Sivuja: 1 ... 40 41 [42] 43 44 ... 405
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Parasta tässä päivässä  (Luettu 4099626 kertaa)
0 jäsentä ja 11 vierasta katselee tätä aihetta.
pikkari
Astroholisti

I`m hot when I`m not as cold as ice

Profiili
« Vastaus #615 : 14.02.2011 13:31:28 »

Mahtiflunssa hiipuu pois ja tänään jo tunnen energian lisääntyneen.
Ajatus uudesta kodista lämmittää mieltä  smitten
tallennettu
*Tiina*
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #616 : 15.02.2011 20:14:34 »

Vatsakipujeni syy löytyi tänään ultrassa: kaksi sappikiveä,7mm
tallennettu

Sininen Yliääni Käsi
Kokoan voimavarani rajattomaan jakamiseen!
Opas:Kotka
Vastapartneri:Maa
Planetaarinen partneri:Ihminen
Okkultti:Taikuri
indiima
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #617 : 16.02.2011 11:16:17 »

Uusia kivoja ystäviä!
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Titania.
Kanta-astroilija

haahuilija

Profiili
« Vastaus #618 : 17.02.2011 16:47:22 »

Sain tänään kuulla jotain maailmaani mullistavaa opiskelujen ja työtulevaisuuteni suhteen. Oon ihan sekasin vielä, voiko näin suuri onni käydä mun kohdalle laugh Huomenna pitäis vielä järjestellä käytännön asioita ja selvitellä muutama asia, mutta aika pirun hyvältä vaikuttaa. Uskomatonta crazy2
tallennettu

aurinko, MC jousimies
askendentti, kuu vesimies
Miksi pitää olla muiden kaltainen, kun heitä on jo niin paljon? - Anonyymi
Ambrel
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #619 : 18.02.2011 13:00:02 »

pääsen lähtemään kotia päin sen kaiken kriisin keskelle mitä siellä on. siskoni ja hänen miehensä on eroamassa, heillä on n. vuoden ikäinen ihana pikkutyttö. pääsen toivon mukaan keskustelemaan siskoni kanssa tästä asiasta ja näen tädin pikkukultaa <3 Smiley
tallennettu

Viisain on se, joka tietää, mitä ei tiedä~
Metsänkeiju
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #620 : 18.02.2011 13:10:57 »

Tässä päivässä: Hyväksyminen. smitten
Ja kun vkl alkaa!! Koko perhe yhdes smitten ja huomenna sukulaisperhe tulee yökylään. smitten
tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
indiima
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #621 : 19.02.2011 20:00:18 »

Ihana ystävä, ihana mies, ihana, outo esitys, ihana käsis.  crazy2  smitten
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Titania.
Kanta-astroilija

haahuilija

Profiili
« Vastaus #622 : 20.02.2011 18:25:43 »

Ei oo kiire angel Kuin mini loma parin edellisen viikon jälkeen, toisaalta ennen seuraavia kiireisiä viikkoja... tänään nautin siis kiireettömyydestä Smiley
tallennettu

aurinko, MC jousimies
askendentti, kuu vesimies
Miksi pitää olla muiden kaltainen, kun heitä on jo niin paljon? - Anonyymi
Metsänkeiju
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #623 : 22.02.2011 15:19:04 »

Musiikki, taide, Luovuuden Suuri Voima, makes me feel sooo alive! smitten
tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
asboo
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #624 : 22.02.2011 18:21:15 »

Putsasin pikkulinnuille pöntöt kevääksi Smiley  *tsirp*
tallennettu

Aurinko Skorpioni, nouseva härkä, kuu kaksonen
SanctAstra
Astroholisti

Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib

Profiili
« Vastaus #625 : 24.02.2011 22:10:44 »

Oli hyvä työpäivä. Pitkästä aikaa nautin siitä mitä tein. Tätä minä haluan tehdä lisää.  Smiley
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
pikkari
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #626 : 04.03.2011 00:14:35 »

Elwyn, KIITOS  Smiley
Mun kakkaolo vaihtui hihitykseksi noista linkkien läpistä  Cheesy
tallennettu
pikkari
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #627 : 04.03.2011 00:33:23 »

Toiset kiitokset Elwynille  2funny
Sä pelastit mun yön  Cheesy
tallennettu
Topaasi
Kohtuuastroilija
**

Because you never saw your eyes like I did...

Profiili
« Vastaus #628 : 04.03.2011 03:33:11 »

Mulla oli ehdottomasti aivan ihana päivä, kokonaisuudessaan tänään!

Sehän nyt on melkein kaikilla ehkä tunteena, jotka tänne jotain tähän ketjuun kirjoittavat...  Cheesy
Mutta siis olen ollut aivan jossain hyper-tiloissa ja superonnellinen, mutta samalla vakaa ja toiveikas tulevaisuuteni suhteen.

Kaikki alkoi aamulla, kun herätyskello soi noin yhdeksitoista. Sain nukkua ihanan pitkään, univelkaa ja unettomuutta on niin paljon, että unta olisi ehkä piisannut pidempäänkin... Siksi siis on pakko käyttää herätystä nukuaan, unimaailma ja unet ovat kehkeytyneet melko voimakkaiksi ja syviksi. Se on vain hyvä asia, minulle ainakin.  smitten
Olin nähnyt jotain aika ihanaa unta.  angel
En enää tässä vaiheessa sen tarkemmin muista.

Sitten avasin sosiaalista mediaa yms. Siellä kaveri linkittää ihan pimeätä videota, joka on yhteinen läppä, yksi musiikkivideo jostain 80-luvulta!  2funny Ja sama ystävä oli eilisaamunakin jo ehtinyt sen sinne tehdä!  smitten Aivan mahtavia "herätyksiä" kyllä, saa nauraa...  Grin  Cheesy  2funny

No, kämppä on ollut aika sotkussa, joten sitten siivoilin, ja ei nyt ihan kaikki vielä valmiiksi tullut, mutta puhdisti jo energiatasoa kummasti. Hoidin kukkia. Nyt on kevät, se alkaa näkyä jo kukissakin...  smitten Huonekasvit olivat alkaneet versota ja tehdä silmuja... Aivan uusia ilmiöitä siis... Vettä tippui koko päivän katolta, asumme ylimmässä kerroksessa siis kerrostaloasunnossa... Ihailin sitä veden tippumista aurinkoisesta olohuoneesta, sohvalla istuskellen.  Kiss

Puhuin useita puheluita, bisneksen kannalta aika tärkeitä ja rakentavia keskusteluja. Sain mahdollisen yhteydenoton, joka voi johtaa työtarjoukseen, en tiedä vielä. Se toi uutta virtaa.  smitten

Lisäksi autoin erästä tuttavaani, ystävääni, pitkä puhelu, jossa hän antoi minun tutustua paremmin itseensä ja samoin minä häneen.

Liikunnan ilo hyvän ystävän kanssa, eri kuin tämä puhelutyyppi- On ilo ja kunnia, jos on monia ihania ja hyviä ystäviä. Onnellisuus ja herkät vaistot, ne vain siunaavat muitakin hyviä asioita ympärillesi. Se ikään kuin huokuu ulospäin ja säteilee, se onnellisuus.  angel  smitten

Mutta olen silti kiitollinen tästä kaikesta. Elän ihanaa aikajaksoa, Neptunus ja Jupiter ja vielä Uranus samaan aikaan aktiivisia mun kartalla. Ihanaa on elämä.

Ja sitten vielä eräs vallan muu henkilö siellä salin pukuhuoneessa oli samaan aikaan suihkussa ja saunassa ja keskusteltiin vaikeuksistamme erittäin rakentavasti ja pitkään. Hän kannusti minua, Hän oli huolissaan minusta, koska näki herkkyyden minussa. Mutta sain vakuutella, että nyt asiat ovat jo paremmin. Joillekin se on vaikeaa tajuta, että herkkyys vain asuu toisissa ihmisissä koko ajan...  2funny
Mut ei se mitn.

Huomenna taas kaveri kylään, sosiaalinen elämä jatkukoon! Ja hänelle tulkitsen hänen karttaansa, on ensikertaa kuulemassa tulkinnan! Uuuu, voi mennä jännittäväksi... Smiley

Kello on jo paljon, mutta hyvä on mieli silti. Pian nukkumaan, levollisena. I love life and life loves me.  smitten
tallennettu

Paina elämään kädenjälkesi, istuta Sieluusi siemen, joka ei Kuolemassakaan katoa. Tee matka Itseesi ja löydä kotiin. Hymy kasvoillasi kuole, Universumi syliin ota. Kuuhun ja tähtiin sukella. Kuiskaa syvin toiveesi, jos uskallat sylissäsi pitää vastausta.
pikkari
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #629 : 04.03.2011 04:07:08 »

Topaasilla on voimakas herkkyys ja energia. Viestisi lukiessa mun kädet kihelmöi ja lämpeni.  smitten
tallennettu
Sivuja: 1 ... 40 41 [42] 43 44 ... 405
  Tulostusversio  

Siirry: