Sivuja: 1 ... 97 98 [99] 100 101 ... 372
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Parasta tässä päivässä  (Luettu 2006228 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Elwyn
Vieras
« Vastaus #1470 : 15.11.2012 14:38:19 »

Heräsin vahingossa aamukuudelta ja olen onnistunut saamaan siihen nähden niin paljon aikaiseksi että päätin itseni kunniaksi tilata hyvää halpiskosmetiikkaa Englannista angel
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1471 : 15.11.2012 16:12:56 »

Tilaa ihmeessä  Smiley Itseään saa hemmotella ja mahdollisimman usein.
Mua ihmetyttää kun normaalisti valvoneena olen tosi ahdistunut ja yleisangstissa mutta nyt virtaa piisaa kuin pienessä kylässä. Toi kortisoni piti olla vaan viikon kokeilu mut olen nappaillut lasten annosta pari ylimääräistä päivää droppii ja se toimii kuin joku piriste.
Pesukone hurisee, siivoilen, lauleskelen, kohta hyökkään tiskikasan kimppuun ja imuroin. Uudet patjat tuli just ovelle tuotuna  Smiley
Tekis mieli käydä ostamassa lisää viherkasveja ja ruusuja  smitten
Puhuin just sairaanhoitajan kans puhelimessa ja osa verikokeista siis arvoista ok, osa jostain syystä laajas verenkuvassa vinossa mutta paskat siitä välitän koska tää manian oloinen fiilis on niin siisti  Cheesy
Mulla on satasuuntainen mielialahäriö mut hitto että diggaan nousuista  2funny
tallennettu
Elwyn
Vieras
« Vastaus #1472 : 16.11.2012 15:20:28 »

^ Tilattu, ja äsken lähti ostokset tulemaan kohti Suomea Afro

Hommasin paljon kehutun luomiväripaletin ja kokeeksi yhden ripsivärin. Paletilla saa tehtyä niin hienoja meikkejä (mm. sininen ja kulta yhdistelmänä tosi upea), että kyllä kannatti maksaa 10€ tuosta Cool
tallennettu
Elwyn
Vieras
« Vastaus #1473 : 16.11.2012 16:12:45 »

Upea punainen auringonlasku Cool Toissayönä näin muuten tähdenlennon, revontulia ja metsäjäniksen.. Yöaikaan kun liikkuu, niin näkee aina ne parhaimmat jutut smitten
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1474 : 16.11.2012 22:05:24 »

Ihania teillä  Smiley Meikkejä, revontulia, tähdenlentoja ja pupu  smitten
Nää ketjut siis griimmskit ja tää on superterapeuttisia. Mä saan kicksit siitä että jollain menee hyvin vaikka itsellä olis huono päivä. Kyllä se aurinko joskus paistaa itsekullekin  smitten
Eilen juttelin serkkuni kanssa puhelimessa. Yli vuoteen ei o pidetty yhteyttä.
Meissä on on tosi paljon samankaltaisuutta paitsi serkku miljoona kertaa positiivisempi kuin minä.
Todellinen ylläri oli kuitenkin että hän myös aistii henkimaailman nykyisin
Heidän asunnossaan on kaksi henkeä jotka serkku tunnistaa/osaa erottaa.
Toinen on hänen kuollut isänsä ja toinen vanha ukkeli joka tulee kera tupakantuoksun.

Olin ihan äimänkäkenä et miten sinäkin voit olla tällainen kummajainen kuin minä  idiot2
Puhuttiin yli tunti ja tuli niin hyvä olo. Olen pitänyt sukulaisiini tosi huonosti yhteyttä joten se eilinen puhelu lämmittää vieläkin mieltä  smitten

tallennettu
tipahdus
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 145


Profiili
« Vastaus #1475 : 17.11.2012 14:18:52 »

Sain siivottua ja nyt tunnelmoin tuoksukynttilän vieressä.  smitten
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Ceres ~ Kalat
Asc ~ Neitsyt
Kuu, Uranus, Neptunus, Vesta ~ Kauris
Venus ~ Oinas
Mars, Juno ~ Rapu
Jupiter ~ Vaaka
Saturnus, Pallas ~ Vesimies
Pluto ~ Skorpioni
Chiron ~ Leijona
Noususolmu ~ Jousimies
Elwyn
Vieras
« Vastaus #1476 : 17.11.2012 16:43:02 »

Hienosti koristeltu kakku Cool

http://1.bp.blogspot.com/-T6snR-IHndQ/UIbTLaLkO1I/AAAAAAAAAVo/e1WozvQ1XAk/s1600/IMG_3030.JPG

Joo, välillä menee paremmin ja välillä huonommin. Nyt turvottaa ja vätystää, eikä huvita mennä asioille vaikka pitäisi. Jotenkin kuuluu tähän pimeyteen se, että mikään ei ole parempaa kuin kotona jumitus ja nyt kun sain viriteltyä tuonne makkariin violetit tunnelmavalaistukset niin sitä(kin) fiilistellessä menee mukavasti tuntikausia Grin Maanantaina on onneksi pakko vääntäytyä ihmisten ilmoille, joten jospa nyt ei ihan täysin tippuis maailmanmenosta kuitenkaan Tongue
tallennettu
liveforever
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 615


Profiili
« Vastaus #1477 : 17.11.2012 22:18:52 »

pari mukavaa pelihetkeä pojan kanssa.
tallennettu
Elwyn
Vieras
« Vastaus #1478 : 18.11.2012 16:36:34 »

Pistin tilaukseen vähän joululahjoja Cool
tallennettu
tipahdus
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 145


Profiili
« Vastaus #1479 : 19.11.2012 12:37:13 »

Saa vaan makoilla kotona, koska oon kipeä.
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Ceres ~ Kalat
Asc ~ Neitsyt
Kuu, Uranus, Neptunus, Vesta ~ Kauris
Venus ~ Oinas
Mars, Juno ~ Rapu
Jupiter ~ Vaaka
Saturnus, Pallas ~ Vesimies
Pluto ~ Skorpioni
Chiron ~ Leijona
Noususolmu ~ Jousimies
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1480 : 19.11.2012 15:53:22 »

Onpas nyt kummallista. Kaikki normi verikokeet ok siis viitearvojen sisällä hemoglobiini, senkka, kilppari- ja maksa-arvot ym
Mikä helevetti mut saa oireilemaan kuitenkin??
Iho- ja allergiasairaalaan sain onneks sen lähetteen  Smiley
Pakkohan tälle oireilulle on syy löytyä. Allerkologi sit tutkikoon paremmin. Ei ole normaalia hengailla adrenaliinipiikin kanssa missä ikinä kulkeekin.
Yksityislääkäri soittaa kans tänään ja pitää tästä kortisonista keskustella sekä käydä hakee Atarax apteekista.
Jos siellä Allergiasairaalassakaan ei mitään selkene, on seuraava hoitomesta varmaan Kellokoski  uglystupid2
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #1481 : 19.11.2012 16:07:15 »

Pikkari.. toivon et vihdoin siell a.sairaalas selkii..asiat. Huh
Homeet ynm... coolsmiley smitten
tallennettu
Elwyn
Vieras
« Vastaus #1482 : 19.11.2012 16:21:26 »

Tervetuloa Pohjois-Karjalaan Afro Grin

https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-snc7/481713_166344320178822_1803380882_n.jpg
tallennettu
Eklektikko
Astroholisti
*****
Viestejä: 3687


Profiili WWW
« Vastaus #1483 : 19.11.2012 16:30:30 »

Onpas nyt kummallista. Kaikki normi verikokeet ok siis viitearvojen sisällä hemoglobiini, senkka, kilppari- ja maksa-arvot ym
Mikä helevetti mut saa oireilemaan kuitenkin??

Epätasapainoisen ja konflikteja aiheuttavan ihmissuhteen aiheuttama stressi? (Uskallan sanoa näin, koska olet sen verran parisuhteestasi kertonut, että sen voi tuolla tavoin ihan hyvällä omallatunnolla määritellä...)

Stressi lisää allergiaoireita useinkin ja sen perusteella mitä olet ihmissuhteestasi kertonut, niin kyllä se stressiä aiheuttaa.
tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1484 : 19.11.2012 21:11:47 »

No mä en kyllä yhden mulkeron takia saa allergisia shokkitiloja vaan syy on jossain aivan muualla.
Otsonointi ei ole oikea tapa putsata asuntoa pikku homeitiöistä vaan voi reagoida tiettyihin materiaaleihin joista tulee sit ne mega-allergiakohtaukset. Tän jo tonne grimss-ketjuun kirjoitin.
Kyllä ihmisten hädällä rahastetaan ja hyvin!
Mulla on nopeesti toipuva elimistö ja just sellasen kohtauksen aikana pitäis olla lääkärissä/tutkimuksissa.
Olen asunut pölyssä, vanhojen muovimattojen liimahajuissa + homeessa olematta näin oireileva eli 1+1= otsonointi pahensi tätä tilannetta.
Huomenna soitan tulikivenkatkuisen raivopuhelun tälle yrittäjälle joka lupas maat ja taivaat puhdistuksen suhteen ja ojasta allikkoon meni.
Aivastelin ja tuhisin ennen remonttia. Nyt voin pahimmas tapauksessa tukehtua ilman lääkkeitä.
Ihmissuhde vinossa? No on mutta ei se mua tapa. Nää oireet voi.
tallennettu
Sivuja: 1 ... 97 98 [99] 100 101 ... 372
  Tulostusversio  
 
Siirry: