Sivuja: 1 ... 32 33 [34] 35 36 ... 405
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Parasta tässä päivässä  (Luettu 4098830 kertaa)
0 jäsentä ja 15 vierasta katselee tätä aihetta.
Metsänkeiju
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #495 : 25.11.2010 19:12:07 »

Ihanaa on elämä! Olen iloinen, kun sain jollekkin hyvän mielen. smitten
Olen äärettömän onnellinen, että olen löytänyt oman tavan toimia. Tänäänkin, kun en suunnitellut mitään, toimin vain hetkessä ja nautin siitä, olen saanut paljon enemmän aikaan kuin varmaan vuosiin. :Smiley
Mun tapani. smitten Ja perheeni, se on mieletön.. smitten Olen ihan euforioissa.. :Smiley -ainakin seuraavaan masennushetkeen asti! uglystupid2 coolsmiley smitten
tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
kimo
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #496 : 26.11.2010 11:22:58 »

Ihana pitkä vapaa! Ja sain unessani halin, vieläkin näin hereillä on hyvä mieli!
tallennettu
Titania.
Kanta-astroilija

haahuilija

Profiili
« Vastaus #497 : 26.11.2010 17:30:35 »

Leffa iltaa viettään kaverin kanssa smitten ainoo miinus on taivallus tuulen ja tuiskun läpi sinne kaverin luo...
tallennettu

aurinko, MC jousimies
askendentti, kuu vesimies
Miksi pitää olla muiden kaltainen, kun heitä on jo niin paljon? - Anonyymi
Metsänkeiju
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #498 : 26.11.2010 17:57:18 »

Itkin vuolaasti Onnesta ja Kiitollisuudesta tänään... mmmieletön tunne. smitten
Elämä. smitten Huomen isän luo saunomaan. smitten VKL ja koko perhe voi herätä aamulla yhdessä. smitten Ja vielä esikoisen kanssa saan viettää kaksin aikaa kun mennään kenkäostoksille. smitten
tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
indiima
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #499 : 26.11.2010 20:04:23 »

Ihanassa hoidossa, ja pian ravintolaa rakkaiden kanssa.
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
*Tiina*
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #500 : 27.11.2010 20:34:17 »

smitten Tänään on neljännen lapseni syntymäpäivä,Emil siis 12 vuotta smitten
tallennettu

Sininen Yliääni Käsi
Kokoan voimavarani rajattomaan jakamiseen!
Opas:Kotka
Vastapartneri:Maa
Planetaarinen partneri:Ihminen
Okkultti:Taikuri
SanctAstra
Astroholisti

Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib

Profiili
« Vastaus #501 : 27.11.2010 22:21:21 »

Onneksi olkoon poikani kaimalle.  Wink

Pyykkivuorikiipeily on tuottanut tulosta.  Cheesy
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
indiima
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #502 : 28.11.2010 13:12:19 »

Sama siivousinnoitus täälläkin! Ja jotenkin elämä voittaa fiilis muutenkin hetkeen!
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
sansai
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #503 : 28.11.2010 14:17:31 »

Pikku-Tommin kanssa hurja yhteisratsastus.Hiljaa peikkolaakson halki,kovalla ravilla jättiläisten maan ohi,nousu kuninkaiden kukkulalle,siitä keijumetsään.Kierrettiin koko satumaa,sitten palattiin ihmisten ilmoille.Oi`niitä pieniä onnellisia kasvoja,kun nostin lapsen alas hevosen satulasta,voi sitä omaa tunnettani,miten onnellinen olin.  angel
tallennettu
indiima
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #504 : 28.11.2010 21:54:29 »

Anskun ja Antin tanssivoitto! Söpöimpiä räväkkyyksiä iGinä!   Cheesy
tallennettu

Titania.
Kanta-astroilija

haahuilija

Profiili
« Vastaus #505 : 29.11.2010 20:17:52 »

Mäki oon siirtäny muumimukeja kaappiin pois käytöstä sitä mukaa, kun niiden valmistus on loppunut. Että ehkä sit joku päivä on tarve myydä niitä eteenpäin Smiley
tallennettu

aurinko, MC jousimies
askendentti, kuu vesimies
Miksi pitää olla muiden kaltainen, kun heitä on jo niin paljon? - Anonyymi
SanctAstra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #506 : 30.11.2010 14:46:41 »

Sain viimeinkin itsestäni irti niin paljon energiaa, että ompelin tyttären balettitossuihin nauhat. Olipas vaativa homma.  Grin Olin taas tehnyt kärpäsestä härkäsen ja jättänyt viimetippaan. Hah.
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
Valery
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #507 : 30.11.2010 16:48:15 »

Parasta tässä päivässä on ollut yhteys koiraani ja sen läheisyys, yhteinen lenkkimme kun aurinkokin näyttäytyi jopa!Myös se, että olen kovin ihastunut ja tunne on molemminpuolinen <3
Tänä päivänä olen tuntenut olevani hieman energisempi kuin viime päivinä!
tallennettu

Minä en Sinua luonut vaan Sinä loit minut ja annoit minun luoda Sinut...
indiima
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #508 : 30.11.2010 21:41:46 »

Yksi duuni melkein paketissa! melkein.
tallennettu

SanctAstra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #509 : 01.12.2010 11:07:07 »

Sain nukkua pitkään!  Cheesy
tallennettu

Sivuja: 1 ... 32 33 [34] 35 36 ... 405
  Tulostusversio  

Siirry: