Sivuja: 1 ... 133 134 [135] 136 137 ... 370
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Parasta tässä päivässä  (Luettu 1979325 kertaa)
0 jäsentä ja 10 vierasta katselee tätä aihetta.
Yep
Vieras
« Vastaus #2010 : 09.07.2013 22:12:01 »

Ystäväni on ruokakaupassa töissä. Tänään paikalle oli ilmestynyt kiukkuinen nainen ja syynä oli myslipakkauksen liian vähäinen rusinoiden määrä. Pakkauksessa lukee et niitä on 6% ja tämä nainen oli kerännyt myslistään kaikki rusinat ja omien laskelmiensa mukaan rusinoita oli vain 2 %.
Toi pienessä pussissa ne kauppaan ja vaati että ne punnitaan ja tahtoo uuden myslipaketin. Ajomatkaa oli tullut n 30 km tämän asian takia.


Ei ole todellista! Jollain on liikaa aikaa - ja paha olo.
Surullista kyllä, kuvaus sopii anoppiini, paitsi toi 30 km ajomatka.
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #2011 : 09.07.2013 23:09:56 »

No mua nauratti kun frendi kertoi  Cheesy Voiko tollanen olla ahdistusmerkki? En edes ajatellut...
tallennettu
Kotkansilmä
Astroholisti
*****
Viestejä: 2008



Profiili
« Vastaus #2012 : 10.07.2013 00:17:40 »


                IHANAA  ON  ELÄÄ
              angel   coolsmiley   knuppel2   smitten 

             
                                         angel
                           
tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #2013 : 10.07.2013 01:08:44 »

Ystävät  smitten smitten smitten
Soitin frendille mitä-kuuluu puhelun ja sit tuli pitkä purkaus "mitä mä teen kun mun kotona kummittelee?"
Kertoi että nainen (mistä voi tietää?) liikkuu hänen kotonaan, kosketteli aiemmin öisin niin että ystäväni heräsi ja kissa myös mutta nyt vaan kolistelee ja tekee häiriöitä telkkariin ym sähkötsydeemiä.
Kerroin että pienikin rukous ja pyyntö enkeleiltä tulla auttamaan viemään hänet valoon voi auttaa. Puhu sille ettei ole mitään pelättävää, päinvastoin. Kuuluu henkimaailmaan ja rakkauteen. Rukoile.
"No joo,koitan mut mä oon rukoillut viimeks 10 vuotta sitten" Sanoin ettei sillä ole mitään väliä milloin viimeks ja jos toinen ei katoa mä tulen paikalle
Tosi oudon aktiivinen alue se mesta. Piiri-ohjelmaa myös kuvattu siellä.
No, ei jää tähän. Kaksi miespuolista ystävää oli katsonut Riivattuja taloja ja toinen heistä saanut pelkotiloja.
Pari tuntia puhelimessa paranormal aiheesta josta koitan pysytellä itse erossa edes lukematta niistä mut sitten meni näin...
Rakastan ystäviäni ja autan kaikessa mitä vain voin mutta kauneinta on luottamus.
Mulla on erikoinen ystäväpiiri jossa on paljon henkisesti herkkiä, taiteellisia, lahjakkaita ihmisiä enkä kyseenalaista näitä kokemuksia joista kaikille ei vaan voi kertoo.. Siks mä oon olemassa. Tuntuu välillä että se on ainoa syy olla edes elossa - auttaa ihmisiä. Tuttuja ja tuntemattomia
tallennettu
Kotkansilmä
Astroholisti
*****
Viestejä: 2008



Profiili
« Vastaus #2014 : 10.07.2013 01:14:57 »



                                coolsmiley

              Onnex hän löytyi juuri ennen aamua.


                                    smitten
tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #2015 : 10.07.2013 03:35:52 »

No hyvä et löysit.
Mä en saa unta. Rytmi ihan sekasin.
Mukavaa aamua astroväelle  smitten
tallennettu
Elwyn
Vieras
« Vastaus #2016 : 11.07.2013 13:54:58 »

Perussettiä..

https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/1010251_383175411794390_529854050_n.jpg
tallennettu
meimi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1019


Astrotumpelo


Profiili
« Vastaus #2017 : 11.07.2013 20:20:41 »

Sain tänään kehuja työstäni kun käväisin pikaisesti työpaikalla.  Mua kuulemma kaivataan!
 Cheesy
tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
Avicii
Astroholisti
*****
Viestejä: 1117


Profiili
« Vastaus #2018 : 12.07.2013 10:15:36 »

Mua hemmotellaan  smitten
tallennettu

You were born to be real not to be perfect.
Indium
Vieras
« Vastaus #2019 : 12.07.2013 17:25:59 »

Tää on vaan ihmeellinen kesä.
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #2020 : 16.07.2013 16:31:47 »

Olipas piristävät planeetta uutiset  Smiley
Mä koin toissa yönä elämäni vahvimman henkisen kokemuksen johon yhdistyi henkimaailma, enkelit ja parantava energia  smitten Olin aivan ihmeissäni  Shocked
Eteenpäin viedään. Tää kesä tulee muuttamaan paljon  Smiley
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #2021 : 17.07.2013 15:18:14 »

Skitsoilin niin paljon viime yönä kylpyhuoneen katon takia että oli pakko soittaa tänään huoltomies paikalle.
Tsekkas kylppärin ja tokas et siisti kuin mikä eikä täällä haise home. No, tämäkin vahvistaa sitä että mulla on pakkoajatus tai mikä lie häiriö tullut. Hyvä kuitenkin että mestat on ok.
Helpotuksen huokaus.
Sit tuli puhelu sairaalasta että lähete on tullu ja milloin pääsen tulee polikäynnille, psykiatrille siis.
Olin aivan ihmeissäin miten nopeeta toimintaa. Alle viikossa pääsen nuppitohtorille ja vielä kunnallisella puolella.
Kai mä oon näyttäny niin surkeelta sillä A-sairaalassa että tuli pikalähete. Erittäin hyvä asia  Smiley
Perjantaina tapaan psykiatrin. hehe tekis mieli kertoa tosta sunnuntain kokemuksesta mutta aukeis osastopaikka varmaan samantien  Cheesy
Kolmas hyvä ihminen tänään on mun äiti joka tuli auttamaan kotihommissa. Kultainen  smitten

No mikäs aika nyt alkoi kun apua tulee joka suunnasta. Frendi tuli pari tuntia sitten ns.miesten töihin ja naputtelee ympäri asuntoa. Ihmetteli myös tota mun pikapääsyä päälääkärille koska "ethän sä vielä niin hullu ole"
Laskeskelin tänään että olen käynyt tän vuoden puolella yleislääkärillä ainakin 6 kertaa, hammaslääkärissä 4 kertaa, ihotautilääkärissä 2 kertaa + kolme puhelinkeskustelua, fysioterapiassa pari kertaa, perjantaina psykiatrille, hammaskirurgi ja silmälääkäri reilun kuukauden kuluttua.
Tän lisäks allergiatestit + verikokeet. Aika paljon  Shocked



« Viimeksi muokattu: 17.07.2013 21:06:55 kirjoittanut pikkari » tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #2022 : 24.07.2013 17:31:32 »

Minust on tullu kuuhullu. Kyllä se on aiemminkin valvottanut mutta en edes tiennyt mistä on kyse kun su-ma välisen yön valvoin ja toissayönä sama juttu.
Täytyy alkaa seuraamaan kalenteria tarkemmin. No viime yö oli ihana  Smiley
Mieheni tuli uneeni niin vahvasti että herättyäni luulin hänen olevan vieressäni. Sanoi samat sanat kuin kuollut ystäväni aiemmin "usko siihen että aistit minut vaikkei muut näe" Iso pitkä voimahalaus ja jotain kummallista kiemurtelua mutta tunne unessa oli vahva todellakin. Rakkaus  smitten smitten
Noiden kahden yön aiheuttama angsti olo katos
Tää menee näköjään niin kuin meedio sanoikin. Alussa tosi vahvasti lähellä. Sit silloin tällöin ja nykyään osana sitä sieluperhettä vaikkakin välillä käy ihan yksin. Tääkin on osa mun koulutusta. Osaan jo erotella.
Seinissä on välkähdellyt tänään kirkkaat valot
En o yksin täällä  Smiley
Toinen erittäin hyvä asia on ettei tänne etelä-Suomeen tullutkaan hellettä  Smiley Hiphei!!
Kai vkl lämpenee mutta tällanen lämmin mut ei kuuma on hyvä
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #2023 : 24.07.2013 18:00:38 »

Jännästi kieli muokkautuu aikojen sekä tapahtuminen mukaan. Käytän vieläkin tota ilmaisua: Alussa... sitä ja tätä.
Mullehan se oli uuden alku mutta tämä kuolema jakoi myös meidän ystäväpiirin ajattelun. Silloin ennen tehtiin  ym... ja sit alussa. Miehelläni on vahva henki ollut niin eläessään ihmisenä kuin nyt henkimaailmassakin siksi meidän läheiset jakaa aikaa samoin kuin minä. .
Jotkut jakaa vielä niin että sen alun jälkeen..
Mä en ole koskaan pelännyt sanaa kuolema mutta jotenkin toi em ilmaisu on vaan juurtunu meihin

Aika menee eteenpäin nykyään paljon nopeemmin kuin aikasemmin.
Onko se iästä kiinni vai siitä että energia muuttuu? Ehkä kummastakin.
Kohta tulee 8 kk tapahtuneesta ja aika on mennyt kuin siivillä mut ei olis niin jos olisin jäänyt yksin.
Ystävät  smitten smitten smitten
Tähän taloon on muuttanut uusia ihmisä ja joku yläkerroissa osaa soittaa aivan älyttömän hyvin pianoa.
Ei soita usein mutta ihanan kuulloista. Sillon on radio sekä tv ääneti kun konsertti alkaa.
Haluisin nähdä sen ihmisen joka soittaa. Nyt just kuulen hänet  Smiley
« Viimeksi muokattu: 24.07.2013 18:27:30 kirjoittanut pikkari » tallennettu
Kalevanneito
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 356


Oman tien kulkija - Etsijä


Profiili
« Vastaus #2024 : 27.07.2013 20:09:29 »

Jess!!! Helle!!!!
tallennettu

Joka päivä maailma syntyy uudestaan sille, joka suhtautuu siihen oikealla tavalla.
James Russell Lowell
Sivuja: 1 ... 133 134 [135] 136 137 ... 370
  Tulostusversio  
 
Siirry: