Sivuja: 1 ... 100 101 [102] 103 104 ... 407
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Parasta tässä päivässä  (Luettu 4220119 kertaa)
0 jäsentä ja 11 vierasta katselee tätä aihetta.
Indium
Vieras
« Vastaus #1515 : 04.12.2012 12:18:34 »

Itsekin menetin rakkaan läheisen keväällä, samaan tyyliin yhtäkkiä lähti vaan, ja kyllä siinä todella aluksi itki ja nauroi vuorotellen milloin mistäkin syystä.

Eipä siihen mitään sääntöjä pidä olla kuinka suree. Jos kerran välillä naurattaa niin sitten nauraa. Ei pitäis tarvita todistella kellekkään että suree "tarpeeksi" itkemällä koko ajan tms.

Voimia pikkari!
tallennettu
pikkari
Astroholisti

I`m hot when I`m not as cold as ice

Profiili
« Vastaus #1516 : 04.12.2012 12:41:16 »

Niinpä. Itkee silloin kun itkettää mut ei kai nyt hyvänen aika nauraminen voi olla kiellettyä.
Tää juttu kuuluis paranormaalit ilmiöt puolelle mutta tulee nyt tänne. Mun seksivälineistö (dildot, suristimet ym) on kaikki kadonneet.
Huomasin toissa iltana että se kaapin ovi oli auki jossa ne kamat oli. Yhtäkään en ole löytänyt. Aavevaras  Smiley

Mieheni oli tosi mustis mut pitääkö oma kivakin lopettaa nyt  Wink
Seksikauppaan käy lesken tie  Cheesy
Sitä paitsi mä en jää tuleen makaamaan jota faijakin toittottaa koko ajan
Tarvitsen laastarisuhteen - nopeesti.
Samaa sanoo mieheni paras ystävä
Mennään kimpassa keikalle parin viikon kuluttua. Mä en kaipaa muuta kuin paljon ihmisiä ympärilleni.
Yksin en jää, eikä mua jätetä. Sen tiedän
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #1517 : 04.12.2012 12:52:18 »

Niin ja voi itkee ja kärsiä muutenkin jos on vaikka huono suhde. Joku kokee eronkin pienenä kuolemana. Huh
Minä en kokenu, noh lähin kyl ite pois siitä suhteesta, ja en oo katunu päivääkään.. Shocked
Oiskohan parempaa tiedoss.. Wink :Smiley   smitten smitten
Ohhoh pikkari.. Wink Cheesy
tallennettu
pikkari
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1518 : 04.12.2012 13:50:05 »

Toivottavasti on hyvää tiedossa sinulle koska todella sen ansaitset  smitten
Meidän suhde ukkoni kanssa oli niin kummallinen.
Hän rauhoittui ja muuttui paljon loppuvaiheessa. Ihan kuin viiden vuoden pyörremyrsky olis käynyt mun elämässä ja nyt se on ohi
Ystävät soittaa ja haluu tavata. Hyvä  Smiley
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #1519 : 04.12.2012 13:57:46 »

Kiitos,, juu uskon niin.. Wink :Smiley
Mieki toivon sulle mukavaa elämää, onnellista. coolsmiley  smitten smitten
tallennettu
liveforever
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #1520 : 04.12.2012 17:48:32 »

näin ystäväni pienen vauvan ja sain pitää sylissä  Smiley
tallennettu
Elwyn
Vieras
« Vastaus #1521 : 04.12.2012 17:53:29 »

Olen taas tyytyväinen itseeni siitä, että tuli lähdettyä veke tuolta viimeisimmästä hotellinurkkien nuohous-bisneksestä angel Mutta kaikki muut paikat olivat parempia&loistava henki työpaikalla, joten jos joku vakavissaan havittelee uraa kertsinä niin senkun kokeilemaan.

Hyvä lenkkeilykeli ulkona, varaamani sarjikset tulivat kaikki  Cheesy ja jospa sitä sitten kirjastoon suuntais joko tänään tai huomenna. Eikä unohdeta oikein rentouttavia ~11h yöunia, ne oli varmaan parasta tänään Kiss
tallennettu
pikkari
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1522 : 05.12.2012 13:04:27 »

Ai hitto et oon tyytyväinen  Smiley Löysin oxamineja kätköistäin. Lääkäriin meen kuitenkin hakee lisää että voi antaa ystävälle joka on paljon huonommassa kunnos kuin minä
Olen saanut jopa siivotua tänään ja pieni annos rauhoittavaa piristi mieltä  Smiley
tallennettu
Eklektikko
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #1523 : 05.12.2012 13:39:19 »

Voimia pikkarille, kiva että aurinko näyttää vähän pilkahtavan, noin kuvaannollisesti siis.  smitten

Jos annat mitään reseptilääkkeitä ihmiselle jolla ei ole niihin reseptiä, muistathan tarkistaa että: Hänellä ei ole mitään muuta lääkitystä jossa olisi kontraindikaatio tämän lääkkeen kanssa käytettynä ja että hänellä ei ole mitään sairautta, jossa olisi kontraindikaatio kyseiseen lääkkeeseen. Siis juurikin ne asiat, jotka lääkärinkin on tarkistettava lääkkeen määrätessään. Tekohan on sinänsä laiton, mutta jossain oloissa kohtuullisen ymmärrettävä. Muista vain se, että vaikka se lääkkeen antaminen toiselle on rikoksena hyvin pieni, niin sopimattoman lääkkeen antamisesta toiselle pahimmassa tapauksessa seuraava syyte kuolemantuottamuksesta onkin jo sitten isompi juttu...  Sad

Herää kysymys miksi ystäväsi ei voi itse hakea itselleen reseptiä?
tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
pikkari
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1524 : 05.12.2012 18:09:10 »

Itse hän niitä pyysi ja bentsoja aiemminkin käyttänyt aikoinaan. Miksei itse mene lääkäriin? Sanopa se. Annoin vielä oman tohtorini yhteystiedot mutta en tänään ehdi enää itsekään mennä sinne ja huomenna mesta on kiinni.
Perjantaina kirmaan sinne. Tyyväinen edelleen pikkuvarastoni löytymisestä  smitten

Jotain kummallista tähän kuolintapaukseen liittyy. Mieheni oli löytynyt ihan märkänä. Kaikki tavarat lompakosta lähtien litimärkiä. Sinä iltana oli pakkasta, kova tuuli ja lunta tuli melkein vaakatasossa.
Missä ihmeessä hän on kastunut?Huh!!!! Puhelin on myös kateissa.

Mennään lauantaina päiväaikaan mediaalisen ystävän kanssa tutkimaan aluetta. Tosiaan jotain outoa on ilmassa...
Sen takia hän pyörii vieläkin täällä maatasolla. Heräsin viime yönä kaksi kertaa siihen läsnäolontunteeseen vaikka olin väsymyksestä ihan sekaisin. Askelia, tv sekoili äänen suhteen.
Paukutteli ystävänsä ovea sitä aiemmin. Tää on pakko selvittää

tallennettu
Yep
Vieras
« Vastaus #1525 : 05.12.2012 18:42:09 »

Olisko hän voinut pudota ensin jossain veteen? Lampi, joki tms?
Siinä ilmassa märkänä saattoi kuolla hypotermiaan...
tallennettu
Elwyn
Vieras
« Vastaus #1526 : 05.12.2012 23:14:11 »

Muuten turha päivä, mutta cm:ssä oli Fazerin rasiat 3 kympillä ja muistin just kaverin ansiosta meidän hienon suunnitelman perseilystä golf-kentällä auton&urheilujuoman kera.

Aika paljon saisi maksaa, että menisin edes kokeilemaan golfin pelaamista angel
tallennettu
pikkari
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1527 : 06.12.2012 13:04:34 »

On varmasti pudonnut ja sit lähtenyt harhailemaan humalapäissään. Mulle tulee jotenkin mieleen edestakainen liikehdintä. Oli välitellut baarissa huonoa oloa ja vasemman käden puutumista eli sydärin ensioireet sit saanut vielä kylmää kyytiä. Tähän tapaukseen liittyy tasa varmasti ainakin yksi tuntematon ihminen.
Faijan intuition mukaan kaksi.
No lauantaina siis menemme tutkimaan.
Olin eilen mieheni kantamestassa ja juttelin hänen/yhteisten ystävien kanssa ja taas meni tunteet niin laidasta laitaan. Kauheita nauruhepulikohtauksia ja välillä kyyneleitä  crazy2
Oli tosi kiva ilta ja Luojalle kiitos näistä ihmisistä ympärilläni  angel smitten
Naapuri tuli vielä pistäytyy puolilta öin ja odotti siihen asti että nukahdan ja oli tuonut radion mun sängyn viereen hiljaa höpisemään. Kultainen  smitten
Nukkunut vaan muutaman tunnin ja meen nyt hieman lepää. Onneks mä löysin noi lääkkeet. Tuli nimittääin tosi tarpeeseen.
Hyvää Itsenäisyyspäivää astroväelle  Smiley
Muoks. Illalla tapahtui magee juttu. Baarista tullessani aivan jäässä ja pyysin ääneen miestäni lämmittämään mua takaapäin siis niin että selkä lämpenee.
Tunsin hänen läsnäolonsa ja voimansa todella vahvana ynpärilläni ja minuutissa olin lämmin. Kädet jopa kuumeni.
Rakkaus ei kuole koskaan  smitten
« Viimeksi muokattu: 06.12.2012 13:11:47 kirjoittanut pikkari » tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #1528 : 06.12.2012 14:18:09 »

Mulla tuli mieleen et yks henkilö, mies n.40v. tummiin vaatteisiin pukeutunu ois tässä ns.mukana.
Ja et hän ois puonnut johonkin ojaan tms..... ja sit kuollut kylmyyteen..hypotermiaan.

Eihän se rakkaus häviä mihinkään.. smitten smitten

Ps. Hyvää itsenäisyyspäivää kaikille.     smitten
« Viimeksi muokattu: 06.12.2012 14:19:50 kirjoittanut unelmassa » tallennettu
ghede
Vieras
« Vastaus #1529 : 06.12.2012 15:43:13 »

Hyvää itsenäisyyspäivää vaan kaikille munki puolesta!

Näin itsenäisyyspäivänä tulikin mieleeni armeija-ajat ja eräs tilanne, jolle vieläkin jaksan jostain syystä nauraa yksikseni. Kerran palasin varuskuntasairaalasta takaisin yksikköön, jossa komppanianpäällikkö oli ottamassa sairaita miehiä vastaan, kun olisi pitänyt lähteä leirille. Hän kysyi minulta raivoisasti, että "hei mies, mitä teille oikein määrättiin?" Menin hivenen hämilleni ja katsoin papereitani ja aloin luettelemaan hänelle kaikki niitä lääkkeitä, joita minulle oli määrätty..."ööö...herra yliluutnantti, minulle määrättiin para-tabsia jne-" Siihen hän muistaakseni vastasi, että "ei minua kiinnosta mitä lääkkeitä teille määrättiin vaan mitä vapautusta!" Itellä meinas ainakin pokka pettää tuossa tilanteessa...varmaan siitä syystä, kun kaikki oli niin haudanvakavana siinä ja minä tein siitä tarkoituksettomasti omalla käytökselläni lähinnä koomisen. uglystupid2 crazy2
tallennettu
Sivuja: 1 ... 100 101 [102] 103 104 ... 407
  Tulostusversio  

Siirry: