Äänestys
Kysymys: Mikä merkki hallitsee imum coeliasi
Oinas - 37 (9%)
Härkä - 24 (5.8%)
Kaksonen - 35 (8.5%)
Rapu - 36 (8.7%)
Leijona - 32 (7.7%)
Neitsyt - 30 (7.3%)
Vaaka - 34 (8.2%)
Skorpioni - 45 (10.9%)
Jousimies - 40 (9.7%)
Kauris - 32 (7.7%)
Vesimies - 39 (9.4%)
Kalat - 29 (7%)
Äänestäjiä yhteensä: 361

Sivuja: 1 ... 10 11 [12] 13
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: IC merkkisi (ja miten se näkyy)  (Luettu 118145 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Suljin
Astro-nauttija
****
Viestejä: 760



Profiili
« Vastaus #165 : 04.12.2010 15:04:54 »

aeiouyäö, itse olen huomannut, että IC veskarit yleensä ovat
muuttaneet elämänsä aikana useampaan kertaan, pitääkö paikkaansa sinulla? Smiley
tallennettu

Vain mielikuvituksesi on rajana
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #166 : 04.12.2010 15:50:53 »

Itse olen huomannut, että IC veskarit yleensä ovat
muuttaneet elämänsä aikana useampaan kertaan, pitääkö paikkaansa sinulla? Smiley

Minulla pitää paikkansa, vaikka IC:ni onkin vaaka. Useammassa kaupungissa täällä kotimaassa olen ehtinyt asua. Jopa kahdessa kaupungissa parhaimmillaan saman vuoden aikana, vaikka toinen olisi ollut Napapiirin tuolla puolen ja seuraava paikka ihan etelässä.
Yleensä se menee näin: koti ei ole koskaan ihan valmis asuttavaksi, vaan aina jotain pientä laittamista on. Sitten, kun saan viimeisetkin tavarta paikoilleen ja olen ns. asettumassa paikoilleni, tulee muutto. Tämä on ihan vakio. Nytkään asunto ei ole ihan "paikoillaan", mutta uhkaavasti alkaa lähestyä sitä. Muuttoa odotellessa.  Smiley

Edit:
Sanoin joskus nuorempana, kun lapsia ei vielä ollut, että olisi parasta asua matkailuautossa, että voisi konkreettisesti nostaa kytkintä, kun paikka alkaa jurppia.  Cheesy
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
Suljin
Astro-nauttija
****
Viestejä: 760



Profiili
« Vastaus #167 : 04.12.2010 16:22:48 »

Sanoin joskus nuorempana, kun lapsia ei vielä ollut, että olisi parasta asua matkailuautossa, että voisi konkreettisesti nostaa kytkintä, kun paikka alkaa jurppia.  Cheesy

Cheesy itsekin olen kyseistä asumismuotoa pähkäillyt, voi myöskin
matkustaa ja koti on aina mukana! 2funny
tallennettu

Vain mielikuvituksesi on rajana
aeiouyäö
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 276



Profiili
« Vastaus #168 : 05.12.2010 15:17:26 »

Noo, en nyt mitenkään tolkuttoman paljon ole muuttanut.Noin viiden vuoden välein, mutta aina samalla paikkakunnalla olen asunut, paitsi nyt puoli vuotta sitten muutin toiselle paikkakunnalle, mutta ei sekään ole kun parinkymmenen  kilometrin päässä kotipaikkakunnastani.Mutta tietysti aika erikoisesta asumiseni on ollut, vanhempani erosivat kun olin 6-vuotias.Vanhemmillani ei ollut mitään tarkkaa järjestelyä, että kumman luona asun milloinkin, vaan yleensä kävin isän luona joka päivä, mutta olin yöt äidin luona.Viikonloppuisin olin yleensä yhden yön isän luona.Tämä ei kai ole mikään kovin perinteinen järjestely Cheesy
tallennettu

Aurinko-venus-yhtymä skorpionissa, 1.huone

Kuu Jousimiehessä, 2.huone

Mars-MC-yhtymä leijonassa

Merkurius-nousumerkki-yhtymä Vaa'assa
mouru
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 618


Profiili
« Vastaus #169 : 05.03.2011 20:50:10 »

Olen varmaan aikaisemminkin kirjoittanut jotain tähän topiciin, mutta eilen tajusin erään asian joka liittyy tähän sen jälkeen kun iskän takia meille hälytettiin ambulanssi.

Eli olen IC-skorppari, ja tajusin sen vaikuttavan minuun silleen, että synnyin tähän perheeseen jossa isäni meinasi kuolla sairauteensa (aplastinen anemia, verestä puuttuu joku hyytymisjuttu melkein kokonaan tjn) kun olin iha pieni.

Alle vuoden ikäinen tenava olin tuolloin ja ainut lapsi vielä silloin koska olen vanhimmainen meistä neljästä. Äiti oli tietenkin huolissaan isästä ja luulen että jäin itse silloin hieman vähemmälle huomiolle.....

Oon tottunut siihen että kotona ollessa olen omissa oloissani, muun perheen asiat tai heidän kanssa toimiminen ei ole kiinnostanut oikeastaan koskaan, johtuen varmaan juuri tuosta :d

Kotona olen tosin melko harvoin koska olen oikea kyläluuta ja tykkään liikkua ja nähdä paikkoja (olisikohan tämä samaisessa merkissä sijaitsevan Jupiterin tekosia?). Paikallani en malta olla ( mars 10 h  harka.  aspect_opp pluto 4. h. skorpioni), vaan aina pitää olla jotain mielekästä toimintaa tai muuten turhaudun ja kauhea ahdistus iskee ja helvetti on irti Cheesy Cheesy .

Muu perhe viettää kotona kyllä paljon aikaa keskenään esim. iltaisin, minua eivät saa mukaan sitten millään Cheesy Olen kai sitten aika itsenäinen luonne kun pienenäkin kaikki muut sisarukset halusivat nukkua isän ja äidin sängyssä, minä halusin nukkua omassa....... Asc-leijonana tosin välillä ärsytti se että he saivat siten enemmän huomiota vanhemmilta Cheesy

Huh, en tiedä oikeastaan siitä että miten tuo IC-skorppari vaikuttaa asuinympäristöön. Haluaisin asua paikassa jossa on paljon ihmisiä ja toimintaa, mutta tarpeen tullen pääsisin omaan rauhaan jos siltä tuntuu. Parasta olisi jos ei tarvitsisi asua samoilla kulmilla koko ikäänsä, sillä kyllästyn todella helposti. (:
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« Vastaus #170 : 28.12.2011 00:37:37 »

IC istuu oinaassa... missä istuu myös  kuu ja stellium  :Smiley
Mutta siis melko hyvin pitää paikkansa nuo, mitä olette IC-oinasta kuvanneet.
Huonekalut ei juuri siirry paikoiltaan, mutta muutettu on usein, oikeastaan koko ajan Cheesy Ja kun meillä siivotaan, niin se on sitten rytinätä. Kauhee kaaos kerkiää aina tulla ennen sitä kun taas rytisee  buck2  ( Ihan hyvä ollakin vähän oinasta, niin selättää joskus tuon  vesimies ja  jousimies aiheuttaman kaaoksen Tongue )
Pirttihirmu aivan varmasti, ja MINUN kotini, prkl. Melkoinen alikessu välillä, ainakin kun on siivouspäivä. Puutarha ja maa myös sydäntä lähellä  smitten
Ja tämä mitä eppana edellä sanoi:
"Järjestys tavaroissa on epäjärjestys (aina jollain kulmalla tai tasolla joku läjä/pino) silloin kun voin hyvin. Kun voin huonosti vaellan aamukahvin kanssa jo aamusta siivoamassa, eli mulle hallitsemassa elämää "
Pitää täsmälleen paikkansa. Mitä siistimpää, sen huonompi olo mulla on.

Vieraita sais käydä enemmänkin...ei ketä tahansa, mutta semmosia arvo vieraita  smitten Meillä ei kummemmin passata, talossa saa olla talon tavoilla.

Ja tähän täytyy nyt lisätä, että kun vastaan tulee joku ongelma ulkomaailman taholta; Minä menen kotiin ja raivoan. Raivoan siellä, kunnes ei enää raivostuta, ja voin lähteä ulkomaailmaan vaakailemaan ja selvittämään asioita järkevästi.
Hyvin ominta minua.
« Viimeksi muokattu: 13.06.2012 14:06:05 kirjoittanut Kuuhilda » tallennettu
injuredgrass
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 43



Profiili WWW
« Vastaus #171 : 04.04.2012 20:31:08 »

IC  kauris ja ihmettelen kovasti, missä tuo näkyy  Cheesy
Pitäisi kuvata kotia, mutta jos kauris on järjestelmällinen ja perfektionisti, meillä kotona on yleensä KAAOS.
En jaksa siivota kuin ehkä kerran kuukaudessa, en aina edes pedata petiä, siivoan vain jos on vieraita tulossa tai jos on
ihan kamalan sotkuista, että meinaa tukehtua pölyyn.. Hmm, mutta ehkä meillä on ns. orchestrated chaos, pitää kyllä tarkkaan tietää
missä on mikäkin tavara tai tulee huuto. Olivat ne sitten vaikka kasassa keittiön pöydällä, niille on tarkka kolo siellä. : D
tallennettu

"Se on käsiesi liikkeissä,
se on taivaankannen valoissa,
se on päivällä ja yöllä ja aina.
Se on täällä, se on muualla
se ei puhu, ei voi vastata
olen ymmärtänyt tämän
sen valossa"
- CMX : Aura

aurinko leijona
kuu kalat
keskitaivas rapu
Hallitsevana merkkinä skorpioni
supikas
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 242



Profiili
« Vastaus #172 : 04.04.2012 21:00:13 »

Mulla IC  rapu, hassua.. muuten olen niin perusteellisesti "vapaa ilman merkki", tää IC taitaa olla ainoa vesi miun kartalla. Mutta mutta, olen kai jotenkin kaikesta huolimatta jotenkin emo.. en kylläkään ihan perinteinen. Kiva jos kotona on "kotoisaa"... sämpylöitä, kakkuja ja pullaa leipoen. Mutta kaksosnousuisena vaihtelee aika paljon mikä milloinkin kiinnostaa... mut lapset on tärkeimmät elämässä...
tallennettu
minsa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 476



Profiili
« Vastaus #173 : 21.05.2012 02:54:25 »

IC Vaaka, kotini on tosin hyvin Skorpionimaisen ihmisen aikaansaama kodinomainen pesä,
lämmin ja välillä vaikka verhoilla aikaansaatu syntisen punamusta pesä. Smiley

Mielialojen mukaan kun pitkälti mennään, onneksi nykyään ei tarvii enää koko aikaa vaihdella.
Kotona viihtyvänä sen on tietysti miellytettävä silmää kun Venus viihtyy Stelliumissani.

Löytyy aikoja kun kuurataan ja välillä sitten taas mennään siten, että siivotaan koko edellinen
päivä ja vaikka yökin jos on vieraita tulossa Smiley

Mulla on vahva 4. huone joten koti on siitä syystä tärkeä eli siihen on panostettu aika paljon
mihin ehkä myös vaikuttaa nousu leijonani.

-M-
tallennettu
Indium
Vieras
« Vastaus #174 : 13.06.2012 12:01:56 »

Kas mutta määhän olen IC  harka.  Kivasti vastamerkki  aurinko skorpioni:lle, hah, yksi ristiriita lisää mun kartallani.  :Smiley

Lähinnä nyt tästä ketjusta infoa nappasin tuohon härkäilyyn liittyen, anteeksi keltanokkailuni, mutta se kyllä kolahti kun joku sanoi että koti on sellanen kaiken kestävä turvapaikka jossa on kriisivalmiudet kunnossa. Siis joo, mulla on varmasti säästöpossut ja vararuokavarastot niin kuivaruokaa kuin pakastimessa, tärkeimmät työkalut on kaikki itsellä ja osaan käyttää niitä, ja en ota kotiini kovin montaa kertaa käymään sellaisia ihmisiä jotka horjuttaa sen turvallista ja mukavaa ilmapiiriä.

Siisteys kyllä miellyttää silmää ja rauhoittaa mieltä, mutta se ei jostain syystä ole vallitseva tila täällä.  buck2 Varsinkin jotain pientä roinaa tuppaa kertymään pöydille ja hyllyille. Monesti sitten hiki päässä tekee megapikasiivousta kun joku on tulossa käymään. Mutta ans kattoo kun mää oikein vimmaannun siivoamaan, jos vain aikaa on niin sitten mennään niin perusteellisesti joka nurkka että huonekalujen järjestyskin voi siinä tohinassa kääntyä. Cheesy

Oon myös tavaroistani aika omistushaluinen, annan kyllä ihan mielelläni luvan niiden käyttöön, mutta haluan että se lupa kysytään. Ja voi samperi jos lainaan jotain omaani ja toinen sen hajottaa tai kadottaa. tickedoff Aika huonosti annan vanhoja tavaroita poiskaan, semmonen "jos tätä tarvitsee vielä" ajatus tapaa häiritä ja aika usein kyllä palaankin käyttämään jotain vanhaa uudelleen. Toisaalta jos jostain saan luovuttua, niin oon sen luopumisen niin puhki ajatellut että ei sitä sitten tuu ikäväkään.  Grin

Ja en oikein tajua sisustustrendejä joissa kaikki on jotain kiiltovalkoista, mun kodissani täytyy olla värejä ja kiinnostavia tekstiilejä ja esineitä, ja tasan päätän itse että mitä ne värit ja "kiinnostava tekstiili/esine" on.  crazy2 Huonekalut on melkein kaikki käytettynä hankittuja, paitsi nyt joku sänky ja, ööh, tuolit. Kirsikkapuun väri miellyttää silmää kovasti.  smitten Höpsöjä lasiesineitä tarttuu käteen kummallisista paikoista, viimeksi ostin kolmella eurolla tosi hassun pikkuruisen maljakon, kun se kökötti kukkakaupan hyllyllä ihan eksyneen näköisenä.  :Smiley
« Viimeksi muokattu: 13.06.2012 12:05:39 kirjoittanut Indium » tallennettu
Liekku
Astroholisti
*****
Viestejä: 1174



Profiili
« Vastaus #175 : 13.06.2012 16:45:10 »



  Minulla on päinvastoin kuin Indiumilla, siis   IC-skorpparissa,--tuo sinun alkuteksti, tavaroista, lainaamisesta, ym. sopii  mainiosti
  myös minulle, mutta huonekkalu osasto on musta/valkoista aika  massiivista, ja matto säestää sitä, etenkin olohuoneessa.

  Kaikkea ylimääräistä olen karsinut, suht.. siistiäkin,  kun tavarat on löytänyt paikkansa niitäpä ei pahemmin vaihdella.
  Ikkunoita on monta, ja niissä on  kaihtimet,---mitään kangasverhoja/röyhelöverhoja, en enää  halua.

  Valaisimet aika tavanomaisia, --kristallikruunuja en ole koskaan halunnut.

  Viihdyn hyvin kotona, myös yksin,  vieraita en pahemmin kutsu,--ainakaan yövieraita.   Smiley
 
 

 

 
 
 
tallennettu
Hopealohikäärme
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 372


Säh!


Profiili
« Vastaus #176 : 15.06.2012 00:01:50 »

Minulla on IC  kaksoset, ja on aika vaikea sanoa miten se näkyy. En muuta usein, luonani ei käy paljon vieraita, en soittele useinkaan kellekään, tai muutakaan tyypillisen Kaksosmaista. Sisustusmakuni on kyllä aika askeettinen ja moderni, eli se on aika ilma-merkkinen piirre. Neloshuoneessa majailee myös  venus, että ehkä siitäkin johtuu tuo "hyvä maku." Kodin pitää olla kaunis, tyylikäs ja viihtyisä. Tykkään että on siistiä ja vähän tavaraa. Kotitöistä en pidä, mutta suoritan pakolliset askareet tehokkaasti ja mahdollisimman nopeasti. Mikään pullantuoksuinen kotirouva en tosiaankaan ole. Oikeastaan minulle on olemassa vain yksi koti, lapsuudenkotini, ja missä tahansa muualla joudun asumaan, en koskaan viihdy yhtä hyvin. Tai en ainakaan tähän asti ole viihtynyt  Cheesy
tallennettu

1.  saturnus 14.8% (10. huone)
2.  merkurius 13.8% (6. huone)
3.  pluto 11.6% (8. huone)

1.  rapu 14.4% (DC)
2.  kaksoset 13.5%
3.  jousimies 11.5% (MC)
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #177 : 15.06.2012 02:24:12 »

Minulla IC kalat enkä oikeastaan koskaan voi sanoa omaavani tiettyä kotia tai olevani kotoisin jostakin. Olen hyvin juureton mitä tulee kotipaikkoihin. Pidän tätä asetelmaa sellaisena maailmankansalaisena, joka on kotonaan missä vain. En koskaan pysty vastaamaan kysymykseen "mistä olet kotoisin?". Lapsuuden koteja minulla on ollut muistini mukaan 9. ikävuoteen mennessä 10, joten lapsuudenkodin määritelmäkin on erittäin hatara!

Niin ja muutan usein. Tulen hulluksi, jos minun pitää asua vuositolkulla samassa paikassa. Neljä vuotta samassa paikassa tuntuu jo ihan kidutukselle.

Kalamaisesti koti on minulle pyhä paikka, jonka harmoninen energia on tärkein. Kotona luodaan, haaveillaan, levätään, rauhoitutaan.
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« Vastaus #178 : 15.06.2012 07:33:46 »

Juup, nuo muutot!
IC oinas, muuttoja lukemattomia...ei silti, ettenkö haluaisi sen pysyvän kodin, nelosen komerossa  harka
tallennettu
gallipolis
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 2


Profiili
« Vastaus #179 : 24.06.2012 21:49:09 »

Kiitos vihjeestä, sillä samat kuviot on minullakin. IC 2,41 astetta Neitsyt ja 4. huone. Tämä merkitsee kohdallani sitä (ja ehkä myös muilla vast. aspektissa) että olen TARKKA, mutta en kaikissa asioissa. Ei kannata yleistää sitä Neitsyen tarkkuutta. Siinä on havaintojeni mukaan huono puoli se, että tarkkailee joko omia, tai muitten tunteita ja analysoi niitä. Se ei pidemmän päälle tuota hyviä tuloksia.  Toisaalta: ei ehkä ole niin tunteitten vietävissä (heh).
 Aurinkomerkkini on toinen kuin sinulla eli  rapu 22.7. Eli synkkaa  :harka:n kanssa. Tuo kauniiden tavaroiden keräily on totta.
  Mutta kuu  neitsyt on ihan mielenkiintoinen yötaivaalla. Pitää opiskella sitä lisää. Siihen liittyy jokin opetus.

Muutoin: rapukin kerää romua ja rompetta. Just sulatin pakastimen ja nyt on 20 cm lehtipino katsottavana. Sitten katson mielisarjaani Supernatural 23.45 (myöhään: kyllä!). sillä  aurinko aspect_con uranus syntymäkartalla. Tarvitseeko selittää enempää, että skifi yms. kiinnostaa?'

Terveisin, Timo/gallipolis


Harmaita hiuksia....
IC minulla  neitsyt   ja siis 4.huone.

Ensijärkytys oli suuri.
Voiko mennä näin pahasti pieleen?? Huh   Huh
Käsijarrua ja parin märehtimiskerran jälkeen...
Kai se kaappien pikkutarkka järjestely on vähän neitsytmäistä?   uglystupid2
Ja kieltämättä olen välillä helisemässä kotini kanssa... Olisi ihanaa pitää kaikki tiptop kunnossa, mutta kun  aurinko  on   harka    ja kaikki kaunis on pakko saada.... Romua ja rompetta tuppaa olemaan jo tuplat suuremman asunnon sisustamiseen.   idiot2
Lopputuloksena kaapit siistit, mutta muuten melkoinen kaaos.


tallennettu
Sivuja: 1 ... 10 11 [12] 13
  Tulostusversio  
 
Siirry: