Sivuja: 1 ... 135 136 [137] 138 139 ... 372
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Parasta tässä päivässä  (Luettu 2009747 kertaa)
0 jäsentä ja 6 vierasta katselee tätä aihetta.
Indium
Vieras
« Vastaus #2040 : 13.08.2013 11:02:02 »

Onpas Verninialla ihanaiset tunnelmaiset smitten smitten Smiley Cheesy
tallennettu
Elwyn
Astroholisti
*****
Viestejä: 4373



Profiili
« Vastaus #2041 : 13.08.2013 21:19:49 »

Eilen ajoin Hiacella muuttokuorman pois susrajalta -hei hei Joensuu- ja tänään käytiin katsomassa veljen perhettä Cool 9h ratissa otti selkään niin, että tuntuu tänäänkin, mutta jos tää stressi ja muu häviäisi pikkuhiljaa.. Torstaina lähden Ruotsia kohti Afro

Aika hullu fiilis kun ei ole omaa kotia; se on varmaan tässä kaikkein radikaaleinta (kumma kyllä) angel coolsmiley
tallennettu

"Curse the day, hail the night"

***

“Why live an ordinary life, when you can live an extraordinary one.”
― Anthony Robbins
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #2042 : 13.08.2013 21:52:45 »

Sain Esko Jalkasen säätiöltä piiiiiitkän vastauksen viestiini "mitä tehdä kun kaikki on vinossa" No tietenkin selvensin koko tilanteen ja nopeesti tuli eka vastaus ja nyt nää ihan konkreettiset hoitoehdotukset

Kyllä tuli hyviä vihjeitä ja tän meidän oman maan luontoa kannattaa todellakin hyödyntää. Tervahunajaa, Lapin koivun tuhkasta valmistettua tuhkavettä, basilikapuristetippoja ja nokkosta tippoina myös.
Mulla on voimakas aistimus että tämän vanhan metsänhoitaja mystikon tropit toimii näin herkkään kehoon paremmin kuin lääkäreiden määräämät kortisonit ym vahvat lääkkeet
Äitini kertoi että isän isä veti myös tätä koivuntuhkavettä joten toivon että toimii mullakin. Harmi etten tavannut pappaa ikinä. Isän äiti kertoi mulle itsehoitovinkkejä jo kun olin pieni mutta mitään muuta en muista kuin että jalkapohjien pisteiden painelua kannattaa harrastaa usein ja kamomillatee auttaa vahvana pissatautiin siis ennaltaehkäisevänä.
Mummo opetti taivaanmerkkejä ja sääennustustusta. Puhui kuun vaiheista. Muistan aiheet, en sisältöä.

Viimeyönä sain ihanan viestin rakkaudesta ja unet oli tosi vahvoja. Niin toivon että voimasyksy alkaa ja mä paranen kaikista vaivoistain. Usko siihen on voimakas.
Uusi suitsuke tuoksuu ja kynttilät palaa. Sade ropisee. Tunnelmoin yksinäin tyytyväisenä.
Kaikki menee vielä hyvin

« Viimeksi muokattu: 14.08.2013 00:01:43 kirjoittanut pikkari » tallennettu
Elwyn
Astroholisti
*****
Viestejä: 4373



Profiili
« Vastaus #2043 : 15.08.2013 12:44:11 »

Lähtö parin tunnin kuluttua Jyväskylään ja sieltä junalla kohti Turun satamaa Cool Eniten stressaa matkatavaroiden paino (= kuin tiiliskiviä raahais, oma auto tai kantaja olis aika kiva) ja logistiikan sujuminen tietysti, mutta elämä on..
tallennettu

"Curse the day, hail the night"

***

“Why live an ordinary life, when you can live an extraordinary one.”
― Anthony Robbins
liveforever
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 615


Profiili
« Vastaus #2044 : 18.08.2013 13:26:31 »

sai nukkua pitkään
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #2045 : 21.08.2013 19:00:03 »

Ihmeen hyvä olo ihan yleisesti - kevyt  laugh

Minust on tullu kukkahullu. Aina olen viherkasveista tykännyt mutta nyt tekee mieli ostaa joka viikko uusia kukkia.
Nyt on 30 mulla ja 10 vois tulla lisää. Kynttilöitä, kukkia, kristalleja ja pari uutta mattoa + valaisinta on mun syyssuunnitelma sisustuksessa.
Ikkunat pitäis pestä ja uudet verhot olohuoneeseen
Mä rakastan tätä elonkorjuuaikaa ja alkavaa syksyä  smitten
Lempivuodenaika ja luova olo

Sillon kun tapahtuu pahoja asiota elämässä kannattaa ympäröidä itsensä kaikella kauniilla  Smiley
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #2046 : 23.08.2013 18:38:49 »

Ystävä haluaa viedä mut huomenna metsäretkelle  Smiley
Sanoi itsellään olleen monta päivää paska fiilis ja Nuuksion metsässä pyörittyään olo parani joten huomenna painetaan pöpelikköön. Jep!
tallennettu
Kyllikki6
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 461



Profiili
« Vastaus #2047 : 23.08.2013 19:20:10 »

Musta tuli täti  smitten

Pikkujässikkä on noususkorppari ja mitä kaikkea, aikamoiset erikoiskuviot oli kartalla, kun nopeasti vilkaisin.. Mutta ihaninta on päästä nuuskuttelemaan vauvantuoksua  angel
tallennettu
liveforever
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 615


Profiili
« Vastaus #2048 : 25.08.2013 16:45:26 »

aurinko paistaa ja oli mukava messupvä
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #2049 : 25.08.2013 18:00:22 »

Kivaa että ystävä tuli landelta takasin. Soitti just ja kertoi ikävöineensä. Oli mullakin ikävä mutta tänään nähdään!  smitten
Oon ollut koko vkl:n yksin ja täällä on tapahtunut taas outoja. Kirjoitan toiseen ketjuun niistä

Huomasin just että Michael Monroella on keikka Kaapelitehtaalla 7.12 No aikaa siihen on mutta ajankohta erittäin sopiva. Mun mieheni kuolipäivän ja syntymäpäivän välimaastossa eli silloin tarvitaan rockia vuosipäivän kunniaksi
 Smiley

Elokuun loppu ja syyskuu on vuoden paras aika. En muista että ikinä aiemmin olis ollut niin lyhyttä kevättä kuin tänä vuonna. Mä säikähdin sitä yht`äkkistä lämpöä ja valoa koska olin koko talven niin erikoisissa oloissa ettei ikinä aiemmin. Hämärä ja pimeys suojasi.
Sit yllättäen aivan kuin verhot olis aukaistu ja kesä tuli. Mä ahdistuin aika rankasti.
Vuosi sit kesällä olin ihan romuna koska aistin epämääräisesti mutta kuitenkin vahvasti että jotain pahaa tapahtuu.
Tää kesä ei ollut yhtä kamala mutta en pistä yhtään pahakseni että se on lopuillaan.

Viieät yöt on niin ihania smitten
tallennettu
Elwyn
Astroholisti
*****
Viestejä: 4373



Profiili
« Vastaus #2050 : 28.08.2013 20:18:56 »

Jee, ruotsalainen liittymä (=kehtaa datailla luurillaki) ja koulutusta pari päivää enää Afro Pääsee eroon tanskalaisesta kollegasta, joka tänäänkin viihdytti meitä kertomalla mm. siitä miten harrasti seksiä kahden siskoksen kanssa.

Miten sitä aina löytääkin itsensä tällaisesta seurasta  Tongue
tallennettu

"Curse the day, hail the night"

***

“Why live an ordinary life, when you can live an extraordinary one.”
― Anthony Robbins
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #2051 : 04.09.2013 19:31:15 »

En tiedä onko tää parasta päivässä mutta niin hämmentävää että pakko kertoa.
Alustan vähän tätä mitä tapahtui ennen äskeistä juttua. Olen ollut viikon flunssassa ja kärsiny unihäiriöistä eli ei mikään maailman ihanin olo. Huomenna hammaslääkäriin puolikuntoisena ym kakkaa joten mieli ollut hieman apea

No päätin käydä kuitenkin lähikaupassa ja otin palautuspulloja mukaan. Sinne masinaan latoessani niitä huomasin paperinpalan siinä muovipussissa. No ei se mikään paperi ollut vaan mieheni valokuva väärinpäin. Löytyi myös passikuva, hänen kuvansa vieressä ollut pieni pronssinen leijonakoriste-esine sekä toinen koriste jossa jousimiehen merkki. Mun toiminta lamautui hetkeks aivan täysin. Olin niin ihmeissäni  Shocked Shocked Shocked

Siirsin hänen kuvansa ja ne esineet pois kirjahyllystä n viikko sitten koska 9 kk oli kulunut ja tuntui että se on symbolinen aika - uuden syntymä, uusi alku.
Sit ne kuvat ja esineet löytyy näin. Olen jo suht tottunut kotona tapahtuviin ilmiöihin mutta tällanen ja paikassa josta en olis voinut mitenkään uskoa. Olen edelleen aivan hämmästynyt, häkeltynyt.
Tuli ainakin muuta ajateltavaa kuin angstiaatokset...
On hän ainakin hengessä mukana tosi selvästi. No ton selvemmin ei olis voinut ilmaista
tallennettu
Elwyn
Astroholisti
*****
Viestejä: 4373



Profiili
« Vastaus #2052 : 04.09.2013 19:58:38 »

Vihdoinkin toimiva netti kämpässä Afro Voi alkaa tekemään koulujuttuja.. Niillä alkaakin olla jo hiukan kiire.

Ekaksi kuitenkin ohjelmassa Iron man 3, löysin sen yhdestä paikallisesta romukaupasta eilen Cool
tallennettu

"Curse the day, hail the night"

***

“Why live an ordinary life, when you can live an extraordinary one.”
― Anthony Robbins
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #2053 : 04.09.2013 20:20:42 »

Soitin meediolle ja sain ajan ensi kuulle. Hän nauroi kun kuuli mun kauppamatkasta ja ihmetteli itsekin miten mulle tapahtuu niin usein. Sanoi että mieheni haluaa viestittää niin vahvasti et hei mä olen elossa vieläkin.
Joo-o, huomattu on. Vähän kummallinen puhelu kun toinen selittää edelleen ihmetyksen vallassa ja toinen nauraa hyväntahtoisesti kummastuneelle.
Kiva tavata meediota. Otan ystävän mukaan  Smiley
tallennettu
Elwyn
Astroholisti
*****
Viestejä: 4373



Profiili
« Vastaus #2054 : 04.09.2013 21:43:51 »

Lisää erityishuomioita tästä mestasta:

* suurimmalla osalla miehistä/naisista on prätkä ja/tai jokin upea (jenkki)auto
* ihmiset täällä diggaavat tatuoinneista ja Ed Hardy-tyylisistä vaatteista, prätkäsaappaista ja rockabilly-tyylistä
* löytyy kans tatuointistudio ja rockabilly-henkinen kenkä&vaate&asuste-kauppa

Varsinkin noi jenkkiautot ovat hulppea juttu Cheesy Olen nähnyt myös Bumble been Cool
tallennettu

"Curse the day, hail the night"

***

“Why live an ordinary life, when you can live an extraordinary one.”
― Anthony Robbins
Sivuja: 1 ... 135 136 [137] 138 139 ... 372
  Tulostusversio  
 
Siirry: