Sivuja: 1 ... 194 195 [196] 197 198 ... 372
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Parasta tässä päivässä  (Luettu 2004675 kertaa)
0 jäsentä ja 6 vierasta katselee tätä aihetta.
Varjotar
Astroholisti
*****
Viestejä: 1262


Starchild


Profiili
« Vastaus #2925 : 22.10.2014 19:02:02 »

Ei kyllä ollu ton helvetimoisen kylmyyden ja tuskan arvoista, mutta hyvä mieli tuli, kun nenänsä pisti ulos ja näki, että vielä ne hipitki elää ja hengittää Cheesy
tallennettu

Kuuntele tuulta.
kurpitsalla
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 6


Profiili
« Vastaus #2926 : 23.10.2014 11:37:20 »

Ihana kirpakka keli ulkoona! Tässä varsin herää! PARasta tänään on kun sain viimein tilattua http://www.designskins.fi avulla ja tuli juuri semmoinen kuin piti <3 tykkään. mukavaa päivää kaikille!
tallennettu
Downtempo
Vieras
« Vastaus #2927 : 25.10.2014 15:20:21 »

tulipa sattumalta katsottua mielenkiintoinen elokuva,
mikä ei normaalisti ole yhtään mun tyylinen

maleficent:
http://www.imdb.com/title/tt1587310/

tosi jännä, että disney teki näinkin syväluotaavan, ja ajatuksia
herättävän elokuvan juoneltaan, tosi vaikuttava.
normaalista poikkeava
ja sellanen että näytetään vähän versioo, ajatella asioita
monelta kantilta. ei oo niin "yksinkertainen" kuin mitä aiemmat...
HIENOOO!!!
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #2928 : 25.10.2014 23:24:09 »

Olin tosi paskassa kunnossa, oikein itsetuhoajatusten mustimmissa syövereissä ja ahdistuneena pyysin enkeleiltä apua.
Hetken kuluttua soi puhelin ja rakas ystäväni soitti koittaen lohduttaa ja sai mut lopulta jopa nauramaan. Haluaan tavata asap
Heti puhelun loputtua,puhelin soi uudestaan. Serkkuni josta en ole kuullut seitsemään vuoteen oli tuntenut kummallista oloa parina viime päivänä ajatellessaan mua ja päätti soittaa. Just oikeaan aikaan!
Oli muuten paljon asiaa kummallakin ja rehellisesti kerroin millaisia oloja mulla on ollut. Serkku piristi ja haluaa tavata pitkästä aikaa. Sopii  Smiley
Näiden lisäksi toinen ystäväni kirjoitti kauniin viestin miten tärkeä hänelle olen.
Sitten vielä kolmas ystäväni soitti just kun tätä kirjoitin kysyäkseen miten voin koska hänelläkin oli ollut kumma tunne kun oli ajatellut minua.

Kukaan heistä ei ole kuullut mun pahasta olostani aiemmin. Ei ainakaan niin synkistä jutuista mitä tänään mielessäni oli
Olen niin kiitollinen herkistä, empaattisista ystävistäni ja enkeliavusta  smitten angel smitten angel
Terapian tarpeessa olen ja enköhän sinne pääsekin kunhan tutkimusjakso loppuu.
Helpottunut,hyvä olo nyt, liikkuttunutkin tästä kauniista avusta jota sain  smitten

tallennettu
Elwyn
Astroholisti
*****
Viestejä: 4364



Profiili
« Vastaus #2929 : 30.10.2014 21:29:24 »

Pumpkin nyan Cool

http://www.nyan.cat/
tallennettu

"Curse the day, hail the night"

***

“Why live an ordinary life, when you can live an extraordinary one.”
― Anthony Robbins
Elwyn
Astroholisti
*****
Viestejä: 4364



Profiili
« Vastaus #2930 : 10.11.2014 16:19:24 »

Tentti pitäs tehdä, no good Tongue

Tein lisäksi urasuunnitelmia.. Ei oikein tunnu Ruotsista löytyvän sellaisia duuneja mitä meitsi kaipaa (eli askelta paria eteenpäin) joten pitää vissiin siis toteuttaa itseään ja lähteä Itä-Eurooppaan! Joulun 2016 toivoisin viettäväni kuitenkin Suomessa, joten jospa irtisanoisi itsensä vuoden päästä marraskuussa ja neuvottelisi seuraavan työsuhteen alkamaan alkuvuonna 2017 tjn.

Porukkaa valuu töistä Etelä-Eurooppaan, mutta ei sattuneista syistä kiinnosta.. Huono palkkataso paikalliseen hintatasoon verrattuna ja liian kuuma ilmasto. Esim. Puolassa on sentään lunta talvisin (ainakin jossain päin maata). Täälläkin on turhan lämmintä meikän makuun, musta joulu ei inspaa jne.

Saas nähdä Cool
tallennettu

"Curse the day, hail the night"

***

“Why live an ordinary life, when you can live an extraordinary one.”
― Anthony Robbins
Elwyn
Astroholisti
*****
Viestejä: 4364



Profiili
« Vastaus #2931 : 11.11.2014 19:45:36 »

Tentti pitäs tehdä, no good Tongue

Tein lisäksi urasuunnitelmia.. Ei oikein tunnu Ruotsista löytyvän sellaisia duuneja mitä meitsi kaipaa (eli askelta paria eteenpäin) joten pitää vissiin siis toteuttaa itseään ja lähteä Itä-Eurooppaan! Joulun 2016 toivoisin viettäväni kuitenkin Suomessa, joten jospa irtisanoisi itsensä vuoden päästä marraskuussa ja neuvottelisi seuraavan työsuhteen alkamaan alkuvuonna 2017 tjn.

Porukkaa valuu töistä Etelä-Eurooppaan, mutta ei sattuneista syistä kiinnosta.. Huono palkkataso paikalliseen hintatasoon verrattuna ja liian kuuma ilmasto. Esim. Puolassa on sentään lunta talvisin (ainakin jossain päin maata). Täälläkin on turhan lämmintä meikän makuun, musta joulu ei inspaa jne.

Saas nähdä Cool

Tentti läpi pisteillä 36/40 Afro
tallennettu

"Curse the day, hail the night"

***

“Why live an ordinary life, when you can live an extraordinary one.”
― Anthony Robbins
Elwyn
Astroholisti
*****
Viestejä: 4364



Profiili
« Vastaus #2932 : 12.11.2014 19:00:22 »

Tapahtumia maailmankaikkeuden tutkimuksen merkeissä: tällaista streamia on ilo seurata Cool

http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/art-1288767762119.html#comments-anchor
tallennettu

"Curse the day, hail the night"

***

“Why live an ordinary life, when you can live an extraordinary one.”
― Anthony Robbins
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1330



Profiili
« Vastaus #2933 : 15.11.2014 13:30:46 »

Täyteläinen sisäinen rauha. Kiireettömyys hetkisen vielä.
Kohta pitää mennä hakemaan rekvisiitan tarvikkeita rautakaupasta ja sitten istua ilta nuottien ja soittimien kanssa sekä hyräillessä väännellä langoista muotoja materiaaleille.

Huomenna sitten on kyseessä tärkeä lauluesitys. Keväällä jatkoja!
tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
Elwyn
Astroholisti
*****
Viestejä: 4364



Profiili
« Vastaus #2934 : 16.11.2014 14:35:58 »

Disney's Frozen Official Trailer

http://youtu.be/TbQm5doF_Uc

 smitten smitten smitten smitten smitten
tallennettu

"Curse the day, hail the night"

***

“Why live an ordinary life, when you can live an extraordinary one.”
― Anthony Robbins
Elwyn
Astroholisti
*****
Viestejä: 4364



Profiili
« Vastaus #2935 : 19.11.2014 21:05:52 »

Marvel's Guardians of the Galaxy

http://youtu.be/d96cjJhvlMA

 smitten smitten smitten smitten smitten
tallennettu

"Curse the day, hail the night"

***

“Why live an ordinary life, when you can live an extraordinary one.”
― Anthony Robbins
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1330



Profiili
« Vastaus #2936 : 20.11.2014 15:44:50 »

Oma asenne, tosin melko haiseva. Haistatan p*sk*t kaikella, mikä ei minua miellytä.

Kohta menen keittämään hernekeittoa, jotta olisi sitä haistateltavaa. Tänään kun harjoittelen sunnuntain - sekä joulu-konsertteihin.

Että voi joskus tuntua mukavalta olla sietämätön - ehkä myös itselleen. Kannattaa valita päivä, jolloin ei ole kovin monta tulilinjalla.  buck2
Kummasti helpottaa seuraavien viikkojen siedettävyyttä naapurustolle.
tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
Elwyn
Astroholisti
*****
Viestejä: 4364



Profiili
« Vastaus #2937 : 25.11.2014 21:27:34 »

Michael Boltonin joululevy vuodelta 1996 smitten smitten smitten

= olen virallisesti tullut vanhaksi Grin Celine Dion on kevyttä kamaa tähän verrattuna..
tallennettu

"Curse the day, hail the night"

***

“Why live an ordinary life, when you can live an extraordinary one.”
― Anthony Robbins
Ritsa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 715



Profiili
« Vastaus #2938 : 28.11.2014 16:33:00 »

http://www.uusisuomi.fi/kotimaa/74793-hetki-sitten-avioliittolaki-muuttuu-homoille-avio-oikeus

Suomi on sivistysvaltio! Uranus neliö Pluto tarkentuu.. Nyt lähtee myös Stubbille kiitokset!
tallennettu
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1330



Profiili
« Vastaus #2939 : 29.11.2014 13:07:54 »

Parasta tässä päivässä? Hmmm?

Kauppa kulman takana ja siellä imellettyä perunalaatikkoa,  ja eiku sitä hakemaan.

Terhi!

Kivuistasi pääset aika hyvin irti, kun tottelet elämänpolkusi numeroa eli 3.sta.
Ai miten! Noh! Luo itsellesi ilmapiiri, jossa viihdyt ja heitä ulos elämästäsi kaikki, jotka pyrkivät hyödyntämäään luonteesi puolta, joka sanelee sinulle tarpeita miellyttää muita.
Keskittymällä omaan itseesi, SInun Ilmapiirisi jakaa ystävät 'ystävistä' ja sinä olet vapaa elämään sitä elämää, jota varten synnyit. Vähemmin kivuin. Jaksat paremmin heidän kanssa, joiden kyky olla hyväksikäyttämättömässä vuorovaikutuksessa kanssasi toimii sekä sinun että heidän parhaakseen.

Nyt minulla on 'tämän.päivän.parasta.olo'.
Sainhan sanottua sen, mitä koin sinun Terhi tarvitsevan syntymäpäivälahjaksesi.
Toivon, että käytät tätä ajatusketjua loppuelämäsi vaikka yli tarpeenkin.

 smitten  angel
tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
Sivuja: 1 ... 194 195 [196] 197 198 ... 372
  Tulostusversio  
 
Siirry: