Sivuja: 1 ... 100 101 [102] 103 104 ... 372
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Parasta tässä päivässä  (Luettu 2007299 kertaa)
0 jäsentä ja 9 vierasta katselee tätä aihetta.
mii-i
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 349



Profiili
« Vastaus #1515 : 26.11.2012 07:55:35 »

Onnea täältäkin? Smiley


Jaahans, mulla sitten aktivoitu musiikin selväkuulo tällä yövalveella  Cheesy Näkymättömien radiokanavat  Cheesy Tuo 0000001 eilisen piikkiin, niin tää ois tälle päivälle  Smiley
tallennettu

There is a voice that doesn't use words - Listen.
Lizzy
Vieras
« Vastaus #1516 : 26.11.2012 11:32:00 »

Kiitos!  Smiley
tallennettu
Elwyn
Vieras
« Vastaus #1517 : 26.11.2012 13:51:39 »

Onnea Lizzylle smitten

Tilaamani leffat tulivat, jesh Afro Jos katsois tänään yhden ja huomenna toisen Cheesy Grinchin katson sitten lähempänä joulua uudestaan Cool
tallennettu
Elwyn
Vieras
« Vastaus #1518 : 27.11.2012 16:43:34 »

Hah, onpas jotain hyötyä siitä että saa rauhassa nukkua niin kauan kuin nukuttaa = naama kirkas&sileä, ei näppyjä, ei väsytä, eikä väsymyksestä johtuvia ryppyjä/juonteita Afro Luin just äsken jotain jeesustelu-keskustelua siitä, että aikuiset ihmiset heräävät aina viimeistään aamuseiskalta vaikka olisivat tulleet töistä aamukolmelta.. Ilmankos porukka onkin erityisesti talvisin niin kiukkuista, väsähtänyttä ja vanhentuu silmissä.
tallennettu
Elwyn
Vieras
« Vastaus #1519 : 28.11.2012 17:18:56 »

Sain nukuttua hyvin ja varaamani kirjat tulivat kirjastoon Afro Dark shadows smitten ja koulujututkin edistyvät! Siinä monta hyvää asiaa Cheesy Ulkonakin hieman lunta smitten
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1520 : 28.11.2012 19:24:01 »

Miten mun elämä voi olla koko ajan vuoristorataa  idiot2
Hyviä ja huonoja uutisia. Tulin tosi odottavaisin fiiliksin kotiin ja sain pienen hypomanian pyörien ympäriinsä. RAIKASTA  smitten smitten angel angel Hyvä energia  Smiley eli puhdistus toimi
MUTTA sitä ennen puhelimen liittymä meni kiinni jotenkin oudosti kahdeks tunniksi ja hullu mieheni oli saanut kauheet kilarit että mä oon taas sairaalassa. Käynyt Alkossa, juonut snadin viinapullon ja ajeluttanut ystäväämme ympäriinsä  uglystupid2 uglystupid2 uglystupid2 uglystupid2 uglystupid2 uglystupid2

Tuli ovelleni ihan jurrissa, pitkät hiukset paskasina (näytti siitä huolimatta kyl komeelta  :Smiley mut sanoin että näihin ihaniin puhtaisiin energiohin ei vastaanoteta alhaista kakkaenergiaa, kiitos.

Raivari, huuto,koko rappu kaikui  buck2 Joku naapuri vastas ylempää soittavansa poliisit "OLKAA HILJAA!!"
Kauhee kamppailu ovella kun toinen vetää ja toinen työntää, muutama kynsi katkes ja sormi taittui.
Tajus sit lähteä mutta soittaa koko ajan.

Välikohtauksesta varmaan kostona joku naapureista aloitti seksileikit kovaan ääneen. Eka kerta 10 vuoteen että jostain kuuluu jotain  Cheesy Luulin että mun dvd-meni itsestään päälle.
Viidestoista soitto välkkyy puhelimen näytöllä eikä mene perille hänelle tää.
Jostain syystä telkkariin ei ole tullut tällä aluella kunnon signaalia ja pätki jo silloin maanantaina kun lähdin kiitää.

Mutta olipa jumalattoman kiree mutta tosi pätevä nuori naislääkäri joka määräs kauheen satsin silmätippoja ja vahvaa allergialääkettä. Kortisonia vähennetään reilusti Tervetuloa uni  Smiley ja näköjään myös uudet naapurit koska meno jatkuu  Smiley Ääniä  Cheesy

Tällainen kotiinpaluu. Mielummin olisin kyl ollut siellä budus mutta menihän se näinkin. Täällä on ihan oikeesti erilaista, ihan kuin olis kirkastunut ilma sen lisäks että on raikkaampaa
Mä oikeesti liikutun tätä kirjoittaessani. Tunnen niin vahvasti että hätä on nähty ja Korkeammat Voimat ovat auttaneet näitä puhdistajia  angel smitten

Eli iso ongelma tod näk ratkaistu mutta känniääliöllä on avaimet ja mun ihana harmonia pilaantuu jos se ei tajuu olla tänään pois. No, ilta on vasta nuori. Mä voisin hieman juhlistaa tätä  Smiley
tallennettu
Lizzy
Vieras
« Vastaus #1521 : 28.11.2012 20:18:07 »

Pikkari sun kirjoituksestakin ihan huokuu sellainen raikas hyvä ilma ja rauha. Tosi hienoa, että puhdistus auttoi.  smitten

Elwyn, kiitos onnitteluista.  smitten

Minä en muuten huomaa mitään eroa kasvoissa siinä olenko nukkunut vai en. Aina yhtä mustat silmänaluset ja jotenkin väsyneen näköinen olemus.  buck2 Vaikka olo on toki pirteämpi kun on saanut nukuttua hyvin. Mutta tässä iässä ei tunnu ihan kauneusunet enää riittävän... ja kylmää kahvia menis enemmän kuin maha kestäis.  2funny Olen ehkä luovuttanut tuolla saralla.  crazy2 Mutta kauneinta mun mielestä on puhtaat hiukset. Kun on pessyt hiukset niin siitä tulee jotenkin sellainen raikas ja jopa kaunis olo.  smitten
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1522 : 29.11.2012 05:38:21 »

Mä taidan tehdä vaihdon. Kaks n. parikymppistä tohon entiseen. Näin ajattelevat humalaiset aivoni nyt.
Mä tuun hulluks miettiessäni koko ajan kotikotikotikoti-juttuja. Pitäis tehdä pikkujoulurepäisy  :Smiley
Ei muuten mutta sain kuulla hieman juttuja... Jos todeksi osoittautuvat mulla on tuplakiva jonka tasavarmasti teen.
Toinen heistä vielä törkeän suoraan ehdotti mulle samaa  coolsmiley
Kyllä käy jos vanha juntti jää vaan kiinni
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1523 : 29.11.2012 19:11:47 »

No jo oli viesti viime yöltä  Lips Sealed
On ihan höpö olo. Olen nukkunut viimeks kunnolla joskus kuukausi sitten ja viime yönä valvotti täysikuu. En osaa keskittyä kunnolla mihinkään ja puhun koko ajan.  crazy2
Ennen kaikkee olen niin jumalattoman tyytyväinen tähän ilmastonmuutokseen. Lähdin sit eilen baariin ja vetäsin kännit poikien kanssa. Huristelin taxilla iloisena paikasta toiseen nuoren poikasen kanssa ja pidin hauskaa kera VIINAN.
Ei mitään kankkusta, huonoa oloa tänään. Päinvastoin. Mieskin palasi kotiin kun annoin luvan.
On meillä vielä rakkautta enkä ole vaihtamassa yhtään keneenkään vaikka viime yön aatokset oli jotain aivan muuta  idiot2
Ihana että maa on valkee ja täällä etelässä pyryttää huomenna lujaa mutta ei haittaa koska tulee rahaa lisää ja ystävän bändi soittaa ravintolassa joten mennään tsiigaa. Lähden shoppailee ennen sitä uuudet talvipopot ja alusvaatteita
Alkaako nyt uusi aika? Eilinen oli niin positiivinen päivä ja tää nyt ollut sellasta ellu ja sen kana oloa mut ei haittaa.
Kortisonista tulee valtava ruokahalu!!! Viikon kuuri vielä jäljellä ja on mageeta puputtaa koko ajan koska mulla on muuten niin onnettoman huono ruokahalu.
Silmät ei ole enää kipeet mistä olen tositosi tyytyväinen myös  smitten
Mulla on yksi keittiön kaappi täynnä vitamiineja ja lääkkeitä mut näillä nyt mennään
Ajatus liitää ja kiitää. Saan osakseni kummallisia katseita kokilta joka touhuilee keittiössä outojen puheideni takia mut I don`t mind  Cheesy
Jokseennin kummallisen harmoninen olotila ja hieman outo mutta ole pitkästä aikaa hassulla tavalla balanssissa.
Hop! Tästä eteenpäin  smitten
Muoks. "kokki joka touhuilee keittiössä outojen puheideni takia"  2funny Olen varmaan pimahtamassa tähän univajeeseen koska toi lause naurattaa
« Viimeksi muokattu: 29.11.2012 19:16:10 kirjoittanut pikkari » tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #1524 : 30.11.2012 00:25:05 »

Tuntuu, että hehkutan nykyään koko ajan miten hieno mies mulla on.  Grin

Mutta, on pakko sanoa, että on todella todella todella ihanaa, että on sellainen mies, joka on tukena silloin kun tarvitsen sitä. On läsnä ja vieressä juuri silloin.  smitten smitten smitten Tää oikeesti on mulle uutta..
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1525 : 30.11.2012 13:36:48 »

Ave  Smiley Teillä on harmonia, täällä räjähtelee aika ajoin ja isosti.
Onko ihmekään, jos laitetaan yhteen kaksi vahvaa persoonaa joissa tunnetta voimakkaasti niin hyvässä kuin siinä kaameessakin?
Kukaan ei ole kuitenkaan ymmärtänyt mua paremmin kuin nykyinen ukkoni. Riidat on sotatilaa ja rakkaus leimuaa. Intohimoa kyllä riittää vielä viiden vuoden jälkeenkin vaikka mun (toivottavasti edesmennyt) oireiluni sai meidät kummatkin hulluuden partaalle
Olen niin kiitollinen siitä että se puhdistusoperatio toimi ok  smitten

Oma pikku valtakuntani voi hyvin, Luojalle kiitos, MUTTA ei tää silti ainakaan hetkeen helpota kaikilla muilla osa-alueilla. Pitää miettii arjessa kuin juhlassakin miten toimia esim tänään olis frendin keikka bändinsä kans ja haluisin mennä tod mutta voiko portsarille sanoa et laita mun takki eroon muiden rotseista?
En voi käydä leffassa, matkustaa lentokoneella ym missään sellaisessa missä joutuu pakosti olee pitkään paikallaan koska ei voi tietää onko vieressä homehinen ihminen.

Yliherkkyyksistä voi päästä eroon tai ainakin ne voi laimentua mutta vie aikaa. Tämä on kuitenkin hemmetin hyvä alku että oma pesä on putsis  smitten




tallennettu
Elwyn
Vieras
« Vastaus #1526 : 30.11.2012 14:51:10 »

The original Crumpy Cat

http://www.grumpycats.com/

Huippukissa Grin Tästä kuvasta tulee hyvin ilmi hänen perusilmeensä: http://cdn.grumpycats.com/wp-content/uploads/2012/11/front.jpg
tallennettu
mii-i
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 349



Profiili
« Vastaus #1527 : 30.11.2012 18:03:14 »

The original Crumpy Cat

http://www.grumpycats.com/

Huippukissa Grin Tästä kuvasta tulee hyvin ilmi hänen perusilmeensä: http://cdn.grumpycats.com/wp-content/uploads/2012/11/front.jpg

Tähän liittyen: http://www.youtube.com/watch?v=GbycvPwr1Wg  Wink
tallennettu

There is a voice that doesn't use words - Listen.
Indium
Vieras
« Vastaus #1528 : 30.11.2012 22:46:25 »

No liitytään kuoroon.  Cheesy Ehdottomasti parasta tässä muuten tosi kivisessä päivässä on toi mun kulta.  smitten
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1529 : 02.12.2012 20:22:39 »

Olen ollut kuin erakko koko vuoden mutta nyt menetyksen sattuessa tukea tulee joka suunnasta  smitten
Nyt loppuu kotona nyhväys ja uusi elämä alkaa.
En kyllä tiedä mistä ihmeestä aloitan. Fyysinen oireilu on vähentynyt paljon sen savupuhdistuksen jälkeen. Hyvä  Smiley
Tää kamala vuosi lopuu muutaman viikon kuluttua.
Olispa ensi vuosi ihan erilainen. Todella toivon niin  smitten
tallennettu
Sivuja: 1 ... 100 101 [102] 103 104 ... 372
  Tulostusversio  
 
Siirry: