Äänestys
Kysymys: Mikä merkki hallitsee imum coeliasi
Oinas - 37 (9%)
Härkä - 24 (5.8%)
Kaksonen - 35 (8.5%)
Rapu - 36 (8.7%)
Leijona - 32 (7.7%)
Neitsyt - 30 (7.3%)
Vaaka - 34 (8.2%)
Skorpioni - 45 (10.9%)
Jousimies - 40 (9.7%)
Kauris - 32 (7.7%)
Vesimies - 39 (9.4%)
Kalat - 29 (7%)
Äänestäjiä yhteensä: 361

Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 13
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: IC merkkisi (ja miten se näkyy)  (Luettu 118125 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
s22
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 77



Profiili
« Vastaus #60 : 26.02.2006 20:48:05 »

Sehän on Vesimiehessä ja siks varmaan kotona kaikki onkin hivenen sekasin tai ainakin tavarat on epätavallisilla paikoilla ellei joku ole sitten laittanut ne "oikeaan" paikkaan. Sit tietenkin kotona tykkään tehä kaiken maailman pikku "tutkimuksia".
tallennettu
kaapokisu
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 119



Profiili
« Vastaus #61 : 28.02.2006 00:04:38 »

ic vesimiehessä ja se näkyy  Smiley Siivoan kyllä kotona mutta... laugh

Kaapit ovat täynnä kaikenlaista roinaa, joita en ole saanut raahattua pois. Ehkä sitten kun muutan joskus pois... Vaatekaappini on aivan JÄRKYTTAVASSÄ kunnossa aina. Ikkunoita en ole pessyt kertaakaan, enkä mattoja vienyt ulos (olen asunut kys.kämpässäni jo muutaman vuoden..) Grin
Kun pesen pyykkiä, "unohdan" ne kuivumaan viikoksi tai kahdeksi enkä oikein jaksa imuroida sohvan tahi sängyn alta  Cheesy Huh...

Sisustuksessa pidän voimakkaista ja raikkaista värestä. Pelkistetty on nättiä  Smiley

Kotini on avoinna kelle vaan ja kestityksestä huolehtii itsepalvelu. Pulla ei kodissani tuoksu,  mutta siellä on rento meininki  Grin Grin Grin

Villakoirista viis, olen muutenkin eläinrakas  smitten smitten
tallennettu

Aurinko vaaka
Nouseva skorpioni
Kuu vaaka
Athene
Astro-nauttija
****
Viestejä: 937



Profiili
« Vastaus #62 : 28.02.2006 13:49:16 »

ic on minulla ravussa.Täytyy myöntää,että viihdyn hyvin kotona..
tallennettu

Aurinko vesimies
nousu/kuu kaksonen
luminant mermaid
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 178


"Elämästä myöhästyy se, jolla on aina kiire."


Profiili
« Vastaus #63 : 14.03.2006 10:07:44 »

IC kauriksessa, mutta ei uskoisi ihan ensimmäiseksi näin.

Tosin neppis on ollut melkein koko aikuisikäni nelosessa, joten kämppää on vaihdettu usein ja ajoittain paikkaa voisi kutsua enemmänkin lääväksi kuin miksikään sisustuslehtien idylliksi. Alkukodistani lähdin omalle tielleni jo 16-vuotiaana ja eikös sellainen itsenäistymisen tarve liitetä kauriisiin?
Kaurista lienee myös se että aika paljon haluan itse päättää yksityisasioistani enkä hirveän usein kutsu  ihmisiä kylään, varsinkaan puolituttuja. Koti on eräänlainen retriitti, olipa missä tai minkälaisessa kaooksessa tahansa, se on silti paikka jossa olen rennoimmillani ja teen mitä ikinä haluan (tietty naapureista riippuen)
Koti on minulle käsitteellinen asia jollain tapaa esim. jos en ole viihtynyt siellä enää tai jos se ei vaan jostain syystä tunnu kodilta, olen sanonutkin tutuille että lähenpäs tästä asunnolle tai meenpä koulukadulle, ihan kuin en enää asuisi siellä.. Liekö tuo käsite-homma myös kauriin peruja?
Mitäpä mieltä muut IC-kauriit asiasta?

Aika vähän IC Kauriita tuntuu olevan tällä foorumilla.  kauris

Tunnistan myös itseni siitä, että haluan pitää yksityisyyteni, eikä meillä käy kovinkaan usein vieraita. En välttämättä kutsu oikein kutsumalla ihmisiä, saavat tulla jos ovat tullakseen. Ja kaaosta löytyy, siivouspäivät miten sattuu.  :Smiley Talo elää tavallaan ja vieraat tulee ajallaan. Eli en ota paiseita epäjärjestyksestä ja ryhdy siivoamaan juuri kun vieraat ovat tulleet sisälle. Olen joskus ollut kyläilemässä ja meidät vieraat vietiin tunniksi kammariin ovi suljettuna keskustelemaan keskenämme, kun emäntä keittiössä siivosi ja tiskasi. Minusta se oli todella noloa. Seurustelemaan talon väen kanssa me tulimme, emmekä siisteystarkastusta pitämään. Mieheni kyllä on sitten paljon siistimpi... IC Ravussa. Täytyypä tutkia tarkemmin.  idiot2

Koti on turvapaikka ja jos siellä viihtyy, niin kaikki hyvin. En ole kovin usein vaihtanut asuinpaikkaa, mutta viihdyn aina siellä, missä itseni on hyvä olla. En ole ehkä ihan juureton, vaan juurrun kevyesti. En kaipaa menneeseen, niinkuin äitini, joka ikävöi aina muutaman sadan kilometrin päässä olleeseen lapsuudenkotiinsa. Harkitsevat muuttoa nyt eläkeiässä kyseiselle paikkakunnalle, jossa minä tällä hetkellä satun asumaan. Hyvä vai paha, minulle ainakin lisävastuuta heidän vanhetessaan. Pakko myöntää, etten ole mitenkään hirveän sukurakas. Hyvät välit sisaruksiini, mutta pidämme yhteyttä vain tarvittaessa. Kaikki hajaantuneet ympäri Suomea.

Olisikos tuosta IC Kauriista jossain lisää tai muuten kommentteja osaavammilta?
 smitten
tallennettu

*nouseva Vaaka
*aurinko Härässä
*kuu Kaksosissa
*merkurius Oinaassa
*venus Kaksosissa
*mars Ravussa
*Punainen Resonoiva Maa
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6583


Profiili WWW
« Vastaus #64 : 14.03.2006 13:20:55 »

jos aattelee että ic kuvastaa sitä turvallisuuden tunnetta,henkistä kotia sisimmässä,niin ic kauris kykenee ja haluaa vetää selvät rajat oman minuutensa ja ympäristön välille,silloin hän voi konkreettisestikin olla kotonaan missä hyvänsä,ja itse asiassa voi viihtyä hyvin omassa seurassaan kaipaamatta hirveästi hälymölöä ympärilleen
kauriin saturnus liittyy vanhuuteen ja 4 huoneen teemoistakin löytyy elämän loppuosa,tarkoittaisiko tuo pitkää ikää vai yksinäistä pitkää ikää vai juuri tuotakin että omista vanhoista vanhemmista ottaa vastuuta ja kantaa huolta.
kokemuksesta sanon ettei sitä pidä tehdä velvollisuudesta vaan omasta tahdosta ja säilyttää aina lapsen ja vanhemman suhde,niin ettei siitä tule liiaksi hoitosuhde,ottaa siihen kanssakäymiseen oikean asenteen,sen voi kokea rikkautenakin kun oppii kuuntelemaan niitä juuria,mistä on kasvanut
joku planeetta asema kuvasti tuota ikääntyvistä vanhemmista huolehtimista mutten sitä löydä nyt mistään,etsin sen käsiini ,koska se on myös minulla ,ainakin konkreetisesti
ic-kauris ..onko isä puuttunut kuvioista lapsuudessa tavalla tai toisella?
tallennettu
metsämieli
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 70


Vain kesyt linnut kaipaavat. Villit lentävät.


Profiili
« Vastaus #65 : 17.03.2006 16:09:43 »

Minulla IC on Leijonassa Smiley

Tykkään pitää pieniä illanistujaisia kavereiden kanssa ja tarjoan kyllä ruokaa, jos jollain vain on nälkä. (olen köyhä opiskelija, joten en pysty kokkaamaan mitään gourmet-ruokia Cheesy)

Olen kyllä erittäin laiska siivoamaan ja joskus on todella vaikeaa saada itsensä imurin varteen. Yhteen aikaan ihmettelin, että miten se on mahdollista, sillä minullahan on kamala rypäs Neitsyttä kartallani ( aurinko neitsytmerkurius neitsytvenus neitsytmars neitsyt), mutta se taitaakin johtua tästä ICstä.

Kaikki nätti kiehtoo minua ja tykkään ostaa kauniita tavaroita kotiini. Peilit ovat ihania Cheesy
tallennettu

ASC Rapu
AURINKO Neitsyt 5. huone
KUU Skorpioni 6. huone
MERKURIUS Neitsyt 5. huone
VENUS Neitsyt 5. huone
MARS Neitsyt 4. huone
MC Vesimies

Tulijänis
Punainen Itsevallitseva Kuu
Solararc
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 150



Profiili
« Vastaus #66 : 17.03.2006 22:35:35 »

IC  jousimies mulla!!!! Cheesy

Mitä meinaa? Ulkomaita? Hmmm...kotia?

Mulla isä on ollut yhteiskunnallisesti merkittävässä asemassa julkisella puolella? Toisaalta mulla on myös  kuu aspect_con jupiter :aspect_con:desc kalat joten varmaan sieltäkin tulee tuota jouskaria kuvioihin...hmmm.? Toisaalta muistelen IC:n kuvaavan äitiä? Mun kohdalla en löydä yhteyttä siihen tekijään....

En ole asunut ulkomailla (mieleni kovin tekisi) mutta matkustelusta tykkäisin. Tosin nyt kahden pienen lapsen kanssa saa jäädä hetkeksi ne hommat buck2 Ehkä lähi-Siwaan max!!! Grin
tallennettu

askendentti aspect_con pluto vaaka
 aurinko rapu aspect_con saturnus
 kuu aspect_con jupiter kalat
Satu
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 273



Profiili
« Vastaus #67 : 19.03.2006 18:12:48 »

Nikki, se "IC Oinaassa"-kuvauksesi kuvaa meikäläistäkin aika pirullisen hyvin, esim.:

* Pirttihirmu, minä määrään missä kaappi seisoo (siinäpään yrittää ukkoparkani pistää kampoihin parhaansa mukaan)   knuppel2

* Spontaanisuus kuuluu myös kuvaan: välillä tehdään asioita hyvinkin äkkipäätöksellä.

* Sisäinen turvallisuus on helpointa kokea fyysisessä kodissa, voi olla oma itsensä (mie tosin yritän olla tasan oma itseni joka paikassa)

* Maaseutu on minulle tärkeä, multaa pitää löytyä käännettäväksi ja muokattavaksi, oinaan innolla keväällä siemeniä maahan tai kukkaruukkuihin, mitkä tahansa siemenet käy. Männä keväänä kokeilin saada kasvamaan kaikkien kaupasta ostamieni hedelmien ja kasvisten siemeniä paprikasta avokadoon. Ukkeli jo murisi, että huusholli alkaa muistuttaa enempi kasvihuonetta kuin kotia  2funny

Arvatkeepa, kuka on tosi onnellinen isosta tontista keskellä okt-aluetta: sinne sopii muutamakin perennapenkki ja pikkinen kasvimaakin  lasten opetella  smitten
tallennettu

Jokainen päivä on lahja... käytä ne hyvin!
Stareyes
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 580


Tuon kultaisen säteen, missä ikinä kuljenkin


Profiili
« Vastaus #68 : 19.03.2006 20:34:01 »

ic vesimiehessä ja se näkyy  Smiley
Kaapit ovat täynnä kaikenlaista roinaa, joita en ole saanut raahattua pois. Ehkä sitten kun muutan joskus pois... Vaatekaappini on aivan JÄRKYTTAVASSÄ kunnossa aina. Ikkunoita en ole pessyt kertaakaan, enkä mattoja vienyt ulos (olen asunut kys.kämpässäni jo muutaman vuoden..) Grin
Kun pesen pyykkiä, "unohdan" ne kuivumaan viikoksi tai kahdeksi enkä oikein jaksa imuroida sohvan tahi sängyn alta  Cheesy Huh...

Sisustuksessa pidän voimakkaista ja raikkaista värestä. Pelkistetty on nättiä  Smiley

Kotini on avoinna kelle vaan ja kestityksestä huolehtii itsepalvelu. Pulla ei kodissani tuoksu,  mutta siellä on rento meininki  Grin Grin Grin

Villakoirista viis, olen muutenkin eläinrakas  smitten smitten

Nappiin meni Kaapokisu  Smiley

Meillä tahtoo olla vaan lattiatkin roinaa täysin ja villakoiria nurkissa  Huh
Yksi tekijä: Tyttäreni, hänen kämppänsä on kuin kaatopaikka  Undecided

Eilen räjähdin, jälleen kerran, ja heittelin muksun vaatteet hänen huoneensa lattialle, kun jo tuppavat köökkiiinkin valumaan. Eteinen sikin sokin, kuten asiaan kuuluu  Angry...
Olen hillinnyt itseäni melkoisella taidolla, mutta eilen latasin kiväärillä niin, että naapurit kuuli ja siippakin sai osansa tickedoff
Tai oikeastaan Jouskarin nuolilla  buck2
Syke nousi 130 krt/min. Lähdin silti lenkille ja siitä saunaan, johan viha lauhtui kuumassa, otan mittaa saunastakin jo  :Smiley

Pyykit saavat meillä olla viikkotolkulla pakoillaan, en tee mitään niiden eteen.. hmm...

Meilläkään ei pulla tuoksu, itsepalvelu ja omaat safkat mukaan, jos mielii kylään...
Lohduttavaa huomata, etten ole yksin sotkujeni kanssa.
Iloa sinulle Kaapokisu  smitten smitten
toivottaa
Stara  Wink
tallennettu

"Mikä haavoittaa sinua niin paljon, että tunnet olevasi pakotettu haavoittamaan minua, jotta parantuisit?"
Theus
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 406


Immortal


Profiili
« Vastaus #69 : 20.03.2006 00:58:04 »

Miun IC on scorppionissa tarkassa yhtymässä Cerekseen. Naisasteroidi Cereksen mytologia sopii hyvin härkä/scorppioni akselille sen hallitessa ruokaa, maataloutta  ja etenkin perheen äidin taholta.  Pitkät ja syvät keskustelut etenkin nuoruudessa luo vankan näkemyspohjan kokonaisuuteen joka käsittää myös näkymättömän maailman.
Tällä akseliasennolla materian merkitys koti ja työelämässä nostaa päätään. Jupiter asuu myös sorpparissa kolmosen puolelta tuoden myötätuulta etenkin kotiin/perintöön liittyvien asioiden sopimuksissa.
tallennettu

VAAKA-RAPU

MC harka 
AC leijona

Storia d"amore

www.myspace.com/theusmyspace
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #70 : 21.03.2006 19:42:58 »

Huomasin äänestäneeni, mutten ole kirjoittanut mitään...

Myös minulla IC on Härässä
Mutta Seppo sanoo siitä näin;
Sisäinen, luova muutosprosessi tapahtuu härässä kiinteästi ja järkähtämättömästi. Liikkeelle lähdettyään sitä ei pysäytyä mikään.  :Smiley Näin ollen saatat rakentaa kotisi kestämään kaikki mahdolliset ja mahdottomat elämän kriisitilanteet.  Pyrit huolehtimaan siitä, että kaikilla perheenjäsenillä on riittävän vakaa ja turvallinen olo kestämään maailmassa ja yhteiskunnassa tapahtuvat muutokset.
Heittäydyt helposti ylihuolehtivaksi, ja riskientorjunta-fanaattisuutesi saa muun perheen tukehtumaan rakentamiisi suojauksiin. Kotisi ei tule pysymään kasassa niin kauan, kun et uskalla antaa oman sisäisen uudistumisprosessisi pyörähtää liikkeelle ilman ehtoja ja etukäteisvalmistelua.
Kun sinä olet varma itsestäsi, kestää perheesikin paljon enemmän.

Allekirjoitan tuosta edellisestä aika paljon, mutta kun minulla on tuo  saturnus  aspect_con IC varmistelen kai vielä tavallistakin enemmän...
tallennettu

twin peak
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 143



Profiili
« Vastaus #71 : 21.03.2006 21:52:24 »

IC jousimiehessä,

ja tässä Sepon kommentti:

"Jousimies kuvaa totuuden ja elämän tarkoituksen etsimistä, joka
sinulla toteutuu syvällä alitajunnassa ja toimii pohjana elämän
uudistumiselle ja mielekkyydelle. Et siis voi päivätajunnassa päästä
selville henkisen kehityksesi suunnasta tai määrästä, vaan sinun on
luotettava sokeasti siihen mitä teet. Parhaimmillaan koti edustaa
sinulle majakkaa, joka näyttää tien takaisin turvalliseen satamaan
etsinnän ja tutkimusmatkailun kiihkeässä tempossa. Yrität ehkä
rakentaa kotiasi sellaiseen muotoon, että se toimivuudellaan antaisi
sinulle mahdollisuuden jatkuvasti etsiä totuutta uusista asioista,
ideoista ja kulttuureista."

- kyllä mun koti on aika tyhjä tavarasta... on siellä polkupyörä ja passi...   Grin
tallennettu

valkoinen solaarinen peili
Electra
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 26



Profiili
« Vastaus #72 : 22.03.2006 02:32:52 »

Minun kartallani IC jakaa huoneet  3, 4  ja on siis keskellä, näin ollen IC merkkini on kalat ja vesimies??? idiot2
Ompas erikoista??? Huh
tallennettu

aurinko leijona askendentti skorpioni kuu jousimies
Sininen Kristalli Apina Kin 51
Tuli Käärme
Missa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 256



Profiili
« Vastaus #73 : 22.03.2006 02:49:35 »

Minun kartallani IC jakaa huoneet  3, 4  ja on siis keskellä, näin ollen IC merkkini on kalat ja vesimies??? idiot2
Ompas erikoista??? Huh

Niin se jakaa kaikkien kartalla kun IC sattuu olemaan 4.huoneen kärki. Wink Eli jos 4.huoneesi on kaloissa, on IC-merkkisi kalat.
tallennettu

aurinko vaaka kuu oinas askendentti neitsyt
Electra
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 26



Profiili
« Vastaus #74 : 22.03.2006 13:15:51 »

Minun kartallani IC jakaa huoneet  3, 4  ja on siis keskellä, näin ollen IC merkkini on kalat ja vesimies??? idiot2
Ompas erikoista??? Huh

Niin se jakaa kaikkien kartalla kun IC sattuu olemaan 4.huoneen kärki. Wink Eli jos 4.huoneesi on kaloissa, on IC-merkkisi kalat.

No niin tässä taas huomaa ettei tää tyttö tiedä astrologiasta hölkäsen pöläystä! idiot2 :Smiley Wink
 Grin
tallennettu

aurinko leijona askendentti skorpioni kuu jousimies
Sininen Kristalli Apina Kin 51
Tuli Käärme
Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 13
  Tulostusversio  
 
Siirry: