Sivuja: 1 ... 57 58 [59] 60 61 ... 370
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Parasta tässä päivässä  (Luettu 1978927 kertaa)
0 jäsentä ja 5 vierasta katselee tätä aihetta.
Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #870 : 03.07.2011 00:25:58 »

Iltauinti rauhallisessa hiljaisuudessa.
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
unelmassa
Vieras
« Vastaus #871 : 04.07.2011 18:25:04 »





      Sain ostettuu antiikkiliikkeestä, vanhan kattokruunun, keskieuroopasta kotosin. Cheesy
          Kirpputorillakin tuli käytyä.  Smiley
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #872 : 04.07.2011 18:28:12 »

Susipaita Cheesy ja uus ihana pörsi - siis kukkaro. Nahkainen, vaalea ja siinä on kolme pinkkiä "timanttia" nätisti rivissä. Oli pakko ostaa, ku mummilla oli aikuinaan sellanen musta nahkapörsi, ja mie "perin" sen, mutta nyt vähän aikaa sitte se meni rikki, tuli reikä pohjaan. Undecided Nyt mulla on sitte ihan oma ja ihanan tyttömäinen kukkaro. smitten Ja löysin myös sellasen kivan villapuseron mistä oon haaveillut jonku aikaa, oikeastaan viime aikoina oon toivonut sellasta vähän enemmän ku normaalisti. Ja siellä se oli, sekatavarakaupan hyllyllä minua oottamassa. Smiley

Seki on parasta, että sain auttaa kummisetää tietokoneen kanssa ja se tuli siitä oikeasti ihan iloseksiki ja sano, että ehkä se oppii nyt käyttämään konetta minun ohjeilla. smitten

Enkä näköjään ollu missannu Suurimman pudottajan finaalijaksoa! laugh

Ah, mahtavaa, huonosta päivästä tuliki ihan kiva ilta, vaikkaki täytyy myöntää, että luistin tehtävistäni ja pyysin isää auttamaan juttuissa. Oisin kyllä voinu tiskata, mutta ei se antanu. :Smiley

Ja minun paino on palannu entisiin lukemiinsa. Ei tarvi enää stressata siitä, että lihoisin täällä, kunhan vaan muistan liikkua enemmän. Smiley

             Siehä alat oppia..  Wink
tallennettu
body electric
Astroholisti
*****
Viestejä: 1090



Profiili
« Vastaus #873 : 05.07.2011 18:42:40 »

Tiikerinsilmäsormus löyty ! Kissa oli jemmannu sen hankalaan paikkaan kahden sängyn väliin, jee  smitten
tallennettu

.
Liekku
Astroholisti
*****
Viestejä: 1174



Profiili
« Vastaus #874 : 05.07.2011 19:40:45 »



 Sain kukkineet kukat leikattua, ja siistittyä muutenkin kukkapenkkiä.   Smiley
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5928



Profiili
« Vastaus #875 : 05.07.2011 19:51:20 »

Pojat lähti mummolaan smitten

Hitsi kun oon kärpäspaprua..luin tuota ketutusketjua, ja sitten alko itteäkin ottaa patiin ja tuntua raskaalta...kun luin tätä niin nuo hyvät fiilarit tarttu ja tuli hymy smitten

Eli minä ainakin ehdottomasti luen jos luen nämä tässä järjestyksessä, ettei purkaukset tartu Cheesy
tallennettu
sansai
Astro-nauttija
****
Viestejä: 813


Profiili
« Vastaus #876 : 05.07.2011 20:33:18 »

    
    Täällä on kova vauhti päällä,lapset tuli mummolaan.Niitä on jokapaikassa,tai ainakin näyttää siltä.Laitoin pienimmälle ,jolla on vielä neliveto päällä, polvisuojat,niin on kontannut kanojen perässä pitkin pihaa,syönyt jyviä,ja juonut kissan kupista maidot.Istui mansikkamaalla,puristeli mansikoita läsäksi ja paiskasi suutakohti.Survaisi sitten nyrkkinsä suuhuni rannetta myöten,jolloin mummo yökkäili hetken.
Olen istunut rannassa laskemassa nouseeko vedestä riittävästi lapsia pintaan.Toistaiseksi kaikki hyvin.    Terveisin  onnellinen mummo.      smitten
tallennettu
sansai
Astro-nauttija
****
Viestejä: 813


Profiili
« Vastaus #877 : 06.07.2011 04:20:34 »

On tämä onnellista tämmöinen.Illalla ei tuo neliveto tyyppi syönyt paljonkaan iltapalalla,jolloin äitinsä kysyi onko se syönyt jo jotain. Vastasin,että onhan se syönyt.Äitinsä,että mitä se on syönyt?  Noo,kananpaskaa,kissanmaitoa,jyviä,multaa ja mansikoita.(siinä on evästys mummulassa,kaikki luomua)
Jussi huusi kammarista,että laskitko,onko kaikki elossa olevat sisätiloissa  ?       
Kysyin miniältä,montako niitä piti olla ?
Laskin varalta,niin miniä sanoi,ettei se niin tarkkaa ole,kunhan suurinpiirtein.     2funny
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6576


Profiili WWW
« Vastaus #878 : 07.07.2011 17:21:50 »

Jasmiinin tuoksu.
tallennettu
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #879 : 07.07.2011 17:41:20 »

Ostettiin oma asunto! Mulla on maailman söpöin ja kivoin työharjoittelija! Mun mies on niin hyvä jalat maassa ja pää pilvissä tapaus. Hyvä hevonen kytiksellä, ja sitten vielä rakastan elämää!!!!!!!!!!
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
unelmassa
Vieras
« Vastaus #880 : 07.07.2011 17:58:42 »

Ostettiin oma asunto! Mulla on maailman söpöin ja kivoin työharjoittelija! Mun mies on niin hyvä jalat maassa ja pää pilvissä tapaus. Hyvä hevonen kytiksellä, ja sitten vielä rakastan elämää!!!!!!!!!!
                    angel                                   smitten

               Viijet ONNITTELUT sinulle.  Smiley
               

      ps. Ihanaa heppa. smitten  niitä.
tallennettu
Liekku
Astroholisti
*****
Viestejä: 1174



Profiili
« Vastaus #881 : 07.07.2011 18:46:10 »



  Yleisesti hyvä olo,--mietteitä menneistä, ajatuksia tulevasta,

                             miehen kanssa kaksistaan,--aurinko paistaa,--ei puutu mitään.  Smiley


                             












tallennettu
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #882 : 07.07.2011 18:52:40 »

Ostettiin oma asunto! Mulla on maailman söpöin ja kivoin työharjoittelija! Mun mies on niin hyvä jalat maassa ja pää pilvissä tapaus. Hyvä hevonen kytiksellä, ja sitten vielä rakastan elämää!!!!!!!!!!
                    angel                                   smitten

               Viijet ONNITTELUT sinulle.  Smiley
               

      ps. Ihanaa heppa. smitten  niitä.

Kiitos sinulle! Oon niin fiilareissa ! Hihittelen vaan kotisohvalla ja mietin millaisen lampun haluan olkkariin.
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
unelmassa
Vieras
« Vastaus #883 : 07.07.2011 21:45:50 »

Ostettiin oma asunto! Mulla on maailman söpöin ja kivoin työharjoittelija! Mun mies on niin hyvä jalat maassa ja pää pilvissä tapaus. Hyvä hevonen kytiksellä, ja sitten vielä rakastan elämää!!!!!!!!!!
                    angel                                   smitten

               Viijet ONNITTELUT sinulle.  Smiley
               

      ps. Ihanaa heppa. smitten  niitä.
                                                   



Kiitos sinulle! Oon niin fiilareissa ! Hihittelen vaan kotisohvalla ja mietin millaisen lampun haluan olkkariin.
                                            smitten   

                            Minä ostin antiikkiliikkestä vanhan valaisimen olkkariin,
                                      Keskieuroopasta kotosin.
                              On se kyllä ihan kivan näkönen, siinä roikkuu pieniä ruusuja..

                                       Siskon kans heti ihastuttiin siihen..  smitten
tallennettu
~Karuna~
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 306



Profiili
« Vastaus #884 : 08.07.2011 18:14:01 »

Juuri taas kun olin miettinyt, että oispa mukava pitää elokuusta asti vähän pidempää lomaa ja saada lokakuusta töitä taas niin tuli ihminen tyköni, joka niitä alkoi suorastaan siihen ajankohtaan tarjoamaan. On tämä ajatuksella luominen hurjempaa kuin uskoinkaan.  2funny

tallennettu

Sivuja: 1 ... 57 58 [59] 60 61 ... 370
  Tulostusversio  
 
Siirry: