Sivuja: 1 ... 112 113 [114] 115 116 ... 372
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Parasta tässä päivässä  (Luettu 2002613 kertaa)
0 jäsentä ja 6 vierasta katselee tätä aihetta.
Ambrel
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 373



Profiili
« Vastaus #1695 : 15.02.2013 23:01:43 »

Jeeeee! ei oo tarvinnu yhtään kipulääkettä vielä tämän päivän aikana ottaa hammassärkyyn, mikä tarkoittanee sitä ettei se viisuri oo tänää kenkkuillut niin paljon, eli antibiootit ovat alkaneet tehoamaan! Cheesy
tallennettu

Viisain on se, joka tietää, mitä ei tiedä~
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1696 : 16.02.2013 21:09:58 »

Hammastulehdukseen ei tosiaan kipulääkkeet hyvin autakaan vaan just antibiootti joka tappaa pöpöt.
Mä sain viisurileikkauksen jälkeen lääkkeeks kodeiinipohjaista droppii joka on vahva kipulääke mut ei onneks täytynyt ottaa yhtäkään.
Toinen poski oli turvoksissa viikon ja näytin ihan kauheelta turbopäältä.

Mulla on kiva olo kun näin eilen niin monta frendiä ja tänään lähden kai pyörähtämässä ulkona.
Eilen oli niin älytön tilanne kun parikymppinen kundi ei millään uskonu että olen jo keski-ikäinen köpötin  Cool
Tenttas ja tuijotti läheltä ja kaukaa  2funny

Mukavaa lauantai-iltaa toivon astroväelle  Smiley
tallennettu
Elwyn
Vieras
« Vastaus #1697 : 16.02.2013 22:13:26 »

Hyvä lauantai opiskella ohjelmointia in english Afro Paremmin menee nuppiin asiat muutenkin näin.. Suomeksi jauhettuna ei jaksais kuunnella.
« Viimeksi muokattu: 16.02.2013 22:15:06 kirjoittanut Elwyn » tallennettu
body electric
Astroholisti
*****
Viestejä: 1090



Profiili
« Vastaus #1698 : 17.02.2013 13:12:02 »

Kiva hiusväri päässä ja muistot hauskasta teatteriesityksestä; "Huorasatu"
tallennettu

.
Elwyn
Vieras
« Vastaus #1699 : 17.02.2013 15:06:27 »

Tänään ehkä lisää ohjelmointia, mutta ainakin Star Trekiä on ohjelmassa Cool Sain viime yönä uudelleenkatsottua borgit (taas kerran) ja nyt jos ottais uusintakierroksen elokuvia. Sitten kun ne on katsottu, niin laitan tilaukseen lisää Star Trekiä.. Kokoelma kaipaa täydennystä.
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1700 : 17.02.2013 20:21:30 »

Olen vähän ylpeä itsestäni kun sain eilen taas kehuja kun lauloin. Frendit kehottaa (pakottaa) mua laulamaan mutta se että kehuja tulee tuntemattomilta, tekee kyl hyvän mielen  Smiley
Oi kun loppuis tää oireilu pian että pääsisin jatkaa laulutunteja. Tiedän olevani lahjakas mutta olen älyttömän ujo esiintyjä enkä muutenkaan tykkää monen ihmisen huomiosta.
Saa nähdä mitä tapahtuu kun paranen  Smiley


tallennettu
Elwyn
Vieras
« Vastaus #1701 : 20.02.2013 15:41:22 »

Tänään jotain randomia, mutta huomenna asioille ja fiilistelemään uuden baarin avajaistunnelmia Afro Kaveri asuu vieressä, ja muut tärkeät paikat ovat saman kadun toisessa päässä joten menee aika optimoiduksi mikäli jossain mielenhäiriössä haluaa lähteä joskus istumaan iltaa hiukan pidemmän kaavan mukaan Cool
tallennettu
sielunsiskonen
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 7



Profiili
« Vastaus #1702 : 20.02.2013 15:49:59 »

On se että sai nukkua niin pitkään kun tartti näin vapaapäivän kunniaks ja että rokilta on tullu yllättävän miellyttävää musiikkia ja mie innostuin leipomaan pitkästä aikaa...ja että miun tekemät pasteija onkin paljon paremman näkösiä kun kaupan omat  Cheesy
..parasta taitaa siis olla se, että tänään kaikki fiilispohjalta tehty vaan onnistuu  :Smiley
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1703 : 21.02.2013 01:56:02 »

Tää oli taas outo päivä. Heräsin aamulla ihan paskafiiliksis ja uinuin kolmeen asti.
Puhuin ystävävän kanssa iltapäivällä puhelimessa ja hän toi mulle vaikka mitä luontaistuotekamaa: vahvaa E-epaa, magnesiumia, D-vitamiinia, sit jotain ihme Immunoglutan-juttuu ja luomuternimaitovalmistetta, monivitamiinia yms koska haluu et olisin kunnossa. Ihana  smitten angel
Hänen naisystävänsä oli vielä kuskina  Smiley
Sanoin että osaan ostaa kyllä ihan itsekin, mut "eikun mä tuon sulle"
Kävin sen jälkeen siiderillä jolloin tapasin sattumalta diakonin. Ihan tuntematon ihminen mulle joka alkoi avautuu ja tarjos juoman  Smiley
Käveltiin samaa matkaa yhdessä ja juteltiin. Kun huomasin että mun tupakat on final, hän heitti mulle yöksi muutaman

Outoja aikoja, mukavia ihmisiä  smitten




tallennettu
Elwyn
Vieras
« Vastaus #1704 : 21.02.2013 20:47:00 »

Löysin uuden huivin kirpparilta Afro ja näin yhden kaverin pitkästä aikaa&sovittiin pikkupikku baarisessio viikon parin sisään... Hyvä homma smitten
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1705 : 21.02.2013 23:24:51 »

Ihan ihmeellistä olla päivä oireettomana  angel
Mukava olo tosiaan. Juttelin puhelimessa monen ystävän kanssa ja hihiteltiin kun olen hieman väsynyt ja naurattaa ihan hölmöt jutut  Cheesy
Tällä viikolla on tapahtunut kolme ihmejuttua. Se musta perhonen jonka näin, ystävän yltiöystävällinen teko (luontaisdroppikuljetus suoraan ovelle) ja eilinen diakoni joka pokaili mua.
Joko mun elämässä ei tapahdu yhtään mitään norm arjessa tai sit tapahtuu jotain outoa

Huomenna lähden pyörähtää baarissa ystävän kanssa (mies) koska jostain hemmetin ihmesyystä niinä kertoina jolloin olen ollut mieheni kuoleman jälkeen yksin liikenteessä ei mene kuin hetki kun joku änkee seuraan ja alkaa se saatanan ärsyttävä vonkaus tai hipelöinti.
Osaan toki pitää puoliani mutta mukavampi olla frendin kanssa liikenteessä  smitten

Enää viikko niin tääkin kuukausi loppuu. Tuntuu et mitä vanhemmaks tulee, sitä nopeemmin aika kiitää.
Mieheni kuolemasta tulee huomanna kolme kuukautta.
Surutyössä tapahtuu usein ns. aikavääristymä. Tuntuu välillä että menetyksestä on jo vuosia aikaa, joskus tunnen et se tapahtui viime viikolla. Anoppi sanoi et ihan kuin siitä olis jo sata vuotta.

Tällasia päiviä toivon lisää. Ihana olla terve edes päivän  Smiley
tallennettu
Elwyn
Vieras
« Vastaus #1706 : 22.02.2013 15:55:55 »

Goodreads.com Cool Kyllä minä sen tiedän, että olen lukenut kutakuinkin xxx*678^3 määrän kirjoja, sarjakuvia ja ties mitä, mutta valitanpa silti siitä että onpa aika homma merkata ne kaikki tuonne luetuksi Grin
tallennettu
Elwyn
Vieras
« Vastaus #1707 : 22.02.2013 20:50:56 »

Goodreads.com Cool Kyllä minä sen tiedän, että olen lukenut kutakuinkin xxx*678^3 määrän kirjoja, sarjakuvia ja ties mitä, mutta valitanpa silti siitä että onpa aika homma merkata ne kaikki tuonne luetuksi Grin

Nyt 559 teosta listattu, ja siinä vasta alku Tongue Pakko pitää nyt taukoa, tai en saa muuta tehtyä kuin funtsittua että mikäs se yksikin kirja vuonna x ja y oli Lips Sealed
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1708 : 23.02.2013 04:39:33 »

Lähdin ulos ja tapasin taas niin kummallisia ihmisiä.
Mikä ihmeen aika tää oikeesti on?Huh??
Kaikki meni tosi hyvin ja olen tosiaankin tyytyväinen mutta outoja tapahtuu taas, koska vähän ihastuin mieheni ja mun yhteiseen tuttavaan joka on 24v soittajapoika  coolsmiley
Apua!  Cheesy
Ollaan tunnettu jo monta vuotta mutta...................... crazy2
Nyt hän lähettelee mulle viestejä ja minä kikatan täällä kuin teinipissis  uglystupid2
Ei vielä, ei todellakaan vielä mutta kyllä kieltämättä kaipaan toisen ihmisen lämpöä
Sanoin et voithan tulla luokseni viettää iltaa kitaran kanssa ja lauletaan kimpassa
Laittoi just viestin et voisko tulla tänään jo
Miks mä tunnen itseni niin likaiseksi kun ajattelen muita miehiä?
Tää soittajapoju sanoi ettei meidän ikäero mitään haittaa ja vietetään yö yhdessä. Ei tod  knuppel2
Toinen ukkeli lauloi karaokessa mulle biisin ja kolmas ennusti silmistäni
Nää kaikki miehet tunsivat mun miehen ja koittavat lohduttaa näin mut tää nuorin...
En tiedä mitä ajatella.
Asiast viidenteen. Katsokaa yleareenasta puoliseitsemän 22.2 Miina Äkkijyrkkä on viisas nainen
Mä haluun viisautta tähän nuppiini kuten hänellä
tallennettu
Elwyn
Vieras
« Vastaus #1709 : 23.02.2013 16:55:17 »

Sain librarian-oikeuden Goodreadsiin Cool eli ts. pääsin lisäämään niitä teoksia, painoksia jne. mitä siellä ei vielä ole Afro

Paha palvelu, koukutti ihan täysin crazy2
tallennettu
Sivuja: 1 ... 112 113 [114] 115 116 ... 372
  Tulostusversio  
 
Siirry: