Sivuja: 1 ... 123 124 [125] 126 127 ... 370
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Parasta tässä päivässä  (Luettu 1979245 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
Elwyn
Vieras
« Vastaus #1860 : 03.05.2013 20:36:47 »

Ens viikolle on luvattu melkein parikyt astetta lämmintä Afro
tallennettu
farfallan
Vieras
« Vastaus #1861 : 03.05.2013 22:10:18 »

Wiuh, ei tarvii enää jäätyä liikaa.  Cool
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1862 : 05.05.2013 04:25:35 »

No kyllä on vahvat energiat suuntaan jos toiseenkin. Eilen oli miltei itsetuhoinen olo aamulla. Sit iltapäivällä kolahti mainokset postiluukusta ja jäin tutkimaan kultakaupan mainosta angstiolossa. Siitä lehdestä lähti hopeinen viiru suoraan seinään ja se ihana hopeasade tuli pitkästä aikaa niin kauniisti  smitten smitten smitten
Aivan kuin viestinä että huolta pidetään kyllä  Smiley
Ystävä soitti puoli tuntia sitten ja kertoi että oli nähnyt miehestäni ja minusta kauniin unen.
Kai henkimaailmassa tajuttiin mun kammo-olo. Linnutkin tuli taas lähelle. Tosin katselin vaan ikkunasta mutta siellä töpötteli sepelkyyhkypariskunta sekä mustarastaat.
Liikuttaa ystävien tuki ja huoli minusta vaikka olen suht ok. Tää jatkuva oireilu kyllä sais vaikka kuinka vahvan tyypin polvilleen mut mä en konttaa. Pikku skidinäkin nousin ryömimistasolta seisomaan. Sama voima on otettava käyttöön
tallennettu
sideman
Astroholisti
*****
Viestejä: 8223


Profiili
« Vastaus #1863 : 05.05.2013 09:04:18 »

Kuullostaa ihan hölmöltä mutta ihan kuin ne linnut olis aistinut et toi joka tiellä köpöttelee tarvitsee vähän meidän apua. Tänään kuljin samaa reittiä enkä nähnyt yhtäkään lintua vaikka laulu kyllä kuului
Linnut tuli lähelle tosiaan... sanansaattajat  smitten
Täällä kodissani on taas musiikkia joka tulee ei-mistään. Let there be rock  Smiley Veljekset on käymässä. Tajusin jo päivällä mutta nyt vasta tuli lähelle.
Olen siitä kyllä todella kiitollinen että nää merkit on nykyään erittäin selviä

Yhdessä Ypäjän jaksossa itsetuhoinen heppatyttö (puella equinica) kertoi kuinka oli mennyt illalla(?) hummansta pilttuuseen(?),
istua rojahtanut lattialle ja puhjennut lohduttomaan itkuun. Humma oli tullut viereen ja laskenut päänsä tytön lähelle.
Siten olivat sitten yhdessä viettäneet ilmeisesti pitkän tovin, ellei miltei läpi koko yön...

http://areena.yle.fi/tv/1758961
tallennettu
liveforever
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 615


Profiili
« Vastaus #1864 : 05.05.2013 17:53:00 »

pieni mies hoiti minua aamulla,kun yöllä iskenyt ripuli on pitänyt mut sohvan pohjalla koko pvän.

Tuli alakertaan ja leikki tosi hiljaa ja kiltisti,tuli viereen ja alkoi pelata puhelimella ja laitto äänen pois j ahaki minulle vielä vettä smitten
tallennettu
Elwyn
Vieras
« Vastaus #1865 : 05.05.2013 18:01:07 »

Näin viime yönä unta Ghostriderista Afro
tallennettu
Suomityttö
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 510



Profiili
« Vastaus #1866 : 05.05.2013 19:15:00 »


Onneksi olkoon Myelene! Onnea ja menestystä uuteen työpaikkaan.  smitten
tallennettu

Nousu Skorpioni
Aurinko Leijona
Kuu Vesimies

* Totuus ei tarvitse puolustajaa.
Indium
Vieras
« Vastaus #1867 : 05.05.2013 19:22:59 »

Yhdessä Ypäjän jaksossa itsetuhoinen heppatyttö (puella equinica) kertoi kuinka oli mennyt illalla(?) hummansta pilttuuseen(?),
istua rojahtanut lattialle ja puhjennut lohduttomaan itkuun. Humma oli tullut viereen ja laskenut päänsä tytön lähelle.
Siten olivat sitten yhdessä viettäneet ilmeisesti pitkän tovin, ellei miltei läpi koko yön...

http://areena.yle.fi/tv/1758961

Oijoi, hieno tarina, vaikkakaan ei mitään uutta.  Smiley Eläimet ovat herkkiä, ja ymmärtävät ihmisenkin läheisyydenkaipuun surun hetkellä. Itse olen kuullut koirista, jotka emännän/isännän voidessa huonosti menevät vain olemaan ihan hiljaa siinä vieressä, kylki kylkeä tai selkä selkää vasten  smitten
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1868 : 06.05.2013 03:12:49 »

Eläimet, linnut ja pienet lapset  smitten smitten smitten
Suurin osa aikuisista on jotain sellaista mitä en halua tuntea/tutustua. Meedion kanssa juttelin puhelimessa ja se kamala nega selvisi. Hyvä  Smiley
Aamulla sairaalaan ja puolenpäivän aikaan juurihoitoon. Hiphei
tallennettu
Elwyn
Vieras
« Vastaus #1869 : 06.05.2013 15:42:27 »

Uus paita tuli postissa ja tänään tulee päätökseen yksi kurssi Cool Saan siitä oikein sertifikaatin Tongue
tallennettu
Varjotar
Astroholisti
*****
Viestejä: 1263


Starchild


Profiili
« Vastaus #1870 : 06.05.2013 15:58:00 »

Loistava kesäfiilis Cheesy
tallennettu

Kuuntele tuulta.
Indium
Vieras
« Vastaus #1871 : 06.05.2013 16:41:58 »

Kesän eka leppis kohdattu, tuli sormellekin istumaan  smitten
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1872 : 06.05.2013 17:33:15 »

Mukava päivä  Smiley Olin sairaalassa prick-testissä ja tein itsekin testin, ihmiskokeen sairaanhoitajalle.
Kerroin että olen käynyt meediolla kun halusin yhteyden mieheeni ja sillä käynnillä tuli myös selväks ettei tavalliset hammastahnat sovi mulle. Sh alkoi sit puhuu et juu hyvä että tuli selväksi kun voi aiheuttaa aftoja ym
Eikä ilmekkään värähtänyt hänellä meedio-sanan sanottuani, mutta mä olinkin katsomut jo heti tavatessamme että hänellä on myös silmät jotka "näkee"
Sen sijaan läheisestä huoneesta jonne ovi oli auki, tuli kaksi hoitajaa pelkästään kuuntelemaan. Ilmeet  Shocked Shocked ja korvat hörössä  idiot2
Diggailen hämmennystilanteista, mutta en todellakaan jaa koko maailmalle näitä juttuja jatkuvasti
Vanhempieni kanssa puhutaan näistä asioista kuin kauppalistan laatimisesta, ei mitään outoa
Äitini sanoikin tänään että henkinen herkkyys on lahja jota tarvitaan tässä kovassa maailmassa. Mutsi osaa olla rasittavan hölmö välillä mutta kun tämä aihe tulee esiin keskusteluissamme, hän osaa sanoa ihan oikeita sanoja jotka välillä jopa hämmentää.
Faijan kanssa sama: riidellään paljon mutta kun keskustelu kääntyy paranormal sektiolle, kumpikin rauhoittuu ja tulee joku ihmeellinen sisäinen kunnioitus toinen toistamme kohtaan  Smiley
Olen todella kiitollinen että olen valinnut heidät vanhemmikseni smitten

Hammaslääkärikäyntikin meni tosi hyvin. Se lekuri on hassu koska hymisee jotain koko hoidon aikana. Tekis välil mieli sanoa et laula kunnolla  2funny On aina ihan kiinni mun poskessa isoine tisseineen joka on oikeesti rauhoittavaa   laugh Cheesy
Kiva että jaksoin lähtee aamulla vaikka olin aivan julmetun väsynyt

tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1873 : 06.05.2013 22:22:10 »

Juttelin mieheni pojan kans piiiiitkästä aikaa ja olo  smitten smitten smitten smitten smitten
Sain lahjaksi Bradley Trevor Greiven Itsepiristyskirjan  Grin suosittelen
tallennettu
farfallan
Vieras
« Vastaus #1874 : 07.05.2013 18:23:34 »

Jihuu. Yhtenä hetkenä on kaikki niin epäselvää ja toisena sitten kaikki on selvää... Sumu on hälventynyt vihdoinkin. Oli ainaski hauskaa.  smitten
tallennettu
Sivuja: 1 ... 123 124 [125] 126 127 ... 370
  Tulostusversio  
 
Siirry: