Sivuja: 1 ... 118 119 [120] 121 122 ... 405
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Parasta tässä päivässä  (Luettu 4098109 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
Ambrel
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #1785 : 07.04.2013 15:06:59 »

Oli mukava aamu eksän asunnolla, tykkään niin paljon viettää sen kanssa aikaa kyllä ettei mitään järkeä. (:
Ja huomenna tai ylihuomenna saunomaan ja katsomaan leffaa samaiseen osoitteeseen. mä oon niiiin ilonen!  smitten
tallennettu

Viisain on se, joka tietää, mitä ei tiedä~
pikkari
Astroholisti

I`m hot when I`m not as cold as ice

Profiili
« Vastaus #1786 : 07.04.2013 16:47:03 »

Oi että ilastuin kun löysin "kirkkokamaa" ristejä, tuohuksen pitimen ja sitä kiveä josta lähtee savua. Täällä tuoksuu ihanalle  Smiley Lunta sataa. Ystävä lainas mulle Ljudmila Rumjantsevan kirjan Elimistö puhtaaksi pastolla ja ruokavaliolla. Ostin Rhonda Byrnen Taikavoiman toissa viikolla enkä ole päässyt alkua pidemmälle.
Voisin lopettaa tän netissä roikkumisen ja ruikuttamisen ja keskittyy itseni vahvistamiseen
tallennettu
*Miia*
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #1787 : 07.04.2013 18:51:04 »

Täälläkin ihana aamulenkki exän seurassa  Grin

Meillä on aina vaan yhdessä niin mukavaa  smitten
tallennettu
pikkari
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1788 : 08.04.2013 17:32:47 »

Iso kupariastia jonka löysin eilen oli oudossa paikassa ihan keittiön alakaapin takaosassa jonne en todellakaan olisi sitä laittanut koska kupari on kaunista ja tykkään pitää esillä.
Siellä oli ristikoruja ja sitä hiiltä mitä ortodoksit käyttää kirkossa. Kaikkee muutakin pikkusälää löytyi siitä mikä viittasi kuolleeseeni, mm hänen nuorimman tyttärensä valokuva.
Tänä aamuna läsnäolontunne ja naksuminen sekä kolaukset herätti mut ja taas kaapin ovet ihan auki.

Olen treffannut sitä uutta kundia kaksi kertaa ja hän on laittanut mulle vkl:na yli kymmenen viestiä ja haluis tavata tänään. Kiva tyyppi eikä se enää pelkää mua niin paljon  laugh joten meen treffaa sitä tossa illemmalla.
Miten sielu voi olla mustasukkainen? Sitä olen miettinyt koko päivän

Tänään taas labrassa ja lääkärissä. Saattoihan toki olla että hänen aamuvisiittinsä liittyi niihin asioihin. Niin että tosiaan on hengessä mukana kuten olen toivonutkin
Perjantaina on mun synttärit ja silloin hän ainakin tulee moikkaa. Siitä olen varma  Smiley
Vieläkin tyytyväinen että ne ristit löytyi, laiton pitkään hopeiseen ketjuun kaksi ja ne on sydänchakran kohdalla.
 smitten smitten smitten
tallennettu
pikkari
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1789 : 09.04.2013 22:56:44 »

No ni. Kävin tänään "ruumiin näkijän" kanssa siinä mestassa josta mieheni oli löytynyt.
Sama tie mutta max 100 metriä on heitto eli meediokin oli vähän väärässä.
Mä pyysin apuja matkaan mukaan ja seisoin siinä kohdassa jossa mieheni oli ollut jäätyneenä lumiukkona maassa
Mulle näytettiin osa hänen matkastaan. Aivan kamala olo hänellä on ollut. Oksennellut ja kävellyt miten sattuu tien laidasta toiseen ihan sekavana hirveessä ilmassa.
Koittanut tulla kotiinpäin mutta vastatuuli oli tehnyt olon vielä kamalammaksi joten kääntynyt tulosuuntaan, kävellyt pienen matkan ja tuupertunut maahan. Sydänkohtaus. Nopea kuolema.
Nopeasti myös irtautunut kehostaan ja tän tunsin jo aiemmin samana mitä meedio sanoi että hän jäi tuijottamaan kehoaan et tässäkö tää elämä nyt oli.
Tuli jotenkin helpottunut olo vaikkei ne "kuvat" mitään kaunista olleetkaan.

No nyt se on läpikäyty mun osalta tän olenko oikeassa paikassa suhteen.

Eteenpäin  Smiley

Sain kauniin merkin matkalla kotiin  angel. Samas veneessä tai ainakin hengessä elellään vieläkin mutta jossain vaiheessa on kummankin päästettävä irti koska mun elämä ei mene eteenpäin eihä hänen kehityksensä jatku siellä jos pyörii tällä tasolla ja mä hurahdan taas liian nopeesti niihin juttuihin.
Taas alkoi naksahtelee nurkissa. Tätä mä tarkoitan
Päivän iso oivallus  smitten
tallennettu
Elwyn
Vieras
« Vastaus #1790 : 11.04.2013 16:34:32 »

Kaisa ja puoli valtakuntaa smitten
tallennettu
pikkari
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1791 : 12.04.2013 17:21:38 »

Kolmen päivän angstin jälkeen lähdin ulos ostoksille ja kävelin reippaasti. Niin paljon parempi olo  Smiley
Aivot toimii, veri kiertää.
Kohta uudestaan ulos tapaamaan ystävää. Ihminen on todellakin luotu liikkumaan.
Paikallaan olo ja liiallinen asioiden kelailu ei ainakaan mulle sovi. Nyt vielä kun olen jättänyt gluteenin pois ruokavaliosta tuntuu selvästi ero kun ravinto imeytyy paremmin.
Miksei tollastakaan kukaan lääkäri ole tajunnut vaan meediolta tämänkin vinkin sain?

Olen ajatellut Harriettia suurella rakkaudella. Ihana ihminen  smitten
tallennettu
pikkari
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1792 : 13.04.2013 00:07:13 »

Ihana riemukas ilta ystävien seurassa  Cheesy Mulla oli eilen synttärit ja tapasin ystävän mut sit yht`äkkiä koko lähipiiri olikin koossa kun yksi toisensa jälkeen ilmestyi paikalle vaikkei mitään synttäreitä edes pitänyt viettää
Hölinää, mölinää, naurua  smitten
Tosi mukavaa pitkästä aikaa kiitos ihanien ihmisten  smitten smitten smitten
Äitini antoi ihanimman lahjan. Vanhanaikainen valokuva-albumi täynnä muistoja elämäni varrelta, vauva-ja lapsuusajan kuvia, sukujuhlia, häitä ja hautajaisiakin - eri vaiheita.
Tosi hieno  Smiley
tallennettu
pikkari
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1793 : 13.04.2013 11:19:58 »

Tästä taitaakin tulla koko vkl synttärit  Wink Frendi soitti just duunista et lähetääks tänäänkin. Olen maailman huonoin biletyksestä kieltäytyjä  crazy2

Haluun jakaa kauniin kokemuksen viime yöltä. Pyörin ja hyörin olohuoneen sängyssä ja kuuntelin yöradiota.Itkeskelin vähän ja puhuin ääneen miehelleni  Sit yllättäen aloin tuntee kosketusta selkärangassa. Ihan kuin sulalla yms olis koskettu. Siitä "kosketus" eteni kaulalleni.
Tajusin sit ettei tää ole mikään enkeli. En jaksanut alkaa tutkii sen ihmeemmin vaan ristin käteni ja pyysin suojelusta.
Sit ymmärsin kuka mua lähestyy. Sen jälkeen koin ihmeellisimmän kokemukseni koskaan näiden ilmiöiden suhteen
Mieheni ikäänkuin ympäröi mut energiallaan, kokovartalohalaus täynnä Rakkautta. Se oli enemmänkin kuin sulautuminen yhteen samaan energiaan. Niin siisti etten ikinä ole kokenut mitään herkän kaunista.
Nukahdin niihin energioihin.
Näin meediosta niin elävää unta etten tienny heti herätttyäni ollaanko me oikeesti käyty sellanen keskustelu
Sit muistin ton yöllisen tapahtuman ja aloin itkee. Spiidaan nyttenkin kun tätä kirjoitan.
Hieman herkkä olo joo mutta ei paha. Kokemus oli vaan niin vahva.
Mieheni tuli henkimaailmasta sanoakseen "Hyvää Syntymäpäivää kulta"  Ihana  smitten smitten smitten
tallennettu
Elwyn
Vieras
« Vastaus #1794 : 15.04.2013 16:32:02 »

- Systeemiäly 2006
- softatestaus
- aamulla satoi vettä
- veljenpojan synttärikekkerit ensi kuussa

= Pretty good day this far and soon it will become even better Cool
tallennettu
Ambrel
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #1795 : 15.04.2013 18:40:50 »

Oli mukavaa hengailla taas "eksän" kanssa. (:

Ja aamuinen hammaslääkärillä käyntikin meni tällä kertaa oikein leppoisasti, vaikka yleensä kammoankin siellä käyntiä ihan älyttömästi. Sitä kun menee oikealla fiiliksellä sinne niin kyllä se siitä. (:

Ja myöhäiset synttärionnittelut pikkari!  smitten
tallennettu

Viisain on se, joka tietää, mitä ei tiedä~
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1796 : 15.04.2013 18:40:58 »

MIKÄÄN ei oo enää jämähtänyttä!
tallennettu
Indium
Vieras
« Vastaus #1797 : 16.04.2013 08:58:28 »

Jos sitä tänään värjäis tukan!
Parasta on myös ilo ja nauru Grin
tallennettu
pikkari
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1798 : 16.04.2013 14:46:14 »

Kiitoskiitos  Smiley
Mäkin olin hoidossa tänään fysioterapeutilla koska olen onnistunut saamaan koko vasemman puolen kehostani ihan jumiin. Tunnin rentoutus/hengitysharjoitus auttoi jo tosi paljon.
Mun psyykkinen stessi alkoi saada fyysisiä kiputiloja aikaan
Nyt mulla on tosi kevyt kotijumppaohjelma. Sali ja juokseminen, kaikki hiemankin rankempi on kielletty.
Venyttelyä, syvärentoutusta, kävelyä, joogaa ja kevyttä tanssahtelua  Cheesy
Siinä liikuntasuositus kesään asti

Lääkäri soitti just testien tuloksista ja hiphei!!! Aivolisäkearvo on normalisoitunut. Nuppia ei tarvitse kuvata.
Allergiataipusta jos mitä sorttia löytyi kyllä mut ei haittaa
« Viimeksi muokattu: 16.04.2013 15:06:53 kirjoittanut pikkari » tallennettu
pikkari
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1799 : 17.04.2013 14:07:18 »

Ulkona on sateinen, harmaa päivä mutta sisäinen säätila on erittäin aurinkoinen.
Sain hoidettua eilen monta tärkeetä juttua ja tänään voi keskittyä kotitöihin ja sisustamiseen.
Olen niin kiitollinen että lääkäri soitti eilen vaikka suunnitelman mukaan ensi maanantaina olisi ollu yhteydenotto  Epätietoisuus ja odottaminen on inhottavaa.
Ajattelin jo että jos tän kaiken päälle tulee vielä lisäsairaus, tulee mun jaksaminen olee tosi koetuksella mut onneks uutiset oli hyviä.

Aika menee kyllä nopeammin mitä vanhemmaks tulee. Ylihuomenna tulee kuluneeks viisi kuukautta mieheni kuolemasta mutta aikavääristymä näkyy peilistä myös koska jostain kumman syystä mä en vanhene.
Tää ei ole mikään itsekehu. Olen ollut monta vuotta ihan samannäköinen mikä on suoranainen ihme kun ottaa huomioon mitä kaikkee olen läpikäynyt ja elämäntavat ollu mitä sattuu
Uskovainen ystäväni sanoi aikoinaan että Herra on antanut sulle kauneuden ja nuoruuden muttei terveyttä.
Kamalan kuullosta! Mikään, ei mikään tässä maailmassa ole terveyttä tärkeämpää.

Tänään alkaa sarja ihmisistä jotka on parantumattomasti sairaita. Kuuntelin puoliunessa kun aamu-tv:ssa oli joku sen sarjan tekijöistä haastattelussa. En nyt kirjoitakaan enempää vaan katson sen uudestaan nyt heränneenä ja palajan myöhemmin

tallennettu
Sivuja: 1 ... 118 119 [120] 121 122 ... 405
  Tulostusversio  

Siirry: