Sivuja: 1 ... 29 30 [31] 32 33 ... 370
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Parasta tässä päivässä  (Luettu 1980175 kertaa)
0 jäsentä ja 8 vierasta katselee tätä aihetta.
Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #450 : 15.10.2010 18:14:20 »

Loistavat fiilikset. Koko päivän olen pessyt pyykkiä, astioita, järjestellyt tavaroita ja muutenkin fiksaillut vähän kaikkea. Aivan mahtavaa kun saa kaappeja ojennukseen. Tämän loman ajattelin käyttää siihen, että saan kaikki nurkat ojennukseen, niin saan itselleni mielenrauhan, jotta jaksan taas sitä arkea.  smitten
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #451 : 15.10.2010 20:29:46 »

Mieheni toi mulle kauniin ruusun ja sanoi rakastavansa minua  smitten
tallennettu
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #452 : 16.10.2010 18:19:59 »

Ihan mahtava ratsastustunti!  smitten
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Kotkansilmä
Astroholisti
*****
Viestejä: 2008



Profiili
« Vastaus #453 : 19.10.2010 22:09:05 »



                                      coolsmiley


         Näköjään teille kaikille on parasta tuon tyhjänpäiväisyyden ylistäminen.


                                   Onneksi olkoon.

                                   Kyllä te vielä

                                  löydätte

                                 elämän.


                               toivottavasti   Cry   smitten

tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
Witch-83
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 173


Kaapistaan ja mielen kahleistaan vapautuva "noita"


Profiili
« Vastaus #454 : 20.10.2010 17:58:21 »

Eikös se ole aina ihanaa jos elämässä osaa nauttia myös niistä arjen ihanista pikkuasioista? Minusta on!  smitten Niistä saa voimaa.
tallennettu

Paljon elämältä oon saannut ja paljon myös menettänyt, siksi elämän tarkoitusta ja vastauksia etsin kaikkeen.
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #455 : 20.10.2010 19:12:49 »

Ihana, inspiroiva päivä ja luennot!
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Titania.
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 399


haahuilija


Profiili
« Vastaus #456 : 20.10.2010 19:47:46 »

Ihan vaan niin hyvä olo smitten ja sit viä rakastunut olo, taas uudestaan samaan mieheen smitten onneks saan mieheni takas kotiin loppuviikosta, vaikka tuntuu kyllä että erossa olo on tehnyt hyvää smitten
tallennettu

aurinko, MC jousimies
askendentti, kuu vesimies
Miksi pitää olla muiden kaltainen, kun heitä on jo niin paljon? - Anonyymi
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10602


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #457 : 21.10.2010 10:37:35 »

kuulin, että asunnon korjaus tapahtuu vihdoin. ja että eräs firma olisi kiinnostunut työsuht, jos pomo ehtisi vastata.. cv ja tittelit vaan paranee.  angel no jos tekee paljon positiivista työtä, elämässä on joustoa, aina hyppää positiiviseen vaikka nega joskus painaa. voi sataa vettä pohjoisessa, mutta pääsee etelään - kiitos<! siitä jaksan olla kiitollinen että se oma mesta.. ah niin, kaikki kadonneet jutut hoidettu. laturia myöten. eräs esinekin löytyi.
« Viimeksi muokattu: 21.10.2010 10:39:17 kirjoittanut *Crystalline* » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Witch-83
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 173


Kaapistaan ja mielen kahleistaan vapautuva "noita"


Profiili
« Vastaus #458 : 21.10.2010 22:11:25 »

*totaali repeäminen* Mä oon niin juntti ja alkukantainen, että muhun puree aina vessahuumori.  2funny
tallennettu

Paljon elämältä oon saannut ja paljon myös menettänyt, siksi elämän tarkoitusta ja vastauksia etsin kaikkeen.
Witch-83
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 173


Kaapistaan ja mielen kahleistaan vapautuva "noita"


Profiili
« Vastaus #459 : 21.10.2010 23:04:15 »

Tajusin vasta nyt jotain aivan ihanaa, mikä tapahtu jo päiväunien aikaan  smitten Se vahvisti mun omat tuntemukseni henkimaailman asioihin ja tiedän nyt, että en mä mikää urpo olekaan. Riittää kun mä olen vain mä ja se on pääasia  angel
tallennettu

Paljon elämältä oon saannut ja paljon myös menettänyt, siksi elämän tarkoitusta ja vastauksia etsin kaikkeen.
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #460 : 22.10.2010 13:24:37 »

Löysin ihanan parantajanaisen  smitten
Teki mulle ekan kaukohoidon tänä aamuna ja eilen alkanut flunssa on enää pienen tuhinan tasolla. Jeee!
Energiat liikkuu
tallennettu
Titania.
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 399


haahuilija


Profiili
« Vastaus #461 : 22.10.2010 21:06:52 »

Isä kävi kylässä, juteltiin kaikkea elämästä, ihmisistä ja kappas, parisuhteista. Ekaa kertaa isä puhui enemmän omasta väkivaltaisuudestaan, millainen hänen sisäinen maailmansa oli tuolloin. Mietittiin meidän perhettä, isän ja äidin avioliittoa ja myös sen vaikutuksia meihin lapsiin. Kevyttä kamaa, mutta jotenkin tuntu hyvältä puhua :Smiley Käsittämätöntä, kuinka kaikkien hirveyksien jälkeen, meiän perhe on läheisempi keskenään ku koskaan smitten paitsi isä ja äiti, ne on erossa ja niin aikovat pysyäkin.
tallennettu

aurinko, MC jousimies
askendentti, kuu vesimies
Miksi pitää olla muiden kaltainen, kun heitä on jo niin paljon? - Anonyymi
Witch-83
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 173


Kaapistaan ja mielen kahleistaan vapautuva "noita"


Profiili
« Vastaus #462 : 23.10.2010 01:36:03 »

Viime aikaisesta saamattomuudesta ja kyvyttömyydestä toimia huolimatta sain kun sainkin tehtyä kaverin huomisille kolmekymppisille hänen lahjan. Numerologiaa, astrologiaa ja tarot-tulkintaa tein hänestä pienen kirjan verran. Oon tyytyväinen saavutukseeni tässä tilanteessa  smitten Oon niin harvoin tyytyväinen ja ylpeä itsestäni, että tämä oli pakko ikuistaa tänne.  Grin Se  askendentti neitsyt katsokaas  Wink
tallennettu

Paljon elämältä oon saannut ja paljon myös menettänyt, siksi elämän tarkoitusta ja vastauksia etsin kaikkeen.
Witch-83
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 173


Kaapistaan ja mielen kahleistaan vapautuva "noita"


Profiili
« Vastaus #463 : 23.10.2010 15:11:04 »

Lainaus käyttäjältä: Saturnalia the Princess of Periwald link=topic=30851.msg291301#msg291301
wau. Musta tuli aivan kade kun sun ystävä saa noin hienon lahjan.  Grin

Toivottavasti juhlakalukin tykkää.  Smiley Syntymäkartan vuoksi aloin ymmärtää häntä paljon paremmin ja luulen, että kyllä se hänen  kuu vesimies tulee pitämään tästä. Nii me ei olla hirveen läheisiä... hän on mun miehen kaverin emäntä, hänen  aurinko vaakakuu vesimies ja  askendentti neitsyt joten hän on melkoisen viileäksi ja etäiseksi jäävä persoona.  Grin
tallennettu

Paljon elämältä oon saannut ja paljon myös menettänyt, siksi elämän tarkoitusta ja vastauksia etsin kaikkeen.
söpöliini
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 188


Never be afraid to say what you feel...........


Profiili
« Vastaus #464 : 24.10.2010 08:53:22 »

Viime aikaisesta saamattomuudesta ja kyvyttömyydestä toimia huolimatta sain kun sainkin tehtyä kaverin huomisille kolmekymppisille hänen lahjan. Numerologiaa, astrologiaa ja tarot-tulkintaa tein hänestä pienen kirjan verran. Oon tyytyväinen saavutukseeni tässä tilanteessa  smitten Oon niin harvoin tyytyväinen ja ylpeä itsestäni, että tämä oli pakko ikuistaa tänne.  Grin Se  askendentti neitsyt katsokaas  Wink

No vitsit mikä ihminen!  smitten Kivaa kun sun kaltaisiasi W-83 tallaa täällä!!  angel
tallennettu

Aurinko, Mars, Neptunus, Asc.node-Jousimies
Kuu, Jupiter-Kalat
nousu-Leijona
Merkurius, Venus-Kauris
Saturnus-Rapu
Uranus-Scorpioni
Pluto-Vaaka
Lilith-Vesimies
Sivuja: 1 ... 29 30 [31] 32 33 ... 370
  Tulostusversio  
 
Siirry: