Sivuja: 1 ... 12 13 [14] 15 16 ... 405
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Parasta tässä päivässä  (Luettu 4104175 kertaa)
0 jäsentä ja 11 vierasta katselee tätä aihetta.
tuonen joutsen
Astro-nauttija

aamunsäde

Profiili
« Vastaus #195 : 14.04.2010 18:11:56 »

hih, oisi aika mahtis sellainen topic, mihin Lucifer itse vastaisi Grin
tallennettu

indiima
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #196 : 14.04.2010 20:10:25 »

Puhalluskokeiden tulokset:
keuhkot todella hyvät!
Allergioita ei yhtään!

JEE!

smitten  Cheesy  Cheesy
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
tuonen joutsen
Astro-nauttija

aamunsäde

Profiili
« Vastaus #197 : 14.04.2010 20:26:42 »

se osa multa on jäänyt näkemättä, mutta Soth Parkia kyllä fanitan.

meillä on muutama jakso dvd'llä , muun muassa Paris Hilton smitten ja Saatanan synttäribileet jos oikein muistan... Grin

siinä on tekijät, jotka uskaltaa irvailla ihan kaikelle, mikä on  Smiley eivät suojele edes itseään siltä huumoriltaan....
tallennettu

*Kide*
Astroholisti

oinas, asc jousimies

Profiili
« Vastaus #198 : 15.04.2010 07:41:21 »

Tämä päivä on loppuelämäni ensimmäinen päivä  smitten

( Grin )
tallennettu
Ratkaisu
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #199 : 15.04.2010 07:57:15 »

Päiväunet joista jo nyt haaveilen. <3 Mutta on tämä päivä muutenkin ihan kiva. Tänään vähän solmuvärjäysasioita koulussa ja illalla voisi kirjoa kangaskassia. Taidan tämänkin päivän ottaa lepiä, kun pää on niin tukkoinen, ei jaksa mennä reeneihin hillumaan kun ei ole yhtään fiilistä.
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
tuonen joutsen
Astro-nauttija

aamunsäde

Profiili
« Vastaus #200 : 15.04.2010 11:15:20 »

sun päivän tehtävät kuulostaa ihQuilta.

mulla on sellainen tehtävä tälle viikolle, että toivoisin että aina olisi vastaavia töitä.

nyt pitää tehdä sellainen pieni magia joka kopioi tämän viikon voimat ja monistaa niitä tulevaisuuteen.

jaa, nyt kuulostan itsekin maagiselta kopiokoneelta, vaikka pyrin välttämään koneiden ja henkisyyden yhdistelmää. Grin

ja brittiläinen pakanafolkki jota löytää Youtubesta, saa hyvälle mielelle työn ohessa. mietin vaan että kuinka paljon vastaavaa musiikkia on Suomessa tehty, ja olenko vain tietämätön siitä....
tallennettu

tuonen joutsen
Astro-nauttija

aamunsäde

Profiili
« Vastaus #201 : 15.04.2010 11:45:33 »

kiitos taas musavinkistä. Cool no, löydettävää ainakin on, kun aika riittäisi. ei käy elämä tylsäksi koskaan smitten

revontulet. ohoh. minä en muista olenko koskaan nähnyt oikeita revontulia. sekin vielä näkemättä. tai sitten olen ollut lapsi ja en enää muista. tai sitten muistan ne jostain lapsuuden sadusta tai laulusta. Undecided
tallennettu

Asterix
Vieras
« Vastaus #202 : 15.04.2010 15:01:53 »

Tämä järjetön takatalvi  buck2 alkaa antaa periksi. Ei enään sada ja viikonloppua kohden
on luvattu auringon paluuta taivaalle ja pitäisi lämmetä normaaliin Huhtikuiseen
hemmottelevaan lämpöön.  Smiley

Ihmettelen vain, että miksi tässä pitäisi olla jotain ilmaston lämpenemistä vastaan
-ainakin täällä on ollut ihan epätavallisen kylmää koko talvi ja nyt tämä kevät. uglystupid2
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #203 : 15.04.2010 18:37:25 »

^___^ jos se on sitä peilaamista, kun mulle ei ole tämän 6 vuoden aikana,
mitä olen täällä asunut, tullut montakaan tylyä ihmistä vastaan,
enkä ole kokenut suuremmin tylyttämistä, mitä te muutaman päivän aikana? Wink
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #204 : 16.04.2010 00:34:13 »

Huh
Mulle on kyllä aika yllätys ja varsin erikoista, että noin tylyinä olette itävaltalaiset kokeneet,
kun itse en ole, eikä kukaan ystävistäni ja tutuistani, jotka täällä ovat
vierailleet, ole moista palautetta antaneet.

KE ja hänen miehellänsä oli täällä loistava loma ja en minä ainakaan huomannut,
että heitä olisi tylytetty.  Huh Päinvastoin, esim. itävaltalaiset ravintoloitsijat
huomioivat heitä tarjoamalla snapseja ja drinkkejä illallisella, joista normaalisti maksetaan.
Monet tulivat juttelemaan ja olivat kovasti kiinnostuneita näistä suomalaisista vieraista
ja mitä he pitävät Wienistä ja ovatko he viihtyneet.
Se merkitsee sitä, että heistä pidettiin.

Eipä eräällä Evallakaan, joka tuossa UN:lla vielä Jouluun asti työskenteli,
ollut valittamista, vaan aika surullinen oli, että Suomeen muutto tuli
ja Wien jää taakse.

Mutta kait jokainen kokee asiat ja ihmiset omalla tavallaan.
Kyllä mä olen kuitenkin sitä mieltä, että sitä saa mitä tilaa.  coolsmiley
(minäkin Suomessa, kun omaan tiettyjä asenteita, vaikka en suutani aukaisikaan)

Mutta kyllä mä toisaalta pystyn hyvin kuvittelemaan tilanteen ja syyt. Wink

Kulttuuri on täällä sellainen, että hymy ja entschuldigen vaikka väkijoukossa
tai siellä metrossa tai ratikassa avaa tiet ja vapaan paikan.
Itävaltalainen kunnioittaa itseään sen verran paljon, ettei se syty naamasta
paistavalle ylimielisyydelle. Aikaslailla saat samaa takaisin.
Itävaltalaiset rakastavat sympaattisia ihmisiä. Smiley
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #205 : 16.04.2010 01:36:52 »

Kokeilepa Kaarina tämän viimeisen päivän, kun astut kauppaan tai ravintolaan,
ottaa katsekontakti henkilökuntaan ja tervehtiä heitä ensin,
ennen kuin alat latelemaan vaatimuksiasi.

Täällä tervehditään lähes kaikkia; samassa talossa ja pihapiirissä ja kadulla asuvia,
vastaantulevia lenkkeilijöitä lenkkipolulla tai kävelijöitä vuoristossa,
tarjoilijaa, kun hän tulee ottamaan tilauksesi, kaupan kassaa, kun tulet hänen kohdalleen jne.
Ainoastaan julkisilla kaduilla, metroissa tai ratikoissa ei tarvitse tervehtiä,
ellei kysymyksessä ole joku tuttu,
mutta bussissa kyllä kuljettajaa, jos astuu sisään hänen kohdaltaan.

Ja kun alat latelemaan vaatimuksia esim. tarjoilijalle, niin se bitte tai vastaavasti please
sinne vaatimusten sekaan -he ovat ihmisiä, eivätkä koiria, joita käskytetään.

Ja lopuksi tarjoilijalle aina tippi, niin huonoa palvelua ei voi saada
-tai se on ihan omaa syytä ja se kiitos ja näkemiin.

Vieläkö saat tähän kaikkiin väännettyä hymyn naamallesi, niin sateinenkin päivä on pelastettu. Smiley

Pelkkä sanaton ja ilmeetön nyökkäys ei ole kivaa kenellekään,
etenkin kun vielä on huono ilmakin.
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #206 : 16.04.2010 01:39:06 »

Ymmärrän kyllä, että harmittaahan se toki, kun tulee ilmi, ettei täällä kaikki asiat ole ihan niin kuin sinä niistä täällä kerrot. Mutta joskushan kaikki kumminkin ilmi olisi tullut eli se, etteivät tämän maan kansalaiset yhtään sen kummallisempia ole kuin mekään, tollot suomalaisturistit.  idiot2 Grin

Elämäähän tämä vain on eikä tule ottaa niin kaikkea todellisena kuinka siitä täällä kerroin, sillä tarkoitus oli todellakin puhdistaa sellaisia asioita kuin iän ikuiset sanojeni vääntelyt ja tehtyä nyt sekin on tullut.  smiley6600

Mä asun ja vaikutan 1.bezirkillä ja sä olet 3.bezirkillä, en mä voi auttaa sua tuon enempää.  Smiley
Wien on isohko kaupunki.
Ja ei mua harmita, oikeastaan totta puhuen hymyilyttää -olet saanut ihan ansiosi mukaan,
kuten äitini näistä sun jutustasi asian ilmaisi ja nauroi vielä tätä Wienin kurjaa säätä,
teidän lentojen mahdollista peruuntumista ja Suomessa odottavaa elintarvikelakkoa. Grin 2funny
« Viimeksi muokattu: 16.04.2010 01:59:48 kirjoittanut Sasha » tallennettu
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #207 : 16.04.2010 06:21:40 »

En ole eläissäin saanut tylyä kohtelua ulkomailla matkaillessani, tosin en kyllä itse vaadikkaan mitään yltiömäistä pokkurointia.
Uskon siihen että sitä saa mitä tilaa, enkä tarkoita tällä loukata ketään joka on tylyä kohtelua saanut että vika olisi teissä, mutta itse olen sitä mieltä että en varmaankaan ole saanut tylyä kohtelua ehkäpä asenteeni takia  Smiley

Wienistä sen verran että itse sain siellä todella ystävällistä palvelua. Kai se on niin ihmisestä kiinni ja tilanteesta.
tallennettu
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #208 : 16.04.2010 06:27:56 »

Kaikki on hyvä sopia ennen avioliittoa, niin ei tarvitse elämäänsä pilata ja kärsiä
sitten myöhemmin kummankaan osapuolen. Smiley

Minusta on loistavaa mieheltäni, myös ex-mieheltäni, että molemmat huolehtivat,
että mun ei mahdollisen eron jälkeen tarvitse olla sosiaalitoimistolla kerjäämässä
ja hakemassa sympatiaa. He molemmat haluavat parastani, loistavaa, eikö totta? Smiley

Se on todellista rakkautta. Wink

Kaukana aidosta rakkaudesta tuollaiset sopimukset on, koska niissä sovitaan ainoastaan käytännön järjestelyistä siinä tapauksessa, jos se sovittu omaisuus on joko hyväksi havaittu tai kelvoton. Eli kaupan purkua se enteilee, jos omaisuus on sopimaton tai ei kelpaa ostajalleen.  Smiley

Mutta mitä jos kyse ei olekkaan rakkaudesta? Jos kyse on kahden ihmisen sopimuksesta?
Tämä maailma on pullollaan hyvin erilaisia avioliittoja. Toiset liitoista ovat puhtaita businessdiilejä, toiset taas on rakkausliittoja, toiset taas perheen järjestämiä, toiset taas solmittu ehkäpä jostain muusta syystä.

Itse en avioliitosta haaveile koska en pidä sitä juuri minään, siis itselleni. Ymmärrän sen tarpeen muiden ihmisten osalta. Mutta ymmärrän myös tuollaisenkin avioliiton, jos kumpikin osapuoli on tavallaan selvillä mistä on kyse.
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #209 : 16.04.2010 09:46:25 »

En ole eläissäin saanut tylyä kohtelua ulkomailla matkaillessani, tosin en kyllä itse vaadikkaan mitään yltiömäistä pokkurointia.
Uskon siihen että sitä saa mitä tilaa, enkä tarkoita tällä loukata ketään joka on tylyä kohtelua saanut että vika olisi teissä, mutta itse olen sitä mieltä että en varmaankaan ole saanut tylyä kohtelua ehkäpä asenteeni takia  Smiley

Wienistä sen verran että itse sain siellä todella ystävällistä palvelua. Kai se on niin ihmisestä kiinni ja tilanteesta.

Niin, en muista omista matkailuistani, että tylyä ja epäystävällistä kohtelua olisin saanut,
vaikka paljon olen maailmalla mennyt. Huh

Nyt istun Grabenilla aamiaisella, mussutan croisanttia aprikosihillolla ja juon jo toista
kuppia cappucinoa ja palvelu ja kohteluni on edelleen ystävällistä, siitäkin huolimatta,
että pyysin virtaa läppärilleni, jonka olin unohtanut laittaa latautumaan illalla
ja vaikka jouduin häiritsemään hiukan vieruspöytäläisiä töpselin vuoksi,
niin ystävällisiä ja joustavia he olivat ja hymyilivät ja toivottelivat lähtiessään
hyvät päivän jatkot.

Tajutonta, joko mä olen pirun onnekas tai mulla on hyvät energiat ja aurat ympärilläni
tai molempia, mutta tänään todella osaan olla kiitollinen ihmisten ystävällisyydestä mua kohtaan.  Kiss

Kaikki on hyvä sopia ennen avioliittoa, niin ei tarvitse elämäänsä pilata ja kärsiä
sitten myöhemmin kummankaan osapuolen. Smiley

Minusta on loistavaa mieheltäni, myös ex-mieheltäni, että molemmat huolehtivat,
että mun ei mahdollisen eron jälkeen tarvitse olla sosiaalitoimistolla kerjäämässä
ja hakemassa sympatiaa. He molemmat haluavat parastani, loistavaa, eikö totta? Smiley

Se on todellista rakkautta. Wink

Kaukana aidosta rakkaudesta tuollaiset sopimukset on, koska niissä sovitaan ainoastaan käytännön järjestelyistä siinä tapauksessa, jos se sovittu omaisuus on joko hyväksi havaittu tai kelvoton. Eli kaupan purkua se enteilee, jos omaisuus on sopimaton tai ei kelpaa ostajalleen.  Smiley

Mutta mitä jos kyse ei olekkaan rakkaudesta? Jos kyse on kahden ihmisen sopimuksesta?
Tämä maailma on pullollaan hyvin erilaisia avioliittoja. Toiset liitoista ovat puhtaita businessdiilejä, toiset taas on rakkausliittoja, toiset taas perheen järjestämiä, toiset taas solmittu ehkäpä jostain muusta syystä.

Itse en avioliitosta haaveile koska en pidä sitä juuri minään, siis itselleni. Ymmärrän sen tarpeen muiden ihmisten osalta. Mutta ymmärrän myös tuollaisenkin avioliiton, jos kumpikin osapuoli on tavallaan selvillä mistä on kyse.

Smiley

Aivan. Olen sanonut jo aikaisemmin, että kysymys on kahden ihmisen välisestä sopimuksesta,
johon molemmilla on hyvät syyt ryhtyä ja nuo syyt tasapainottavat toisiaan.

Mun mies on mua huomattavasti vanhempi, eronnut jo aikaisemmin ja tietää aivan varmasti,
mihin hän on ryhtymässä. Hänen ideansa koko avioitumien on. Smiley

Hän sanoo, hiukan leikillään, ettei voi kuvitellakaan, että olisi yhdessä ikäisensä naisen kanssa
ja jos se omaisuus pitää naiseen tai naisiin tuhlata, kuten jokainen mies sen
loppujen lopuksi tulee tuhlaamaan, niin parempi hänelle, että on tuhlannut sen johonkin
nuoreen ja kauniiseen opiskelijatyttöön, joka oikeasti tarvitseekin sen rahan
ja jolla on vielä pitkä tulevaisuus edessään.

Hän kuitenkin siinä suhteessa reilu, ettei vaadi ihan täyttä uskollisuutta
-juuripa sen ikäeron vuoksi.

Mä olen järkiavioliiton vankkumaton kannattaja, jos siis nyt naimisiin ylipäätään pitää mennä,
koska ainakin omat tunteeni tulevat ja menevät
ja mulle kävisi stressaavaksi jatkuva tunteiden buustaus, etenkin, jos niitä sillä hetkellä ole. buck2
En mä halua valehdella uskottomuudestani/uskollisuudestani
ja saada samanmoisia valeita takaisin höystettynä jollain rakkaus liirumlaarumilla,
johon ostetaan jälkien peittelyksi jokin kiva lahja, matka tms.

Parempi, kun on heti avoin ja rehellinen ja sanoo suoraan, mikä on homman nimi
ja mitä se todennäköisemmin tulee olemaan. Wink
Mie olen onnellinen! smitten
tallennettu
Sivuja: 1 ... 12 13 [14] 15 16 ... 405
  Tulostusversio  

Siirry: