No jo oli viesti viime yöltä

On ihan höpö olo. Olen nukkunut viimeks kunnolla joskus kuukausi sitten ja viime yönä valvotti täysikuu. En osaa keskittyä kunnolla mihinkään ja puhun koko ajan.

Ennen kaikkee olen niin jumalattoman tyytyväinen tähän ilmastonmuutokseen. Lähdin sit eilen baariin ja vetäsin kännit poikien kanssa. Huristelin taxilla iloisena paikasta toiseen nuoren poikasen kanssa ja pidin hauskaa kera VIINAN.
Ei mitään kankkusta, huonoa oloa tänään. Päinvastoin. Mieskin palasi kotiin kun annoin luvan.
On meillä vielä rakkautta enkä ole vaihtamassa yhtään keneenkään vaikka viime yön aatokset oli jotain aivan muuta

Ihana että maa on valkee ja täällä etelässä pyryttää huomenna lujaa mutta ei haittaa koska tulee rahaa lisää ja ystävän bändi soittaa ravintolassa joten mennään tsiigaa. Lähden shoppailee ennen sitä uuudet talvipopot ja alusvaatteita
Alkaako nyt uusi aika? Eilinen oli niin positiivinen päivä ja tää nyt ollut sellasta ellu ja sen kana oloa mut ei haittaa.
Kortisonista tulee valtava ruokahalu!!! Viikon kuuri vielä jäljellä ja on mageeta puputtaa koko ajan koska mulla on muuten niin onnettoman huono ruokahalu.
Silmät ei ole enää kipeet mistä olen tositosi tyytyväinen myös

Mulla on yksi keittiön kaappi täynnä vitamiineja ja lääkkeitä mut näillä nyt mennään
Ajatus liitää ja kiitää. Saan osakseni kummallisia katseita kokilta joka touhuilee keittiössä outojen puheideni takia mut I don`t mind

Jokseennin kummallisen harmoninen olotila ja hieman outo mutta ole pitkästä aikaa hassulla tavalla balanssissa.
Hop! Tästä eteenpäin

Muoks. "kokki joka touhuilee keittiössä outojen puheideni takia"

Olen varmaan pimahtamassa tähän univajeeseen koska toi lause naurattaa