Sivuja: 1 ... 108 109 [110] 111 112 ... 372
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Parasta tässä päivässä  (Luettu 2001348 kertaa)
0 jäsentä ja 5 vierasta katselee tätä aihetta.
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1635 : 07.01.2013 23:19:26 »

Kauhee aamu, mukava ilta  Smiley
Hullu ystäväni soitti jo aiemmin päivällä mutta olin niin masis etten jaksanut vastata. Sängystä nouseminen kesti monta tuntia. Nyt ok olo ja soitin hänelle. Parissa minuutissa piristyin niin et alkoi taas naurattaa sen kilarin jutut.
Nyt hän on rakastunut minuun  uglystupid2 ja puhuu leperrellen  Grin
Hölmöläinen mutta nostaa mielialaani jo pelkästään puhelimessa. En olisi ikinä uskonut että olen meistä olis tullut tällaset kaverukset. Hyvä niin  smitten
tallennettu
Elwyn
Vieras
« Vastaus #1636 : 08.01.2013 17:54:47 »

^Tiedän tunteen Cheesy Ihanat kengät on aina smitten smitten
tallennettu
Elwyn
Vieras
« Vastaus #1637 : 10.01.2013 20:57:47 »

Ei jaksanut katsoa telkkarista, mutta käy se näin areenaltakin käsin Afro

Suomensukuiset 30 päivässä, jakso 2

http://areena.yle.fi/tv/1761345

 smitten
tallennettu
Cica
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 5


Profiili
« Vastaus #1638 : 11.01.2013 19:18:55 »

Parasta tässä päivässä on se, että erityisopettajamme ei ollut paikalla sotkemassa kuvioita... Sohottaa ja keksii omia sääntöjä ryhmäämme ja haukkuu lapsia syyttä ja tuomitsee ja leimaa heitä. Opiskelijana kun olen vähän heikossa asemassa kommentoimaan hänen työotettaan, kun kehitän vielä omaani ja onhan hän korkeammassa asemassa, vaikka olisinkin jo valmis lähihoitaja.
Tänään oli ihana, normaali ja tavallisen rento ilmapiiri, kun ei ollut yhtä sekoittamassa pakkaa ja kommentoimassa joka asiaa. Kukaan ei kohdellut minua, kuin en päiväkodissa olisi koskaan työskennellytkään.
tallennettu
Elwyn
Vieras
« Vastaus #1639 : 13.01.2013 17:02:25 »

Ihan ok fiilis Cool Jos pikkuhiljaa pääsis eroon kaikista maailman vaivoista Afro

Huomenna pakko päästä keskustaan, katotaan että kuinka kunto kestää..
tallennettu
Elwyn
Vieras
« Vastaus #1640 : 14.01.2013 22:58:29 »

Tänään oli (ja on) selvästi kevättä ilmassa Cool
tallennettu
Elwyn
Vieras
« Vastaus #1641 : 15.01.2013 18:13:58 »

Kaverin antama uusi lempinimi yhdelle näillä kulmilla vaikuttavalle persoonalle: Miami Karate Grin Grin
tallennettu
mii-i
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 349



Profiili
« Vastaus #1642 : 15.01.2013 18:22:02 »

Herätessä eka ajatus: minttusuklaakakkua! Tein sit.. ja omnomnom  smitten
tallennettu

There is a voice that doesn't use words - Listen.
Elwyn
Vieras
« Vastaus #1643 : 15.01.2013 19:04:26 »

Kaverin antama uusi lempinimi yhdelle näillä kulmilla vaikuttavalle persoonalle: Miami Karate Grin Grin

Ja tietty Iholla Afro
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1644 : 15.01.2013 21:01:54 »

Joku hyvä energia tässä päivässä tosiaan on  Smiley Lääkäriltä tosin olisin toivonut lähetettä enkä unilääkkeitä mutta hihittelin googlattuani Stella lääke. Jostain kumman syystä en saanut Yliopiston Apteekin sivuita tietoja avattuu
Kävin kaupassa ja poikkesin lähibaarissa. Puhuin kahden naisen kanssa paranormal ilmiöistä ainakin tunnin.
Kaupan söpö iranilainen kassapoika kysyi miten voin (mieheni jäi aina puhumaan hänelle kuten kelle tahansa tutulle) ja sit asiat kääntyi uudestaan yliluonnolliset ilmiöt osastoon HÄNEN taholtaan ja minä tietenkin korvat hörössä kerro lisää  Cheesy
Harmi että tuli toinen asiakas ja juttu jäi kesken mut sanoi että olenhan mä täällä joka päivä, kerron myöhemmin.
Ihana tyttöystäväni tapasin kaupan ulkopuolella ja hän pyysi käymään
Olen tehnyt muutaman kerran niitä Opasharjoituksia mut en tosiaan joka päivä. Näköjään toimii tai sit mä oon vaan liikaa himassa.
Nyt tulee tätä minäminäminä-tekstiä mutta olen ollut niin paljon yksin että miltei hurmaannun ihmisten seurasta mutta niin näköjään tietyt miehet myös minusta.
Ärsyttää se että hymy ja iloinen olemus tulkitaan ihan täysin väärin. Se että halaan ja pussailen ystäviäni ei tarkoita että mun syliin voi tulla.. ihan joka merkityksessä.
Hyvä fiilis anyway ja tämä jatkukoon  smitten


tallennettu
tipahdus
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 145


Profiili
« Vastaus #1645 : 16.01.2013 14:12:49 »

Sain upean postikortin toveriltani, siihen oli piirretty Jyrki Käteinen ja kaikkea kivaa.  Grin
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Ceres ~ Kalat
Asc ~ Neitsyt
Kuu, Uranus, Neptunus, Vesta ~ Kauris
Venus ~ Oinas
Mars, Juno ~ Rapu
Jupiter ~ Vaaka
Saturnus, Pallas ~ Vesimies
Pluto ~ Skorpioni
Chiron ~ Leijona
Noususolmu ~ Jousimies
Ambrel
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 373



Profiili
« Vastaus #1646 : 16.01.2013 20:22:23 »

Kävin ystävän kanssa katsastaan paikkakunnamme uuden kahvilan ja puhumassa vähän siitä sun tästä, nyt jaksaa taas vähän paremmin.  smitten
tallennettu

Viisain on se, joka tietää, mitä ei tiedä~
Elwyn
Vieras
« Vastaus #1647 : 17.01.2013 20:02:11 »

Paikallinen Vero Moda smitten

Ongelma: hautajaiset vloppuna, mikään omassa vaatekaapissa ei toimi.

Ratkaisu: otetaan bussi keskustaan, mennään ko. kauppaan ja 20min kuluttua poistutaan liikkeestä uuden takin, mekon ja neuleen kanssa.

Olisi löytynyt vaikka mitä kivaa vaatetta myös esim. töihin Kiss, mutta mistä sitä nyt mitään töitä saisi crazy2 Yhtä vaikea homma kuin jonkun kakslahkeisen pongaaminen (ainakin melkein) knuppel2

Jospa vaatevaraston uusiminen jotenkin taikoisi töitä? :Smiley Pitää kokeilla Wink
tallennettu
Elwyn
Vieras
« Vastaus #1648 : 19.01.2013 23:37:33 »

Näin pitkästä aikaa serkut perheineen&muut sukulaiset. Harvoin näkee nykyisin, mutta ehkäpä joku päivä tulee asuttua lähempänä Cool

Mummo on nyt siunattu lepoon ja vietetty sellaiset läksijäiset mitä aina toivoi. Toivottavasti on ikuinen joulu siellä missä nyt on smitten
tallennettu
Elwyn
Vieras
« Vastaus #1649 : 20.01.2013 17:38:37 »

Olipa hyvä reissu Cool Henkisessäkin mielessä, koska oivalsin itsestäni sellaisia asioita mitä en ollut edes tajunnut ajatella.. Oli se jo aikakin oivaltaa Tongue
tallennettu
Sivuja: 1 ... 108 109 [110] 111 112 ... 372
  Tulostusversio  
 
Siirry: