Äänestys
Kysymys: Mikä merkki hallitsee imum coeliasi
Oinas - 37 (9%)
Härkä - 24 (5.8%)
Kaksonen - 35 (8.5%)
Rapu - 36 (8.7%)
Leijona - 32 (7.7%)
Neitsyt - 30 (7.3%)
Vaaka - 34 (8.2%)
Skorpioni - 45 (10.9%)
Jousimies - 40 (9.7%)
Kauris - 32 (7.7%)
Vesimies - 39 (9.4%)
Kalat - 29 (7%)
Äänestäjiä yhteensä: 361

Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6 ... 13
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: IC merkkisi (ja miten se näkyy)  (Luettu 118159 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
maarita
Astroholisti
*****
Viestejä: 1080



Profiili
« Vastaus #45 : 24.02.2006 15:36:39 »

Hei kaikki Astro-ystävät! Smiley

Minulla IC = 8 ast. 40' Kauriissa

4huone Mars myös Kauriissa.Näin sanotaan tiedoissa.
Mutta kartassani ulkopuoleela on kuitenkin Vesimies- merkki.

Noususolmuni on 2huoneessa ja Skorpionissa.

Mitähän nämä kuitenkin merkitsee?

Kumppanillani on IC Kaloissa ja 4huone tyhjä.Noususolmu 3huoneessa.


    smitten    maarita         smitten
« Viimeksi muokattu: 24.02.2006 15:50:16 kirjoittanut maarita » tallennettu

*Aurinko, Venus ja Neptunus Neitsyt
*Nouseva Vaaka
*Kuu, Saturnus ja Uranus Härkä
*Merkurius, Pluto ja Ceres Leijona
*Mars Kauris
*Jupiter Oinas
*Chiron Rapu

*Maya, Sininen Magneettinen Kotka
*Kiinalainen Jänis
Aquarius
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 119


Profiili
« Vastaus #46 : 24.02.2006 16:21:03 »

Moikka!

IC-merkkini vaikutuksia en osaa niin hyvin kuvailla, mutta yhteyksiä läheisten karttoihin kyllä löytyy. Itseltäni IC löytyy kaksosista, avomieheni kuu on kaksosissa. Avon IC on vesimiehessä, minä olen aurinko+AC vesimies.

Äitiäni en oikein kartaltani pysty paikallistamaan... Hän on skorpioni, AC+kuu jousimies. Kuuni on kauriissa, ja 4. huoneessa ei ole mitään. Osuu hänen kuunsa ja AC kyllä samaan merkkiin kuin MC:ni, mutta taitaa mennä liian kaukaa haetuksi!
tallennettu

aurinko askendentti vesimies
kuu kauris
merkurius kalat
venus oinas
mars neitsyt

Keltainen Resonoiva Soturi
Missa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 256



Profiili
« Vastaus #47 : 24.02.2006 17:49:47 »

IC Skorpionissa. Tulkaa toki tänne katsomaan miten se vaikuttaa jos kiinnostaa. Wink

Olenkin joutunut miettimään miten teen kodistani skepe-turvallisen sitten jos sellainen sattuisi tänne visiittiä suunnittelemaan. Sen verran on mielenkiintoista kirjallisuutta ja tavaroita esillä että niiden piilottaminen on vähän sama kuin koko asunnon tyhjentäminen... coolsmiley
tallennettu

aurinko vaaka kuu oinas askendentti neitsyt
meruska
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 651


Profiili
« Vastaus #48 : 24.02.2006 18:25:33 »

Mahtaako sinullakin olla skorpioni nousumerkkinä? Sekin vaikuttaa "kovaan" ulkokuoreen tuon kriittisen neitsyt-mc lookin myötä. Ja kuumerkillä lienee vaikutusta tässä myös.

Vilkaisin Sepon luonneanalyysistä IC kaloissa, jotain poimintoja siitä:
-Elämän syvä ja uutta synnyttävä prosessi tapahtuu sinulla neptunusmaisessa usvassa ja kaiken ymmärtävässä hiljaisuudessa.
-Kotona sinun on vaikea hyväksyä muiden surua ja pahanolontunteita. Jostain syystä syyllistät itsesi läheistesi hätään ilman todellista syytä.
-Vasta ilman paineita syntyvä koti pitää sisällään onnistumisen mahdollisuuden.

Rakastan muuten kylpyammeessa lekottelua, liittyskö sekin tähän teemaan?!
             (http://www.smilies-and-more.com/pics/smilies/household/009.gif)

Kyllä vain, nousumerkki on skorpionissa, samoin kuu killuttelee sielä. Rakastan itsekin kylpemistä... Sauna on mun lemppari.
Joskus väsyn siihen että töissä muut takertuu muhun liian voimakkaasti. Tarkoitan tällä sitä että silloin heidän oma-aloitteisuutensa ja päättelykykynsä tuntuu valuvan ulos aivoista ja he odottavat jatkuvasti henkeään pidätellen, mitä minä sanon ja mahdan päättää. Totuushan on kuitenkin se ettei mulla ole, eikä voi olla silmät joka paikassa. Mielestäni jokanaksahdusta ei pitäisi tarvita ohjeistaa, varsiknkin kun on kyse henkilöistä jotka on koulutettu alalle.. Tämä nyt ei ehkä liittynyt asiaan.. Kunhan avauduin.. Kiitos kuuntelemisesta.
tallennettu

Taivasta katsellen ja ihmetellen
taikuri
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 112



Profiili
« Vastaus #49 : 24.02.2006 23:47:07 »

IC  rapu, minulla
IC   jousimies míehellä

Olen au  jousimies
mies au   rapu

Joten olisikohan se yksi syy minkä takia tulemme niin hyvin toimeen Huh idiot2


Taikuri   crazy2
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #50 : 25.02.2006 00:53:20 »

Minulla IC Jousimiehessä. Osaisiko joku kertoa minulle miten se näkyy, kun en itse sitä tiedä/näe?
tallennettu
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #51 : 25.02.2006 01:15:02 »

Minulla IC Ravussa.Asbolos tuolla jotain kuvaa maalailikin siitä.

Ja jos mietin tuota rakasta Rapu-ystävääni,niin tunteilu nousee kait sitten myös sieltä.Mutta liittyykös tämä yöeläminen myös samaan asiaan? Huh

Ja tosiaan,isäni ja tyttäreni Aurinkomerkki on rapu.
« Viimeksi muokattu: 25.02.2006 02:06:05 kirjoittanut Chandra » tallennettu

Pallaskissa
Astro-nauttija
****
Viestejä: 920



Profiili
« Vastaus #52 : 25.02.2006 10:35:50 »

http://www.astro.fi/index.php?option=com_smf&Itemid=27&topic=561.0

Tuossa linkki aiempaan kodin huoneesta käytyyn keskusteluun (en lukenut koko ketjua, joten ehkä linkki tulee toiseen kertaan).

Pallaskissan IC on Leijonassa. Koti ei ole "edustuskoti" (ei siis varsinaista mahtailua Wink, mutta kyllä täällä näkyy mieltymys kauniisiin esineisiin (kuinkas muuten, olenhan taide- ja kulttuurialalla oleva multivaaka...). Olen myös kotikissa Smiley. Vieraitakin haluan kestitä.
tallennettu

aurinko vaaka
kuu kalat
askendentti rapu
Stareyes
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 580


Tuon kultaisen säteen, missä ikinä kuljenkin


Profiili
« Vastaus #53 : 25.02.2006 11:44:21 »

Mulla IC- vesimies

Joo, ja kyllä olen kuin veskari. Se kertoo myös privaattiminästä. Mulla on huiskin haiskin kaikki paikat, enkä ota pulttia siitä. Vapaamielinen. Jos joku tarvitsisi yösijan, mä antaisin, meiltä... (esimerkiksi: kylpyamme vois olla vaikka keskellä olohuonetta, jos asuisin yksin)
Mun siipalla IC- kalat, pehmoakin pehmompi... Häneen pätee sanonta: "Kotini on linnani"
Minä hieman boheemi... hän taas järjestyksen ihminen

Esimerkiksi mulla vois koti olla missä vaan. Olen jotenkin kiertolainen.... :Smiley :Smiley :Smiley
tallennettu

"Mikä haavoittaa sinua niin paljon, että tunnet olevasi pakotettu haavoittamaan minua, jotta parantuisit?"
Synapsi
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 473



Profiili
« Vastaus #54 : 25.02.2006 12:22:14 »

Joskus väsyn siihen että töissä muut takertuu muhun liian voimakkaasti. Tarkoitan tällä sitä että silloin heidän oma-aloitteisuutensa ja päättelykykynsä tuntuu valuvan ulos aivoista ja he odottavat jatkuvasti henkeään pidätellen, mitä minä sanon ja mahdan päättää. Totuushan on kuitenkin se ettei mulla ole, eikä voi olla silmät joka paikassa. Mielestäni jokanaksahdusta ei pitäisi tarvita ohjeistaa, varsiknkin kun on kyse henkilöistä jotka on koulutettu alalle.. Tämä nyt ei ehkä liittynyt asiaan.. Kunhan avauduin.. Kiitos kuuntelemisesta.

Kaikki liittyy kaikkeen, hyvä kun päästelit aatokset ilmoille. Ymmärrän mitä tarkoitat, oikein hyvin. Päätöksentekijöihin on helppo nojautua, ja laiskimmat sitten tyytyy peesaamaan. Jospa olet niin luontainen johtohahmo, että homma lankeaa sinulle teit mitä vaan?!

Tsemppiä  Wink
tallennettu

aurinko oinas    askendentti skorpioni    kuu kaksoset    merkurius kalat    venus harka     mars vaaka
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #55 : 25.02.2006 12:50:11 »

PALLASKISSALLE kiitos linkistä! smitten
tallennettu

aQuarius~
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 353


Au vesimies ja asc neitsyt


Profiili
« Vastaus #56 : 25.02.2006 14:29:37 »

Lainaus
Mulla IC on Oinaassa, mutta ei harmainta havaintoakaan, miten se vaikuttaa. Mistähän semmoisen tiedon löytäisi

TUlkinnas ainakin sanottiin että se tarkottaa jotain miten toimii alitajunnassa.. Smiley

Itselläni se on jousimiehessä Cheesy
tallennettu

Tule takaisin niin kuuntelen ja haluan ymmärtää. Älä tee näin...
Linn
Moderaattori
Kanta-astroilija
*****
Viestejä: 594



Profiili
« Vastaus #57 : 25.02.2006 14:44:29 »

Heippa,

Minulla on IC Vesimiehessä, mutta pakkaa sotkee siihen yhtymässä oleva Aurinko (Kalojen puolella), johon on yhtymässä edelleen neljännessä huoneessa ja Kaloissa Kuu.

Mitähän tuosta sitten sanoisi? Ainakin, että olen kotiroolissani korostetusti se liberaali maailmanparantaja. Ja minusta on ihanaa kutsua ystäviä kotiini (inhoan kyllä yllätysvieraita) - mihin liittyy varmaan sekä Vesimiehen sosiaalisuus että Leijonan (se Aurinko) halu kestitä vieraita illan kuningattarena. Kuu taas vaikuttaa siten, että koti on ollut minulle aina todella tärkeä turvasatama ja olen myös hyvin kiinnostunut juuristani - esim. kotiseudustani ja harrastan myös sukututkimusta jossain määrin. Tuohon liittyen Vesimies-vaikutusta voisi olla myös kaikenlainen muu nörttimäinen asioiden tutkiminen ja opetteleminen, jota harrastan kotona paljon. Minullakin siis kirjahyllyt pursuilevat - kaunokirjallisuuden lisäksi myös tieto- ja oppikirjoja. Ehkä Vesimeheen voisi tekonologian kautta liittyä tämä tietokoneen ääressä viihtyminen.  Grin

Sisustusfriikki en ole ikinä ollut, mutta viihtyisyys ja kodikkuus ovat minulle tosi tärkeitä. Ja kyllä se sisustaminen on alkanut vähitellen kiinnostaa enemmän, varsinkin nyt kun edessä on muutto ensimmäiseen omistusasuntoon.

Linn
tallennettu

aurinko ja  kuu kalat neljännessä huoneessa
 askendentti  skorpioni , nouseva planeetta  uranus
 keskitaivas  leijona
 merkurius  aspect_con  mars  vesimies kolmannessa huoneessa
 venus  oinas viidennessä huoneessa
tuikutin
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 37


Profiili
« Vastaus #58 : 25.02.2006 15:31:12 »

Minulla on keskiyö Oinaassa, enkä aluksi ollenkaan tajunnut, miten se voisi vaikuttaa. Mutta Nikkin kuvaus kyllä osui monilta osin kohdilleen...Koti on minulle tärkeä paikka, mutta olen aika suurpiirteinen esim tavaroiden järjestelyssä...muistan paremmin, minne olen viimeksi jättänyt jonkun tavaran, kuin sen, missä sen tavaran oikea paikka olisi....Aina pikkuisen homssuista, mutta siivoan kyllä...saatan siivota kukonlaulun aikaan tai keskellä yötä, tai mihin aikaan vain siltä väliltä..myös esim. leipominen tai kaappien järjestely voi tapahtua milloin vain...En kyllä kovin usein vaihda huonekalujen paikkoja, varmaan siksi että asuntoni on niin pieni ja täynnä tavaraa, eli ei mahtuisi  Grin Kaipaisinkin avarampaa tilaa, monta isoa huonetta....
tallennettu

"Koti on rakastaa ja olla rakastettu." (c)tuikutin
Hansuli
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 281


Profiili
« Vastaus #59 : 25.02.2006 15:56:51 »

Ic neitsyessä ja kokolailla käynyt läpi samanlaisen polun kuin Taiskakin. Neloshuoneen puolella sitten tietty pluto oppositio Pallas vähän antamassa lisäväriä Wink.
tallennettu

Aurinko kalat, AC leijona, kuu kauris, venus/merkurius vesimies, mars kaksonen
Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6 ... 13
  Tulostusversio  
 
Siirry: