On varmasti pudonnut ja sit lähtenyt harhailemaan humalapäissään. Mulle tulee jotenkin mieleen edestakainen liikehdintä. Oli välitellut baarissa huonoa oloa ja vasemman käden puutumista eli sydärin ensioireet sit saanut vielä kylmää kyytiä. Tähän tapaukseen liittyy tasa varmasti ainakin yksi tuntematon ihminen.
Faijan intuition mukaan kaksi.
No lauantaina siis menemme tutkimaan.
Olin eilen mieheni kantamestassa ja juttelin hänen/yhteisten ystävien kanssa ja taas meni tunteet niin laidasta laitaan. Kauheita nauruhepulikohtauksia ja välillä kyyneleitä

Oli tosi kiva ilta ja Luojalle kiitos näistä ihmisistä ympärilläni

Naapuri tuli vielä pistäytyy puolilta öin ja odotti siihen asti että nukahdan ja oli tuonut radion mun sängyn viereen hiljaa höpisemään. Kultainen

Nukkunut vaan muutaman tunnin ja meen nyt hieman lepää. Onneks mä löysin noi lääkkeet. Tuli nimittääin tosi tarpeeseen.
Hyvää Itsenäisyyspäivää astroväelle

Muoks. Illalla tapahtui magee juttu. Baarista tullessani aivan jäässä ja pyysin ääneen miestäni lämmittämään mua takaapäin siis niin että selkä lämpenee.
Tunsin hänen läsnäolonsa ja voimansa todella vahvana ynpärilläni ja minuutissa olin lämmin. Kädet jopa kuumeni.
Rakkaus ei kuole koskaan