En tiedä onko tää parasta päivässä mutta niin hämmentävää että pakko kertoa.
Alustan vähän tätä mitä tapahtui ennen äskeistä juttua. Olen ollut viikon flunssassa ja kärsiny unihäiriöistä eli ei mikään maailman ihanin olo. Huomenna hammaslääkäriin puolikuntoisena ym kakkaa joten mieli ollut hieman apea
No päätin käydä kuitenkin lähikaupassa ja otin palautuspulloja mukaan. Sinne masinaan latoessani niitä huomasin paperinpalan siinä muovipussissa. No ei se mikään paperi ollut vaan mieheni valokuva väärinpäin. Löytyi myös passikuva, hänen kuvansa vieressä ollut pieni pronssinen leijonakoriste-esine sekä toinen koriste jossa jousimiehen merkki. Mun toiminta lamautui hetkeks aivan täysin. Olin niin ihmeissäni

Siirsin hänen kuvansa ja ne esineet pois kirjahyllystä n viikko sitten koska 9 kk oli kulunut ja tuntui että se on symbolinen aika - uuden syntymä, uusi alku.
Sit ne kuvat ja esineet löytyy näin. Olen jo suht tottunut kotona tapahtuviin ilmiöihin mutta tällanen ja paikassa josta en olis voinut mitenkään uskoa. Olen edelleen aivan hämmästynyt, häkeltynyt.
Tuli ainakin muuta ajateltavaa kuin angstiaatokset...
On hän ainakin hengessä mukana tosi selvästi. No ton selvemmin ei olis voinut ilmaista