Sivuja: 1 ... 136 137 [138] 139 140 ... 405
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Parasta tässä päivässä  (Luettu 4133064 kertaa)
0 jäsentä ja 11 vierasta katselee tätä aihetta.
Solnishko
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #2055 : 11.09.2013 11:51:40 »

Mun pitäis varmaan aloittaa ihan oma oudointa tässä päivässä ketju. No ei mutta tapahtui tänään: kävin resonanssiterapiassa ja se masina löysi musta kaiken maailman myrkkyjä niin paljon etten halunnut edes tietää.
Meissä jokaisessa on jotain jämiä pitkän ajan jäljiltä. Minust löytyi mm nukutusainetta vaikka aikaa on kulunu 10 vuotta nukutuksesta
Sit kesken tän hoidon tää nainen alkoi kanavoimaan ja kertoi uudesta energiasta ym
Kaikkee en tosin sisäistänyt kuten että suojauksia ei tarvita enää koska pimeys pitää kohdata jokatapauksessa ennen pitkää
Hänen lastaan olivat pimeyden enkelit kiusanneet kaksi kuukautta joten niin tämä nainen joutui kohtaamaan itse pimeyden suojellakseen lastaan. Hyi kun inhottaa edes kirjoittaa noista voimista

Mä olen omien isojen voimieni kanssa kuin laatikossa tai kuplassa koska mulla on niin vahva suojaus. Hyvä niin ja tulee pysymäänkin.
Sellanenkin oli vähän ihmeellistä miten lapsille, jopa alle kouluikäisille voi opettaa reikiä?!?
Nuorin kurssilla ollut oli 4-vuotias.
No, ei tässä vielä kaikki.
Hän imetti mun edessä  buck2

Näissä merkeissä alkoi hoito  crazy2 Toivottavasti toimii

Hei kerrotko lisää tuosta resonanssihoidosta? Kuinka se tehtiin ja minkälainen tämän hoidon tehneen ihmisen koulutus asiaan on? Jne..
tallennettu
Elwyn
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #2056 : 11.09.2013 19:05:10 »

Löysin uuden kiinnostuksen kohteen prätkä-äjien lisäksi: kaunispiirteiset hoikat miehet Tongue Vähän kuten Paul Bettany.. Pisamilla crazy2 Grin

Voihan Ruotsi angel
tallennettu

"Curse the day, hail the night"

Baby, I'm astray within the colours of your night
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #2057 : 11.09.2013 20:47:59 »

Cheesy Hiukan laidasta laitaan...noita piirteitä ei ihan hevillä samasta kaiffarista löydy...tai no, miksei? Eihän se ulkonäkö mitään estä? Mut siis voi olla, että joudut ottaan kaks ukkoa, toisen prätkäjätkä tarpeisiin ja toisen sitten kaunismies tarpeisiin  :Smiley
tallennettu
pikkari
Astroholisti

I`m hot when I`m not as cold as ice

Profiili
« Vastaus #2058 : 12.09.2013 06:36:56 »

Elwynillä mukava energia  Cheesy
tallennettu
pikkari
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #2059 : 12.09.2013 06:43:33 »

Mä menin sinne resonassihoitoon ihan muutaman netistä lukemani jutun perusteella joten tutki itse lisää ja toiv löydät oikeen auttajan
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #2060 : 12.09.2013 07:05:05 »

Mää tajusin, mää tajusin!
tallennettu
Solnishko
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #2061 : 12.09.2013 09:47:38 »

No en ole menossa hoitoon, kunhan mietin vaan yhdistettynä tuohon muuhun kertomukseesi tuosta käynnistä. Että tulkitsiko se itse laite että elimistössä on 'jotain nukutusainetta' vai tekikö tulkinnan tämä tutkimuksen tehnyt henkilö.
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #2062 : 12.09.2013 13:48:06 »

Löysin yhen miehen lompakon, jossa oli mm.ajokortti..mutta ei ollut osoitetta eikä puh.num..mutta mutkien kautta omistaja löytyi. angel.aivan mahtavaa..ettei hänen tarvinnu alkaa uusimaan kaikkia.. ajokorttia ynm. Olihan se miess tietty hyvillään. coolsmiley
 smitten smitten
tallennettu
pikkari
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #2063 : 12.09.2013 17:33:43 »

No jotain se masina näytti koska sitä multa hoitaja kysyi mutta kuullostaa kieltämättä oudolle
Ihan selviä puhdistusoireita on ollut: viiltävä päänsärky joka menee muutamassa sekunnissa ohi, vatsa kurnii ja täytyy ravaa vessassa. Kamala tosin oli tän aamuinen kun menin makuuasentoon alkoi mun vasemman käden hauiksen kohdalla ei nykinä vaan sellanen tunne että ihon alla liikkuu jotain. Hyi! Ikinä kokenut tollasta.
Mä haluun sen myrkkylistan nähdä vasta sitten kun koko hoito on ohi. Muuten kehitän valtavan psyk som oireiston joten parempi olla tietämättä

Unelmassa on kiltti  Smiley Sä pelastit jonkun paivän  angel

tallennettu
Elwyn
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #2064 : 12.09.2013 18:22:52 »

Todellisuudessa mä diggaan ilmeisesti eniten näistä kauniista miehistä, koska en ole eläissäni edes tapaillut yhtäkään prätkätyyppiä Cool Niissä harvoin on sitä ns. sielullista/henkistä sisältöä mistä meikä tykkää ja Suomi-miehet on nyt mitä on (tai se osa niistä mikä mulle on tullut tutuksi).

Työpaikan jannut kyllä olis ihmeissään jos sanoisin niille, että tykkään söpöistä, mukavista ja ystävällistä miehistä -sen verran ronskeja juttuja on tullut siellä jauhettua Tongue Tänään keksittiin, että tulevissa työpaikan naamiaisissa meidän 5 hengen tiimistä mä olen perheenisä, M lateksiasuun pukeutunut rankaisijanainen, T meidän vauva (vaipat jne) ja toinen T koira (koiramaski, kaulapanta jne rojut) Grin Ei varmaan päästä edes sisään jos toteutetaan tämä idis Grin Viides henkilö jää viisaasti kotiin, ettei tarvitse hävetä Grin
« Viimeksi muokattu: 12.09.2013 18:26:59 kirjoittanut Elwyn » tallennettu

Elwyn
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #2065 : 12.09.2013 18:30:02 »

Tuli muuten mieleen, että oon nähny joillain kauniilla hoikilla miehillä kyykkypyöriä :Smiley
tallennettu

sideman
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #2066 : 12.09.2013 19:37:44 »

Rahanahneelle plutoniselle meikä-Skopelle parasta on ollut
Nokian huima kurssinousu...

Cheesy
tallennettu
Elwyn
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #2067 : 12.09.2013 21:46:42 »

Kaveri löys loistavan trollauskuvan Grin Grin
tallennettu

unelmassa
Vieras
« Vastaus #2068 : 12.09.2013 22:31:11 »

pikkari. coolsmiley..Unelmassa on kiltti  Smiley Sä pelastit jonkun paivän   angel
tänkjuu. smitten  oonkait mä aika kiltti. :Smiley angel smitten
tallennettu
pikkari
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #2069 : 13.09.2013 00:43:46 »

Unelmassa sinulla on virtaavan rakkauden ylempi olemus  smitten
Erittäin hieno piirre ihmisessä.
Mä juttelin taas yli tunnin ihmepojan kanssa puhelimessa koska viime yö oli raskas ja vei voimia joten tavataan huomenna. Ihana nuori mies jolla on erikoisia tietoja ja meillä vahva yhteys jo nyt.
Valo hänessä rankkojen vaiheiden jälkeen loistaa ja niin odotan tapaamista, sitä että näen silmät  angel
tallennettu
Sivuja: 1 ... 136 137 [138] 139 140 ... 405
  Tulostusversio  

Siirry: