Sivuja: 1 ... 91 92 [93] 94 95 ... 372
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Parasta tässä päivässä  (Luettu 2001804 kertaa)
0 jäsentä ja 5 vierasta katselee tätä aihetta.
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1380 : 23.06.2012 21:59:37 »

No just toi mulla on mutta sen on laukaissut pitkään jatkunut stressi. Tosi monta muotoa näköjään löytyy ja sit hyperherkkänä reagoin vahvasti.
Ei tällasta ollut koko ikänä aiemmin mutta vuodesta 2007 jatkunut negajakso teki temput mun mielelle.
Ne mielialalääkkeet on ihan suolesta ja olen päätynyt itselääkintään  Cool joka tosin sekään o paras vaihtoehto.
Nyt on hyvä ja siitä tosi tyytyväinen ooooooon ¤laulelee¤  Cheesy
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5930



Profiili
« Vastaus #1381 : 24.06.2012 11:40:24 »

Hankala sairaus tuo Sad Jos on sulle, niin on sun läheisillekin.
Useimmitenhan tuo kai laukee nuorena aikuisena...ennen kolmeekymmentä...tosin sulla vissiin vähän myöhemmin sit, kun muistelen että olit jossain nelissä kymmenissä? Vai muistanko nyt ihan päin peetä?
Siihen on hankala löytää lääkitystä, mutta moni on kuitenkin lopulta saanu oikeet lääkkeet, ja elämä on helpottunu paljon.
Pilvi varmaankin helpottaa masista ja synkkyytä sun muuta silloin kun se on päällä, mutta kun se tunnetusti myös aiheuttaa sitä, niin ei ehkä joo ole paras vaihtoehto.
Se on vähän niinkun susta kiinni...miten suhtaudut sairauteen. Koetatko päästä niskanpäälle, vai vain surffata aalloilla :/
tallennettu
damiana
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 2


Profiili
« Vastaus #1382 : 25.06.2012 16:37:30 »

Parasta tässä päivässä on se, että olen vihdoin uskaltanut päästää irti itsessäni roikkuvat energiasyöpöt ihmiset. Se vapauttaa, voimaannuttaa ja siinä paranee henkisen terveyden lisäksi myös fyysinen puoli. Jos teillä on näitä painolasteja elämässänne, vapauttakaa itsenne niistä (aina ei tietysti voi), mutta vähentäkää ne edes minimiin. Huomaatte pian kuinka paljon parempi olo siitä tulee.
tallennettu
mia
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 5



Profiili
« Vastaus #1383 : 25.06.2012 16:59:16 »

Pienen koiranpentuni Hillan seura!!  smitten
Olimme yhdessä minun töissä, pakkaamassa muuttoa varten tavaroita.
Työkaverini kanssa oli myös mukava tehdä hommia ja jutustella siinä samalla.  Smiley
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1384 : 25.06.2012 17:38:04 »

Itkin ilosta viikonloppuna kun olin melkein yhden kokonaisen päivän terve, fyysisesti siis.
Lähdettiin eilen miehen äidin luo ja olo parani vajaassa vuorokaudessa. Nyt tulin piipahtaa kotona ja mitä tapahtuukaan? Alle puolessa tunnissa alkaa kutista kädet, päänahka ja yläselkä.
Kaik kutina siis katos muutamassa tunnissa ja tulee näin nopee takas.
Täällä on siis vieläkin JOTAIN ja sen takia mieli myös temppuilee kun olen koko ajan kipeenä.
Pääkaupunkiseudulta on vaikee saada n. 50 neliön kaksiota järkevällä hinnalla ja kaupungin kämppäjono on piiiiitkä eli joudun olee pakosta täällä jonkin aikaa enne kun ihme tapahtuu.
Pitää tuulettaa koko ajan ja mä taidan muuttaa partsille nukkumaan
Kukas viisas mies se olikaan joka ehdotti homealtistuneille ihan omat poliklinikkansa joissa tutkitaan ja otetaan vakavasti sairastuneiden oireet ja tila.
Siis mun mieli ailahteleepi mutta ei selvää maniaa ja sit depistä vaan päivittäin erityylisesti ja nimenomaan FYYSISEN OIREILUN mukaan.
Olin toisessa kodissamme paljon tasasempi kun aloin pikkuhiljaa paranee ja oireettomia päiviä alkoi tulla useemmin. Sieltä kun halusin tulla takas tänne puol vuotta sit, en ole tervettä päivää nähnyt.
Ei siis ihme että mielialat vaihtelee. Kuka nyt iloitsis siitä että oma koti sairastuttaa  Huh
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1385 : 25.06.2012 18:05:16 »

Tosi hyvä lääkäri  Smiley Pääsin nopeesti päivystyksessä sisälle mutta nyt elämme kummallisia aikoja kun juhannuksena kierukka lähti paikoiltaan ja mun pitää mennä Naistenklinikalle viimeistään huomenna että tutkitaan ultralla miten se härveli siellä sisällä on. Lääkärin mukaan on hyvin
todennäköistä että olen raskaana  buck2
Tässä tilanteessa voe elämä!!! Tosi hyvää hoitoa Suomessa kyllä saa ja nopeeta toimintaa.
Pyysin psyk.sairaanhoitajan numeron että voisin mennä hieman selvittämään tätä nuppiani. Sinnekin pääsee parin päivän sisällä. HYVÄ  Smiley
Sovittiin mieheni kanssa että ollaan useimmin yötä hänen äitinsä luona koska voin siellä tosi paljon paremmin.
Mulla on ihana mies  smitten Raamikas,komea,älykäs ja hyvin seksuaalinen. Namu  smitten smitten
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1386 : 25.06.2012 19:25:59 »

Kiitos  Smiley
Anopin kotona on aivan ihana energia niin kuin kaikissa omakotitaloissa kerrostaloon verrattuna mutta erikoiseks tekee se että siellä on joka huoneessa monta ikonia ja ristejä sekä iso kotialttari. Ikivanhoja kirjoja Valamon luostarista ym pyhiä kirjoituksia satoja.
Oma koti tuntuu ihan alastomalta vaikka on mullakin pari ikonia ja ristiä näkyvillä mutta isot aidot ikonit on tosi vaikuttavia ja kotialttari on tosi hieno.
Rukoilin ennen lääkäriin lähtöä ikonin edessä ja kun pääsin juttelee tk:n hoitajan kanssa jossa selvitettiin miks olen paikalla, näin hänen takanaan valtavan suuren "hopeasateen" jota yritin olla tuijottamatta mutta ikonin voima toimi ja auttajat olivat mukanani.
Siks kai se lääkärikin oli tosi paneutunut mun juttuihin.  angel angel angel
Mieheni mukaan ikoni ei ole kuva tai maalaus vaan ikkuna iäisyyteen. Hyvin sanottu
« Viimeksi muokattu: 25.06.2012 19:32:06 kirjoittanut pikkari » tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #1387 : 25.06.2012 19:38:48 »

Onnee sulle ja teille..Pikkari. Mul on täällä kotona pieniä enkulipatsaita, yks aika iso siivekäs..Yks roikkuu ikkunassa joka soittaa viulua.
Sit on yks iso kortti  angel ja sit on kellokin..jossa on pari enkulia miettimässä..vissiin tätä maailman menoa.. angel   Grin

 smitten smitten
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1388 : 25.06.2012 19:58:50 »

No onnea tässä tarvitaankin ettei se pulla nyt olis uunissa  crazy2
Ties millon lähteny paikoiltaan enkä mitään ole tuntenut  Shocked eikä lääkäri löytänyt sitä sormin
No, huomenna sairaalaan ultraan ja ikoneiden luo yöksi. Kaikki menee hyvin. Mihinkään muuhun en haluu uskoa.
Kiitti tuesta  angel
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #1389 : 25.06.2012 20:35:21 »

No onnea tässä tarvitaankin ettei se pulla nyt olis uunissa  crazy2
Ties millon lähteny paikoiltaan enkä mitään ole tuntenut  Shocked eikä lääkäri löytänyt sitä sormin
No, huomenna sairaalaan ultraan ja ikoneiden luo yöksi. Kaikki menee hyvin. Mihinkään muuhun en haluu uskoa.
Kiitti tuesta  angel

Juuh, jos se pikkupulla on tullakseen, niin sitte se tullee.   coolsmiley     smitten
Kaikki mennee parhain päin.. angel   angel
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #1390 : 25.06.2012 21:12:21 »

Jumangegga, saan sen tatuoinnin selkääni nyt lauantaina  Cheesy Cheesy Cheesy Lisäksi olen haaveillut pienestä nenäkorusta jo vuosia, mut se saa vielä odottaa  Grin

Ohoh.. Cheesy Minä en ite ottas tatskaa,mut joka halluu ottaa niin siitä vaan, ajatellu ite et millonhan tuo nuorin lapsukainen ottaa sellasen   Huh   Cool   smittensmitten
Kauniista koruista kyl tykkään..hmmmmm  Kiss     smitten
tallennettu
minsa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 476



Profiili
« Vastaus #1391 : 26.06.2012 14:58:27 »

Kävix siinä toisinpäin et tatska jäi ja tulikin nenukoru kun eikös sen pitäny olla toisinpäin Grin

Tatska on kiva, eikä satu ainakaan ranteeseen otettuna mut mulle sen tekikin yks mikki hiiri
ääninen brittimies niin ehkä mul oli niin hauskaa etten ehtiny huomaan ees Cheesy
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #1392 : 26.06.2012 15:23:18 »

Minä oon aatellu..et jos ottas tuohon kulmakarvojen väliin.  uglystupid2  smitten sellasen korun mis on joku kaunis kivi..hmmmm   Tongue smitten
Pysysköhän se siinä..vai pittääkö liimata.. Huh     2funny
tallennettu
m.magia
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 453



Profiili
« Vastaus #1393 : 26.06.2012 15:37:41 »

^ Minusta ainakin microdermal on tosi nätti kulmakarvojen välissä ja se taitaa pysyäkin paremmin kuin perinteinen vertikaalinen lävistys (unicorn). Täällä kuva ja löpinää.
tallennettu

aurinko merkurius kauris - kuu mars vaaka - askendentti rapu - venus saturnus pluto skorpioni - neptunus uranus jupiter jousimies - keskitaivas vesimies
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5930



Profiili
« Vastaus #1394 : 26.06.2012 15:46:12 »

Hei vähä hienot Smiley
Tuommosen minäkin voisin ottaa...nätti  smitten
tallennettu
Sivuja: 1 ... 91 92 [93] 94 95 ... 372
  Tulostusversio  
 
Siirry: