Sivuja: 1 ... 38 39 [40] 41 42 ... 372
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Parasta tässä päivässä  (Luettu 2008111 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #585 : 10.01.2011 00:36:02 »

"Vanha" ja "uusi" ystävä.  smitten
tallennettu
Metsänkeiju
Astro-nauttija
****
Viestejä: 904



Profiili
« Vastaus #586 : 10.01.2011 13:44:50 »

Uus muikea töllötin saapuu.. Cool Illalla avatar Full HD:na smitten Ja pojan kanssa päiväkotiinsa tutustumaan, huomenna aloittaa. angel Smiley
tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
Ambrel
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 373



Profiili
« Vastaus #587 : 10.01.2011 16:29:20 »

Vaikka tämän hetkinen elämäntilanteeni on kaikin puolin vaikea ja sekava, niin onneksi näitä ilon aiheita löytyy päivittäin, vaikka ne olisivat pieniäkin ilon aheita. Smiley
Tästä päivästä olen löytänyt kaksi mieltäni piristävää asiaa.
1. Sain kun sainkin raahauduttua kouluun ja vaikka minun ja hyvän ystäväni fiilikset olivat aika matalalla erään kolmannen osapuolen takia, niin hänen kanssaan on silti mukava olla aina ja siitä tuli hyvä fiilis. Smiley
2. Tuolla ulkona on aivan ihanan synkkä, vetinen ja pilvinen ilma! Taianomaista ja rauhoittavaa <3 Pieniä tuulahduksia rakastamastani syksystä  :Smiley
(Olen varmaan ainoa joka rakastaa tuota ilmaa Cheesy)
tallennettu

Viisain on se, joka tietää, mitä ei tiedä~
Metsänkeiju
Astro-nauttija
****
Viestejä: 904



Profiili
« Vastaus #588 : 11.01.2011 15:31:46 »

Kävely raittiissa ilmassa. smitten Netti.. smitten Oma kulta.. smitten
tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
*Tiina*
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 147



Profiili
« Vastaus #589 : 11.01.2011 21:09:33 »

Koirien kans 8 kilometrin aamulenkillä,voi sitä hyvän olon tunnetta kun pääsee kotiin,käy suihkussa ja juo hyvät kahvit smitten
tallennettu

Sininen Yliääni Käsi
Kokoan voimavarani rajattomaan jakamiseen!
Opas:Kotka
Vastapartneri:Maa
Planetaarinen partneri:Ihminen
Okkultti:Taikuri
Metsänkeiju
Astro-nauttija
****
Viestejä: 904



Profiili
« Vastaus #590 : 12.01.2011 12:52:06 »

Unitulkkaus, oivallus elämästä.. smitten
tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
Ambrel
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 373



Profiili
« Vastaus #591 : 13.01.2011 00:55:23 »

Tästä päivästä on ollut jotenkin vaikea hakea ilon aiheita. Ollut jotenkin vaikea päivä monelle kaverille/tutulle, ja ollut ketutusta liikenteessä. Se sitten sattui tarttumaan minuunkin kun olin tarpeeksi kauan liikenteessä. :/
Noh, ehkä parhaimmaksi hetkeksi tässä päivässä lasken sen, kun näin tuossa lähikuppilassa istuskellessani erään tutun jota en ole hetkeen nähnyt ja hän sitten suostutteli minut katsomaan hänen ja kumppaninsa uutta asuntoa, JOKA OLI AIVAN MAHTAVA!  Smiley
Sellainen pikkuinen kattohuoneisto vanhassa kerrostalossa. Kivat näköalat ja tosi hyvä sijainti, kaikki lähellä. Siellä oli vielä sellainen tosi tilava parveke, en ole ikinä ennen nähnyt niin isoa parveketta. Varmasti kiva kesällä istuskella siellä. Smiley
Tuollaiseen kämppään minäkin olen jo pienestä pitäen haaveillut muuttavani. Smiley
tallennettu

Viisain on se, joka tietää, mitä ei tiedä~
neoo
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 39



Profiili WWW
« Vastaus #592 : 13.01.2011 20:42:46 »

Kun päivällä paistoi aurinko, edes vähän aikaa. Kyllä se kevät tulee  smitten. Ja kun saa puhua näin monen päivän sairastelun tuoman eristyksen jälkeen ihmisten kanssa edes internetin kautta.
Ja kun saa kuitenkin levätä, se on ihanaa myös välillä. Ja syödä hyvää ruokaa.  Smiley
tallennettu
Metsänkeiju
Astro-nauttija
****
Viestejä: 904



Profiili
« Vastaus #593 : 13.01.2011 21:39:56 »

Vanhemmat oli kylässä. smitten Tehtiin yhdessä ruokaa ja suunniteltiin äidin kanssa hollannin matkaa kevääksi.. Smiley Nyt lapset on ajoissa nukkumassa ja Titanic full HD:na. Cool Huomennakin tosi kiva päivä tiedossa.. smitten
tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
Ambrel
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 373



Profiili
« Vastaus #594 : 13.01.2011 22:16:37 »

TämäKÄÄN päivä ei ole ollut minulle mikään maailman helpoin, mutta nyt en jaksa kyllä enää miettiä sitä valintaprosessia mikä minun pitää tehdä alle viikon sisään, tämä valinta määrittää todennäköisesti aika pitkälle seuraavat kaksi-neljä vuotta. -.-' (ja taas mietin sitä... Cheesy)

elikkä!
parasta tässä päivässä on se, kun sain äskettäin siivottua tämän pienen kämppäni joka näyttää aina toisinaan siltä niinkuin täällä asuisi kymmenen pientä porsasta. (ei, minä se vain olen)
tulee heti parempi fiilis kun vähän touhottaa ja kuuntelee naapureitten iloksi hyvää musikaaa.  Tongue
(vaikka en saanutkaan siivottua ihan kaikkea, pullojen vienti ja tiskit jäävät huomiseen... Cheesy)
tallennettu

Viisain on se, joka tietää, mitä ei tiedä~
*Tiina*
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 147



Profiili
« Vastaus #595 : 14.01.2011 20:49:00 »

Vanhempani kävivät kylässä,päiväkahvilla ja veivät vanhemman koiran "lomalle" Vaasaan. :Smiley
tallennettu

Sininen Yliääni Käsi
Kokoan voimavarani rajattomaan jakamiseen!
Opas:Kotka
Vastapartneri:Maa
Planetaarinen partneri:Ihminen
Okkultti:Taikuri
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #596 : 14.01.2011 23:24:01 »

Rakkaus ja  BOHOkangas: isoja vaaleanpunaisia ruusuja äkeän turkoosilla pohjalla.
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Kotkansilmä
Astroholisti
*****
Viestejä: 1965



Profiili
« Vastaus #597 : 17.01.2011 23:26:33 »



                                     coolsmiley


                        Sain auton pois kinoksesta. Tosin moni joutui auttammaaaaaaaannn.



                                           smitten

tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
Ambrel
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 373



Profiili
« Vastaus #598 : 17.01.2011 23:33:24 »

Sain käytyä luokanvalvojalla juttelemassa opiskelujeni jatkosta, ja tämä otti suunnitelmani ihmeellisenkin lunkisti.  Huh
Tämä asia ei kyllä helpottanut yhtään päätöksen tekoani joka vaikuttaa just näihin opiskeluihini. Turhauttavaa kun äitinikään ei osaa sanoa kunnolla omaa mielipidettänsä tähän asiaan ja pitäis muka tässä itsenäisesti osata jotain päättää. 8<
Sitten! sain vietyä kelalle opintolainahakemukseni ja olin (ilmeisesti) osannut täyttää sen oikein. =)
tallennettu

Viisain on se, joka tietää, mitä ei tiedä~
*Tiina*
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 147



Profiili
« Vastaus #599 : 18.01.2011 20:34:43 »

Selviydyin hengissä hammaslääkäristä,puudutuksen turvin crazy2
Ei tarvi enää mennä :Smiley
tallennettu

Sininen Yliääni Käsi
Kokoan voimavarani rajattomaan jakamiseen!
Opas:Kotka
Vastapartneri:Maa
Planetaarinen partneri:Ihminen
Okkultti:Taikuri
Sivuja: 1 ... 38 39 [40] 41 42 ... 372
  Tulostusversio  
 
Siirry: