Sivuja: 1 ... 103 104 [105] 106 107 ... 372
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Parasta tässä päivässä  (Luettu 2004801 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
tipahdus
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 145


Profiili
« Vastaus #1560 : 11.12.2012 14:29:50 »

Näin juuri lempiartistini (Morrisseyn) uuden haastattelun, joka oli loistava!  smitten

Muoks: Myös tilaamani unisieppari saapui! Siinä on violettia ja turkoosia, jotka molemmat kuuluvat lempiväreihini. Luulin tilanneeni mustan.  Grin
« Viimeksi muokattu: 11.12.2012 15:02:19 kirjoittanut tipahdus » tallennettu

Aurinko, Merkurius, Ceres ~ Kalat
Asc ~ Neitsyt
Kuu, Uranus, Neptunus, Vesta ~ Kauris
Venus ~ Oinas
Mars, Juno ~ Rapu
Jupiter ~ Vaaka
Saturnus, Pallas ~ Vesimies
Pluto ~ Skorpioni
Chiron ~ Leijona
Noususolmu ~ Jousimies
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1561 : 11.12.2012 15:19:22 »

Meedio soitti just ja juteltiin hetki. Ihana ihminen  smitten
Mulla on tosi vahva tukiverkosto, vahva usko ja spititualistinen elämänkatsomus. Miten ihmeessä ne pärjää jotka jää yksin menetyksen kanssa ilman uskoa ja  tukiverkostoa? Pelottava ajatus
« Viimeksi muokattu: 11.12.2012 15:34:05 kirjoittanut pikkari » tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1562 : 12.12.2012 02:27:16 »

Mikä ilta!!!  smitten smitten
Tapasin mieheni pojan ekaa kertaa isänsä kuoleman jälkeen. Puhuttiiin yli kolme tuntia ja ilma väreili mun kotona täyttä rakkauden energiaa  smitten
Toinen ymmärsi sen myös ja sanoi "miten täällä on niin kirkasta, ihan erilainen kuin ennen" Hän aistii henkimaailman ja enkelit kuten minäkin.
En halunnut ensin sanoa kun itse tiedostan heti, mutta olin yhtä hymyä kun hän sanoi sen.
Ihana, älykäs, herkkä poika 20v just täytti.
Annoin hänelle avaimen ja on tervetullut milloin vaan  smitten
Tää oli tosi terapeuttinen ilta meille kummallekin. Annoin ison voimahalin kun hän lähti pois.
Otti mukaansa isänsä kengät lähtiessään. Hassua että heillä on ollut erikokoiset jalat mutta nyt ne kengät natsaa täysin. Toinen kumma juttu on et meidän molempien nauhoitukset on hävinny. Mun ja meedion höpinät sekä mieheni pojan nauhoittama juttu isänsä puheista.
Rakkaus ei todellakaan kuole vaan muutaa muotoaan
Ihana idea pojalta vielä että lähdetään tutkimaan ensi kesänä luostareita  angel
« Viimeksi muokattu: 12.12.2012 03:36:52 kirjoittanut pikkari » tallennettu
Mäntysuopa
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 84



Profiili
« Vastaus #1563 : 12.12.2012 16:12:23 »

Parasta tänään on ollut pullakahvit lapsen kanssa.  Grin Lapsi ei tietenkään kahvia juonut mutta pullaa sai. Hiiteen dieetti, kunniaan herkuttelu kauhean väsymyksen ja kylmän talven keskellä!  Smiley

Ihan parasta on myös sittenkin olla yksinhuoltaja - yksi kerrallaan alkaa ympäriltä paljastua pelkkiä kulissiperheitä, jotka eivät olekaan perheidyllejä niin kuin olen kuvitellut. Mieluummin olen yksinhuoltaja kuin huonossa suhteessa koleassa koti-ilmapiirissä.  smitten Kahden hengen idylli voittaa aina neljän tai viiden hengen perhehelvetin!  Grin
tallennettu
Elwyn
Vieras
« Vastaus #1564 : 12.12.2012 17:18:08 »

Näin viime yönä ketun Afro Se vilahti sillan alta just kun olin tulossa samaiselle ylikulkusillalle, ja oikein nätti oli, paksu häntä ja kaikki smitten
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1565 : 12.12.2012 19:38:31 »

Kettu  Smiley Tällä aluella olen nähnyt pari kertaa ketun ja ihmetellyt ääneen et onpas kummallisen näköinen koira (mulla huono näkö) kunnes tajusin että repolainen se on. Citykettu  Cheesy
Jänikset pyörii myös näillä kulmilla.
Erääs aikasemmassa asunnossa tuli siili sisälle ja me säikähdettiin toisiamme varmaan yhtä paljon. Juoksin siiliä karkuun ja se meni patterin alle josta oli vaikee saada sitä pois.
Vanhempani asuvat n 7 km päässä tästä mestasta ja siellä pyörii hirviä. Tämä siis alle 20 km stadin keskustasta
Mä tykkään paljon eläimistä ja kun nää yliherkkyydet laimenee, koira tulee taloon  Smiley
tallennettu
Lizzy
Vieras
« Vastaus #1566 : 14.12.2012 10:43:11 »

Vuoden viimeinen tentti takana ja nyt vain enää pari tehtävää. Sitten joulun suunnitteluun ja viettoon.  Smiley
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1567 : 14.12.2012 18:45:55 »

Pelkäsin tätä päivää. Luulin että mieheni henki lähtee pois hautajaisten jälkeen mun läheltäni mutta eipäs lähtenytkään  Smiley smitten
Täällä on ja erittäin vahvasti. Sammutti radionkin ja laittoi valot päälle olohuoneeseen kun kävin kaupassa
Ei ollut aamulla kun heräsin. Silloin oli vaan kylmä ja yksinäinen olo. Nyt on lämmintä ja seesteistä.
Ei jättänyt mua yksin ja on hyörinyt parhaan ystävänsä kodissa myös. Ihana  smitten
tallennettu
Elwyn
Vieras
« Vastaus #1568 : 15.12.2012 01:08:55 »

Logistiikan raportti tehty ja palautettu Afro Bonus:löysin yhdeksi lähteeksi oikein hyvän opparin eräästä erittäin tutusta kauppaketjusta, ja nytpä tiedän taas vähän enemmän siitäkin Grin
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1569 : 15.12.2012 04:09:12 »

Anoppi antoi kuvan pojastaan jotain yli 10 vuoden takaa jossa hän näyttää vielä komeammalta kuin eläessään viimeisiä aikoja. Oikeesti kaunis mies  Smiley Mun sydämessä ikuisesti.
Olin käymässä lähikaupassa illalla ja piipahdin läheisessä ravintolassa josta löysin ystävät jotka ei suostunu päästää mua yksin kotiin joten miltei väkisin kaappasivat mut pikkujouluihin joista just palauduin kotiin pikkuhuppelissa joka sopii erittäin hyvin tähän mielentilaan
Nyt en aisti mitään muuta kuin tyhjän pään. Mieheni paras ystävä, naispuoleinen yksilö on niin paskana et multa meni puoli iltaa psyykata häntä kuntoon ja sen jälkeen hoitaa kyyti sekä saattaja koska oli ihan sekaisin hautajaisista sekä otti hieman liikaa alkoholia.
Aamulla varmasti vielä kaameempi olo.
Mä tiesin tän kuoleman etukäteen mutta kun aikaa on vaikee määrittää, ajattelin sen tapahtuvan vasta parin vuoden kuluttua.
Kultaisista ystävistä olen kiitollinen koko loppuikäni sekä meediosta jotka ovat ihan sananmukaisesti pitäneet mut jaloillani.
Hassuja juttuja tapahtui myös illan aikana täs mieheni ns kantapaikassa kun saavuin sinne: hanat meni kiinni ilman selvää syytä, musiikki loppui, kassakone avautui itsestään.
Aloin nauraa kun toinen on tiskin takana ihmeissään. Voimakkaasti läsnä vaikka nyt en tunne mitään muuta kuin humalan ja puhekohtauksen jonka uhriksi joutuu kohta joku satunnaisesti valittu frendi.
Voi prkl miten idiootteja miehiä voi olla olemassa  knuppel2 Heti mieheni kuoleman jälkeen olen saanut ainakin kolme törkeetä ehdotusta kun tietävät että asun nyt yksin.
Toki haluisin läheisyyttä ja kosketusta mutta muuten pitää elää kuin nunna. Tää talo varmaan kaatuis tai vähintään syttyis tuleen jos mulla olis yöseuraa  Cheesy
Kauheelta kuulostaa kun rakas ihminen on just haudattu ja edes mietin tällaisia... buck2
Yksin asuminen ilman kosketusta on ihan anaalista.
Mieheni sanoi jo aikoja sit että kun hän kuolee mun pitää olla kunnolla ainakin suruajan. Kuka hemmettissä senkin määrittelee?
Toinen suree hetken, toinen loppuelämänsä. Luostari kutsuu..? Njet
Tää menee eteenpäin. Mitäs lähti ennen aikojaan? Meidän piti kuolla yhdessä jossain lento-onnettomuudessa
Tästä puhuttiin monta kertaa.
Ja minkä helvetin takia piti viedä mun kaikki seksilelut? Miehen logiikkaa  idiot2
Tosi kiva ilta oli kuitenkin vaikkei tarvitsis käyttäytyä mua kohtaan kuin olisin joku särkyvä nukke
tallennettu
mii-i
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 349



Profiili
« Vastaus #1570 : 15.12.2012 15:58:38 »

pikkari, jokainenhan tuntee, ja se on kunkin oikeus, itselleen sopivan suruajan ja -tavan henkilökohtaisesti. Kaikkea hyvää kaikesta huolimatta Smiley

Huomasin tänä-aamuna olevani ihan syyttä lapsellisen onnellinen  smitten
tallennettu

There is a voice that doesn't use words - Listen.
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1571 : 15.12.2012 18:20:07 »

Lapsellisen onnellinen kuulostaa hyvältä  Cheesy
Mullakin on hyvä olo kun stressi väheni. Tänään olis mieheni syntymäpäivä ja anoppi kutsui luokseen ja sinne tulis muitakin mutta mua kiinostaa ajatella muuta kuin kuolemaa jota olen aika aktiivisesti miettinyt kaksi viikkoa.
Eli SYNTTÄRIT ja toiset pikkujoulut  Smiley Kyllä!! Sain eilen kuulla taas moralisointia (en ystäviltä) miten kamala akka olen kun pikkujouluilin hautajaispäivänä.
Antaa palaa vaan hiton räkättirastaat!! Ei vois vähempää kiinostaa mitä muut ajattelee mun tekemisistä tässä elämäntilanteessa. Olen ylpeä itsestäni että olen pärjännyt näin hyvin.
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #1572 : 15.12.2012 18:46:00 »

Voimii ja iloa siulle Pikkari. angel smitten
Eteenpäin.."ku mummo lumessa"... Cheesy Cheesy
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1573 : 15.12.2012 19:09:12 »

Kiitos  Smiley Jokaisella tosiaankin on erilaiset selviytymiskeinot ääritilanteissa eikä musta mitään baarikärpästä kuoriudu mutta haluan että ihmisiä on ympärillä koska olen ollut niin eristäytynyt miltei koko vuoden.
Olen muuttunut kahdessa viikossa hypersosiaaliseksi ja tekee mieli puhua koko ajan
Frendi sanoikin että mun seuraava puhelinlasku on varmaan tonnin  Grin

Päivän höpisen puhelimessa ja illalla haluan tavata ystäviä joita ilmestyy menneisyydestäkin nyt yllättäen. Hyvä!
Huomaan kuitenkin frendien katsovan mua tarkkailevasti vähän niinkuin salaa että tapahtuuko romahdus yllättäen
No eipä ole tapahtunut tähän mennessä eikä tuu tapahtumaankaan koska osaan psykoterapoioda itseeni
Ajatus koko ajan minäminä-keskeinen kylläkin.

Mua autetaan niin paljon monelta taholta että tän muistan ikuisesti  smitten
Äitini toi juuri itsetekemäänsä pizzaa kun ruokahalu on vieläkin aika huono.
Naapuri haluu tulla käymään ja illalla lähden niihin pikkujouluihin.
Ihan kuin radio olis ajatustenlukija. Sieltä tulee koko ajan fiilkseen sopivia biisejä ja ihana ruoantuoksu täyttää kodin.
Ääni on vieläkin käheä jatkuvasta puhumisesta mut ei haittaa. Puhun just niin kauan tekee mieli jutella enkä jauha kuolemasta vaan pompin aiheesta aiheeseen. Ihan samalla tavalla kuin kirjoittaessani.
tallennettu
Elwyn
Vieras
« Vastaus #1574 : 16.12.2012 18:27:38 »

Essee kasattu ja palautettu Afro Vaikeinta oli opetella käyttämään prkleen Officea angel

Kohta kauppaan hakemaan liimaa ja sitten kokeilen fiksata yhtä vetolaatikkoa Cool Huomenna/ensi viikolla ohjelmassa uusia menetelmiä jos toi em. ei toimi ja samalla jos kävis hoitamassa tuhat ja yksi asiaa, hankkisi junaliput, paketoisi joululahjat, siivoais ja hommais hyasintit..
Mukavaa smitten

Kukat saattaapi ilmaantua mökkiin jo ihan kohta, hyvä kun muistin Cheesy
tallennettu
Sivuja: 1 ... 103 104 [105] 106 107 ... 372
  Tulostusversio  
 
Siirry: