Olet aivan oikeassa. Vertaessani maksullisia energiahoitoja huoraamiseen, on täysin rakkaudetonta, niin kuin maksullinen energiahoito onkin. Pelkoa sä näet vain siinä, että maksullisilta energiahoitajilta lähtee tulot, jos universaalia energiaa aletaan harjoittaa samalla tavalla kuin universaalia hengittämistä ja sitä tekisi jokainen ihminen maanpäällä, niin kuin on tarkoitettu.
Sinä ihan yksinkertaisesti joko valehtelet tai olet täysin tietämätön ja puhut vain mutu-tuntumaa.
Olen saanut samalta hoitajalta hoitoa monasti ilmaiseksi ja sitten muutaman kerran, kun hänen oli ensin matkustettava parisataa kilometria kotikaupunkiini hoitamaan minua ja vuokrattava sitä varten tila, maksullisesti. Hoidon - ja ihmisen - rakkaudellisuudessa ja tehossa ei ole ollut mitään eroa samalta ihmiseltä maksutta ja maksullisesti saatuna, vaikka hänenlle kulujen jälkeen ehkä jäikin erittäin vaatimaton korvaus ajastaan.
Onko sinulla itselläsi kokemuksia sekä maksullisesta että maksuttomasta hoidosta? Oletko joutunut joskus maksullisissa hoidoissa huijatuksi ja sen vuoksi oksennat pahaa oloasi täällä muiden niskaan? Vai oksennatko vain ennakkoluulojasi? Pyydän että todella vastaisit kysymyksiini.
En ole koskaan antanut hoitoja maksullisesti ja tuskin annankaan, joten minulla ei ole itselläni tässä mitään intressejä, eikä myöskään pelkoja kun omat tuloni tulevat ihan tavallisesta työstä. Kuka siis pelkää ja mitä? Tiesitkö, että alle prosentti ihmisistä on ns. valotyöläisiä ja edes kiinnostuneita mistään hengellisistä asioista? Jos menisit kertomaan sille muulle 99%:lle että he voivat antaa energiahoitoja, he nauraisivat itsensä tärviölle. Koko ihmiskunnalla on kyllä kyky antaa energiahoitoja, mutta vain pieni osa on siinä vaiheessa inkarnaatiokiertoaan että heitä edes kiinnostavat tällaiset asiat.
Tämän huomioonottaen hoitajat ovat harvinaisia suhteessa väestömäärään ja se, että jotkut heistä voivat tehdä sitä kohtuullisin veloituksin täysipäiväisenä ei aiheuta mitään muuta kuin sen, että hoitoja on yhteensä enemmän tarjolla, sekä ilmaisia että maksullisia.
Vertaus hammaslääkärin ja energiahoitajan työstä on akkamainen,
Ahaa, sen lisäksi että herjaat (olet tässä ketjussa herjannut tuntemiani rakkaudellisia ja vilpittömiä - sekä maksullisista hoitamisistaan huolimatta köyhyysrajalla eläviä - ihmisiä huoriksi) olet myös seksisti. Mielenkiintoista, mutta ei yllättävää. Rakkaudesta toimiva ja puhuva ihminen harvemmin käyttää rasistisia ja seksistisiä ilmaisuja. Pelosta toimivilla ne ovat sen sijaan hyvin yleisiä.
Akkamaisuudessa ei muuten ole mitään vikaa, jos ajattelet vaikkapa Pohjan Akkaa. Tai noita-akkoja. Akka on paljon voimakkaampi kuin tyttö...

Akka on feminiininen vastine Äijälle.
koska hammaslääkärin homma on totaalisen maalline tekniikkahomma, jossa ei toitoteta universaaleilla rakkauslähteillä, vaan korjataan teknisin keinoin se, mikä on korjattavissa. Energiahoidoissa aika usein kehitellään asiakkaalle sellaisiakin ongelmia, mitä sillä ei oikiasti oo, mutta raha puhuu. Tuskin hammaslääkärillä on samanlaisia yleistä närää aiheuttavia keskusteluita puolesta ja vastaan, kuin on energiahoitajilla.
Keho ja mieli on saatu ilmaiseksi rakkaudellisesti universumilta, joten sinun logiikallasi niiden käytöstä toisten palvelemiseen ei saisi velottaa. Kyse ei ole eri asiasta, vaan sinun logiikkasi ontumisesta.
Onko sinulle kehitelty maksullisessa energiahoidossa ongelmia joita sinulla ei ole?
Onko jollekin tutullesi tehty niin?
Tämä alkaa kuulostaa yhä enemmän siltä, että sinulla on jokin henkilökohtainen kana kynittävänä, koska aggressiosi (=pelkosi) on niin suuri - tai ainakini tekstiesi aggressiomäärä on niin suuri.
Minä käsitän energiahoidon yksinkertaisena 'kätten päälle panemisena,' en yhtään minään keskusteluina. Minä - ja kaikki tuntemani energiahoitajat - tekevät työtään hiljaisuudessa. Minä - ja kaikki tuntemani energiahoitajat - keskustelemme hoidosta vain, jos hoidettava itse haluaa siitä keskustella.
Tokihan liikkeellä on myös huijareita, mutta energiahoitojen alue josta maksullisetkin hoidot ovat yleensä hyvin edullisia (minun tuntemieni hoitajien ainakin) ei ehkä kuitenkaan ole se alue, jolla eniten huijausta esiintyisi. Pääasiassa juuri sen vuoksi, että hoitamisen kyky on kaikilla ja reiki-kursseja on nykyään jopa työväenopistoissa. Minulla on astrologisella kartalla tuplana huuhaahälytin-aspekti ja se yleensä hälyttää ihan toisenlaisten rajatiedollisten tarjoomusten kohdalla: Kaikenlaiset krääsäkauppiaat ja ihmevempeleiden ja tököttien myyjät ovat antaneet minun intuitiiviselle huuhaahälyttimelleni vaikka kuinka paljon hälytyksiä, energiahoitajat eivät yhtään.
Hoitoihin pätee mielestäni sama kuin kanavointeihin, aidon erottaa huijauksesta näin:
1) Aito ei koskaan pelottele, kaikki mitä hän sanoo on vain ja ainoastaan rakkaudellista ja voimaannuttavaa.
2) Aito ei koskaan sano, että hän on ainoa oikea. Aito myöntää ihan suoraan, että kykyjä on monilla tai kaikilla ja hän on vain yksi monista samanarvoisista. Ei koskaan paras eikä ainoa.
3) Aito joko ei pyydä rahaa lainkaan, tai pyytää vain kohtuullisen korvauksen ajastaan.
4) Aito ei koskaan anna käskyjä tai ohjeita. Hän vain ehdottaa erilaisia vaihtoehtoja ja kunnioittaa toisten vapaata tahtoa.
Maksulliset energiahoitajat ja sun muut maksulliset henkimaakarit eri leireistä ovat iso syy siihen, miksi ihmiskunnan henkinen kehitys junnaa, eikä etene, koska ne pitää kynsin hampain kiinni tuloistaan, osa miljoona tuloistaan ja nostavat ittensä tavallisen ihmisen yläpuolelle, eivätkä hyväksy tavalliselle kulkijalle muuta kuin hänen tiensä ja oppinsa.
Jos tuo olisi kanavoitua tekstiä, sanoisin että olet väärä kanava koska pelottelet. Oikeat kanavat eivät koskaan pelottele.

Olet sitäpaitsi väärässä: Ihmiskunnan kehitys etenee parhaillaan ennennäkemätöntä ja odottamattoman kovaa vauhtia, olemme jo ylittäneet sen kriittisen rajan jonka jälkeen ihmiskunnan tuho on vältetty ja hyppäyksenomainen tietoisuuden tason nousu on hyvin lähellä. Henkinen kehitys ei todellakaan junnaa tällä hetkellä, se päinvastoin etenee todella nopeasti.
Jos et tätä tiedä ja koe, ehkä peilaat omaa junnaamistasi maailmaan? Me peilaamme itseämme maailmaan koko ajan: Näemme maailman sellaisena kuin oma sisimpämme on.
Jos luulet että kukaan saa miljoonatuloja energiahoidoilla, olet todella naiivi, niin energiahoitojen kysynnän kuin myös yritystoiminnan suhteen. Huuhaakrääsällä ja tököteillä kyllä tehdään epärehellisiä miljoonia, mutta niillä ei ole mitään tekemistä energiahoitojen kanssa.
Kerropa muuten pari ihan käytännön esimerkkiä näistä ihmisistä:
ne pitää kynsin hampain kiinni tuloistaan, osa miljoona tuloistaan ja nostavat ittensä tavallisen ihmisen yläpuolelle, eivätkä hyväksy tavalliselle kulkijalle muuta kuin hänen tiensä ja oppinsa
Ellet siihen kykene, oletan että vuodatuksesi on jonkinlaista peilausta ja mutu-tuntumaa, ei suinkaan totta.
Tässä on ristiriita, koska samat peijoonit huutaa universaalin ja pyyteettömän rakkauden perään, että kaikki ihmiset maapallolla olisivat yhtä ja vielä enemmän, olisivat yhtä universaalien henkimaailman ja oppaiden kanssa. Ne ei salli sitä kellekkää muulle kuin ittelleen. Siksipä tekin tappelette siitä, mikä on oikiaa reikitekniikkaa ja tapaa antaa energiahoitoja, vaikka niillä ei oo mitää väliä. Sama, ku toinen tykkää syödä mansikoita, toinen vadelmia ja siitä pitää tapella.
Antaisitko käytännön esimerkkejä siitä, miten joku on sallimatta pyyteetöntä rakkautta ja yhtä olemista henkimaailman ja oppaiden kanssa. Miten kukaan voi estää tuollaisia toisen sisäisiä ajatus- ja tunnetoimintoja? Anna käytännön esimerkkejä vaikka sitten ilman nimiä, muuten oletan että ylläoleva on jälleen mutu-tuntumaa.
Minun kokemukseni mukaan suurin osa energiahoidoista annetaan ilmaiseksi kaveripiirissä tai hengellisessä piirissä. Sitten on erikseen hoitajia, jotka hoitavat pidempään tai perusteellisemmin tai joilla on muita hoitomuotoja lisänä siinä energiahoidossa. He usein laskuttavat ajastaan, koska heillä ei ole mitään muita tulonlähteitä ja joitakin heistä on henkimaailman puolelta ehdotettu tekemään näin, jotta he voisivat hoitaa useampia ihmisiä kuin päivätöissä ollessa.
Ja vielä, siltä varalta että puolustaisit omaa tekstiäsi vetoamalla rehelliseen ulosantiin, muista tämä:
Rehellisyys ilman rakkautta muuttuu helposti julmuudeksi.