Sivuja: 1 ... 30 31 [32] 33 34 ... 372
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Parasta tässä päivässä  (Luettu 2010301 kertaa)
0 jäsentä ja 5 vierasta katselee tätä aihetta.
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #465 : 24.10.2010 16:59:08 »

Siivosin kirjahyllyjä ja sain toteuttamiskelpoisia sisustusideoita.  Smiley
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #466 : 25.10.2010 16:52:59 »

^ nammm.. Ootkos maistanut sitä Ainon lakkajäätelö-uutuutta?  coolsmiley  Mmmmmm.... smitten
Jos tykkää siitä sinikuorisesta valion isosta jäätelötuutista (sellanen vähä isompi ku perustuutti) jossa on vaniljajäätelöä ja lakkaa (onko sen nimi Juhlatuutti) niin tykkää tosta Ainostakin...

Mä on iloinen että aika kuluu... Mun raskaus on melkein puolivälissä (rv 17) ja vointi on hyvä. Haaveilen pienen pienistä kätösistä ja tassuista ja vauvantuoksuisesta päästä ja huudosta ja kakkavaipan vahdosta ja menetetyistä yöunista  Grin

tallennettu
Titania.
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 399


haahuilija


Profiili
« Vastaus #467 : 25.10.2010 17:45:51 »

Opiskelu on taas jotenki niin kivaa smitten Ehkä siks erityisesti ku menestys on ollu niin hyvää nyt.

Ja oon vaan niin rakastunu smitten nyt alan leipoon ku on hirvee makeenhimo.
tallennettu

aurinko, MC jousimies
askendentti, kuu vesimies
Miksi pitää olla muiden kaltainen, kun heitä on jo niin paljon? - Anonyymi
Witch-83
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 173


Kaapistaan ja mielen kahleistaan vapautuva "noita"


Profiili
« Vastaus #468 : 26.10.2010 17:06:25 »

Viime aikaisesta saamattomuudesta ja kyvyttömyydestä toimia huolimatta sain kun sainkin tehtyä kaverin huomisille kolmekymppisille hänen lahjan. Numerologiaa, astrologiaa ja tarot-tulkintaa tein hänestä pienen kirjan verran. Oon tyytyväinen saavutukseeni tässä tilanteessa  smitten Oon niin harvoin tyytyväinen ja ylpeä itsestäni, että tämä oli pakko ikuistaa tänne.  Grin Se  askendentti neitsyt katsokaas  Wink

No vitsit mikä ihminen!  smitten Kivaa kun sun kaltaisiasi W-83 tallaa täällä!!  angel

Kiitos paljon. Tuntu sydämessä asti.  smitten
tallennettu

Paljon elämältä oon saannut ja paljon myös menettänyt, siksi elämän tarkoitusta ja vastauksia etsin kaikkeen.
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #469 : 26.10.2010 19:55:53 »

Hyvä, onnistunut työpaja! Onnistumisen kokemus omassa työssä... Jes.
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
kimo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 600



Profiili
« Vastaus #470 : 26.10.2010 19:59:09 »

Ettei tarvi yrittää nukahtaa ajoissa, huomen aamulla saa nukkua pitkään!  smitten
tallennettu
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #471 : 28.10.2010 22:35:13 »

Löysin ihkun hepan, josta oon fiilareissa!
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #472 : 28.10.2010 23:19:53 »

Olen vaan elbannu hyvällä omallatunnolla. Ja pysyin rauhallisena, vaikka lapsi uhmaili huolella. Tuosta jälkimmäisestä olen tosi tyytyväinen.  Smiley
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
Mustikka46
Vieras
« Vastaus #473 : 29.10.2010 17:56:08 »

 smitten
Tänään, tässä...kiitos, elämän kantamolle ja elämän energialle, rakkaudelle sekä luottamukselle! angel
tallennettu
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #474 : 29.10.2010 20:39:08 »

Laittoi kaakin ruotuun ja ojennukseen   knuppel2  smitten
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Iloinen lumikki
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 173



Profiili
« Vastaus #475 : 30.10.2010 17:33:02 »

               Olen taas saanut pohtia omia ajatuksia smitten
               Mukava oli koittaa myös tarotteja: Ensin tuli kuolema ja sitten aurinko smitten
               en niistä mitään ymmärrä, mutta jotenkin tuntuu, että parempaan tie vie smitten

               terkuin, Melkein iloinen Musta lumikki aurinko kauris  kuu neitsyt askendentti skorpioni merkurius kauris venus jousimies
tallennettu
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #476 : 30.10.2010 18:39:35 »

Ilo ponilla, kun hän näkee ja tunnistaa minut. Keskenään toimeentulevat kalat  smitten Ihana, oma kultamies, joka jaksaa tukea, kun raahustan kuolemanväsyneenä eteenpäin.
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
eppana
Astroholisti
*****
Viestejä: 1258



Profiili
« Vastaus #477 : 30.10.2010 18:43:32 »

Rakkaan kummityttöni ostama "Villi ja vapaa" irtotee  Grin. Ananasta, ruusunterälehtiä, passionia, kiwiä ja appelsiiniä ja tietty vihreää teetä. Mielettömän ihanaa  smitten
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
Metsänkeiju
Astro-nauttija
****
Viestejä: 904



Profiili
« Vastaus #478 : 31.10.2010 13:12:32 »

Rauhaisa aamu.. smitten
tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #479 : 31.10.2010 19:03:20 »

Sain ensi kesäksi taiteellisen työn!!!!
Ja huolimatta isäni olemassaolon perseydestä suurimman osan aikaa, olen silti ehjä, kasvava ja kehittyvä ihminen, jolla on kannustava, ihana, rakastava ja ymmärtävä puoliso. Rakkaus on parhain lääke.
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Sivuja: 1 ... 30 31 [32] 33 34 ... 372
  Tulostusversio  
 
Siirry: