Sivuja: 1 ... 16 17 [18] 19 20 ... 370
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Parasta tässä päivässä  (Luettu 1978979 kertaa)
0 jäsentä ja 9 vierasta katselee tätä aihetta.
tuonen joutsen
Astroholisti
*****
Viestejä: 1001


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #255 : 10.05.2010 20:55:01 »

Mä pukeudun luonnonsilkkiin
ja lähden pojanpoimintaan
painan leimani jokaiseen nilkkiin
näin otan – osaa nuorisotoimintaan.
Heitä parhaassa mekossa seuraan
puen tukisukat pitävät
pian saan heistä varman teuraan
kunhan miehenalut itävät.

No, on tässä se pieni vamma
että anopit karsastaa
muttei hätää, olen vain tamma
joka hiukkasen varsastaa..
Nämä pojat ei hassista mieli
ei kaduilla mölyä
vaan rauhassa ahkera kieli
pyyhkii tädistä pölyä

 

Grin Afro



kätevä sananikkaritar....onkohan kukaan noista horoskoopissa neitsyt....



hassua tuli tuosta ekasta sitaatista mieleen, että omassa individualistisessa fantasiassani jättäisin ilolla yhteiskunnalliset asiat miehille ja feministeille, ja olisin täysin vapaa vaivaamasta niillä pientä päätäni.

mut lukisin kyllä kirjoja ja käyttäisin kieltä...eh.... :Smiley


mun pitää vielä ratkaista jokunen identiteettikysymys, että mikä olen, koska olen alkanut omalla kohdallani vierastamaan feminismiä....(voipi olla etten edes tiedä mitä se on...paljolti mahdollista)


se teininä lukemani vanha Beauvoirin kirja tuntuu nykyään minusta ihan turhan kitkerältä ja hänen näkemys naiseudesta jotenkin niin negatiivisena....nykyfeminismistä en sitten tiedäkään.


ehkä se on vaan että kaikki -ismit tuntuu vastenmielisiltä.



hmm....liian pitkä aihe alkaa nyt minun miettiä.


...mut miksikähän on määriteltävissä sellainen nainen, joka ei ole feministi, mutta ei ole myöskään sellainen feministin vastakohta, josta feministit koittavat tehdä pesä-eroa?



hmm. off topic.



mutta hauskoja lyriikoita. vaikka en voikaan samaistua.








« Viimeksi muokattu: 10.05.2010 21:04:01 kirjoittanut aamunsäde » tallennettu

Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #256 : 10.05.2010 22:25:22 »

Minä kyllä inhoan termiä feminismi. Se on minulle aika negatiivissävytteinen sana, vaikka tiedänkin, että monien feministien mukaan he vain hakevat samoja oikeuksia itselleen kuin miehillä, eivätkä olevinaan korosta naisia paremmaksi "roduksi". Itse haluaisin puhua ennemminkin humanismista ja tasa-arvosta.
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
tuonen joutsen
Astroholisti
*****
Viestejä: 1001


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #257 : 10.05.2010 22:26:53 »


Elwynille....Ratkaisu ehti väliin Smiley



juuri tuota tulin ajatelleeksi, mitä kuvasit, että niiden yhteiskunnallisten muutosliikkeiden arvo on siinä mitä ne ovat saavuttaneet, ja me nautimme siitä nyt.

joten kiitokset minultakin vanhan ajan feministeille. kun se asetelma mistä lähdettiin oli myös 'epätasapainoinen'...


mutta mutta....onhan meidänkin maassa vielä maahanmuutajanaisia, joiden kulttuuriin kuuluu esim. pukeutumissäännöt...ja niin, jokainen ryhmäkin määrittelee vapautensa omalla tavallaan.


yhteiskunnallisista asioista puhuminen voisi olla kyllä hotimpaa. minusta on vaan hienoa että niistä ollaan kiinnostuneita, kun suuri osa vaikuttaa olevan unessa ja ei kiinnostuneita siitä mitä lähellä tapahtuu.


minäkin esim. mielellään vastustaisin kirjastojen sulkemista, terveyspalvelujen supistamista tms, mutta ei mulla ole oikein kanavaa siihen, ja lisättäköön sekin, että omassa elämässä on tällä hetkellä niin paljon tekemistä, ettei energiaa jää alkaa 'harrastamaan vaikuttamista'...jos edes löytyisi siihen joku sopiva ryhmä.




huh...olen liian väsynyt ja aivot tulessa, pitäs onnistua kääntämään lepo-moodi päälle crazy2
« Viimeksi muokattu: 10.05.2010 22:30:18 kirjoittanut aamunsäde » tallennettu

tuonen joutsen
Astroholisti
*****
Viestejä: 1001


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #258 : 10.05.2010 22:29:48 »


...hih, ja humanismi ei tee oikeutta eläimille.


minä keksin, että voisin olla ainoastaan Balansisti.


ehkä feminismi on vaan oire epätasapainotilasta sukupuolien välillä, ihan sama kuin olisi joku maskulinismi, ja niin kauan kuin tuollaista epätasapainoa on, on feministejä.


mulla kanssa vaistomaisesti nousee siitä sanasta karvat pystyyn, enkä halua määritellä itseäni feministiksi, vaikka vahvasti koenkin olevani nainen. mutta ehkäpä se on mun kohdalla oikein myös, sillä käsittääkseni feminismi on yliopistollinen ajatussuunta tai jotain, enkä ole sellaista edes opiskellut.
tallennettu

Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #259 : 10.05.2010 22:37:39 »

Hih, tuo balansisti kuulostaa aika hyvältä. =)
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
tuonen joutsen
Astroholisti
*****
Viestejä: 1001


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #260 : 10.05.2010 22:48:09 »

Hih, tuo balansisti kuulostaa aika hyvältä. =)

pitää pohtia myöhemmin tuota  vaaka merkkiä, kun tuntuu että alkaa tuo oma  vertex vaaka avautua. mikä voisi olla enemmän vaa'an avainsana, kuin Balanssi? tai siis suomeksi Tasapaino. se on vaan englanniksi kauniimpi sana.


oiskohan tuo Kitkerien Neitsyiden tuotos sitten 'satiiria' ? pitää selvittää noita sanoja oon unohtanut merkityksiä....
tallennettu

tuonen joutsen
Astroholisti
*****
Viestejä: 1001


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #261 : 10.05.2010 22:58:03 »


onhan nuo ilmiöt sinällään kiinnostavia, ja varmaan ongelma tulee siitä, jos alkaa suhtautua ismeihin jotenkin fanaattisesti....mutta jos asenne on 'tutkailen kiinnostavia ilmiöitä' se on eri juttu...


noh, enempää en oikeastaan viitsi kommentoida, syystä että en ole lukenut, niin en oikein voi.


...ehkäpä asia avautuu mullekin lisää joskus Smiley
tallennettu

Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3625



Profiili
« Vastaus #262 : 14.05.2010 07:08:08 »

Kesä on täällä, kesä on täällä!!!! Perjantai, kesä ja hyvä fiilis Cheesy Smiley
tallennettu
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #263 : 14.05.2010 10:18:42 »

Lähtö mökille! Rakas!
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
tuonen joutsen
Astroholisti
*****
Viestejä: 1001


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #264 : 14.05.2010 20:57:44 »

mun pitää vielä opetella se spotify.


hih...niin ne netti-luennot. internetissä on kyllä hyvät puolensa, nykyään osaan jo arvostaa sitä...alussa ei ihan pää kestänyt sitä informaatiotulvaa. :Smiley nyt jo jotenkin tajuan mistä siinä on kyse ja niitä mahdollisuuksia. tosin pohdittavaa riittää....


esim tuo nettiverkostoitumisen luonne. tänään hyväksyin huvikseen frendiksi jonkun italialaisen natsin :Smiley kun edellisen kerran hyväksyin rastafarin...se natsi sai ilmeisesti joltain pakanasivulta käsityksen että kuulun 'porukkaan'...mutta jos näitä natseja alkaa tulvia enemmän niin pitää tehdä heille selvemmäx 'missä itse seison'....


esim. kansallissosialistinen taide on mulle hyvin vastenmielistä, ja kaikki sellainen inho propaganda missä laitetaan yksi tapa olla olemassa jalustalle ja sitten kaikkien pitää olla sitä buck2 buck2 buck2


ja samoin se militanttinen äitiyspolitiikka ja naisen asema oli jotain yhtä kammotusta! buck2 buck2



mutta tuosta aiheesta, menee taas off topikiksi, niin päättelin, että koska olen individualisti, toisen yksilön aatemaailma ei ole tarttuvaa....eli jos hän on natsi, niin pelkkä netti'ystävyys' ei tee minusta natsia. :Smiley


mulla on vaan joku  vesimies piirre, liekö 12 huoneen kärki tai laskusolmu, että harrastan maallikko 'ihmistutkimusta' ja minusta oli jotenkin huvittavaa että hyvksyn ensin rastafarin ja sitten natsin.....


mutta siis verkostoitumisjutusta pitää kyllä tutkia miten tulevaisuudessa käy, koska minulle pakanuus ei ole rasismia.!!!!!!



mutta mikä oli parasta tässä päivässä niin se oli vielä toinen juttu, mutta siitä en halua vielä puhua, koska se on vaan vasta mahdollisuus.


ja mahdollisuudet on aina 50-50....







« Viimeksi muokattu: 14.05.2010 20:59:44 kirjoittanut aamunsäde » tallennettu

jObi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 184


AUTTAJA


Profiili WWW
« Vastaus #265 : 15.05.2010 06:26:11 »

 angel smitten angel smitten

Tätä päivää/aamua tahdon kiittää, paranenko sittenkin bagteeri taudistani?

Ulkopuolelta kun seuraa, uraa takavuosien pimeyden,ynseyden paholaisen nyt loksahtavan nään, tään >>>>>>>ZZZZZZZZZ½½½½½§§§§§§§¤¤¤¤¤¤¤¤"" ¤& ""itkuvirren" veisaan loppuun asti, mik ei sitä pysäyttele mikään mahti.

07:17 - 15.05.2010 # t.timo ja Opas riemuinen, muinen kuollut sielu, ain avoinna on Hällä
rosoinen tää nielu, huutaa, pärskii, keikkuu kiuin emopielu, virttä on jo pitkään mielessänsä, tulee mieleen, kieleen tapailu, nyt jo sanat suusta sinkoo - määränpäänä Suomeni maan INKOO "

t.timo ja Opas erilainen = ei normaali, maali Hälläkin = TAIVAS #

tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #266 : 15.05.2010 16:48:14 »

Parasta päivässäni oli kun sain syliin pikkuisen Halla Malena Illusian.  smitten smitten
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
tuonen joutsen
Astroholisti
*****
Viestejä: 1001


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #267 : 15.05.2010 21:12:09 »


aivan ihana nimi  smitten smitten smitten
tallennettu

Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #268 : 16.05.2010 13:12:02 »


aivan ihana nimi  smitten smitten smitten

Kiitos, niin minustakin.  smitten smitten
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
tuonen joutsen
Astroholisti
*****
Viestejä: 1001


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #269 : 16.05.2010 14:55:34 »


minä toivon että nää uudet tulokkaat luovan aivan toisenlaisen tulevaisuuden! jos saan ilon tulla äidiksi, kannustan lasta muuttamaan maailmaa....



sain tehtyä selväksi nettinatseille kantani asiaan, että henkisyyteni ei ole poliittista!!! eikä koskaan tule. siis, eurooppalainen ja pakana, ei ole yhtä kuin neonatsi. buck2 buck2 buck2 buck2


hirveesti tekemistä. näännyn....
tallennettu

Sivuja: 1 ... 16 17 [18] 19 20 ... 370
  Tulostusversio  
 
Siirry: