Sivuja: 1 ... 190 191 [192] 193 194 ... 372
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Parasta tässä päivässä  (Luettu 2009541 kertaa)
0 jäsentä ja 8 vierasta katselee tätä aihetta.
Elwyn
Astroholisti
*****
Viestejä: 4373



Profiili
« Vastaus #2865 : 18.05.2014 17:31:44 »

Kevyt kenttähumala Afro Tai no, aika sumuinen päänuppi just nyt eli ei nyt ihan kevyin mahdollinen.. Tilpehöörinä grillattua maksaa ja broilerin koipipaloja Cool

Lämpöä ulkona reippaasti yli +20, aah Tongue
tallennettu

"Curse the day, hail the night"

***

“Why live an ordinary life, when you can live an extraordinary one.”
― Anthony Robbins
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #2866 : 20.05.2014 16:56:09 »

Tosi hyvä että se kamala painostava ilma muuttui hieman viileemmäksi. Nyt sataa vettä  Smiley Ei tää kesä niin kamalalta tunnukaan vaikka etukäteen stressailin kuumuutta
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #2867 : 20.05.2014 17:33:42 »

Juu..sinä taidat kauhistella ennakkoon. coolsmiley
Yritä relata..niin et käy ylikierroksilla. Wink Cheesy
tallennettu
liveforever
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 615


Profiili
« Vastaus #2868 : 24.05.2014 23:07:44 »

Aurinko,hyvä ruoka,pari sidukkaa ja suomi meni finaliiiiiiin!!!!!!!!!! Smiley
tallennettu
Elwyn
Astroholisti
*****
Viestejä: 4373



Profiili
« Vastaus #2869 : 28.05.2014 23:42:30 »

Silitin todellista söpöläistä kävelylenkillä ollessani Cheesy smitten smitten smitten

ÄÄ...Elwyn tahtoo oman birman!! smitten smitten
tallennettu

"Curse the day, hail the night"

***

“Why live an ordinary life, when you can live an extraordinary one.”
― Anthony Robbins
Elwyn
Astroholisti
*****
Viestejä: 4373



Profiili
« Vastaus #2870 : 30.05.2014 20:18:08 »

Eka kesälomaosuus alkoi Afro Nyt ekaks viikko ja sitten juhannuksesta alkaa toinen pariviikkoinen periodi jolloin käyn vähän ulkomaanlomalla = Suomessa. Ois voinu ottaa täydet 5 viikkoa lomaa -Ruotsin hyviä puolia- mutta jos nyt käyttäis vaan ne mitä on oikeasti tienannut Cool

Kunhan juna aikanaan sitten saapuu jenssin rautatieasemalle, meikä painuu ekana kauppaan ostamaan siideriä&lonkeroa, paketin karjalanpiirakoita ja papinkadun S:ltä lihiksiä > aah. Pieniä merkityksellisiä asioita.. Kuten se, että tilavuusprosentiltaan yli 3,5% alkoholia saa ostettua ihan ruokakaupasta.
tallennettu

"Curse the day, hail the night"

***

“Why live an ordinary life, when you can live an extraordinary one.”
― Anthony Robbins
Indium
Vieras
« Vastaus #2871 : 04.06.2014 15:04:44 »

Mun pöljät, pöljät pikku lemmikit  smitten smitten smitten

Ei vaan voi olla hymyilemättä niille  Cheesy Grin
tallennettu
Elwyn
Astroholisti
*****
Viestejä: 4373



Profiili
« Vastaus #2872 : 04.06.2014 18:17:48 »

Aah, täydellinen loma Cool Oon mm. katsonu kaikki Sex and the city-tuotantokaudet&ekan leffan, tehnyt pari peltiä pizzaa ja syöny litran jäätelöä lounaaksi Tongue Kirsikkana kakun päällä on veronpalautukset jotka maksettiin tänään Afro Skorppari sai ihan kunnolla palautuksia ja minäkin sen verran, että lauantain reissulla Göteborgiin voi hiukkasen tuhlaillakin Cool
tallennettu

"Curse the day, hail the night"

***

“Why live an ordinary life, when you can live an extraordinary one.”
― Anthony Robbins
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #2873 : 10.06.2014 23:32:28 »

Sateiset harmaat päivät on ihania  smitten
Tekee mieli kirjoittaa, piirtää, maalata, laulaa, sisustaa, ulkoilla ja kaikin tavoin toteuttaa itseään. Erittäin luova fiilis  Smiley
Sit aurinko tulee ja pilaa kaiken  Angry
Mä toivon sadetta koko kesäksi  Smiley

Koin muuten tänään sellasen kivun etten muista olisko ikinä sattunut niin paljon.
Juurihoito nääs ja niiden juurikanavien huuhtominen sattui niin saatanasti. En vinkunut mutta hammaslääkäri päätteli mun asennosta koska olin selkä notkolla, kädet ristissä rystyset valkoisena. "Koita kestää" No kestinhän minä.
Suht korkean kipukynnyksen omaavana oli kuitenkin erikoinen kokemus. Nyt ei satu yhtään ja jos kipu tulee, vältän viimeiseen asti Panacodin ottamista. Teen taas ihmiskokeita.
Tulispa huomennakin vettä. Mulla on tekemiset kesken ja aurinko pilaa hyvät aloitukset
Olen huomannut myös sen etten tarvitse oikeastaan ketään ihmistä lähelleni. Feidasin miesystäväni ja pidän läheisetkin ystävät tietyn välimatkan päässä vaikka heitä rakastankin.
Sateiset päivät on senkin takia mukavia ettei ihmiset liiku ulkona niin paljon.
Ilalla metsätiellä kävellessäni olin ajatuksettomassa tilassa - yhtä luonnon kanssa.
Opin pikkuhiljaa...
Mä en varmaan ikinä mene ns normityöhön.En yksinkertaisesti sovi tähän yhteiskuntaan vaikka mulla on lahjoja monellakin osa-alueella.
Vapaana.. varjoissa...yksin yössä..Mut luotiin niin monimuotoiseksi etten sovi mihinkään lokeroon. Enkeli väreilee vierelläni. Se on ainut joka ymmärtää...Ihana lahja Luojalta


tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #2874 : 15.06.2014 18:23:21 »

Näin kolmatta kertaa lähikaupassa kuolleen mieheni kaksoisolennon.
Tällä kertaa tämä mies huomasi minut ja sit vaan tuijotettiin toisiamme. Välimatkaa oli monta metriä ja tällä mun lepakkonäöllä en nähnyt aivan tarkkaan miehen kasvonpiirteitä mutta niin hämmentävän paljon olemuksessa on samaa M:n kanssa että tod haluaisin nähdä sen ihmisen läheltä ja vaihtaa pari sanaa.

Olen ollut koko päivän masentunut mutta kyllä rävähti silmät auki. Tuli erikoinen olo  Cheesy
tallennettu
Elwyn
Astroholisti
*****
Viestejä: 4373



Profiili
« Vastaus #2875 : 15.06.2014 23:49:14 »

Taivuin -70% alennuksen edessä ja hankin 7" tabletin, sillä on vähän kätevämpi lukea uutisia jne. sängystä käsin kuin puhelimen ruudulta.

Suomen reissun jälkeen taidan tilata sille hianon pinkin suojakotelon Cool
tallennettu

"Curse the day, hail the night"

***

“Why live an ordinary life, when you can live an extraordinary one.”
― Anthony Robbins
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1332



Profiili
« Vastaus #2876 : 18.06.2014 18:53:13 »

Oma astron sivut uudistuneet juurikin toivomallani tavalla!

Kiitos tästä ylläpitoon.

Kannatti valittaa n. kk sitten. Sitä saa mitä tilaa, vaikkakin tuli ihan yllättäen ja pyytämättä...


kuin tuo Stubb'lle hehkuttamani Pm-pesti. Ei uskonut, kun sanoin Kanervan sextiviestikohun keskellä jutellessamme, että pian on ulkoministeri ja hetken päästä Pm...
 

ja muutaman vuoden kuluttua kisaa Saulin jatkopaikasta. No. Taisi mennä vähän ohi aiheen, mutta mieluummin olen Alex'in peesissä suomalainen kuin Friberg'in nyrkin ja hellan välissä!


Otapa tässä nyt sitte ja koeta saada jalat ylttämään maana kamaralle... ei onnaa ennenku


Jussista saan miehen armaan, toivon että niin käy varmaan....
Vaikkei mua hän katsokaan j... n... e...
« Viimeksi muokattu: 18.06.2014 18:55:15 kirjoittanut t.touhula » tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
Elwyn
Astroholisti
*****
Viestejä: 4373



Profiili
« Vastaus #2877 : 19.06.2014 21:06:50 »

Kesäloma part 2 alkoi Afro
tallennettu

"Curse the day, hail the night"

***

“Why live an ordinary life, when you can live an extraordinary one.”
― Anthony Robbins
Elwyn
Astroholisti
*****
Viestejä: 4373



Profiili
« Vastaus #2878 : 20.06.2014 15:59:20 »

Juhannuspizza (kohta hakemaan se!), sain aikaiseksi rekkautua Pinterestiin, Asoksesta löytyi vaikka mitä jänskää, puolet kesäkuun UK Marie-Claire:sta vielä lukematta.. Ja maanantaina Göteborgin rautatieaseman Presstopista lisää lukemista Cool

Ja jos sais vielä aikaiseksi tänä kesänä heittää pieni vloppureissu Osloon, kattelin just lisää kuvia ja kiinnostavalta näytti. Kollegoiden mielestä se on tylsä mesta ja kalja liian kallista, mutta esim. noi autoilta vloppuisin suljetut käsityöläis/galleria jne. kaupunginosat näytti todella mielenkiintoisilta Cheesy

Köpiskin olis kiva reissukohde Cool
tallennettu

"Curse the day, hail the night"

***

“Why live an ordinary life, when you can live an extraordinary one.”
― Anthony Robbins
body electric
Astroholisti
*****
Viestejä: 1090



Profiili
« Vastaus #2879 : 20.06.2014 17:57:13 »

Sateiset harmaat päivät on ihania  smitten
Tekee mieli kirjoittaa, piirtää, maalata, laulaa, sisustaa, ulkoilla ja kaikin tavoin toteuttaa itseään. Erittäin luova fiilis  Smiley
Sit aurinko tulee ja pilaa kaiken  Angry
Mä toivon sadetta koko kesäksi  Smiley

Koin muuten tänään sellasen kivun etten muista olisko ikinä sattunut niin paljon.
Juurihoito nääs ja niiden juurikanavien huuhtominen sattui niin saatanasti. En vinkunut mutta hammaslääkäri päätteli mun asennosta koska olin selkä notkolla, kädet ristissä rystyset valkoisena. "Koita kestää" No kestinhän minä.
Suht korkean kipukynnyksen omaavana oli kuitenkin erikoinen kokemus. Nyt ei satu yhtään ja jos kipu tulee, vältän viimeiseen asti Panacodin ottamista. Teen taas ihmiskokeita.
Tulispa huomennakin vettä. Mulla on tekemiset kesken ja aurinko pilaa hyvät aloitukset
Olen huomannut myös sen etten tarvitse oikeastaan ketään ihmistä lähelleni. Feidasin miesystäväni ja pidän läheisetkin ystävät tietyn välimatkan päässä vaikka heitä rakastankin.
Sateiset päivät on senkin takia mukavia ettei ihmiset liiku ulkona niin paljon.
Ilalla metsätiellä kävellessäni olin ajatuksettomassa tilassa - yhtä luonnon kanssa.
Opin pikkuhiljaa...
Mä en varmaan ikinä mene ns normityöhön.En yksinkertaisesti sovi tähän yhteiskuntaan vaikka mulla on lahjoja monellakin osa-alueella.
Vapaana.. varjoissa...yksin yössä..Mut luotiin niin monimuotoiseksi etten sovi mihinkään lokeroon. Enkeli väreilee vierelläni. Se on ainut joka ymmärtää...Ihana lahja Luojalta




Mäkin rakastan sateisia kesäpäiviä, ne on aina inspiroivia.
Kesässä seuraavaks eniten pidän siitä ku linnut laulaa kaikuvassa yössä - usein herään touko- kesäkuussa kahden-kolmen aikaan kuuntelemaan lintujen laulua, valvon pari tuntia; menee kyllä siitä vuorokausirytmi vähän sekasin mutta menköön.

Minkä takia juurihoito piti tehdä ilman puudutusta ? Jos hammaslääkäri ei antanu riittävästi puudutusta ja sano että koita kestää, se on ammattitaidoton, en menis toista kertaa samalle. Kivun kokemisesta erilaisissa operaatioissa ei oo hyötyä paitsi hyvin harvoin, yleensä kipu estää rentoutumasta ja tutkimukset tai hoito voi sen takia mennä suorastaan pieleen.
Jos itse yrittää oppia kestämään kipua ja olettaa saavansa siitä jotain sankarimerkkejä niin sillon alkaa helposti tarjota täydellistä lääkkeettömyyttä vaihtoehtona kaikille, se menee sadistiselle natsilinjalle helposti - paitsi yhteiskunnasta "lääkettä" löytyy kuitenkin pyramiidieliitille: viiniä, shamppanjaa, huumeita, - köyhät ne on joilta otetaan pois syöpä- ja muut tarpeelliset lääkkeet, kannabis mukaanlukien.

Mäkään en ole pitkiä aikoja ollu normitöissä koko elämäni aikana - olen onnistunu justeeraamaan asiat silleen,- mutta hinta on ollu myös kova.
Olen onnellinen jokaisesta terveestä päivästä, kuten tästäkin ihanasta kesäpäivästä ja viileestä hiukan sateisesta säästä,
hyvistä kirjoista, muutamista ihanista läheisestä.  smitten
tallennettu

.
Sivuja: 1 ... 190 191 [192] 193 194 ... 372
  Tulostusversio  
 
Siirry: