Sivuja: 1 ... 99 100 [101] 102 103 ... 405
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Parasta tässä päivässä  (Luettu 4132932 kertaa)
0 jäsentä ja 12 vierasta katselee tätä aihetta.
pikkari
Astroholisti

I`m hot when I`m not as cold as ice

Profiili
« Vastaus #1500 : 29.11.2012 04:38:21 »

Mä taidan tehdä vaihdon. Kaks n. parikymppistä tohon entiseen. Näin ajattelevat humalaiset aivoni nyt.
Mä tuun hulluks miettiessäni koko ajan kotikotikotikoti-juttuja. Pitäis tehdä pikkujoulurepäisy  :Smiley
Ei muuten mutta sain kuulla hieman juttuja... Jos todeksi osoittautuvat mulla on tuplakiva jonka tasavarmasti teen.
Toinen heistä vielä törkeän suoraan ehdotti mulle samaa  coolsmiley
Kyllä käy jos vanha juntti jää vaan kiinni
tallennettu
pikkari
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1501 : 29.11.2012 18:11:47 »

No jo oli viesti viime yöltä  Lips Sealed
On ihan höpö olo. Olen nukkunut viimeks kunnolla joskus kuukausi sitten ja viime yönä valvotti täysikuu. En osaa keskittyä kunnolla mihinkään ja puhun koko ajan.  crazy2
Ennen kaikkee olen niin jumalattoman tyytyväinen tähän ilmastonmuutokseen. Lähdin sit eilen baariin ja vetäsin kännit poikien kanssa. Huristelin taxilla iloisena paikasta toiseen nuoren poikasen kanssa ja pidin hauskaa kera VIINAN.
Ei mitään kankkusta, huonoa oloa tänään. Päinvastoin. Mieskin palasi kotiin kun annoin luvan.
On meillä vielä rakkautta enkä ole vaihtamassa yhtään keneenkään vaikka viime yön aatokset oli jotain aivan muuta  idiot2
Ihana että maa on valkee ja täällä etelässä pyryttää huomenna lujaa mutta ei haittaa koska tulee rahaa lisää ja ystävän bändi soittaa ravintolassa joten mennään tsiigaa. Lähden shoppailee ennen sitä uuudet talvipopot ja alusvaatteita
Alkaako nyt uusi aika? Eilinen oli niin positiivinen päivä ja tää nyt ollut sellasta ellu ja sen kana oloa mut ei haittaa.
Kortisonista tulee valtava ruokahalu!!! Viikon kuuri vielä jäljellä ja on mageeta puputtaa koko ajan koska mulla on muuten niin onnettoman huono ruokahalu.
Silmät ei ole enää kipeet mistä olen tositosi tyytyväinen myös  smitten
Mulla on yksi keittiön kaappi täynnä vitamiineja ja lääkkeitä mut näillä nyt mennään
Ajatus liitää ja kiitää. Saan osakseni kummallisia katseita kokilta joka touhuilee keittiössä outojen puheideni takia mut I don`t mind  Cheesy
Jokseennin kummallisen harmoninen olotila ja hieman outo mutta ole pitkästä aikaa hassulla tavalla balanssissa.
Hop! Tästä eteenpäin  smitten
Muoks. "kokki joka touhuilee keittiössä outojen puheideni takia"  2funny Olen varmaan pimahtamassa tähän univajeeseen koska toi lause naurattaa
« Viimeksi muokattu: 29.11.2012 18:16:10 kirjoittanut pikkari » tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #1502 : 29.11.2012 23:25:05 »

Tuntuu, että hehkutan nykyään koko ajan miten hieno mies mulla on.  Grin

Mutta, on pakko sanoa, että on todella todella todella ihanaa, että on sellainen mies, joka on tukena silloin kun tarvitsen sitä. On läsnä ja vieressä juuri silloin.  smitten smitten smitten Tää oikeesti on mulle uutta..
tallennettu
pikkari
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1503 : 30.11.2012 12:36:48 »

Ave  Smiley Teillä on harmonia, täällä räjähtelee aika ajoin ja isosti.
Onko ihmekään, jos laitetaan yhteen kaksi vahvaa persoonaa joissa tunnetta voimakkaasti niin hyvässä kuin siinä kaameessakin?
Kukaan ei ole kuitenkaan ymmärtänyt mua paremmin kuin nykyinen ukkoni. Riidat on sotatilaa ja rakkaus leimuaa. Intohimoa kyllä riittää vielä viiden vuoden jälkeenkin vaikka mun (toivottavasti edesmennyt) oireiluni sai meidät kummatkin hulluuden partaalle
Olen niin kiitollinen siitä että se puhdistusoperatio toimi ok  smitten

Oma pikku valtakuntani voi hyvin, Luojalle kiitos, MUTTA ei tää silti ainakaan hetkeen helpota kaikilla muilla osa-alueilla. Pitää miettii arjessa kuin juhlassakin miten toimia esim tänään olis frendin keikka bändinsä kans ja haluisin mennä tod mutta voiko portsarille sanoa et laita mun takki eroon muiden rotseista?
En voi käydä leffassa, matkustaa lentokoneella ym missään sellaisessa missä joutuu pakosti olee pitkään paikallaan koska ei voi tietää onko vieressä homehinen ihminen.

Yliherkkyyksistä voi päästä eroon tai ainakin ne voi laimentua mutta vie aikaa. Tämä on kuitenkin hemmetin hyvä alku että oma pesä on putsis  smitten

tallennettu
Elwyn
Vieras
« Vastaus #1504 : 30.11.2012 13:51:10 »

The original Crumpy Cat

http://www.grumpycats.com/

Huippukissa Grin Tästä kuvasta tulee hyvin ilmi hänen perusilmeensä: http://cdn.grumpycats.com/wp-content/uploads/2012/11/front.jpg
tallennettu
mii-i
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #1505 : 30.11.2012 17:03:14 »

The original Crumpy Cat

http://www.grumpycats.com/

Huippukissa Grin Tästä kuvasta tulee hyvin ilmi hänen perusilmeensä: http://cdn.grumpycats.com/wp-content/uploads/2012/11/front.jpg

Tähän liittyen: http://www.youtube.com/watch?v=GbycvPwr1Wg  Wink
tallennettu

There is a voice that doesn't use words - Listen.
Indium
Vieras
« Vastaus #1506 : 30.11.2012 21:46:25 »

No liitytään kuoroon.  Cheesy Ehdottomasti parasta tässä muuten tosi kivisessä päivässä on toi mun kulta.  smitten
tallennettu
pikkari
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1507 : 02.12.2012 19:22:39 »

Olen ollut kuin erakko koko vuoden mutta nyt menetyksen sattuessa tukea tulee joka suunnasta  smitten
Nyt loppuu kotona nyhväys ja uusi elämä alkaa.
En kyllä tiedä mistä ihmeestä aloitan. Fyysinen oireilu on vähentynyt paljon sen savupuhdistuksen jälkeen. Hyvä  Smiley
Tää kamala vuosi lopuu muutaman viikon kuluttua.
Olispa ensi vuosi ihan erilainen. Todella toivon niin  smitten
tallennettu
Elwyn
Vieras
« Vastaus #1508 : 02.12.2012 19:45:46 »

Puhuin just 2h puhelun yhden kaverin kanssa Cool Hyvä välillä päivittää kuulumiset Afro

Luin viime yönä 1,5 kirjaa :Smiley Vähän lähteny käsistä tää yövalvominen, mutta ei noi kirjat loppuelämää kestä Tongue
tallennettu
pikkari
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1509 : 03.12.2012 04:44:58 »

Olen aivan mielettömä kiitollinen läheisille ihmisille joita en tajunnut olevan  edes niin paljon.
Mulla on turvaverkosto tosi vahvana
Myös tällä kotona on lämmin henki. Mua ei edes itketä kuollut mieheni niin paljon kuin se, miten kultaisia ihmiset ovat olleet.  smitten smitten
Puhelin soi jatkuvasti ja viestejä tulee. Ystävät haluu tulla käymään ja lohduttaa. Mun puolesta rukoillaan ja anoppi on vahvuudessaan mulle esikuva.
Rakkaus ei ole kuollut vaan vahvistunut entisestään  smitten

Ystäväpariskunta pääsi siitä kauheesta homeluolastaan pois tänä viikonloppuna ja nyt heillä puhdas koti.
Olen tosi tyyväinen heidän puolestaan  Smiley
He tunsivat mieheni kauemmmin kuin minä ja auttavat myös.
Kuten meedio sanoi että ympärilläsi on suuri pehmeä huivi, tunnen sen hoitavan rakkauden ihan koko ajan.
Musta pidetään huolta. Se lämmittää ihan oikeesti  smitten
tallennettu
Elwyn
Vieras
« Vastaus #1510 : 03.12.2012 10:33:07 »

Tulipa nukuttua vaan pari tuntia (ja siltä kans tuntuu), mutta sainpas värjättyä hiukset viimeinkin Tongue Taktinen veto alkaa värjäyshommiin heti aamusta.. Nyt voi nuokkua loppupäivän angel
tallennettu
Elwyn
Vieras
« Vastaus #1511 : 03.12.2012 17:12:09 »

http://pakollinenjoulu.blogspot.fi/

Afro
tallennettu
Indium
Vieras
« Vastaus #1512 : 03.12.2012 18:15:47 »

Punttisalireeni. Voi veljet kun teki ihanaa.
tallennettu
pikkari
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1513 : 04.12.2012 10:38:54 »

En ole koskaan ollut niin kiitollinen toisista ihmisistä kuin nyt tässä tilanteessa  smitten
Välittäminen ja myötätunto on ollut niin niin vahvaa. Mun miehellä on paljon ystäviä.
Kävin eilen hänen kantabaarissaan ja voi elämä mikä vastaanotto!!!!
Jokainen tiesi tapahtuneesta ja kaikki tukivat mua niin paljon että liikuttaa vieläkin kun tätä kirjoitan
Tosin tilanne kääntyi niinpäin illan edetessä että minä lohtutin surevia.
Oli tosi voimakas energia siinä paikassa ja tunsin mieheni läsnäolon, hänen rakkautensa

Mieheni paras ystävä on nainen ja he ovat tunteneet paljon kauemmin mitä minä ukkoni kanssa.
Hän on aivan huonona. Takertui minuun ja itki pitkin iltaa. Saikulla koko viikon.
Tapasin pitkästä aikaa myös ystävän jota tosiaan en o aikoihin nähnyt. Aivan sairaan hauska tapaus ja me juteltiin ja hihiteltiin kimpassa. Hänellä tosi outo huumorintaju mutta uppoo muhun täysii  Cheesy
Sitä jotkut katsoi pahalla et miten just menetyksen kokenut voi nauraa niin paljon ja siitäkin sain kahdelta naiselta kritiikkiä että olen meikannut.
Miltä mun pitäis näyttää??!! Haloo idiootit!
Olen kokenut juuri elämäni suurimman menetyksen ja suruun kuuluu myös se että tunteet menee kuin vuoristorata
Tosi nopeesti olen kuitenkin sisäistänyt asian.
Hetki kerrallaan eteenpäin.
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #1514 : 04.12.2012 11:26:23 »

Niimpä justiinsa, joissakin kulttuureissa iloitaan, jos ihminen on ollut kovin sairas ja sit pääsee siitä ruumiistaan pois.,elikkä kuolee, mut eihän ihminen katoa mihinkään.,vaan muuttaa henkimaailmaan. angel smitten
tallennettu
Sivuja: 1 ... 99 100 [101] 102 103 ... 405
  Tulostusversio  

Siirry: