Sivuja: 1 ... 104 105 [106] 107 108 ... 372
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Parasta tässä päivässä  (Luettu 2010293 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
Elwyn
Vieras
« Vastaus #1575 : 16.12.2012 18:44:19 »

Essee kasattu ja palautettu Afro Vaikeinta oli opetella käyttämään prkleen Officea angel

Kohta kauppaan hakemaan liimaa ja sitten kokeilen fiksata yhtä vetolaatikkoa Cool Huomenna/ensi viikolla ohjelmassa uusia menetelmiä jos toi em. ei toimi ja samalla jos kävis hoitamassa tuhat ja yksi asiaa, hankkisi junaliput, paketoisi joululahjat, siivoais ja hommais hyasintit..
Mukavaa smitten

Kukat saattaapi ilmaantua mökkiin jo ihan kohta, hyvä kun muistin Cheesy

Ns. vasarakorjaus auttoikin laatikkoon -> yksi ongelma vähemmän Afro
tallennettu
liveforever
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 615


Profiili
« Vastaus #1576 : 16.12.2012 19:37:24 »

mukava päivä.ensin joulumarkkinoilla,sitten laulamassa kirkossa joululauluja ja sitten masuun hyvää ruokaa  Smiley
tallennettu
Elwyn
Vieras
« Vastaus #1577 : 17.12.2012 15:46:50 »

Logistiikasta tuli nelonen ja kokonaispistemäärä kurssin korkein Afro En kehdannut edes vilkaista kurssin tehtäväratkaisuja, mutta menihän ne sittenkin ihan kohtuullisesti Grin
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1578 : 17.12.2012 16:14:40 »

Ihmeellinen voimaolo. Kuuntelin just Astro-Sepon Galaksiuutiset ja siinä sanottiinkin että tulimerkeillä menee nyt hyvin. No onhan tää raskas aika mutta ei se poissulje voimafiilistä  Smiley
tallennettu
eppana
Astroholisti
*****
Viestejä: 1258



Profiili
« Vastaus #1579 : 17.12.2012 17:15:46 »

Oijoi!
Eräs pomoista soitti pari tuntia sitten ja tarjosi töitä heti tammikuun ekasta lähtien.
Oli pakko istua sängyn reunalla muutama hetki ja antaa osan stressistä sulaa pois..vihdoinkin töitä ja varsinkin rahaa (siis enemmän kuin tuo tähän asti tullut n700/kk).
Kannatti painaa läpi tiukka ja kamala syksy ja alkutalvi jos elämä nyt oikeasti lähtee seuraavaan oikeaan suuntaan.
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
Suomityttö
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 510



Profiili
« Vastaus #1580 : 17.12.2012 17:36:26 »

 smitten
Onnea Eppana uuteen työpaikkaan! Hyvä, hyvä.  smitten
tallennettu

Nousu Skorpioni
Aurinko Leijona
Kuu Vesimies

* Totuus ei tarvitse puolustajaa.
eppana
Astroholisti
*****
Viestejä: 1258



Profiili
« Vastaus #1581 : 17.12.2012 18:28:03 »

Oi kiitos.
Lisää hyviä uutisia: kälykokelas on parasta aikaa puskemassa esikoispoikaa synnärillä. Jousimiespoika  smitten
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1582 : 18.12.2012 06:43:57 »

Onnea Eppanalle täältäkin suunnasta  Smiley Olin tapaamassa ystäviä ja nyt oon taas sekasin kuin ellun kana.
Kolme päivää näkemättä ketään kuin sekunnissa piipahtava mutsi ei riitä.
Miten hitossa ehdin sinne lääkäriin aamulla? Olisi paljon tekemistä täällä kotona kun en tehnyt kahteen viikkoon miltei mitään
Mun ihanat ei voi tulla tähän sotkuun. Likaista ei ole mutta kaikki vaatteet, lehdet ja huonekalutkin väärissä paikoissa ja väärissä huoneissa. No monta päivää aikaa touhuta meille esijoulu. Tyttöystävän vika et mä olen ihan vinossa mutta erittäin hyvässä olossa  :Smiley
Olen muokkaillut tätä tekstiä jo varmaan 10 kertaa joten paras lopettaa kirjoittaminen. Miks mikään mun mesta ei ole kipee tai vaivanen kun olen sekavassa tilassa? Psyk som? Stressi? Jotain sellasta mut ei haittaa nyt mikään  laugh
Niin kauheelta kuin kuullostaakin, yrtti tekee mielettömän herkäksi ja avaa ainakin juurichakran niin siististi että mä en "maallisia" rakastajia tarvitse hetkeen.
tallennettu
Elwyn
Vieras
« Vastaus #1583 : 18.12.2012 15:44:25 »

Mielensäpahoituskalenteri Afro

Joulukoristeet

-Kiiltävät hopearimpsut. Kerrankin löydän muoviasyövän kissani oksennukset helposti. Ketjussa, etten sanoisi.

 Grin
tallennettu
Elwyn
Vieras
« Vastaus #1584 : 18.12.2012 18:29:35 »

Plus päivän bonusparhausasia: BBQ
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1585 : 18.12.2012 19:49:45 »

Eilinen ilta oli terapeuttinen  Smiley
Yöllä tapahtui niin kummallisia juttuja etten edes kehtaa kirjoittaa  :Smiley
Joko mä oon flippaamassa tai sit herkistynyt tosi paljon mutta ikinä en ole tuntenut yhtäkään henkeä näin voimakkaana kuin mieheni  angel
Normal tilassa pms-oireet saa mut raivoomaan tai itkemään miltei ilman syytä, nyt ei. Olen kummallisen rauhallinen ja tosi tyyväinen siitä
Toivon että tää pysyis eikä tulis mitään romahteluja. Voima minussa on kasvanut. Se on varma
tallennettu
Elwyn
Vieras
« Vastaus #1586 : 19.12.2012 14:28:40 »

Lisää fantasiaa, Eddingsiä kirjoina ja illalla Hobittia katsomaan Cheesy Upea pakkaspäivä!
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1587 : 19.12.2012 22:47:38 »

Parasta se että mennään kohti tän kammovuoden loppua.
Kolme tuntia puhelimessa ja paljon asiaa edelleen. Mä aloitan terapian. Toivon että enkelit ohjaa mut oikeen ihmisen luo  angel angel angel angel angel angel angel angel angel angel
tallennettu
mii-i
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 349



Profiili
« Vastaus #1588 : 19.12.2012 23:14:01 »

Kokea kapea kuunsirppi, lumitimantit ja tähtitaivas.
tallennettu

There is a voice that doesn't use words - Listen.
Elwyn
Vieras
« Vastaus #1589 : 19.12.2012 23:30:27 »

^ Samaa mieltä Afro Upea ulkoilukeli, ja senkun paranee vain.

Hobitti smitten Se kohta elokuvasta missä kääpiöt ovat Bilbon luona, ja savupiipusta lentelee kipunoita.. Tummansininen tähtitaivas, kesäyö. Ah smitten
Enää vuosi tarvitsee odottaa, että saan nähdä seuraavan osan Tongue
tallennettu
Sivuja: 1 ... 104 105 [106] 107 108 ... 372
  Tulostusversio  
 
Siirry: