Sivuja: 1 ... 42 43 [44] 45 46 ... 372
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Parasta tässä päivässä  (Luettu 2006553 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
Metsänkeiju
Astro-nauttija
****
Viestejä: 904



Profiili
« Vastaus #645 : 22.02.2011 16:19:04 »

Musiikki, taide, Luovuuden Suuri Voima, makes me feel sooo alive! smitten
tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
asboo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 461



Profiili
« Vastaus #646 : 22.02.2011 19:21:15 »

Putsasin pikkulinnuille pöntöt kevääksi Smiley  *tsirp*
tallennettu

Aurinko Skorpioni, nouseva härkä, kuu kaksonen
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #647 : 24.02.2011 23:10:44 »

Oli hyvä työpäivä. Pitkästä aikaa nautin siitä mitä tein. Tätä minä haluan tehdä lisää.  Smiley
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #648 : 04.03.2011 01:14:35 »

Elwyn, KIITOS  Smiley
Mun kakkaolo vaihtui hihitykseksi noista linkkien läpistä  Cheesy
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #649 : 04.03.2011 01:33:23 »

Toiset kiitokset Elwynille  2funny
Sä pelastit mun yön  Cheesy
tallennettu
Topaasi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 248


Because you never saw your eyes like I did...


Profiili
« Vastaus #650 : 04.03.2011 04:33:11 »

Mulla oli ehdottomasti aivan ihana päivä, kokonaisuudessaan tänään!

Sehän nyt on melkein kaikilla ehkä tunteena, jotka tänne jotain tähän ketjuun kirjoittavat...  Cheesy
Mutta siis olen ollut aivan jossain hyper-tiloissa ja superonnellinen, mutta samalla vakaa ja toiveikas tulevaisuuteni suhteen.

Kaikki alkoi aamulla, kun herätyskello soi noin yhdeksitoista. Sain nukkua ihanan pitkään, univelkaa ja unettomuutta on niin paljon, että unta olisi ehkä piisannut pidempäänkin... Siksi siis on pakko käyttää herätystä nukuaan, unimaailma ja unet ovat kehkeytyneet melko voimakkaiksi ja syviksi. Se on vain hyvä asia, minulle ainakin.  smitten
Olin nähnyt jotain aika ihanaa unta.  angel
En enää tässä vaiheessa sen tarkemmin muista.

Sitten avasin sosiaalista mediaa yms. Siellä kaveri linkittää ihan pimeätä videota, joka on yhteinen läppä, yksi musiikkivideo jostain 80-luvulta!  2funny Ja sama ystävä oli eilisaamunakin jo ehtinyt sen sinne tehdä!  smitten Aivan mahtavia "herätyksiä" kyllä, saa nauraa...  Grin  Cheesy  2funny

No, kämppä on ollut aika sotkussa, joten sitten siivoilin, ja ei nyt ihan kaikki vielä valmiiksi tullut, mutta puhdisti jo energiatasoa kummasti. Hoidin kukkia. Nyt on kevät, se alkaa näkyä jo kukissakin...  smitten Huonekasvit olivat alkaneet versota ja tehdä silmuja... Aivan uusia ilmiöitä siis... Vettä tippui koko päivän katolta, asumme ylimmässä kerroksessa siis kerrostaloasunnossa... Ihailin sitä veden tippumista aurinkoisesta olohuoneesta, sohvalla istuskellen.  Kiss

Puhuin useita puheluita, bisneksen kannalta aika tärkeitä ja rakentavia keskusteluja. Sain mahdollisen yhteydenoton, joka voi johtaa työtarjoukseen, en tiedä vielä. Se toi uutta virtaa.  smitten

Lisäksi autoin erästä tuttavaani, ystävääni, pitkä puhelu, jossa hän antoi minun tutustua paremmin itseensä ja samoin minä häneen.

Liikunnan ilo hyvän ystävän kanssa, eri kuin tämä puhelutyyppi- On ilo ja kunnia, jos on monia ihania ja hyviä ystäviä. Onnellisuus ja herkät vaistot, ne vain siunaavat muitakin hyviä asioita ympärillesi. Se ikään kuin huokuu ulospäin ja säteilee, se onnellisuus.  angel  smitten

Mutta olen silti kiitollinen tästä kaikesta. Elän ihanaa aikajaksoa, Neptunus ja Jupiter ja vielä Uranus samaan aikaan aktiivisia mun kartalla. Ihanaa on elämä.

Ja sitten vielä eräs vallan muu henkilö siellä salin pukuhuoneessa oli samaan aikaan suihkussa ja saunassa ja keskusteltiin vaikeuksistamme erittäin rakentavasti ja pitkään. Hän kannusti minua, Hän oli huolissaan minusta, koska näki herkkyyden minussa. Mutta sain vakuutella, että nyt asiat ovat jo paremmin. Joillekin se on vaikeaa tajuta, että herkkyys vain asuu toisissa ihmisissä koko ajan...  2funny
Mut ei se mitn.

Huomenna taas kaveri kylään, sosiaalinen elämä jatkukoon! Ja hänelle tulkitsen hänen karttaansa, on ensikertaa kuulemassa tulkinnan! Uuuu, voi mennä jännittäväksi... Smiley

Kello on jo paljon, mutta hyvä on mieli silti. Pian nukkumaan, levollisena. I love life and life loves me.  smitten
tallennettu

Paina elämään kädenjälkesi, istuta Sieluusi siemen, joka ei Kuolemassakaan katoa. Tee matka Itseesi ja löydä kotiin. Hymy kasvoillasi kuole, Universumi syliin ota. Kuuhun ja tähtiin sukella. Kuiskaa syvin toiveesi, jos uskallat sylissäsi pitää vastausta.
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #651 : 04.03.2011 05:07:08 »

Topaasilla on voimakas herkkyys ja energia. Viestisi lukiessa mun kädet kihelmöi ja lämpeni.  smitten
tallennettu
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #652 : 05.03.2011 13:29:29 »

Keho kuntoon, ihanaa rasittaa sitä!
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #653 : 05.03.2011 14:12:48 »

Aurinko! Saan niiiin paljon energiaa siitä. Hauikset on vähän kipeät, kun tein lumitöitä ja purin yhden puusängyn. Ruuvit olivat jumissa ja joutui työskentelemään yht'äkkiä ihan täysillä. Minä tykkään!  Grin
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
Topaasi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 248


Because you never saw your eyes like I did...


Profiili
« Vastaus #654 : 05.03.2011 14:56:53 »

Topaasilla on voimakas herkkyys ja energia. Viestisi lukiessa mun kädet kihelmöi ja lämpeni.  smitten

Kiitos vain, kyllä vähemmästäkin tulee hyvää energiaa, kun tuommoinen päivä tulee kohdilleen!  2funny  smitten

Noniin, tänään keväinen, lämmin ja aurinkoinen keli tuo ihanaa energiaa, sitten siivoaminen ja kodin laittaminen kuntoon yhdessä ukon kanssa. Ihan vaan tämmöinen perus "chillailu", hyvä musa, hyvä ruoka, hyvä seura.

Hyvä seksi, parempi mieli. Hyvä ruoka, parempi mieli. No näinkin sen vois sanoa tai jotain...!  smitten  Wink  2funny

Ja kirjoittaminen, luovat jutut, itsensä kuunteleminen ja toteuttaminen hyvällä tavalla. Oma tila ja aika, kuitenkin toinen läsnä, joka antaakin sitä tarpeellisen paljon (siis omaa aikaa ja tilaa)...

Ihan kiva, ihan jee, tosi kiva itse asiassa... ;P

toivottavasti muillakin on hyvät fibat tänään!  smitten
tallennettu

Paina elämään kädenjälkesi, istuta Sieluusi siemen, joka ei Kuolemassakaan katoa. Tee matka Itseesi ja löydä kotiin. Hymy kasvoillasi kuole, Universumi syliin ota. Kuuhun ja tähtiin sukella. Kuiskaa syvin toiveesi, jos uskallat sylissäsi pitää vastausta.
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #655 : 06.03.2011 17:47:53 »

^ Onnea!

Katsoin aamulla Gleetä ja tulin hirmuhyvälle tuulelle.
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #656 : 06.03.2011 23:46:06 »

Olen saanut ompelu-urakoitani eteenpäin. Kone on surruuttanut tämän päivän ja keittiön kesäverhot ovat valmiit. Sivuverhot ja salusiini tehtyinä 1900-luvun alun pellavaisista astiapyyhkeistä. Niissä on jopa edesmenneen sukulaisen kirjaillut nimikirjaimet. Mainiota kierrätystä.  Smiley
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
Titania.
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 399


haahuilija


Profiili
« Vastaus #657 : 07.03.2011 00:54:03 »

Rakkaus. Rakkaat ihmiset, oma kaikista rakkain mies smitten Tuntuu että oon vaan niin onnekas.
tallennettu

aurinko, MC jousimies
askendentti, kuu vesimies
Miksi pitää olla muiden kaltainen, kun heitä on jo niin paljon? - Anonyymi
Topaasi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 248


Because you never saw your eyes like I did...


Profiili
« Vastaus #658 : 07.03.2011 02:50:23 »

Rakkaus on todellakin ihana ja kantava voima, yksiavioinen ja uskollinen ja avoin rakkaus varsinkin!  smitten Minäkin sain sen tänään nähdä ja kokea. Smiley

Rakkauteen sisältyy niin paljon, se on ihan perusteellista läsnäoloa ja kuuntelua, se on kahden ihmisen kemiaa, ystävyyttä, tukea ja turvaa, mutta myös siihen kuuluu eroottinen lataus, rakastelu, seksi, tai miksi sitä kukin nyt haluaa kutsua. Rakkauden tehtävänä on tuoda hyvää oloa ja tuottaa jonkinlaista hedelmää, kaikille se ei tarkoita lapsia, mutta ainakin se aina saa hyvää oloa ja onnea aikaan!  angel  laugh  Tongue  smitten

Lisäksi minulle oli keväisellä mahtavalla ilmalla, musiikilla, taiteella, kirjoittamisella ja sisustuksella iso merkitys.

Katsoin ihania jääpuikkoja, kuinka ne vain auringonvalossa tipauttelivat vettä, silminnäkyvän nopeasti tippui vesi alas siis... Kevät on siis täällä jo ainakin tullut!  smitten Siitä on turha toisen olla kateellinen, koska se tulee melko pian tällöin muuallekin!  angel  smiley6600  Cool

Minulla on selkeät suunnitelmat nyt, olen onnellinen, lisäksi ystävät ovat mitä parhaimpia. Tätä rakennelmaa ei mikään ihan hevillä sitten kaadakaan!

 smitten  smitten  smitten
tallennettu

Paina elämään kädenjälkesi, istuta Sieluusi siemen, joka ei Kuolemassakaan katoa. Tee matka Itseesi ja löydä kotiin. Hymy kasvoillasi kuole, Universumi syliin ota. Kuuhun ja tähtiin sukella. Kuiskaa syvin toiveesi, jos uskallat sylissäsi pitää vastausta.
Suljin
Astro-nauttija
****
Viestejä: 760



Profiili
« Vastaus #659 : 08.03.2011 13:01:46 »

Taas päässyt reissaan ja koko viikollekkin suunniteltu monenlaista angel
tallennettu

Vain mielikuvituksesi on rajana
Sivuja: 1 ... 42 43 [44] 45 46 ... 372
  Tulostusversio  
 
Siirry: