Ystävät

Soitin frendille mitä-kuuluu puhelun ja sit tuli pitkä purkaus "mitä mä teen kun mun kotona kummittelee?"
Kertoi että nainen (mistä voi tietää?) liikkuu hänen kotonaan, kosketteli aiemmin öisin niin että ystäväni heräsi ja kissa myös mutta nyt vaan kolistelee ja tekee häiriöitä telkkariin ym sähkötsydeemiä.
Kerroin että pienikin rukous ja pyyntö enkeleiltä tulla auttamaan viemään hänet valoon voi auttaa. Puhu sille ettei ole mitään pelättävää, päinvastoin. Kuuluu henkimaailmaan ja rakkauteen. Rukoile.
"No joo,koitan mut mä oon rukoillut viimeks 10 vuotta sitten" Sanoin ettei sillä ole mitään väliä milloin viimeks ja jos toinen ei katoa mä tulen paikalle
Tosi oudon aktiivinen alue se mesta. Piiri-ohjelmaa myös kuvattu siellä.
No, ei jää tähän. Kaksi miespuolista ystävää oli katsonut Riivattuja taloja ja toinen heistä saanut pelkotiloja.
Pari tuntia puhelimessa paranormal aiheesta josta koitan pysytellä itse erossa edes lukematta niistä mut sitten meni näin...
Rakastan ystäviäni ja autan kaikessa mitä vain voin mutta kauneinta on luottamus.
Mulla on erikoinen ystäväpiiri jossa on paljon henkisesti herkkiä, taiteellisia, lahjakkaita ihmisiä enkä kyseenalaista näitä kokemuksia joista kaikille ei vaan voi kertoo.. Siks mä oon olemassa. Tuntuu välillä että se on ainoa syy olla edes elossa - auttaa ihmisiä. Tuttuja ja tuntemattomia