Sivuja: 1 ... 17 18 [19] 20 21 ... 372
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Parasta tässä päivässä  (Luettu 2009243 kertaa)
0 jäsentä ja 7 vierasta katselee tätä aihetta.
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #270 : 17.05.2010 12:14:00 »

Parasta tässä päivässä?

Olen iloinen. Olen rakastunut ja minua rakastetaan.  Smiley
Minulla on töitä, menen iltavuoroon ja siellä on kivat työkaverit ja paljon taas naurua.  Smiley

Mahtava ilma ulkona!  smitten
Aloitin päivän laittamalla pyykkikoneen päälle ja vedin juoksutrikoot jalkaan ja topin päälle,
ja lähdin ulos lenkille! Sain aurinkoa ja liikuntaa!

Nyt äkkiä suihkuun ettei tule liian kiire töihin..!!
tallennettu
tuonen joutsen
Astroholisti
*****
Viestejä: 1001


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #271 : 19.05.2010 16:59:57 »



tämä kuukausi on kaikkien aikojen köyhäily-kuukausi mulle, mutta tänään yllättävä juhlatilaisuus, josta sain ilmaiset ruuat ja valkkarin. smitten smitten smitten
tallennettu

tuonen joutsen
Astroholisti
*****
Viestejä: 1001


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #272 : 19.05.2010 17:12:42 »

 Wink

on vaikea kuvailla kuinka mahtavalta se tuntuu silloin, kun ei ole kotona voinut oikein syödä mitään muuta kuin ihan kaikkein riisutuinta ruokavaliota, josta tosiaan kaikki ylimääräinen pois, kuten vaikka tuoremehu tai makkara.... :Smiley


nyt voisikin täydellä vatsalla lähteä kotiin, että huomennakin jaksa saada aikaan juttuja....
tallennettu

indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #273 : 19.05.2010 21:02:08 »

Oikein ihana päivä takana ja varmasti myös kiva ilta tulossa.

Aamulla vyöhyketerapiassa, ja siis puolitoistatuntia mämmättävänä:  smitten

Sen jälkeen hyvää kanaa, uuniperunoita ja salaattia punaviinilasillisen kanssa.
Teetätimme rakkausvalokuvia rakkaan kanssa ja kävimme kävelemässä kesäisessä Turussa. Oih  smitten

Vielä hyvän ystävän seurassa mukava alkuilta ja viinerikahvit ja hoidetut työt.

Koti on kaunis ja ilma on ihana. Olen onnellinen!  smitten
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
mirka222
Vieras
« Vastaus #274 : 20.05.2010 11:58:30 »

Sain 350e stipendin gradua varten Cool coolsmiley laitoin hiljattain tilaukseen harjoittelupaikan ja mukavat työkaverit niin mullepas soitti yks tyyppi, tosin hieman kauempaa, että heille pääsis ja voisivat maksaa ainakin yhdeltä kuukaudelta mulle 2000e palkkaa Grin En lyönyt vielä lukkoon tuota paikkaa mutta  saas nähdä, he ainakin tosissaan halusivat mut sinne, muita paikkoja ei harjottelijat näytä kiinnostavan..Nuo stipendin saajat julkaistaan meidän liiton lehdessä, saavat m*lkut "koulukaverit" nähdä nimeni siinä, kyllä muakin ketuttas, he eivät edes hakeneet avustusta, koska ajattelivat etteivät saa sitä Grin
tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #275 : 21.05.2010 12:22:55 »

Kamat on pakattu, tuhkapilvet eivät ole sulkeneet Helsinki-Vantaan lentokenttää, loma voi siis alkaa  smitten
tallennettu
Metsänkeiju
Astro-nauttija
****
Viestejä: 904



Profiili
« Vastaus #276 : 21.05.2010 12:58:33 »

Kesä, oma koti, perhe. smitten
Se jos pääsisi tuonne luontoon tänään.. smitten
tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
tuonen joutsen
Astroholisti
*****
Viestejä: 1001


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #277 : 21.05.2010 16:30:28 »

 Smiley

hih, mulla on se ensimmäinenkin essee vielä tekemättä, kun valitsin aiheen jonka tietomäärän sisäistämiseen huomasin tarvitsevani ainakin vuoden, ja sitten vaihdoin aihetta, mikä oli viisasta, mutta muistin yhden kokeen päivän väärin ja tuloksena on se että joudun kirjoittamaan 2 esseetä. ja olen vieläkin asteella iuh, en muista miten essee kirjoitetaan Grin


mutta ehkä tää on kohtalottarien ohjausta, ja mulle sanotaan että 'tulet tarvitsemaan esseen kirjoituksen taitoa joten nyt ala harjoitella'.


tai niin se on jos sen niin tulkitsen. :Smiley

parasta tässä päivässä oli varmaan se että äidin ääni kuulosti puhelimessa paljon hyvinvoivemmalta kuin eilen ja toissapäivänä. oli muutakin hyvää, mutta enpä siitä vielä hihku.


« Viimeksi muokattu: 21.05.2010 16:32:19 kirjoittanut aamunsäde » tallennettu

tuonen joutsen
Astroholisti
*****
Viestejä: 1001


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #278 : 21.05.2010 16:47:25 »

Kiitos. tosiaan, äitini sairaalassa tehtyjen kokeiden tulokset tulee 2 viikon päästä...nyt päivä kerrallaan. Smiley


kiva että ne sedät joustaa.


minä olen ihan varma, että tunnistan vaakamiehet, ja että tämäkin toinen opettaja jolle saan kirjoittaa elokuvanhistorian esseen on vaaka, ja samoin myös mun yksi 'suosikkipettaja' joka opettaa kaikkein minua kiinnostavinta osa-aluetta ja on muutenkin todella ystävällinen kaikille ja perehtyy jokaisen työhön aina kritiikeissä huolella ja tietää kaiken siitä alasta. tuo Vertexi on toiminut minulla näin. minä tunnistan vaakamiehet, väitän.


viikonlopuksi eräs (klasari)musiikki-vaakamies kutsui kuuntelemaan musiikkiesityksiä....


saapa nähdä ehdinkö mennä. no, on ainakin tarjolla kulttuurielämyksiä. angel venus
« Viimeksi muokattu: 21.05.2010 16:50:58 kirjoittanut aamunsäde » tallennettu

tuonen joutsen
Astroholisti
*****
Viestejä: 1001


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #279 : 21.05.2010 17:23:22 »

vaaka ja  jupiter vaikutusta kenties yhdessä.


se ei ole ulkonäköjuttukaan, mistä vaakamiehen tunnistaa, vaan se vaan on joku juttu.


yleiset tunnusmerkit

-opettaa taideaineita tai tiedeaineita

-tietää todella paljon alastaan

-usein osaa myös olla ystävällinen kaikille ja puhua kaikille 'oikeat sanat' . siis 'virittäytyä toisen taajuudelle', ellei ole sitten kyseessä tyyppiä 'tietoviisas erakko/hajamielinen professori', joka on hieman omien ajatustensa maailmoissa ja ei ole niin läsnä Smiley


jostain syystä mun opettajissa on paljon miehiä, niin en ole tehnyt mitään 'vaakanaisen' tunnusmerkkejä.

joo, ja se tyypittely/tyylittely taito on ihan sitä vaakaa, ja se varmaan sopii tieteeseen tai designiin.

...hmm. mulla on just oppimista siinä tyylittely ja tyypittely osastossa, silleen, että olisin tietoinen ja oppisin näkemään niitä. sitten kun hallitsee tyylit ja tyypit, voi käyttää niitä vapaasti ja luovasti ja tarkoituksenmukaisesti. jos ei tiedosta niitä, ei voi käyttää niitä tietoisesti, vaan kaikki on alitajuista ja sattumanvaraista....mutta se on kiva kun voi oppia jotain pikkuhiljaa. ehkä Vertex vaaka on tyylin kehittämistä. oon vasta alkanut edes ymmärämään, mitä tyyli on. Smiley


« Viimeksi muokattu: 21.05.2010 17:26:24 kirjoittanut aamunsäde » tallennettu

tuonen joutsen
Astroholisti
*****
Viestejä: 1001


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #280 : 22.05.2010 16:41:08 »


täälläkin oli upea ilma. käytiin eri paikoissa luonnossa ja istutettiin kolmeen eri salaiseen paikkaan absintin taimia smitten


nyt on jännää nähdä, miten pikku absintit selviävät, kun heitä käydään myöhemmin katsomassa.


ja tuotiin tuliaisiksi kastematoja. ainoat lemmikkieläimet satunnaisten kimalaisvierailujen ohella.


Ukkokin jyrisi iski salamaa, ja näinkin yhden Smiley


äiti pääsee huomenna sairaalasta kotiin.


tänään aion olla tekemättä koulutöitä. 1 päivä viikossa sallin sen....



tallennettu

tuonen joutsen
Astroholisti
*****
Viestejä: 1001


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #281 : 22.05.2010 22:07:01 »

kysyin  vesimies mieheltä...on sama, eli koiruoho, latinaksi artemisia absinthium.... Smiley mies on jonkin verran jo opiskellut puutarha-alaa ja on nykyään ihan innoissaan hankkimassa tietoutta kasveista. minä opin siinä samalla.

kyseessä on kuitenkin sama kasvi mistä se absintti viina tehdään. se viina on muuten todella hyvän tuoksuista ja makuista, ja nää pikku absintin taimet tuoksuu kanssa ihanalle.

kai se toimitus oli myös hieman goottia. istutimme absinttia salaisiin puutarhoihin.

kesäsade ukkosen yhteydessä oli tänään ihana. valtavan suuria lämpimiä pisaroita, jotka putoilivat hitaasti. Smiley
tallennettu

Titania.
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 399


haahuilija


Profiili
« Vastaus #282 : 23.05.2010 20:13:24 »

Olen saanut hirveästi aikaiseksi tänään, koulutyöt ovat hyvällä mallilla Smiley Lisäksi olen syönyt ihan tajuttomasti, mikä on hyvä koska haluaisin saada lisää painoa ja syöminen on muutenkin yksi parhaista asioista elämässä angel Uunituoreet muffinssit odottaa hellalla jäähtymässä, seuraavaksi syvennyn astrologiaan hetkeksi muffinsseista nautiskellen Tongue

Ja ulkona on satanut, rakastan sadetta ja sen jälkeistä tuoksua ja raikkautta smitten Iltalenkille siis vielä myöhemmin nautiskelemaan.
tallennettu

aurinko, MC jousimies
askendentti, kuu vesimies
Miksi pitää olla muiden kaltainen, kun heitä on jo niin paljon? - Anonyymi
eppana
Astroholisti
*****
Viestejä: 1258



Profiili
« Vastaus #283 : 24.05.2010 10:55:46 »

Eilen vaihdoin puhelimen uuteen ja samalla poistin tarpeettomaksi käyneitä numeroita-ja niitähän riitti.
Tänään on kevyt ja rentoutunut olo. Kun kivireppu olis otettu pois selästä  Smiley
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« Vastaus #284 : 24.05.2010 16:04:48 »

Tämän päivän paras anti on ehdottomasti se, kun tajusin kuinka hyvä päivä tämä on, kuinka hyvää elämää elän ja kuinka hyvin asiani ovat.

Maallisesti on aina murehdittavaa, mutta minä päädyin iloitsemaan sitä, mitä minulla on. Ja kun samalla hetkellä koirani kellahti selälleen kaikki ketarat ylöspäin katsoin häntä ja ajattelin mikäs meillä tässä kaksin on asustaa ja oleskella. Tuon parempaa puolisoa saa kuule etsiä.

Vaikka on sillä yksi huono puoli, se on kuin emäntänsä. Rakastaa kaikkia ja on aina valmis ihan mihin tahansa (melkein). Mutta no, kun tuota koiraa kohtelee hyvin ja antaa sille aikaa se jumaloi, kun siihen ei kiinnitä huomiota se jättää rauhaan ja antaa toisen olla omissa oloissaan. Hmm. olisinkohan minäkin loppuviimein samanlainen ihminen?
tallennettu
Sivuja: 1 ... 17 18 [19] 20 21 ... 372
  Tulostusversio  
 
Siirry: