Sivuja: 1 ... 107 108 [109] 110 111 ... 405
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Parasta tässä päivässä  (Luettu 4132995 kertaa)
0 jäsentä ja 10 vierasta katselee tätä aihetta.
mii-i
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #1620 : 15.01.2013 17:22:02 »

Herätessä eka ajatus: minttusuklaakakkua! Tein sit.. ja omnomnom  smitten
tallennettu

There is a voice that doesn't use words - Listen.
Elwyn
Vieras
« Vastaus #1621 : 15.01.2013 18:04:26 »

Kaverin antama uusi lempinimi yhdelle näillä kulmilla vaikuttavalle persoonalle: Miami Karate Grin Grin

Ja tietty Iholla Afro
tallennettu
pikkari
Astroholisti

I`m hot when I`m not as cold as ice

Profiili
« Vastaus #1622 : 15.01.2013 20:01:54 »

Joku hyvä energia tässä päivässä tosiaan on  Smiley Lääkäriltä tosin olisin toivonut lähetettä enkä unilääkkeitä mutta hihittelin googlattuani Stella lääke. Jostain kumman syystä en saanut Yliopiston Apteekin sivuita tietoja avattuu
Kävin kaupassa ja poikkesin lähibaarissa. Puhuin kahden naisen kanssa paranormal ilmiöistä ainakin tunnin.
Kaupan söpö iranilainen kassapoika kysyi miten voin (mieheni jäi aina puhumaan hänelle kuten kelle tahansa tutulle) ja sit asiat kääntyi uudestaan yliluonnolliset ilmiöt osastoon HÄNEN taholtaan ja minä tietenkin korvat hörössä kerro lisää  Cheesy
Harmi että tuli toinen asiakas ja juttu jäi kesken mut sanoi että olenhan mä täällä joka päivä, kerron myöhemmin.
Ihana tyttöystäväni tapasin kaupan ulkopuolella ja hän pyysi käymään
Olen tehnyt muutaman kerran niitä Opasharjoituksia mut en tosiaan joka päivä. Näköjään toimii tai sit mä oon vaan liikaa himassa.
Nyt tulee tätä minäminäminä-tekstiä mutta olen ollut niin paljon yksin että miltei hurmaannun ihmisten seurasta mutta niin näköjään tietyt miehet myös minusta.
Ärsyttää se että hymy ja iloinen olemus tulkitaan ihan täysin väärin. Se että halaan ja pussailen ystäviäni ei tarkoita että mun syliin voi tulla.. ihan joka merkityksessä.
Hyvä fiilis anyway ja tämä jatkukoon  smitten

tallennettu
tipahdus
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #1623 : 16.01.2013 13:12:49 »

Sain upean postikortin toveriltani, siihen oli piirretty Jyrki Käteinen ja kaikkea kivaa.  Grin
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Ceres ~ Kalat
Asc ~ Neitsyt
Kuu, Uranus, Neptunus, Vesta ~ Kauris
Venus ~ Oinas
Mars, Juno ~ Rapu
Jupiter ~ Vaaka
Saturnus, Pallas ~ Vesimies
Pluto ~ Skorpioni
Chiron ~ Leijona
Noususolmu ~ Jousimies
Ambrel
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #1624 : 16.01.2013 19:22:23 »

Kävin ystävän kanssa katsastaan paikkakunnamme uuden kahvilan ja puhumassa vähän siitä sun tästä, nyt jaksaa taas vähän paremmin.  smitten
tallennettu

Viisain on se, joka tietää, mitä ei tiedä~
Elwyn
Vieras
« Vastaus #1625 : 17.01.2013 19:02:11 »

Paikallinen Vero Moda smitten

Ongelma: hautajaiset vloppuna, mikään omassa vaatekaapissa ei toimi.

Ratkaisu: otetaan bussi keskustaan, mennään ko. kauppaan ja 20min kuluttua poistutaan liikkeestä uuden takin, mekon ja neuleen kanssa.

Olisi löytynyt vaikka mitä kivaa vaatetta myös esim. töihin Kiss, mutta mistä sitä nyt mitään töitä saisi crazy2 Yhtä vaikea homma kuin jonkun kakslahkeisen pongaaminen (ainakin melkein) knuppel2

Jospa vaatevaraston uusiminen jotenkin taikoisi töitä? :Smiley Pitää kokeilla Wink
tallennettu
Elwyn
Vieras
« Vastaus #1626 : 19.01.2013 22:37:33 »

Näin pitkästä aikaa serkut perheineen&muut sukulaiset. Harvoin näkee nykyisin, mutta ehkäpä joku päivä tulee asuttua lähempänä Cool

Mummo on nyt siunattu lepoon ja vietetty sellaiset läksijäiset mitä aina toivoi. Toivottavasti on ikuinen joulu siellä missä nyt on smitten
tallennettu
Elwyn
Vieras
« Vastaus #1627 : 20.01.2013 16:38:37 »

Olipa hyvä reissu Cool Henkisessäkin mielessä, koska oivalsin itsestäni sellaisia asioita mitä en ollut edes tajunnut ajatella.. Oli se jo aikakin oivaltaa Tongue
tallennettu
Elwyn
Vieras
« Vastaus #1628 : 20.01.2013 18:31:20 »

Olipa hyvä reissu Cool Henkisessäkin mielessä, koska oivalsin itsestäni sellaisia asioita mitä en ollut edes tajunnut ajatella.. Oli se jo aikakin oivaltaa Tongue

Lisää hyviä juttuja: vitsit mikä draivi tämän blogin kirjoittajalla on!
tallennettu
pikkari
Astroholisti

I`m hot when I`m not as cold as ice

Profiili
« Vastaus #1629 : 22.01.2013 16:41:19 »

No on juu  Smiley Jämähdin toissayönä täysin hänen maailmaansa
Ei tässä omassakaan ole ollut ongelmaa kokonaiseen vuorokauteen. Ihme ja kumma!
Ystävä oli käymässä eilen ja meillä oli tosi kiva ilta  smitten Hänellä pitkä talviloma joten kukuttiin pitkään ja sit yhdes vaiheessa iltaa tunsin hyvin voimakkaasti mieheni läsnöolon.
Oli niin ihana tunnelma  smitten smitten smitten
Sain touhukohtauksen keskellä yötä joka sit tarttui ystäväänikin ja yhdessä säädettiin täällä vaikka mitä  Cheesy
Kumma juttu et en ole pitänyt viherkasveistani viikkoihin huolta ja kaikki on elossa.
Faija sai näköjään omatuntokohtauksen ja mulle tuotiin helevetin iso uusi tv kotiinkuljetuksella pari tuntii sit.
Samainen ystävä tulee auttaa vanhan rotiskon siirtämisessä ja laitetaan uusi masina käyttöön.
Tässä päivässä on hyvä energia  Smiley Olen tosi tyytyväinen et päivä pitenee koko ajan.
Valo lisääntyy. Hyvä  angel
tallennettu
Indium
Vieras
« Vastaus #1630 : 22.01.2013 17:02:33 »

Höpsö mutta sujuva päivä tähän asti  smitten
tallennettu
eppana
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1631 : 23.01.2013 17:09:53 »

Yle Areenalla alkaa näkymään brittihuumorin helmistä Vikatikki eli Green Wing ja ilmeisesti tulee vielä kokonaan  smitten.
Aivan hulpeeta ja mahtavaa huumoria (tai todella huonoa, mut naurattaa silti)  Grin. Taidan katsoa toisenkin kerran tuon ekan jakson  :Smiley.
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
Indium
Vieras
« Vastaus #1632 : 23.01.2013 17:44:22 »

Löysin aivan ihanan takin kirpparilta! Nyt saa pistää myyntiin yhden tuolta kaapista, kun toi korvaa sen.  Cheesy
tallennettu
Elwyn
Vieras
« Vastaus #1633 : 23.01.2013 22:47:15 »

http://3.bp.blogspot.com/-51bWHEQZrtQ/UPw5KApW9XI/AAAAAAAAHek/xp0ebZEak9Q/s1600/paita01.png

http://youtu.be/EQcTCddx-ac
tallennettu
Elwyn
Vieras
« Vastaus #1634 : 24.01.2013 19:25:19 »

Oli niin keväinen keli päivällä, että ehkä tää tästä angel Kaveri oli ollut Tampereella reissussa ja sitäkin oli alkanu ottamaan pattiin kun tuli takas tänne Grin Mukavaa kun ei ole ainoa, jonka mielestä tää mesta kaipais "hiukan" potkua perseelle.
tallennettu
Sivuja: 1 ... 107 108 [109] 110 111 ... 405
  Tulostusversio  

Siirry: