31:42 »

IC on Kauriissa ja huone 5 ja 6 on Kaloissa. Miten huone 5 ja 6 sitten vaikuttaa ?
tallennettu

Aurinko Kaksosessa, Huone 9
Nousumerkki Vaa'ssa
Kuu Leijonassa, Huone 10
Pluto Skorpionissa, Huone 2
....08.06.1989 klo 16:00 Pietarsaari, Suomi

-----------

Semper viva.
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3526



Profiili WWW
« Vastaus #41 : 24.02.2006 12:59:24 »

IC löytyy Leijonasta. Tämä näkyy lähinnä siten, että kotonani olen ehdottomasti kuningatar ja sisustan mielelläni kullan, punaisen ja sinisen eri sävyillä. Vieraat saavat yleensä ruhtinaallisen kohtelun siihen asti, kunnes joku astuu liikaa reviirille, eli unohtaa sen, kuka kodissani todella määrää. Huonosti käyttäytyviä ihmisiä olen heittänyt melko kylmästi pihalle riippumatta siitä, kuinka hyviä ystäviä he minulle ovat.

Miesystävälläni on IC naapurimerkissä Neitsyessä ja tämä seikka meinaa tehdä meikäläisen välillä hulluksi. Minä välitän kodissani yleisestä harmoniasta ja kauneudesta, hänelle nämä asiat ovat taas melko yhdentekeviä. Hänen puolestaan makuuhuonetta voi pitää romuvarastona, mikä minulle on melkein pyhäinhäväistys. Pöly ja kengistä sisään kulkeutuva lumi/sora taas saavat hänet hyppimään seinile, mikä taas ei juuri minua liikuta. Ikää myöten neuroottisuus pölystä ja tahroista näyttää vaan lisääntyvän. Taustalla on pieni trauma - mies yhdistää siivottomuuden alkoholismiin ja yrittää kaiketi itse näyttää raittiilta kunnon ihmiseltä kiinnittämällä ylettömästi huomiota itselleni lähes näkymättömiin villakoiriin tai likatahroihin.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Elektra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1563



Profiili
« Vastaus #42 : 24.02.2006 13:08:43 »

IC Jousimiehessä - mitä se kertookaan...
 crazy2

...On mulla levottomat jalat, levottomat jalat... 2funny
tallennettu
May
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1469



Profiili WWW
« Vastaus #43 : 24.02.2006 13:19:01 »

Hei kaikille!

Kopioin Sepon tekstiä IC:n merkityksestä, kun se nyt sattuu luonneanalyysin muodossa koneeltani löytymään. Niille, jotka ovat luonneanalyysin tilanneet, teksti onkin jo tuttua, mutta ehkäpä joku löytää tästä uusiakin ahaa-elämyksiä.  Wink

Seppo kirjoittaa:
"KESKIYÖ: Jos synnymme yön pimeimpänä hetkenä, ovat aurinko ja keskiyön piste samalla kohtaa eläinrataa. Keskiyöllä olemme yleisimmin sikeimmässä unessamme, ja näin toimii myös astrologinen keskiyön pisteemme.

Unessa meille selviää moni asia, joka illalla näytti täysin ylipääsemättömältä. Aamulla ratkaisu löytyy käsittämättömän helposti. Ollessamme siis kohtaamassa uusia asioita elämässämme tarvitsemme aiemmin alitajuntaan painuneita asioita nyt uudestisyntyneessä muodossa osataksemme käyttäytyä uuden mahdollisuuden vaatimalla tavalla.

Elämässä tätä keskiyön pistettä vastaa koti ja perhe. Ellemme uskalla kohdata elämän haasteita ja toteuttaa niitä uran ja ammatin alueella, sekä koko ajan olla selvillä toteuttamatta jääneistä asioista, ei kotielämäkään voi onnistua. Kotihan on paikka, jonne palataan työpäivän jälkeen lepäämään ja rauhoittumaan, keräämään voimia ja ideoita seuraavaa päivää varten. Ellei päivä ole sujunut hyvin, ja ellet ole saanut toteuttaa todellista itseäsi, ei kotiin tuleminenkaan maistu hyvältä. Mihin sinä voimia ja ideoita tarvitset, ellet tähänkään asti ole uskaltanut niitä käyttää? Ulkoinen koti toimii siis vain mittarina sisäiselle tasapainolle ja harmonialle. Siksi kotielämästä ei voi tulla onnellista ennen kuin uskallat rohkeasti toteuttaa itseäsi päivittäisten uusien haasteiden edessä. Tärkeintä ei siis ole kuunnella perheesi mielipidettä päätöksiä tehdessäsi, sillä ellet uskalla tehdä itsenäisiä päätöksiä, on perhe ja koti käynyt tarpeettomaksi. "


Kyselit Elämänilo Skorpionista IC:n merkkinä ja Tiinamariallakin näkyi tuo sijainti löytyvän. Itselläni IC on myöskin Skorpionissa, 21 asteessa. Tässä edelleen Sepon tekstiä kyseisestä sijainnista:

"SKORPIONI KESKIYÖN MERKKINÄ
Sinussa elämän uudistuminen tapahtuu syvien sisäisten muutosten pohjalta, jotka vaativat lujan ja pysyvän perustan. Tästä johtuen saatat Härkä Skorpioni polariteetin mukaisesti sekoittaa rahan ansaitsemisen ja onnellisen perhe-elämän toisiinsa. Niin kauan kun et pysty toteuttamaan itseäsi ja persoonallisuuttasi työelämässä, tunnet sisäistä epävarmuutta ja haet sille vastinetta kodin ja perheen kautta. Vaadit läheisiltäsi palkkiota päivän raadannasta intensiivisen ja sinulle omistautuvan perhe-elämän muodossa. Mitkään läheistesi teot ja yritykset eivät kuitenkaan lopulta riitä sinulle, koska kysymys on pohjimmiltaan muiden elämäsi osa-alueiden toimimattomuudesta, ja niin saatat täysin syyttä suotta katkeroitua parhaansa yrittäneelle perheellesi. Omassa tyytymättömyydessäsi luulet myös perheenjäsentesi olevan tyytymättömiä ja lisäät ponnistuksiasi kodin koossa pitämiseksi ja turvallisuuden takaamiseksi kaikille saman katon alla asuville. Elämäsi uudistumiselle ja mielekkyydelle välttämätön syvä sisäinen käymisprosessi vaatii järkkymättömän mielen tasapainon, ja sen saavuttamiseksi sinun tulee ensin huolehtia omasta viihtyvyydestäsi ja rakentaa koti sen ympärille. Päinvastoin toimiessasi kasvattaa sisäinen käymisprosessi vaatimuksia kotia kohtaan suuremmiksi ja suuremmiksi, kunnes jonkun pinna lopulta katkeaa ja kotia ei enää ole. Silloin olet alitajuntasi ajamana tullut pisteeseen, jossa uusien elämää ylläpitävien ratkaisujen tekeminen omien tarpeittesi pohjalta käy mahdolliseksi."


Osaltaan allekirjoitan edellisen tekstin, en ihan kaikilta osin mikä luonnollista onkin, sillä tokihan jokaisen muu kartta vaikuttaa puoleen tai toiseen emmekä kukaan ole täysin tyylipuhtaita IC-merkkime(kään) edustajia. Ulkoisestihan IC-merkki näkyy mm. tavassamme sisustaa kotimme ja tuossa asiassa tunnistankin helposti Skorpioni-IC:n kohdallani. Vaikka kotimme näyttääkin suhteellisen "normaalilta", rakastan yli kaiken mystistä, hieman itämaistyylistä sisustusta, voimakkaita mausteisia värejä ja tuoksuja, upottavia sohvia, runsaita verhoja ym. kankaita ja eritoten erivärisiä lasilyhtyjä, joita roikkuukin kodissamme melkoinen määrä. Indiska onkin lempikauppani. Jos sisustaisin kotimme aivan kuin haluaisin - muiden ihmisten mielipiteistä ja ns. yleisistä normeista täysin välittämättä, se voisi muistuttaa vaikka haaremia.  Cheesy

Elämänilo,

nuo luettelemasi planeetat IC:llä ja 4. huoneessa korostavat osaltaan kodin ja juurien merkitystä elämässäsi. Saturnus IC:llä kertoo, että kotiasiat eivät aina suju kuin silkkiä vaan vaan panostusta ja raatamistakin tarvitaan ja saatat kokea olevasi nimenomaan kodin alueella joskus liikaakin vastuussa monista asioista. Kuu 4. huoneessa korostaa kodin, perheen ja juurien merkitystä, joskin kun Kuumerkki on Jousimies, et sentään linnoittautune kokonaan kodin seinien suojiin vaan koet oman vapauden ja riippumattomuuden itsellesi tärkeäksi. Uskoisin sinusta löytyvän myös jousimiesmäisen opettajan ja julistajan "vikaa" sen verran, että sinusta on todennäköisesti tärkeää opettaa lapsillesi ja läheisillesi mm. moraalisia arvoja, filosofiaa, uskonnollisuutta jne...
En tarkoita käännytystä vaan enemmänkin avointa asioista keskustelua. Muuten, kun myös Noususolmusi löytyy 4. huoneesta, niin kodin ja perheen asioihin panostaessasi teet juuri sitä, mitä sinun tämänkertaisen sielunsuunnitelmasi mukaan pitäisikin tehdä. Laskusolmu 10. huoneessa kun kertoo, että uraa on tehty kiitettävästi jo edellisissä elämissä ja nyt on aika enemmänkin "uhrautua" (positiivisessa mielessä) kuin ansaita. Tuntuuko tuo yhtään tutulta? Smiley
tallennettu

Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6358


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #44 : 24.02.2006 14:28:28 »

"KESKIYÖ:
Jos synnymme yön pimeimpänä hetkenä,
ovat aurinko ja keskiyön piste samalla kohtaa eläinrataa.
Keskiyöllä olemme yleisimmin sikeimmässä unessamme,
ja näin toimii myös astrologinen keskiyön pisteemme.

Unessa meille selviää moni asia,
joka illalla näytti täysin ylipääsemättömältä.
Aamulla ratkaisu löytyy käsittämättömän helposti.
Ollessamme siis kohtaamassa uusia asioita elämässämme
tarvitsemme aiemmin alitajuntaan painuneita asioita
nyt uudestisyntyneessä muodossa
osataksemme käyttäytyä uuden mahdollisuuden vaatimalla tavalla.

Elämässä tätä keskiyön pistettä vastaa koti ja perhe.
Ellemme uskalla kohdata elämän haasteita
ja toteuttaa niitä uran ja ammatin alueella,
sekä koko ajan olla selvillä toteuttamatta jääneistä asioista,
ei kotielämäkään voi onnistua.
Kotihan on paikka,
jonne palataan työpäivän jälkeen lepäämään ja rauhoittumaan,
keräämään voimia ja ideoita seuraavaa päivää varten.
Ellei päivä ole sujunut hyvin,
ja ellet ole saanut toteuttaa todellista itseäsi,
ei kotiin tuleminenkaan maistu hyvältä.
Mihin sinä voimia ja ideoita tarvitset,
ellet tähänkään asti ole uskaltanut niitä käyttää?
Ulkoinen koti toimii siis vain mittarina sisäiselle tasapainolle ja harmonialle.
Siksi kotielämästä ei voi tulla onnellista
ennen kuin uskallat rohkeasti toteuttaa itseäsi
päivittäisten uusien haasteiden edessä.

Tärkeintä ei siis ole kuunnella perheesi mielipidettä
päätöksiä tehdessäsi,
sillä ellet uskalla tehdä itsenäisiä päätöksiä,
on perhe ja koti käynyt tarpeettomaksi. "


****

Kyselit Elämänilo Skorpionista IC:n merkkinElämänilo,
nuo luettelemasi planeetat IC:llä ja 4. huoneessa
korostavat osaltaan kodin ja juurien merkitystä elämässäsi.
Saturnus IC:llä kertoo,
että kotiasiat eivät aina suju kuin silkkiä vaan,
vaan panostusta ja raatamistakin tarvitaan
ja saatat kokea olevasi nimenomaan kodin alueella
joskus liikaakin vastuussa monista asioista.
Kuu 4. huoneessa korostaa
kodin, perheen ja juurien merkitystä,
joskin kun Kuumerkki on Jousimies,
et sentään linnoittautune kokonaan kodin seinien suojiin
vaan koet oman vapauden
ja riippumattomuuden itsellesi tärkeäksi.
Uskoisin sinusta löytyvän myös
jousimiesmäisen opettajan ja julistajan "vikaa"
sen verran,
että sinusta on todennäköisesti tärkeää
opettaa lapsillesi ja läheisillesi
mm. moraalisia arvoja, filosofiaa, uskonnollisuutta jne...
En tarkoita käännytystä
vaan enemmänkin avointa asioista keskustelua.
Muuten, kun myös Noususolmusi löytyy 4. huoneesta,
niin kodin ja perheen asioihin panostaessasi
teet juuri sitä,
mitä sinun tämänkertaisen sielunsuunnitelmasi
mukaan pitäisikin tehdä.
Laskusolmu 10. huoneessa
kun kertoo,
että uraa on tehty kiitettävästi jo edellisissä elämissä
ja nyt on aika enemmänkin "uhrautua"
(positiivisessa mielessä) kuin ansaita.

Tuntuuko tuo yhtään tutulta? Smiley


Kiitos "May"

Kyllä tuon tekstisi allekirjoitan.
Tuntui kuin näkisit "lävitseni"



Merkit järjestyksessä vasemmalta oikealle luettuna:

 IC = saturnus Saturnus - tässä kohtaa on  jousimies  Jousimies
 juno  Juno 
 kuu  Kuu 
 4. huone
 kuunsolmu  Kuunsolmu   
 pallas  Pallas - tässä kohtaan on  kauris  Kauris


IC = Keskiyö   19°     51'      skorpioni  =  Skorpioni


ASRTOLOGIAA ALOITTELIJOILLE
- kaikki apu tervetullutta -


http://www.astro.fi/index.php?option=com_smf&Itemid=27&topic=4514.0;topicseen
- tästä pääset Astrologiaa aloittelijoille sivustolle


(http://www.kukka-pihla.fi/kuvat/ruukkukukka_163_6350_150.jpg)


 smitten  Elämänilo   smitten
« Viimeksi muokattu: 24.02.2006 15:42:44 kirjoittanut Elämänilo » tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Sivuja: 1 2 [3] 4 5 ... 13
  Tulostusversio  
 
Siirry: