Sivuja: 1 ... 110 111 [112] 113 114 ... 373
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Parasta tässä päivässä  (Luettu 2012442 kertaa)
0 jäsentä ja 7 vierasta katselee tätä aihetta.
mii-i
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 349



Profiili
« Vastaus #1665 : 28.01.2013 12:34:49 »

Kahvi pelastaa taas päivän Tongue ..Omatekemä Caffè mocha nonomnom  smitten
tallennettu

There is a voice that doesn't use words - Listen.
Elwyn
Vieras
« Vastaus #1666 : 28.01.2013 13:56:54 »

Rölli ja taikajuoma

http://youtu.be/tx2Y8rJZnEA
tallennettu
Elwyn
Vieras
« Vastaus #1667 : 28.01.2013 14:52:11 »

The Lion King - Hakuna matata (Finnish)

http://youtu.be/1mAwFQB1y5Q

 smitten smitten smitten smitten
tallennettu
Elwyn
Vieras
« Vastaus #1668 : 29.01.2013 23:21:18 »

Keksin pari loistavaa sisustusratkaisua Afro
tallennettu
Ambrel
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 373



Profiili
« Vastaus #1669 : 30.01.2013 00:42:12 »

Tänää on jotenkin vain ollut ihmeellisen hyvä päivä! Smiley
ei edes mitään erityisiä syitä, on vain ollut.

alkaa tässä pikkuhiljaa saamaan elämää taas raiteilleen, exää ajattelen päivä päivältä vähemmän, ja ikävää en tunne enää juuri ollenkaan, välillä tulee sellaisia oloja, mutta muuten nekin tuntemukset ovat jo alkaneet laantumaan.
tänää sain uuden asuntoni avaimet kouraan, ja viikon sisällä sinne onkin jo sitten muutettu! ehkä tästä vuodesta tulee sittenkin kiva, ainakin toivon niin. (:
ja viikonlopusta jäi hyvät fiilikset, mukavaa että pystyy muittenkin miesten kanssa jo juttelemaan ja muitakin katselemaan... toki olen sitä mieltä etten todellakaan olis vielä valmis mihinkään suhteeseen kenenkään kanssa, mutta hih, viikonlopun lapsuudenkaveriin törmääminen oli (taas) mukava yllätys.  :Smiley
tallennettu

Viisain on se, joka tietää, mitä ei tiedä~
Elwyn
Vieras
« Vastaus #1670 : 30.01.2013 13:32:09 »

Frida Kahlo-nukkekoti Cheesy

http://marjahelenamansikka.blogspot.fi/2013/01/frida-kahlo-dollhouse.html

Aika hulppea Cool
tallennettu
Elwyn
Vieras
« Vastaus #1671 : 01.02.2013 02:32:37 »

Nyt meitsi hakkaa yhden luvun tekstiä ja sitten palauttaa ööh pari tuntia myöhässä yhden tehtävän Embarrassed Tongue

Sitten lähden legendaariselle yökävelylle fiilistelemään mm. sitä että ei tarvii heti huomenna tai ens viikolla tehdä tällaisia juttuja Afro

 smitten smitten smitten
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1672 : 01.02.2013 06:14:09 »

Parasta tässä yössä oli mieheni vierailu rajan takaa  smitten Mun rakas Smiley
Itkeskelin ja rukoilin. Seisoin eteisen aulassa ja sit kirjahyllyn päädyssä roikkuva rautaketju alkoi heilua vaikkei läpivetoa ollut ja toinen tuli ihanan lähelle.
Tunsin lämmön ja rakkauden  smitten
Pihassa on liikeestä syttyvät valot ja kun seisoin parvekkeen ovella se lähin syttyi palamaan ja paloi sen ajan kun poltin tupakan.Mieheni piti musta kiinni koko sen ajan. Ei ne norm pala kuin hetken kun ohi kävelee.
Irrotin joskus viikko sitten mieheni hiusharjasta hiuksia ja laitoin ne kylpyhuoneen kaappiin. Se hiustupsu hävis ja paikalle ilmestyi aloeveravoide joka oli aiemmin toisaalla
Merkki mulle hiusongelmassani.
Pitää Astro-Sepolta tilata
Hyvää helmikuuta kaikille astrolaisille  Smiley

tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1673 : 01.02.2013 21:06:10 »

Yöllinen kokemus oli tunnelmaltaan yksi kauneimmista kokemistani kohtaamisista  smitten
Herätessä tuntui epätodelliselta koko juttu mutta lähtiessäni ulos huomasin hämärässä eteisessä tumman mytyn.
Välioven ja ulko-oven välissä oli mun mustat lapaset. En todellakaan ole niitä sinne itse laittanut.

Olen ollut aika liikuttuneessa tilassa tänään siitä että rukoukseen vastattiin noin konkreettisesti ja pian
Olin aivan suruissain ja agsteissain rukoillen apua Jumalalta. Sen sain enkä ikinä noin näkyvästi  Smiley
Hän antoi mieheni tulla noin vahvasti lähelleni lohduttamaan. Ihana  smitten

tallennettu
Elwyn
Vieras
« Vastaus #1674 : 02.02.2013 02:02:21 »

 Avatar smitten
tallennettu
Elwyn
Vieras
« Vastaus #1675 : 02.02.2013 18:29:54 »

Moonspellin Irreligious-levy smitten Kuulostaa aina yhtä hyvältä..
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1676 : 03.02.2013 15:08:38 »

Mä olen oikeessa. Mieheni pyörii vielä kuviois mukana. Juttelin meedion kanssa puhelimessa tunnin eilen illalla ja hän näki mieheni ihan selvästi täällä kotona. Kuulemma hymisi tyytyväisenä kun me juteltiin  Smiley
Pari päivää sit mun mustat lapaset löytyi eteisestä välioven ja ulko-oven välistä. Eilen ne löytyi käsilaukusta.
Oli muutenkin kummallinen ilta.
Taxikuski alkoi puhuu paranormal jutuista ja tuntee Piekkolan sekä Nadenin (meediot), sit baarissa puoltuttu ukkeli alkoi ennustaa mun kädestä ja sellainen moikkaustuttu nainen piirsi musta kasvokuvan.
Ihmettelin kun hän vilkuili koko ajan ja sit näytti työnsä tuloksen. Ihan hyvä  Smiley
Kaksi meediota on sanonut että meillä on mieheni ainakin kaksi elämää takana joissa ollaan kohdattu ja kuulemma tavataan vielä tulevaisuudessakin, ei pelkästään henkimaailmassa. Miten tollasta voi muka tietää?  idiot2
Oli jännä juttu kun meedio sanoi että tunnet sä että hän on lähellä? Joo tunnen.
M: Hän on sun takana olevas tuolissa istumassa.
Aha.
Kuvaili vielä jalkojen asennonkin niin et tajusin heti.
Hitto et jotkut on päteviä! Oli odotellut mun soittoa kun miettinyt miten voin. Oli kiva puhelu  Smiley

« Viimeksi muokattu: 03.02.2013 15:25:12 kirjoittanut pikkari » tallennettu
Elwyn
Vieras
« Vastaus #1677 : 03.02.2013 15:31:54 »

^Toi pikkarin baari vaikuttaa ihan samantyyliseltä paikalta kuin Ravintola Loppu-kirjassa kuvattu mesta (esikuva Savanna) ja pari sellaista tulee kans mieleen missä olen itse joskus paljonkin "päivystänyt" Tongue Paljon hienoja muistoja smitten
tallennettu
Elwyn
Vieras
« Vastaus #1678 : 03.02.2013 19:08:05 »

Paljon yhteensattumia Cool = ♥

Alkoi myös kiinnostamaan Prometheuksen taustatarinan selvittäminen..

http://4.bp.blogspot.com/-vjhOHv4_mHg/UQt68V00SBI/AAAAAAAAJlk/1gHTehR25FQ/s1600/nenakki.png

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/fi/thumb/8/80/Prometheus_Movie.jpg/250px-Prometheus_Movie.jpg
tallennettu
tipahdus
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 145


Profiili
« Vastaus #1679 : 04.02.2013 14:29:35 »

Tilasin liput Rock The Beach -festivaaleille.  Cheesy
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Ceres ~ Kalat
Asc ~ Neitsyt
Kuu, Uranus, Neptunus, Vesta ~ Kauris
Venus ~ Oinas
Mars, Juno ~ Rapu
Jupiter ~ Vaaka
Saturnus, Pallas ~ Vesimies
Pluto ~ Skorpioni
Chiron ~ Leijona
Noususolmu ~ Jousimies
Sivuja: 1 ... 110 111 [112] 113 114 ... 373
  Tulostusversio  
 
Siirry: