Sivuja: 1 ... 56 57 [58] 59 60 ... 406
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Parasta tässä päivässä  (Luettu 4149973 kertaa)
0 jäsentä ja 14 vierasta katselee tätä aihetta.
sansai
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #855 : 06.07.2011 04:20:34 »

On tämä onnellista tämmöinen.Illalla ei tuo neliveto tyyppi syönyt paljonkaan iltapalalla,jolloin äitinsä kysyi onko se syönyt jo jotain. Vastasin,että onhan se syönyt.Äitinsä,että mitä se on syönyt?  Noo,kananpaskaa,kissanmaitoa,jyviä,multaa ja mansikoita.(siinä on evästys mummulassa,kaikki luomua)
Jussi huusi kammarista,että laskitko,onko kaikki elossa olevat sisätiloissa  ?       
Kysyin miniältä,montako niitä piti olla ?
Laskin varalta,niin miniä sanoi,ettei se niin tarkkaa ole,kunhan suurinpiirtein.     2funny
tallennettu
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #856 : 07.07.2011 17:21:50 »

Jasmiinin tuoksu.
tallennettu
indiima
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #857 : 07.07.2011 17:41:20 »

Ostettiin oma asunto! Mulla on maailman söpöin ja kivoin työharjoittelija! Mun mies on niin hyvä jalat maassa ja pää pilvissä tapaus. Hyvä hevonen kytiksellä, ja sitten vielä rakastan elämää!!!!!!!!!!
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
unelmassa
Vieras
« Vastaus #858 : 07.07.2011 17:58:42 »

Ostettiin oma asunto! Mulla on maailman söpöin ja kivoin työharjoittelija! Mun mies on niin hyvä jalat maassa ja pää pilvissä tapaus. Hyvä hevonen kytiksellä, ja sitten vielä rakastan elämää!!!!!!!!!!
                    angel                                   smitten

Viijet ONNITTELUT sinulle.  Smiley

ps. Ihanaa heppa. smitten  niitä.
tallennettu
Liekku
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #859 : 07.07.2011 18:46:10 »

Yleisesti hyvä olo,--mietteitä menneistä, ajatuksia tulevasta,

miehen kanssa kaksistaan,--aurinko paistaa,--ei puutu mitään.  Smiley

tallennettu
indiima
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #860 : 07.07.2011 18:52:40 »

Kiitos sinulle! Oon niin fiilareissa ! Hihittelen vaan kotisohvalla ja mietin millaisen lampun haluan olkkariin.
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
unelmassa
Vieras
« Vastaus #861 : 07.07.2011 21:45:50 »

Kiitos sinulle! Oon niin fiilareissa ! Hihittelen vaan kotisohvalla ja mietin millaisen lampun haluan olkkariin.
                                            smitten   

Minä ostin antiikkiliikkestä vanhan valaisimen olkkariin,
                                      Keskieuroopasta kotosin.
                              On se kyllä ihan kivan näkönen, siinä roikkuu pieniä ruusuja..

Siskon kans heti ihastuttiin siihen..  smitten
tallennettu
~Karuna~
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #862 : 08.07.2011 18:14:01 »

Juuri taas kun olin miettinyt, että oispa mukava pitää elokuusta asti vähän pidempää lomaa ja saada lokakuusta töitä taas niin tuli ihminen tyköni, joka niitä alkoi suorastaan siihen ajankohtaan tarjoamaan. On tämä ajatuksella luominen hurjempaa kuin uskoinkaan.  2funny

tallennettu

Liekku
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #863 : 10.07.2011 18:14:02 »

Kävin mattopyykillä,--vielä pitäisi kaksi mattoa käydä pesemässä,--onneksi ei tähän aikaan

ollut kuin yksi pesijä,--meillä on täällä tosi hyvä ja iso mattolaituri.   Smiley
tallennettu
Liekku
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #864 : 11.07.2011 17:42:28 »

Tytär oli koirien kanssa käymässä,--herkuttelimme manssikoilla,--jäi vielä pakkaseenkin.  Smiley
tallennettu
SanctAstra
Astroholisti

Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib

Profiili
« Vastaus #865 : 11.07.2011 20:50:16 »

Lihakset ovat kipeät! Mulla on lihakset! Lisää liikuntaa! Uimaan pitää päästä, sitte taas hartiat levenee entisestään ja haukkarit kasvaa.  Grin
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
Ambrel
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #866 : 12.07.2011 00:44:17 »

sain vihdoin ja viimein puhelinyhteyden kultaan.. nyt vaan kaikki tuntuu niin oudolta.  :Smiley
tallennettu

Viisain on se, joka tietää, mitä ei tiedä~
Ambrel
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #867 : 14.07.2011 22:26:22 »

Jipii! Porukat tulevat reissusta, minun erakoitumiseni lakkaa, ja saan tuliaisia! Wink
tallennettu

Viisain on se, joka tietää, mitä ei tiedä~
Fawn
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #868 : 17.07.2011 20:18:50 »

Uus läppäri ja ulkoinen kovalevy. Ihanat kynnet ja nätti varvassormus.

smitten smitten
tallennettu

"Rakasta elämää, rakasta lähimmäistäsi, rakasta eläimiä, rakasta puutarhaa ja kukkia! Rakasta, rakasta! Siinä on ratkaisu elämän arvoitukseen."
-Carl Larsson

Aurinko vaaka, nouseva skorppari
Sininen Sähköinen Yö
*Tiina*
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #869 : 18.07.2011 19:01:15 »

Ostin viimein ja vihdoin blenderin smitten siitä innostuneena myös laatikollisen mansikoita jotka
odottaa nyt pakastimessa ihanien smoothien tekoa Wink
tallennettu

Sininen Yliääni Käsi
Kokoan voimavarani rajattomaan jakamiseen!
Opas:Kotka
Vastapartneri:Maa
Planetaarinen partneri:Ihminen
Okkultti:Taikuri
Sivuja: 1 ... 56 57 [58] 59 60 ... 406
  Tulostusversio  

Siirry: