Äänestys
Kysymys: Mikä merkki hallitsee imum coeliasi
Oinas - 37 (9%)
Härkä - 24 (5.8%)
Kaksonen - 35 (8.5%)
Rapu - 36 (8.7%)
Leijona - 32 (7.7%)
Neitsyt - 30 (7.3%)
Vaaka - 34 (8.2%)
Skorpioni - 45 (10.9%)
Jousimies - 40 (9.7%)
Kauris - 32 (7.7%)
Vesimies - 39 (9.4%)
Kalat - 29 (7%)
Äänestäjiä yhteensä: 361

Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 13
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: IC merkkisi (ja miten se näkyy)  (Luettu 118126 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #15 : 23.02.2006 16:47:58 »

Taiska, sama täällä  Smiley
tallennettu
taiska
Astroholisti
*****
Viestejä: 2144


Silmät ovat sielun peili :)!


Profiili
« Vastaus #16 : 23.02.2006 16:49:36 »

Taiska, sama täällä  Smiley

On se mukava, kun saa aina kohtalotoverin  smitten
tallennettu

Trooppinen Oinas, Kuu Kauris, Asc Leijona
Sideerinen Kalat, Kuu Jousimies,Meridiaani Vesimies
Punainen sähköinen(spektrinen) taivaanvaeltaja
Kiinalainen: Metalli Rotta, egona Hevonen
Egyptiläinen: Isis
Asteekki merkki: Acatl eli Ruoko
Druidi: Pähkinäpensas
Kiinalainen: Rotta , Feng Shui 472
Usvametsä
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 188



Profiili
« Vastaus #17 : 23.02.2006 17:02:49 »

Oinaassa mullakin. Nikin kuvaus osu aikas hyvin kohilleen.... tosin oon mää vähän tässä iän myötä löijjääntyny  Cheesy
tallennettu

Nousumerkki - Skorpioni , Aurinko -Vaa´assa, Kuu -Jousimiehessä, Mars Skorpion
meruska
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 651


Profiili
« Vastaus #18 : 23.02.2006 17:25:40 »

IC löytyy kaloista.
Se näkyy hyvinkin selvästi nyt aikuisena, kun kodista on tullut ERITTÄIN tärkeä paikka. Nuorempana asustelin kommuuneissa ja matkustelin.

Kotona haluan ylläpitää rauhaisan, hyväksyvän fiiliksen yllä. Ajatukset liikkuu paljon filosofisissa ja henkisissä jutuissa. Tunteita pitää ja saa näyttää, julkisesti kun pitää olla niin cool!  keskitaivas neitsyt aspect_con pluto   Cool
Yksin pitää saada olla paljon, vain siten voin ehjätä itseni taas maailman kohtaamaan. Olen onneksi oppinut vetäytymään omiin oloihini muunkin perheen läsnäollessa.

Nythän Uranus liikuskelee kalojen merkissä, 10:ssä asteessa. Lähenee IC akseliani, odotan kiinnostuneena, mitä tuleman pitää!

Heippa. Mullakin on IC kaloissa ja kotoihminen ollaaln... MC neitsyessä ja paikkansa pitää toi pakollinen COOLius.
Kalojen tunteellisuus kyllä on sinänsä ihanaa mutta kun en näytä tunteellisuuttani ulospäin, ymmärtävät monet ihmiset mut väärin, tai no, vahingossa loukkaavat . Tiedän että pitäisi enemmän näyttää "herkkyyttä" ulospäin mutta se on todella vaikeaa... Vaikuttaako tuo MC neitsyessä siten että ulkokuori on ns. jämerä ja siisti.. kova?
tallennettu

Taivasta katsellen ja ihmetellen
Mirjam
Vieras
« Vastaus #19 : 23.02.2006 17:41:53 »

No, minulla näyttäisi olevan härkä.  :Smiley Minulle sinänsä vähän 'outo merkki'...En paljon ole 'härkä-tyyppiin' tutustunut..kuulostaa jo kuitenkin melko jääräpäiseltä... Ja eikä sitä taida muutenkaan oikein kartaltani löytyä pahemmin...coolsmiley

Mutta Seppo sanoo siitä näin;
Sisäinen, luova muutosprosessi tapahtuu härässä kiinteästi ja järkähtämättömästi. Liikkeelle lähdettyään sitä ei pysäytyä mikään.  :Smiley Näin ollen saatat rakentaa kotisi kestämään kaikki mahdolliset ja mahdottomat elämän kriisitilanteet. ( noh, tässä olen jo kyllä joutunut nöyrtymään...ei kestä ei... Undecided ) Pyrit huolehtimaan siitä, että kaikilla perheenjäsenillä on riittävän vakaa ja turvallinen olo kestämään maailmassa ja yhteiskunnassa tapahtuvat muutokset. (tämä pitää kyllä paikkansa täysin suhteessa lapsiin ainakin)
Heittäydyt helposti ylihuolehtivaksi, ja riskientorjunta-fanaattisuutesi saa muun perheen tukehtumaan rakentamiisi suojauksiin. (minä joka aina kyseenalaista suojausken tarpeen... :Smiley ) Kotisi ei tule pysymään kasassa niin kauan, kun et uskalla antaa oman sisäisen uudistumisprosessisi pyörähtää liikkeelle ilman ehtoja ja etukäteisvalmistelua.
Kun sinä olet varma itsestäsi, kestää perheesikin paljon enemmän.

Hmm...saattanee kyllä pitää jossain määrin tai hyvinkin pitkälti paikkansa...uskoisin, että noita kahta viimeistä lausetta 'kohti' ollaan menossa kesää kohti... smitten
« Viimeksi muokattu: 23.02.2006 18:00:25 kirjoittanut Mi-Olea » tallennettu
asboo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 461



Profiili
« Vastaus #20 : 23.02.2006 18:17:12 »

IC ravussa. Hmmm...Kaikki täällä kodissani on sellasta tavaraa jonka vois jo heittää kaatopaikalle ja ostaa uudet, mutta kun niillä on tunnearvoa  Grin . Asun aika erakkona, enkä pidä jos vieraita käy liikaa. Mutta niitä harvoja kävijöitä sitten paapotaan leivoksilla, ruualla, saunalla...tms
Toisaalta taaja muuttamiseni ei oikein istu tähän IC rapuun.
tallennettu

Aurinko Skorpioni, nouseva härkä, kuu kaksonen
Synapsi
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 473



Profiili
« Vastaus #21 : 23.02.2006 18:30:29 »

..Tiedän että pitäisi enemmän näyttää "herkkyyttä" ulospäin mutta se on todella vaikeaa... Vaikuttaako tuo MC neitsyessä siten että ulkokuori on ns. jämerä ja siisti.. kova?

Hei Meruska
Mahtaako sinullakin olla skorpioni nousumerkkinä? Sekin vaikuttaa "kovaan" ulkokuoreen tuon kriittisen neitsyt-mc lookin myötä. Ja kuumerkillä lienee vaikutusta tässä myös.

Vilkaisin Sepon luonneanalyysistä IC kaloissa, jotain poimintoja siitä:
-Elämän syvä ja uutta synnyttävä prosessi tapahtuu sinulla neptunusmaisessa usvassa ja kaiken ymmärtävässä hiljaisuudessa.
-Kotona sinun on vaikea hyväksyä muiden surua ja pahanolontunteita. Jostain syystä syyllistät itsesi läheistesi hätään ilman todellista syytä.
-Vasta ilman paineita syntyvä koti pitää sisällään onnistumisen mahdollisuuden.

Rakastan muuten kylpyammeessa lekottelua, liittyskö sekin tähän teemaan?!
             (http://www.smilies-and-more.com/pics/smilies/household/009.gif)
tallennettu

aurinko oinas    askendentti skorpioni    kuu kaksoset    merkurius kalat    venus harka     mars vaaka
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #22 : 23.02.2006 18:50:50 »

Jep  Smiley
Neuvon miestä jopa tiskikoneen käytössä, ihan kuin aikuinen mies ei siihen kykenisi ilman minua... Taidan olla todella rasittava.
tallennettu
marzukka
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 125


Jos en hyväksyisi itseäni tälläisenä-en olisi mtn!


Profiili
« Vastaus #23 : 23.02.2006 19:43:02 »

Mulla ic leijonassa...
Muttas artemis...mulla ei tod avoimet ovet...olen mieluummin yksin. En tykkää pitää kutsuja enkä halua vieraita...ehkä kerran kuussa jaksaa jotain ihmistä katsoa kotona...ulkona sitten käyn tuttujen kaa ja heillä vierailen...
Outoako? Mikäs mulla sen tekee ettei se menkään niinkuin kuvailit  uglystupid2
tallennettu

Nouseva Rapu                   chiron-härkä-h.12
Aurinko Skorpioni
Kuu Kauriissa
Merkurius Skorpionissa
Venus Jousimiehessä
Mars Kauriissa
Q
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 382


Profiili
« Vastaus #24 : 23.02.2006 21:28:10 »

Mulla ic leijonassa...
Muttas artemis...mulla ei tod avoimet ovet...olen mieluummin yksin. En tykkää pitää kutsuja enkä halua vieraita...ehkä kerran kuussa jaksaa jotain ihmistä katsoa kotona...ulkona sitten käyn tuttujen kaa ja heillä vierailen...
Outoako? Mikäs mulla sen tekee ettei se menkään niinkuin kuvailit  uglystupid2

No monikin tekijä voi vaikuttaa tuohon, mutta näin esimerkkinä mulla tulis mieleen toi aurinko skorpioni ja nousu rapu . Ne on ehkä sellasia merkkejä, jotka arvostaa kodin rauhaa enemmän kuin ainaista ystävien kestitsemistä. Skorpionille yksityisyys on tärkeää ja rapu taas viettää mielummin kotona aikaa perheensä/puolisonsa kanssa kuin suuren, meluavan ystäväseurueen.
tallennettu
enska
Vieras
« Vastaus #25 : 23.02.2006 22:20:46 »

IC kauriksessa, mutta ei uskoisi ihan ensimmäiseksi näin.

Tosin neppis on ollut melkein koko aikuisikäni nelosessa, joten kämppää on vaihdettu usein ja ajoittain paikkaa voisi kutsua enemmänkin lääväksi kuin miksikään sisustuslehtien idylliksi. Alkukodistani lähdin omalle tielleni jo 16-vuotiaana ja eikös sellainen itsenäistymisen tarve liitetä kauriisiin?
Kaurista lienee myös se että aika paljon haluan itse päättää yksityisasioistani enkä hirveän usein kutsu  ihmisiä kylään, varsinkaan puolituttuja. Koti on eräänlainen retriitti, olipa missä tai minkälaisessa kaooksessa tahansa, se on silti paikka jossa olen rennoimmillani ja teen mitä ikinä haluan (tietty naapureista riippuen)
Koti on minulle käsitteellinen asia jollain tapaa esim. jos en ole viihtynyt siellä enää tai jos se ei vaan jostain syystä tunnu kodilta, olen sanonutkin tutuille että lähenpäs tästä asunnolle tai meenpä koulukadulle, ihan kuin en enää asuisi siellä.. Liekö tuo käsite-homma myös kauriin peruja?
Mitäpä mieltä muut IC-kauriit asiasta?
tallennettu
anders84
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 65



Profiili
« Vastaus #26 : 23.02.2006 22:32:56 »

mulla on jousimies ic...mut en osaa yhtään sanoa miten se näkyy mun käytöksessä...on vähän epäselvä merkki tuo jousimies mulle?!
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6583


Profiili WWW
« Vastaus #27 : 23.02.2006 23:20:29 »

KIITOS katja-q vieläkin herkullisemmasta vastineesta
nauroin maha kippurassa,tuoltako se oikeesti näyttää ja tuntuu
tosiaan ne puhtaat pyykitkin ovat ikuisella matkalla määränpäähänsä..
tuo on muuten merkille pantavaa että lapsen kuu on usein sama kuin äidin ic,
meillä siis oinas,ex miehen äiti on aurinko-oinas ja asuttiinkin siellä kun tytär oli pieni,siellä taas oli steriilin siistiä,ei mitään ylimääräistä missään.
ehkä tytär imi sen siisteyden kaipuun sieltä,sen vaatekaappikin on kuin alokkaan
kymppisuoritus..yhteistä mummolle ja tyttärelle on myös kynttilätunnelmointi
oman äidin kuumerkkiä en tiedä mutta se vois olla kalat noitten kuvausten perusteella,vetäytyi mielellään eläkeiässä omiin oloihinsa ja uppoutui kirjoihin,mihin ei nuorempana ollut aikaa
tyttären ic on kalat,sekin puoltas asiaa tästä jatkumosta
ja toinen jännä pointti just tuo ic merkkisten ihmisten liittyminen siihen asumiseen,eli anoppilassa oinas ja melkein kommuuniasuminen oinasnaisen naapurina kahteenkin otteeseen eri paikoissa
seinien sisällä muuttaa asiat ja esineet paikkaa,muuten en tykkää muuttaa
tulee ikävä mansikkamaata eikä aina jaksas kääntää uutta..
tallennettu
Alzbeta
Vieras
« Vastaus #28 : 23.02.2006 23:33:03 »

Äitini on Kuu Leijona ja minun IC merkkini on todella Leijona.   Shocked

En sitten kyllä ole tuota sen erikoisemmin huomannut, kun rapuvaikutuksesta huolimatta en ole mikään "emäntä"-tyyppi. Juhlista kyllä pidän. Olivat ne missä tahansa, ehkä se sentään sopii kuvaan.  Grin

Ehkä tuo Kuu Kalat sitten jotenkin korostaa sitä, että kodin haluaa pitää aika yksityisenä ja rauhallisena paikkana eikä puolituttuja mielellään kutsu, vaikka vieraista kyllä muuten pidänkin. Jos eivät ole liian vaativia tarjoilun suhteen... 
:Smiley  2funny
tallennettu
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6358


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #29 : 23.02.2006 23:43:41 »

Hei Ystäväin

Merkit järjestyksessä vasemmalta oikealle luettuna:


 IC = saturnus Saturnus - tässä kohtaa on  jousimies  Jousimies
 juno  Juno 
 kuu  Kuu 
 4. huone
 kuunsolmu  Kuunsolmu   
 pallas  Pallas - tässä kohtaan on  kauris  Kauris


IC  =  Imum Coelia = Keskiyö

- Oma astro - Syntymäkartta sivu
   - kartan alapuolella lukee IC = Keskiyö ym. kartan tietoja[/b]


   - oma IC:ni  K e s k i y ö  19°   51'  skorpioni  = Skorpioni
     - mistä löydän tälle tulkinnan[/size]

- a u t t a k a a  viisaammat oppimaan -

Tämän löysin Oma astro - syntymäkartta
- karttasivun yläreunassa on kohta: Tutkiskelu

  - alas tulee kolme laatikkoa, johon merkitsin kartasta katsomani tiedot
     - eli  kuu = Kuu  jousimies = Jousimies ja  Huone = 4


Planeetta:  kuu   Alitajuiset tunteeni, turvallisuushakuisuuteni ja välittömät reaktioni
Merkki:   jousimies       toimivat uusia haasteita ja omaa ideologiaa etsien
Huone:     4.       kodin, perheen, sisäisen turvallisuuden ja läheisten ihmissuhteiden
                          alueella




 smitten  Elämänilo   smitten

Lainaus
****

May:n VASTAUS


Kyselit Elämänilo Skorpionista IC:n merkkinElämänilo,
nuo luettelemasi planeetat IC:llä ja 4. huoneessa
korostavat osaltaan kodin ja juurien
merkitystä elämässäsi.

Saturnus IC:llä kertoo[/b],
että kotiasiat eivät aina suju
kuin silkkiä vaan,
vaan panostusta ja raatamistakin tarvitaan
ja saatat kokea olevasi nimenomaan kodin alueella
joskus liikaakin vastuussa monista asioista.

Kuu 4. huoneessa korostaa
kodin, perheen ja juurien merkitystä,
joskin kun Kuumerkki on Jousimies,
et sentään linnoittautune kokonaan
kodin seinien suojiin
vaan koet oman vapauden
ja riippumattomuuden itsellesi tärkeäksi.

Uskoisin sinusta löytyvän myös
jousimiesmäisen opettajan ja julistajan "vikaa"
sen verran,
että sinusta on todennäköisesti tärkeää
opettaa lapsillesi ja läheisillesi
mm. moraalisia arvoja,
filosofiaa,
uskonnollisuutta jne...

En tarkoita käännytystä
vaan enemmänkin avointa asioista keskustelua.

Muuten, kun myös Noususolmusi löytyy 4. huoneesta,
niin kodin ja perheen
asioihin panostaessasi
teet juuri sitä,
mitä sinun tämänkertaisen sielunsuunnitelmasi
mukaan pitäisikin tehdä.

Laskusolmu 10. huoneessa
kun kertoo,
että uraa on tehty kiitettävästi jo edellisissä elämissä
ja nyt on aika enemmänkin "uhrautua"
(positiivisessa mielessä) kuin ansaita.

Tuntuuko tuo yhtään tutulta? Smiley


Kiitos "May"

Kyllä tuon tekstisi allekirjoitan.
Tuntui kuin näkisit "lävitseni"


« Viimeksi muokattu: 01.03.2006 17:27:59 kirjoittanut Elämänilo » tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 13
  Tulostusversio  
 
Siirry: