Sivuja: 1 ... 98 99 [100] 101 102 ... 372
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Parasta tässä päivässä  (Luettu 1999796 kertaa)
0 jäsentä ja 6 vierasta katselee tätä aihetta.
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1485 : 19.11.2012 22:17:13 »

Lääkäri soitti puoli tuntia sitten ja sanoi että jatka sitä kortisonikuuria niin kauan kun pääset sairaalaan tutkimuksiin.
On kiinnostunut tästä mun tapauksesta ja pyysi että ilmoittelen miten menee kun tutkitaan enemmän. Ihana tyyppi  smitten
Nauratti äsken kun juttelin naapurin kanssa joka väittää että mä katosin näkyvistä kuin tuhka tuuleen. Olivat pari päivää sit nähneet mut rapussa ja olin kävellyt ohi näkemättä heitä.
No, toinen oli huutanut perään ja toinen koittanut juosta kiinni (oli tärkeetä asiaa) Sit mua ei vaan ollut näkynyt mailla eikä halmeilla suoralla tiellä. Mitä ihmettä oikein on tapahtunut?
Mä en nähnyt heitä eivätkä he minua kuin hetken. Ihme aika jatkuu...  idiot2
Naapuri sanoi että nyt viimeistään uskon että oot joku noita-akka  Wink
Mä muuten näen tällä röntgenkatseellani raskaana olevat naiset ennen kun edes itse tietää. Niin kävi tässä naapurin tapauksessakin
« Viimeksi muokattu: 19.11.2012 22:24:40 kirjoittanut pikkari » tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #1486 : 19.11.2012 22:38:12 »

Naapuri sanoi että nyt viimeistään uskon että oot joku noita-akka  Wink     Wink  :Smiley  Tongue
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1487 : 20.11.2012 12:33:32 »

JEEEEEEEEEEE!!!!! Cheesy Cheesy
Puhdistajaukkelit tulee ensi viikolla ja nyt pitäis tulla tulostakin ihan oikeesti.
Tää hapetusjuttu toimii eri tavalla kuin otsonointi. Faijalle puhuin tästä eilen ja hän oli soittanut heti aamusta tälle yrittäjälle ja jutut on nyt sovittu ensi viikoksi. Päivästä ei vielä tietoa mut tulossa.
Sanoin just miehelleni että tavallisen ihmisen arki (terveys) on mulle IHME. Tätä tarkoitan ihan kirjaimellisesti.

Jos se käsittely oikeesti puhdistaa tän asunnon ja mun oireilu loppuu, koko elämästä tulee ihan erilainen  smitten
Allergiasairaalasta mulle soitetaan lähipäivinä ja saan ajan sinne

Mä en olis jäänyt tänne "kärsimään" näin pitkäks aikaa mutta en todellakaan myy paskailma-asuntoa kenellekään ennen kuin itse ole täysin oireeton
Painajaistilanne olisi että toinen homeelle altistunut muuttais tänne hyvässä toivossa puhtaasta kodista ja alkais oireilee samoin kuin minä. Tosin olen jotenkin kiintynyt tähän kämppään muutenkin kaikesta oudosta huolimatta.

Faija teki pahan mokan remontoidessaan. Maalaili seinät ja katot, laittoi laminaatit lattialle ja vasta sit aloitti kylpyhuoneen remontin kun ei uskonut mun homejuttuja. GRRRRRRRRRRRR!!!!
Eli teki typerimmän virheen mitä homerempassa voi tehdä: siisti paikat ja räjäytä kohde auki vasta sit. Homeitiöt yli kymmentuhat kertaistuu kun paikkoja aletaan purkaa.

No, turha miettii enää sitä mutta siitä mun olo paheni aikas helevettiläisen paljon kun sinkosin takas tänne.
Niin toivon että ensi viikko muuttaa tilannetta.
Se happiukkeli sanoi kyllä suoraan että mun historialla ei voi takaa mitään 100% varmaa tulosta mutta parannusta kylläkin
I`m waiting...

Eilinen puhelinkeskustelu lääkärin kans lämmittää mieltä  smitten Ihana ihminen
Silmätulehduskin parani kortisonilla eikä tarvitse lähtee päivystykseen. Olen nukkunut vaan muutaman tunnin koska kirjoitin koko yön. Vähän höpö olo  crazy2
tallennettu
Lizzy
Vieras
« Vastaus #1488 : 20.11.2012 13:20:09 »

Pikkarille paljon tsemppiä allergialekuriin ja toivottavasti ne puhdistajaukkelit tekee hyvää työtä.  Smiley

Kun noita pikkarin juttuja lukee niin se on oikeasti aika hieno juttu, että on terve ja saa opiskella.  smitten Sain tentistä 5!  Cheesy ja sitä onnellisempi olen tuosta, koska aluksi kun tenttikirjan avasin tuntui, että ei tästä tule mitään. Työ ja vaiva kannattaa! Muutenkin näyttää, että selviän syksyn tehtävistä, sittenkin. Yes!
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1489 : 20.11.2012 15:58:48 »

Hienoa Lizzy  Smiley
Mun päivä vaan paranee sillä sain kuulla että meidän toisen asunnon täyskilari naapuri on muuttanut pois.
Hänen takiaan saatiin varoituksia kaksi koska se hullu nainen ei kestänyt mitään ääniä sekä piinasi taloyhtiön hallituksessa kaikkia niin että jopa huoltomies risti kätensä kun sai tietää että se nainen on myynyt asuntonsa.

Nyt siellä toisessa kodissa on vuokralaiset vielä maalis-huhtikuuhun asti ja sit mennään takasin. Ei se minun asunto ole vaan miehen puolelta perikunnan mutta mä saan siihen elinikäisen asumisoikeuden. Hip hei!!
Eli tää puhtaaks (minä olen indikaattori) ja sit myyntiin  Smiley
 
Tuntuu ihan uskomattomalta että tapahtuu jotain hyvää ja ennen kaikkea mä oon ollut oireeton pientä kasvojen kutinaa lukuunottamatta. Kortisoni toimii ja piristää mut en mä haluu tällasta myrkkyy kauan käyttää.

Allergiasairaalassa tulen tod näk olee suht pian rankkojen oireiden takia.

Tää viimeinen juttu kuullostaa tyhmältä mut mä oon rukoillut Jumalalta isompia tissejä. No, kuppikoko on suurentunut  Cool samoin pyysin et hiukset pysyis päässä. Tapahtui tummeneminen  Shocked
Tää maailma on ihan outo mesta...ja Jumalalla tosi outo huumorintaju  uglystupid2
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #1490 : 20.11.2012 16:20:26 »

Miks sää oot.. Wink :Smiley       Tää viimeinen juttu kuullostaa tyhmältä mut mä oon rukoillut Jumalalta isompia tissejä. No, kuppikoko on suurentunut  Cool samoin pyysin et hiukset pysyis päässä. Tapahtui tummeneminen  Shocked
Tää maailma on ihan outo mesta...ja Jumalalla tosi outo huumorintaju   



Yläkerran väki on huumorintajuusii.. Wink angel smitten
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1491 : 20.11.2012 17:57:59 »

Näköjään juu  Smiley Olen äitipuolen ominaisuudessa just nyt. Siis maailman epä-äidein ihminen mutta diggaan tosta mieheni pojasta tosi paljon. Jouskareita molemmat  smitten
Mä en ole ollut pitkään aikaan näin ihmeen tyytyväinen. Poika täyttää 20 v ens kuussa ja isänsä 45. Hassua ettei kukaan meistä näytä ikäiseltään. Skidi vois olla 15, minä hieman alle 30 ja ukko max 40. Hyvät geenit  laugh
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #1492 : 20.11.2012 18:17:26 »

Eiks oo hienoo olla tyytyväinen..luulin et sul ei oo lapsukaisia.   coolsmiley  Cheesy  Mul on nuorin poitsu kohta 18v..n 2 metrinen hoikka hujoppi.(Härkä) :Smiley   smitten smitten
« Viimeksi muokattu: 20.11.2012 18:22:31 kirjoittanut unelmassa » tallennettu
Elwyn
Vieras
« Vastaus #1493 : 20.11.2012 18:35:33 »

Meikkitilaus tuli (jee, pääsee testailemaan) ja ostin uudet saappaat Cool
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #1494 : 20.11.2012 19:01:31 »

Voiku kiva..mullaki ois tarkotus ostaa saappaat t. nilkkurit.. mokkaset.. smitten
tallennettu
Elwyn
Vieras
« Vastaus #1495 : 20.11.2012 20:10:48 »

Uudet kengät piristävät aina Afro Lisäksi tulivat tarpeeseen, koska tarvitsin vuoratut kengät liukumattomilla pohjilla ja hyvä tietysti kun ovat myös kivan näköiset Wink

Iltaviihdereissu kaverin kanssa suunnitteilla, jesh Cheesy Huomasin, että hyvä hankkiutua välillä parempaan seuraan (=olen ollut liikaa itsekseni) :Smiley
tallennettu
Elwyn
Vieras
« Vastaus #1496 : 21.11.2012 13:09:01 »

Luin viime yönä tosi hyvän romaanin Afro Varasin koko loppusarjan kirjastosta, toivottavasti tulevat pian Cool Sitten jatkan saman kirjailijan muiden sarjojen parissa, eli luvassa pitkäksi aikaa tekemistä smitten
tallennettu
Elwyn
Vieras
« Vastaus #1497 : 21.11.2012 21:29:07 »

Luin viime yönä tosi hyvän romaanin Afro Varasin koko loppusarjan kirjastosta, toivottavasti tulevat pian Cool Sitten jatkan saman kirjailijan muiden sarjojen parissa, eli luvassa pitkäksi aikaa tekemistä smitten

Loppusarja+muuta lukemista haettu kotiin, eli saas nähdä että mihin aikaan tänään(=huomenna) tulee mentyä nukkumaan Tongue
tallennettu
body electric
Astroholisti
*****
Viestejä: 1090



Profiili
« Vastaus #1498 : 22.11.2012 22:35:31 »

Tää on ollu ihan hyvä ja kiva päivä kaikin pienin ( siis suurin ) tavoin, ja sen lisäks huomasin että Tarjoustalossa on myynnissä pieniä erivärisiä kuusenkynttilöitä 5 eurolla ja että Matinkylän Isoon Omenaan on rantautunu kuuluisa amerikkalainen "pharmacy" Kiehl's joka on perustettu jo 1851.  laugh
tallennettu

.
mii-i
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 349



Profiili
« Vastaus #1499 : 23.11.2012 01:35:55 »

TÄÄ

Ja myöhäisheränneen iloksi netin fullmetal alchemist-sarjan-jaksot, kudon samalla joululahjasukkia  Cool

Elwyn: Mikä sarja? Tykkään hurjasti lukemisesta, ja romaaneista, vaan tosi hyviä (jotka jaksan loppuun asti) löydän ite harvakseltaan. Nyt on muutenkin tuon sukkaurakan tiimoilta multitaskaustekeminen hakusessa, pelkkä neulominen on tylsää  coolsmiley
tallennettu

There is a voice that doesn't use words - Listen.
Sivuja: 1 ... 98 99 [100] 101 102 ... 372
  Tulostusversio  
 
Siirry: