Sivuja: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 17
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Sovitteko yhteen, eli synastrian perusteet  (Luettu 454052 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #150 : 26.08.2012 14:20:01 »

Hemmetti jos jompikumpi noista haluaa vielä naimisiin tai pentuja.... Huh

Niin sullako ei ole ollenkaan sanavaltaa tähän?  coolsmiley

No toisesta pääsin juuri eroon, mutta tämän toisen voisin itse asiassa ehkä jossain vaiheessa vaikka kihlata. crazy2
tallennettu
Bluerock
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 10


Profiili
« Vastaus #151 : 19.09.2012 13:07:21 »

Hei! Tässä sellaista karttaa kaksos-skorppari-vaikutteisista ihmisistä, jonka voisin laittaa myös jonkin musta kuu lilith -topicin tai karmisia suhteita käsittelevän topicin alle, mutta koska mielenkiintoista mielestäni on tarkastella ihmissuhteita kokonaisuutena ja tämä topicci on muutenkin todella hyödyllinen ja paljon tietoa antava  Smiley  niin ajattelin laittaa tänne, mikäli tämä jotakuta kiinnostaa ja tästä jollekin muulle kuin minullekin on hyötyä  Smiley  Kysymyksenäni siis olisi lähinnä paremmin asiaa hallitseville, että mihin teidän huomionne tässä synastriassa kiinnittyy?

Liitteenä olevassa kuvassa minä olen sisäpuolella ja tuntemani mies ulkokehällä. Mies on kuulunut tuttaviini ainakin n. kymmenen vuotta, aluksi ainoastaan moikkailukaverina yhteisten tuttujen kautta, sitten myöhemmin n. 5 vuotta sitten meillä oli lyhyt suhde, joka kuitenkin lopahti. Jälleen viime talvena lähennyimme ja näemme satunnaisesti. 5 vuotta sitten kunnollista keskusteluyhteyttä oli vaikea löytää, vaikka tai ehkä jopa siitä syystä, että seurassaan minulle tuli varsinkin ennen hyvin kummallinen olo ja vetäydyin ikäänkuin sisääni miettimään itseäni. Edelleen näin tapahtuu, mutta välillämme vallitsee jo lämmin ja kaverillinen yhteys. Minulla on itselläni kummallinen tunne siitä, että juuri hyvin syvä henkinen yhteys olisi meille mahdollinen.. Mutta ei kovin helposti. Ollaan aika vahvalla kuorella varustettuja ihmisiä. Ja vaikeita ainakin monen muun mielestä  Grin  Asia siis mietityttää kovasti ja oli syy, miksi jälleen rupesin tutkimaan astrologiaa uudelleen, koska mies osui paikalle sellaiseen tilanteeseen, jossa häntä tarvittiin ja melkein aavistin sen etukäteen.. Samalla epäilen itseäni, että olenko tulossa hulluksi  Smiley Olisi kuitenkin kiva tietää mistä tässä on kysymys  Smiley Tavallaan en usko, että normaali perinteinen parisuhde ainakaan meillä onnistuisi tai olisi todennäköinenkään, mutta kiitos jos joku viitsii vilkaista ja kommentoida mitä tästä mieleen tulee teille??  Smiley
tallennettu
minsa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 476



Profiili
« Vastaus #152 : 21.09.2012 19:28:35 »

No katsotaanpas pikaseen aspekteja ja merkkejä..

Teillä on sama AC/DC akseli joten siitä syystä toinen tuntuu pitkälti siltä mitä etsii, enkä nyt tarkoita sitä et tuleva kumppani olis Kalat vaan tietty tapa olla ja esiintyä sekä toimintatapa jne.

Antivertex/Vertex akseli joten en ihmettele et kyselet, onhan tämä ihmissuhdeakseli et eihän sitä tiiä vaikka vielä huomaisit et jalat vietiin taas alta kun voi tuossa olla sitäkin et teidän pitää ensin oppia noita haasteita mitä kartoillanne ompi, koskaan ei tiedä kun Antivertex akseli on noin.
 
mars  aspect_squ  pluto on haastava mikäli sopusointu häviää, tosin tuossa auttanee kun  vaaka useimmiten kuitenkin haluaa sitä sopusointua mutta siis tuossa on mahdollisuus  mars agressiivisuuteen ja  pluto taas voi tiedostaen tai tiedostamatta tuoda sadistista kohtelua mutta älä nyt käsitä sitä niin, että se varmasti tapahtuu mutta jos joskus ryhdytte suhteeseen niin jos lähdetään esim. liian äkkipikaisiin tempauksiin tai manipuloivuuteen niin silloin voi syntyä suurempiakin juttuja mutta sehän riippuu myös pitkälti ihmisten iästä kun kokemushan se on mikä näissä asioissa puhuu tietysti kun karman lakihan on "niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan ja minkä taakseen jättää sen edestään löytää" niin jos kommunikoi partnerin kanssa oikein ilman toiminnallista tai sanallista manipulointia tmv. niin silloinhan tuossa ei ole ongelmia kun karmaa ei synny.. positiivisuus on siis avain tässä aspektissa.

Tuo oppositiohan on hyvä kun  aurinko ja  venus tukee  neptunus tuossa.

 saturnus ja  pluto on  aspect_sex niin hyvää omistautumiskykyähän tuo tarkoittaa vaikka haastavissa voisi luoda ongelmia.

Ja  kuu  aspect_opp  uranus siinä sitä magnetismia tosiaan on.  kuu viehättyy  uranus erikoisuudesta mutta  uranus toki voi myös käydä  kuu hermoille, tämä aspekti on useimmiten ystävien kartalla kun etäisyys välillä tekee terää eli liika läheisyys ei ole välttämättä eduksi.

Molemmilla perääntyvät  jupiter, sehän on vähän niinkuin myös karmallinen planeetta  :Smiley ja sehän tuo tuota mainitsemaasi henkisyyttä väliinne ja kun planeetan ydin on laajentuminen niin erimielisyyksiä toki voi tulla noista asioista kuten myös tuossa  venus  aspect_squ  pluto joista  venus on sellainen et sen voisi jopa mieltää onnelliseen yhteiselämään entisissä elämissä. Oletko huomannut näiden huone ja merkkisijainnit kun niiden vuoksi jäin miettimään miten olette kohdanneet, ei tuossa ole sitä mahdollisuutta, että olette tavanneet jotenkin työn tai kodin kautta kun se nyt ekana noista tietysti tulee mieleen mutta mietippä noita löydätkö niistä jopa yhteyden minkä kautta tapasitte ? Ei välttämättä mutta tuo ihan huutaa.. tämä kiinnostaa kovasti kun tutkin entisiä elämiä kartoilta..

 aurinko  aspect_con  saturnus jätin tarkoituksella tähän kun tämä yhtymä tarkoittaa sitä, että on pitkäkestoiseen suhteeseen kun tuo Saturnushan mielletään karman planeetaksi. Tässä Aurinko voi toki kokea Saturnuksen "taakaksi" koska Aurinko on se positiivinen ja Saturnus se negatiivinen mutta kärsivällisyydellä ja elämänkokemuksella tämä kyllä pitkällä juoksulla toimii.

 aurinko  aspect_con  mars ja tämähän on niitä yleisimpiä avioliiton kulmakiviä mutta tässä se mutta, että pitäisi olla toisinpäin eli sinä  aurinko kun nyt on liikaa maskuliinisuutta parisuhteeseen joten tuo voi olla osin se syy miksi ei ole suhde oikein luonnistunut mutta eihän sitä koskaan tiedä joten kuulostele miltä tuntuu mutta sait varmaan nyt ymmärrystä tämän kautta itsekin kun mä vähän luulen et tämä siellä on pitkälti näkynyt haastavana joko toiselle tai molemmille, miltä ajatus kuulostaa? Elämänkokemus auttaa kyl tässä kun miehellä kun ego muuttuu feminiinisemmäksi eli siis nehän muuttuu meillä iän myötä yleensä toisin päin joten sehän tässä voi olla et tuo olis ollut teillä aiemmin noin ja kun mies muuttuu feminiinisemmäksi niin voi jotain sitten taas jo tapahtuakin eli ei torpata kun en tiedä oletteko olleet silloin molemmat maskuliinisia mutta kun kerroit et olette olleet suhteessa niin otin sen esiin siksi..  :Smiley

 merkurius  aspect_con  saturnus voi olla kumpaa vain, jos on vahva ystävyyssuhde eli kommunikointi pelaa niin ei ole sitä ongelmaa et  saturnus tuplacheckaa asioista  merkurius mikä syö tietysti sitä luottamusta.

 merkurius  aspect_con  mars käytännössä  merkurius ideoi ja  mars toteuttaa.

 uranus  aspect_con  neptunus tässä  neptunus voi väsähtää  uranus ennalta-aavistamattomuuteen vaikkakin hänellä on kykyä lisätä  uranus visiointeja ideaalisuudellaan ja myötätunnollaan mutta tämä voi kyllä toimia mikäli molempien oma kehitys on kehittynyt.

Tämmöttis, muistathan sen et tässä voi olla se, että teidän pitää ensin oppia tiettyjä asioita jonka jälkeen taas mietitte mitä jos kuitenkin, joten anna sydämen ja sielun kertoa kun kyllä sä tiiät jos oikeesti tulee MOLEMMILLE sellainen olo, että olisitte mieluummin jottain muuta kuin ystävä. Kuulostele ja kattele kun siten se aina selviää kun sehän riippuu pitkälti siitä ollaanko samalla kehitysasteella kun ei tässä oikein ole sellaisia aspekteja mistä syntyisi II maailmansota..

Nauti elämästä, kyllä se sydän kertoo kuka on se oikea sitten kun sen aika on eli miettimiset sikseen niin oikia tulee luo ilman et huomaatkaan ennen kuin alkaa tapahtua..

 smitten

Minna
tallennettu
mrh
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 3


Profiili
« Vastaus #153 : 22.09.2012 14:06:13 »

Nyt pitää turvautua valistuneempien ihmisten apuun oman tapaukseni suhteen... Että josko joku viksumpi osaa sanoa tästä kuvioinnista mitään, niin kiitosta vaan...

aurinko minä  kauris (huoneessa 5.) - hän  jousimies (10.)
kuu vesimies (8.) - rapu (5.)
merkurius jousimies (5.) -  kauris (11.)
venus vesimies (6.) -  vesimies (12.)
mars neitsyt (3.) -  skorpioni (8.)
jupiter neitsyt (3.) -  rapu (5.)
saturnus neitsyt (3.) -  kauris (12.)
uranus skorpioni (5.) -  kauris (11.)
neptunus jousimies (5.) -  kauris (12.)
pluto vaaka (4.) -  skorpioni (8.)

askendentti minä  leijona, hallitsija aurinko (DC vesimies, hallitsija  uranus)
askendentti hän  vesimies, hallitsija  uranus (DC  leijona, hallitsija,  aurinko)
keskitaivas oinas (IC  vaaka) - jousimies (IC  kaksoset)

chiron harka - rapu
ceres oinas - kaksoset
pallas vesimies - kalat
juno leijona - neitsyt
vesta harka - vesimies

Huoneet:
1. leijonavesimies
2. leijonaharka
3. neitsytkaksoset
4. vaakakaksoset
5. skorpionikaksoset
6. kaurisrapu
7. vesimies - leijona
8. vesimies - skorpioni
9. kalat - jousimies
10. oinas - jousimies
11. harka - jousimies
12. rapu - kauris
tallennettu
Bluerock
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 10


Profiili
« Vastaus #154 : 22.09.2012 18:32:03 »

Voi kiitos suuresti minsa pitkästä ja analyyttisestä vastauksesta  smitten  Smiley Ihana oli lukea ja paljon kyllä osui yksiin tuntemusten ja ajatusten kanssa, oon tää astrologia vaan jännää, vaikka osin niin vaikeaa onkin tulkita näitä  Smiley


Teillä on sama AC/DC akseli joten siitä syystä toinen tuntuu pitkälti siltä mitä etsii, enkä nyt tarkoita sitä et tuleva kumppani olis Kalat vaan tietty tapa olla ja esiintyä sekä toimintatapa jne.


Tämä tuntuu tosiaan, kummassakin on kyllä havaittavissa sitä neitsyttä ja renttumaista kalaakin jotenkin  Grin Ja kummassakin on sitä pedanttiutta ja muita neitsyen piirteitä paljonkin. En kyllä edes tätä osannut huomata, ennenkuin katsoin karttansa, mutta on se tunnistettavissa siellä kyllä  Smiley


Ja  kuu  aspect_opp  uranus siinä sitä magnetismia tosiaan on.  kuu viehättyy  uranus erikoisuudesta mutta  uranus toki voi myös käydä  kuu hermoille, tämä aspekti on useimmiten ystävien kartalla kun etäisyys välillä tekee terää eli liika läheisyys ei ole välttämättä eduksi.


On täysin juuri noin, on suoraan sanonutkin noin, että on erikoisuudestani viehättynyt ja kovastikin on sitä lumoutumista välillä havaittavissa  Smiley Toisaalta tuntuu tuokin, että ei päivittäin kyllä voitaiskaan olla tekemisissä, kun jokin alkais hiertää tai menis hermot..  Cheesy


 aurinko  aspect_con  mars ja tämähän on niitä yleisimpiä avioliiton kulmakiviä mutta tässä se mutta, että pitäisi olla toisinpäin eli sinä  aurinko kun nyt on liikaa maskuliinisuutta parisuhteeseen joten tuo voi olla osin se syy miksi ei ole suhde oikein luonnistunut mutta eihän sitä koskaan tiedä joten kuulostele miltä tuntuu mutta sait varmaan nyt ymmärrystä tämän kautta itsekin kun mä vähän luulen et tämä siellä on pitkälti näkynyt haastavana joko toiselle tai molemmille, miltä ajatus kuulostaa? Elämänkokemus auttaa kyl tässä kun miehellä kun ego muuttuu feminiinisemmäksi eli siis nehän muuttuu meillä iän myötä yleensä toisin päin joten sehän tässä voi olla et tuo olis ollut teillä aiemmin noin ja kun mies muuttuu feminiinisemmäksi niin voi jotain sitten taas jo tapahtuakin eli ei torpata kun en tiedä oletteko olleet silloin molemmat maskuliinisia mutta kun kerroit et olette olleet suhteessa niin otin sen esiin siksi..  :Smiley

 merkurius  aspect_con  saturnus voi olla kumpaa vain, jos on vahva ystävyyssuhde eli kommunikointi pelaa niin ei ole sitä ongelmaa et  saturnus tuplacheckaa asioista  merkurius mikä syö tietysti sitä luottamusta.


Joo tuota.. Kovastikin on mies pehmentynyt tässä välillä ja kummallakin kokemusta ja kasvua tapahtunut samalla. Ja tosiaan mukavat  vaaka ja  kaksoset piirteet näkyvät vähän paremmin  Smiley On ollut nuorena aika kiivaskin ja nythän on niin, että alunperin joskus kymmenen vuotta sitten en ymmärtänyt tai saanut tolkkua ollenkaan, viitisen vuotta sitten oli varmasti tätä tuplatsekkausta ja kommunikoimattomuutta asioista, kun se on itselläkin ollut haasteena, että jos on jostain on kiinnostunut ollut niin sen kanssa ei ole osannut olla yhtään.. Ja sitä kautta epävarma mikä tietty aiheuttaa itseinhoa ja se nyt ei ainakaan auta yhtään vaan tekee vaan hallaa. Oon itekin tässä kasvanut varmasti, ja en ota enää sellaista ressiä asioista ja suhtaudun positiivisemmin kaikkeen läpikäytyjen koettelemusten kautta  Smiley mutta kyllä toi on ihan totta, miten miehet pehmenee iän (ja lasten) myötä  Smiley Ja tässä henkilössä huomaa kyllä sen, on hyväntahtoisempi ja pilke silmäkulmassa enempi, lämpimämmin suhtautuu ylipäätään ihmisiin nykyään kuin joskus muinoin  Smiley


mars  aspect_squ  pluto on haastava mikäli sopusointu häviää, tosin tuossa auttanee kun  vaaka useimmiten kuitenkin haluaa sitä sopusointua mutta siis tuossa on mahdollisuus  mars agressiivisuuteen ja  pluto taas voi tiedostaen tai tiedostamatta tuoda sadistista kohtelua mutta älä nyt käsitä sitä niin, että se varmasti tapahtuu mutta jos joskus ryhdytte suhteeseen niin jos lähdetään esim. liian äkkipikaisiin tempauksiin tai manipuloivuuteen niin silloin voi syntyä suurempiakin juttuja mutta sehän riippuu myös pitkälti ihmisten iästä kun kokemushan se on mikä näissä asioissa puhuu tietysti kun karman lakihan on "niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan ja minkä taakseen jättää sen edestään löytää" niin jos kommunikoi partnerin kanssa oikein ilman toiminnallista tai sanallista manipulointia tmv. niin silloinhan tuossa ei ole ongelmia kun karmaa ei synny.. positiivisuus on siis avain tässä aspektissa.


Huh, tämäkin kyllä kolahti.. Kummallakin on määrättyä ihmistuntemuskykyä tai mitä se nyt on jos sellaista nyt on olemassa, mitä voi käyttää tietysti myöskin väärin.. Niin olen tätä asiaa jo ennemminkin pitkälti miettinyt, tietämättä tästä kuviosta.. Että mahdollisuus on myöskin ilkeisiin juttuihin.. ja tunnistan tuon sovittelevuuden, no sehän myöskin voi väärinkäytettynä toisen ihmisen puolelta tuoda ikäviä juttuja tai just tiedostamatta lisää onkelmaa.. mutta toisaalta olen myöskin miettinyt, että mikäli ollaan mahdollisimman avoimia ja hyvillä mielin, niin tällaista ongelmaa ei pitäisi tulla.. Mutta tuo on ehkä juuri se vaaran tunne, verrattuna siihen aiempaan mönkään menoon, mikä sellaista pientä huolta tuo.. Voi olla siis tosi kylmäkin tuo mies, ei kuitenkaan naisille väkivaltainen vaan ennemmin puolustaa heikkoja.. mutta voi olla halutessaan myös kylmä tai epärehellinenkin  Sad Ja ite voin olla alistuvakin.. vaikka oma tahtokin voi sitten pompsahtaa.. ja liihotteleva  venus  kaksoset mietityttää mua itteeni.. Tästä on kyllä tavallaan ollut puhetta, ja luulisin, että vastakin on, joten ainakin nyt on toivoa, että pysytään kartalla  Smiley Mutta yksi merkittävä syy, miksi juuri rauhassa omastakin mielestä täytyy katsoa ja tutkailla..


Molemmilla perääntyvät  jupiter, sehän on vähän niinkuin myös karmallinen planeetta  :Smiley ja sehän tuo tuota mainitsemaasi henkisyyttä väliinne ja kun planeetan ydin on laajentuminen niin erimielisyyksiä toki voi tulla noista asioista kuten myös tuossa  venus  aspect_squ  pluto joista  venus on sellainen et sen voisi jopa mieltää onnelliseen yhteiselämään entisissä elämissä. Oletko huomannut näiden huone ja merkkisijainnit kun niiden vuoksi jäin miettimään miten olette kohdanneet, ei tuossa ole sitä mahdollisuutta, että olette tavanneet jotenkin työn tai kodin kautta kun se nyt ekana noista tietysti tulee mieleen mutta mietippä noita löydätkö niistä jopa yhteyden minkä kautta tapasitte ? Ei välttämättä mutta tuo ihan huutaa.. tämä kiinnostaa kovasti kun tutkin entisiä elämiä kartoilta..

 aurinko  aspect_con  saturnus jätin tarkoituksella tähän kun tämä yhtymä tarkoittaa sitä, että on pitkäkestoiseen suhteeseen kun tuo Saturnushan mielletään karman planeetaksi. Tässä Aurinko voi toki kokea Saturnuksen "taakaksi" koska Aurinko on se positiivinen ja Saturnus se negatiivinen mutta kärsivällisyydellä ja elämänkokemuksella tämä kyllä pitkällä juoksulla toimii.


Tämä on erittäin mielenkiintoista Smiley Itse en valitettavasti muista entisiä elämiä tai yleensä muista mitä untakaan olen nähnyt, mutta kieltämättä mulle on tällainen vaihtoehto hyvin vahvasti mieleen tullut, että oltais pidemmältäkin ajalta "tuttuja"    coolsmiley  Silloin viitisen vuotta sitten mun työ liittyi koteihin ja nähtiin mun kotimatkalla kun olin tulossa töistä ja siitä lähti.. Tiedettiin siis ennestään, mutta siitä sattuman kautta syventyi.. Mutta siis niinkuin muuten työn kautta ei kyllä, sitä olen kyllä ihmetellyt, että mitähän nuo huoneet meinaa, että tehdäänkö joskus töitä yhdessä, en ajatellutkaan että aiemmin.. Työasioista toki puhutaan aina paljon, mut oisko se toi  neitsyt Nyt viimeksi hiljan meidän sattumakohtaaminen liittyi muiden kotiin ja mun elämän haastekohtaan, josta pääsin eteenpäin hänen avullaan..  Smiley Ei oltu nähty pitkään aikaan ja käväisi mielessäni, että mitähän hälle kuuluu, ja yleensä ottaen elämässä tuskastelin toista juttua, että miten tästä pääsee.. Samana iltana oli tilanne päällä ja mä  Cry tää herra osuneena paikalle, siis aika todella erikoinen tilanne oli, mut hän vei turvaan  angel Nää on kyllä olleet jälkikäteen ajateltuna jänniä ja maagisia tilanteita  Smiley Ja tosi läheisen lämpimältä tuntui tukensa tässä viimeisimmässä sattumassa.. Ja oli tosi vahva tunne mulla, että olin tullut takaisin "kotiin"  smitten  Aina kun näkee sattumalta niin tuntuu väreilyä, mitä ei todellakaan kenenkään muun aiemman kakslahkeisen kohdalla tapahdu, jos sen on jo kertaalleen lopettanu  Tongue

Meillä on myös saman tyylisiä elämänkokemuksia, joista aika usein jutellaan.. Jaetaan ajatuksia niistä ja osutaan yksiin. Multa tosin uupuu vielä yksi kokemus joka onkin aika merkittävä.. jännä nähdä että tuleeko sekin vastaan  Cheesy


Tämmöttis, muistathan sen et tässä voi olla se, että teidän pitää ensin oppia tiettyjä asioita jonka jälkeen taas mietitte mitä jos kuitenkin, joten anna sydämen ja sielun kertoa kun kyllä sä tiiät jos oikeesti tulee MOLEMMILLE sellainen olo, että olisitte mieluummin jottain muuta kuin ystävä. Kuulostele ja kattele kun siten se aina selviää kun sehän riippuu pitkälti siitä ollaanko samalla kehitysasteella kun ei tässä oikein ole sellaisia aspekteja mistä syntyisi II maailmansota..

Nauti elämästä, kyllä se sydän kertoo kuka on se oikea sitten kun sen aika on eli miettimiset sikseen niin oikia tulee luo ilman et huomaatkaan ennen kuin alkaa tapahtua..

 smitten

Minna

Olen täysin samaa mieltä, että tutkailla tässä täytyy  Smiley Tällä hetkellä ainakaan kumpikaan ei halua suhteeseen rynnätä, kumpikin tunnistaa sen kaipuun, mutta nauttii vapaudestansa  Smiley Todella vahvasti tuntuu siltä, että haluan hänet elämässäni säilyttää vastakin ja eniten tällä hetkellä syventää meidän ystävyyttä, koska se on mahtava asia  smitten Todella ihanaa tää elämän tutkailu ja seikkailu, kun tällaisia ihmisiä tuntee  Smiley Ei tunnu siltä, että vielä haluaisin asettua, joten voihan se olla sitäkin, että joku juttu täytyy vielä hoitaa.. Mutta nautittavaa ja mielenkiintoista tää elämä on ja ihana, tärkeä ihminen tuokin on oli mikä olikaan sitten  smitten

Kiitos sinulle ihan tositosi paljon hienoista kommenteistasi  Smiley Muutkin kohdat oli tunnistettavia, mutta nämä ehkä ne tällä hetkellä tärkeimmät.. On tää vaan jännää kun noin hyvin osuu yksiin huh  Cheesy
tallennettu
Bluerock
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 10


Profiili
« Vastaus #155 : 22.09.2012 19:15:49 »

Ja ai niin vielä tosta  aurinko aspect_con mars, kyllähän mä oon sellanen, et äijien kans helpommin toimeen tuun ja poikamainen, sehän oli tietenkin ennen ittelläni vielä helpompi vaihtoehto, et olin miesten kanssa kaveria, kun kovinkaan syvällisesti mitään muuta.. Joten joo, äijäily aiemmin kummankin puolelta osuu hyvinkin tuohon ongelmaksi, jota en ole kunnolla ymmärtänyt aiemmin  Smiley Mutta hyvin, hyvin järkeenkäypä syy, ettei toiminu  Wink
tallennettu
minsa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 476



Profiili
« Vastaus #156 : 23.09.2012 00:04:24 »

Bluerock, mitä äijä  coolsmiley  sä ihan valaistuit siis  :Smiley

Kiva, että tuntui tutulta, katos kyl noista planeetoista saa aika paljon irti kun vain hyödynnetään sitä tietoa.. onhan se niin kiehtovaa..
kaiken oppii, kärsivällisyyttä vaan!  Cheesy
Toisaalta iän myötä vanhempana me ollaan vähän viisaampia kuin parikymppisinä niin on vähän elämänkokemustakin millä hanskataan nuo haastavammat tilanteet..

Ai sä et uskonut ennen kuin katsoit..   2funny

Että on sitten osannut pukea sanoiksikin tuon erikoisuuden, yesss, siinä on se ..
Haastavatkaan aspektit ei aina sitä tarkoita, että sitä olisi elämä koko ajan kun ollaan elämää nähty mutta ajoittain se tuntuu.
Hei, mites olis kaksi kotia  knuppel2

Sen verran vielä tuosta Mars Plutosta, että tosiaan ymmärsit heti, että mahdollisuus on mutta se riippuu aina siitä lähteekö molemmat siihen leikkiin, ei ole hyvä tie eli avoin keskustelu mutta me kaikki tiedetään, että Mars on tulinen planeetta ja sotaa voi syntyä sekunnin murto-osassa jos niin on tarkoitus ja sekin kuuluu parisuhteeseen nuo äkkipikaiset riidat joskus kunhan osataan sopia jälkeenpäin ettei ilmene mitään manipulointeja kun ne on niitä suhteen tuhoja aika pian.. karmakartasta tuon näkisi kun eiköhän noissa tietyt asiat ole karmassa ihan näin kun niitä katselin niin muutamia sieltä osaa ajatella mitkä on mutta kaikkia ei välttämättä.. syntymäkartta kertoo paljon karmallisista asioista mitä on haasteeksi tähän elämään saanut mutta ei nyt niistä, jos haluat tietää omasi niin laita mulle vaikka privana tiedot niin kerron sinulle.

Öö- voiskos olla mahdollista, että neiti ei ole halunnut samaa mitä mies ja toinen on siksi jäätävä.. 2funny tuli nimittäin mieleen et kyllähän valkoisia valheita voi niissäkin tilanteissa tulla jos vaikka kokenut ettet ymmärrä tms. mutta vakavasti ottaen voihan tuossa valheita tippua arvomaailman osalta kun Vaaka ei aina halua sanoa mitä ajattelee niin voi sieltä se valhe tulla sen vuoksi ettei halua loukata. Mietin vain kun teillähän oli molemmilla Neitsyt nousulla, vähän niinkuin kriittisiä voitte olla välillä..  :Smiley

Teillä on Venukset kolmiossa eli ilmamerkeissä joten siis samassa elementissä ja sellaiset tähdelliset pointit et teillä on vielä niin et sun Aurinko ja hänen Kuu on samassa merkissä joten sen vuoksi teillä on se tietynlainen tapa toimia samaan tapaan pitkälti kun hänellä on Kuu Kaksosissa ja missäs sun Aurinko on, entäs sitten hänen Aurinko ja sun Kuu, eikös ne ole Skorpionissa  :Smiley
Jos et ole huomannut sillä tuo on aikas match vaikka en laittanut kuin aspektit niin voin kertoa ettei ole ihan kaikilla, useinhan monissa suhteissa Kuu on pelkästään toisen Aurinko ja akseli sama et on teille suotu noita yhteenvetäviä juttuja.. hih mieti Kuu nainen ja Aurinko mies dynamiikalla, ihan siis nappiosuma kun tupla AurinkoKuut et on teissä kuule molemmissa paljon Skorpionia ja Kaksosta..

Et mitä sää siellä eppäilet..  angel

No juu, en ihmettele kun ei tarvitse kuin katsoa missä sun Saturnus on, 2. huone eli sun oma sisäinen pääoma ja onhan siellä Pluto ja dynaamisen räiskähtelevä Mars eli Pluton kauttahan sun pitää kokea hyvin Skorpparimaiseen tapaan pohjamutien kautta et tuntuu sisällä oikealta tuo rakkauskin.. Ja on sulla paljon tavaraa henkisessä 9. huoneessakin.. ymmärsit varmaan mitä pointtasin kun sanoit tuossa et haluat rauhassa tutkia niin tää oli vastaus siis siihen, en ihmettele Pluto on siis Skorpionin hallitsija jossa sulla on paljon tavarnaa, siis planeettoja niin ootte te aikas skopuja.

Mä olen kanssa vähän skeptinen noihin entisiin elämiin kun olis kiva nähtä kuka on ollut niin sit mää uskoisin.. Ai säkään et muista unias, no en oo minäkään muistanut sitten lapsuuden ja mä oon muuten kanssa Skorppari mutta en muuten ees ajatellut tuota kun innostuin niin noista kartoistanne viimeksi!

Sulla Kauris Jupiter kodin huoneessa eli riippuen siitä miten hallitset laajentumisen niin voi tulla ylilyöntejä mutta elämä opettaa sekä nuo sun kodin huoneen ruusunpunaset klasit on selvästi jo sulta karisseet, että siitä ei sen enempää kuin et herkkyyttä ja mystiikkaa riittää kun sulla Neptunus myös siellä. Hänellä taas Ravussa eli päämäärissä hyvinkin herkkä ja haavoittuva, mieti sitä Rapua joka vetäytyy kuoreensa tyyliin "miks se noin sano" niin ymmärrät paremmin mutta molemmat on johtavia eli samaa laatua.. ja Juppari on myös onnea tietysti mutta perääntyvänä hidastuu.. Jupparit vastamerkeissä eli sähän tiiät et vastakkainen kiehtoo, aina ei toimi mutta yleensä toimii, tuolla ei ole merkitystä sinällään kun ei ole henkilökohtainen planeetta mutta sit kun ylireagoidaan Kauriin tai Ravun tavalla niin toisen on helpompi ymmärtää kun vesi ja maa toimii keskenään kun taas vesi ja ilma ei.. Nyt varmaan sait käsityksen tuosta kun en tietty osaa sanoa mikä noiden Juppareiden merkitys tuossa on mutta jos joskus saat ahaa elämyksen niin heitä viestiä kun tuo säväytti minnuu jos huomaat, mies herkkä rapu ja nainen viileän järkevä kauris. Teillähän oli Aurinko Mars käänteisenä niin sit joskus kun menis överiksi joku riita niin tuo vois kääntää sen toisinpäin.. näin mää näitä mietin.  idiot2

Työteliäs Kauris ja toiminnallisen menevä Jouskari kodin huoneessa molemmilla niin onkos ihme jos on työt usein puheissa ja menevyyttä ja miehellä vielä kärjellä skorpioniakin.. Nousulla Neitsyt niin työn kuningas on juu ja ASClla kuvaa pitkälti ensivaikutelmaa ja toimintaa ja kriittisyyttäkin varmasti joskus tuo..

 knuppel2  smitten  knuppel2

Hetkonen, maailma ei tunne sattumia mutta sun Juppari tuntee karman = sun kodin huoneessa!!! Hmmmm  Cheesy

Et sattumalta muista ajankohtaa tuolle sattumalle kun mä muistan itse tietyt käännekohdat aina niin säkin voit muistaa? Jos muistat niin et laittas mulle sun tietoja privana ja tuota ajankohtaa niin katsotaan mitä taivaalla oli silloin kun tämmöset olis jännä katsoa kun mua kiinnostaa tutkia noita karmallisia seikkoja tosi paljon.. tutkija skopusieluni innostuu tuollaisista jos löytää jonkun karmallisen hetken ko. hetken kartalta niin huh et karmaisee..

Toi kertomasi karmallisuus vois katos mennä niin et jokin sen hetken planeetta on ollut sun Jupparilla jolloin oppositiossa on hänen Jupparinsa jolloin näitä "sattumia" paikalle tapahtuu, mä kyl miellän ne enemmänkin kohtaloksi jos tuosta ollut kyse.. saitko käsityksen mitä tarkotan..
Tarkoitan siis sitä, että jokin kartoillanne sen hetken kartalla selittää minkä vuoksi olitte siellä molemmat yhtäaikaa!!

Juppari   smitten

Maltti on valttia aina parisuhteessa ja sen synnyssä ja kaveripohjalla kun alussa ollaan niin sitä paremmin toisen tuntee kun parempihan se on ensin tutustua kunnolla et tietää onko toinen se mitä haluaa et katsellaan maailmaa avoimin silmin kun koskaan ei tiedä mitä ihanaa yllätystä tipahtaa syliin.. 

Kuulostaa erittäin hyvältä paketilta jo, siis tuo mies.. ja kyllä sääkin !!!  smitten

Niin, ja ilmottelethan mullekin jos jottain ihmeellistä alkaa tapahtua kun mua ihan kihelmöi miten jännä synastria teillä on..

Minna
tallennettu
minsa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 476



Profiili
« Vastaus #157 : 23.09.2012 00:10:03 »

mrh,

sori, mun pitää nähdä karttapallona kun mä en jaksa ajatella noin, hiukan helpompi kun kartasta näkee kaiken muutamalla silmäyksellä eli hahmotan karttoja en noita tekstejä niin jos saat synastriakartan lisättyä tai vaikka syntymäajat mulle niin vastaan tuohon ensi tilassa kun taas paikalla täällä..

Minna
tallennettu
mrh
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 3


Profiili
« Vastaus #158 : 23.09.2012 15:27:44 »

Kiitos kovin paljon Minsa!

Tässäpä tämä pallotettu versio  Smiley josko siitä jotain hassua irti saa.. Minä siis sisäkehällä.
tallennettu
minsa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 476



Profiili
« Vastaus #159 : 24.09.2012 17:35:01 »

Bluerock, olitkin saanut molemmat vastaukseni eilen joten nämä on menneen talven lumia kun olit tänäänkin jo kirjoitellut vastauksia..

mrh, mä vastaan sulle keskiviikkona kun silloin on tovi aikaa katsella, sillä nyt oli vain hetki vastata viesteihin ja taas mennään joten en ehtinyt vielä tuonne asti, tulee kuitenkin..

Minna
tallennettu
Ohraz
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 6


Profiili
« Vastaus #160 : 22.11.2012 16:52:41 »

Moikka,

Osaisiko joku kertoa alla olevasta suhteesta, voisiko toimia?

Minä                                                     hän

Aurinko: vesimies                                  skorpioni 

nousumerkki: leijona                             ? (ei tietoa)

Kuu: ravussa                                         vesimies

Merkurius: kauriissa                             jousimies
               
Venus: kaloissa                                    skorpionissa

Mars: kauriissa                                    jousimiehessä
tallennettu

Aurinko     vesimies, nouseva leijona
kuu           rapu
merkurius  kauris
venus        kalat
mars         kauris
minsa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 476



Profiili
« Vastaus #161 : 22.11.2012 21:51:47 »

Hänen kuunsa sinun aurinkona on sellainen tekijä joka antaa teille samanhenkisyyden joten on tuo mahdollista näin karttoja näkemättä kommentoin vain tuohon. Jos ei näe molempien radixeja niin ei oikein pysty sanomaan kun teidän ASC/DC linja tulisi olla samaa akselia jotta avio mahdollistuisi.

Moikka,

Osaisiko joku kertoa alla olevasta suhteesta, voisiko toimia?

Minä                                                     hän

Aurinko: vesimies                                  skorpioni 

nousumerkki: leijona                             ? (ei tietoa)

Kuu: ravussa                                         vesimies

Merkurius: kauriissa                             jousimies
               
Venus: kaloissa                                    skorpionissa

Mars: kauriissa                                    jousimiehessä

tallennettu
Downtempo
Vieras
« Vastaus #162 : 28.11.2012 20:37:14 »

Ei se tee automaattisesti listaa, mä vain poimin niistä noi tietyt, mutta näin mä tein:

Extended Chart Selection-> laita omasi ja lisää kumppanisi tiedot
Synastry Chart-> View the additional tables (pdf), siinä alhaalla on taulukko, josta poimin nämä tietyt planeetat vain, vaikka olihan siinä
tietenkin muitakin aspekteja näkyvissä muihinkin planeettoihin. Mä en osaa tosta kartasta katsoa/laskea kulmia ollenkaan.

Sitten sama toistepäin, menet taas alkuun ja laitat nimet toistepäin, eli jos ensin laitoit 1. omasi 2. kumppanisi, niin nyt toistepäin.Smiley

Mutta siihen se sitten mun osalta jää, on ossaaa enempää  Undecided

tallennettu
Downtempo
Vieras
« Vastaus #163 : 28.11.2012 22:46:14 »

Ahh, ok, kiitos!! Sieltä mäkin tajusin katsella, mutta luulin, että laiskalle ihmiselle kuten minä löytyisi valmiina tuollainen lista noista aspekteista! Smiley Olis helpompi katsella, mutta kyllähän se tuosta taulukostakin sujuu. Smiley

Heh, no mun pitää taas kaivaa tieni vaikeimman kautta että ymmärrän jotain, jaa niistä tehdä jotain analyysia. Cheesy
Tuttu ja turvallinen tapa!
tallennettu
ghede
Vieras
« Vastaus #164 : 10.12.2012 00:56:46 »

Löysin melko hyvä sivun aiheeseen liittyen.

http://www.cosmitec-astrological-compatibility-advice.com/lasting-love.html

Olen pistänyt merkille, että erityisesti tuo kohta, jossa mainitaan Auringon, Kuun ja Askendentin väliset suhteet ja sijoittuminen karttojen kesken, on suhteellisen tärkeä juttu synastriassa. Esim. suhteen pitkäikäisyyteen vaikuttaa, jos molemmilla on Aurinko tai Kuu samassa huoneessa omilla syntymäkartoillaan tai, jos toisen Aurinko on samassa huoneessa kuin toisen Kuu. Lisäksi, jos esim. Aurinko on syntymäkartalla 5.huoneessa ja toisen henkilön Aurinko, Kuu tai Asc on leijonassa eli merkissä, joka hallitsee 5.huonetta niin tämän seikan tulisi lisätä yhteensopivuutta.


Lisäksi olen tehnyt sellaisen havainnon, että Auringon ja Kuun välinen etäisyys saattaa olla hyvinkin tärkeä tekijä yhteensopivuuden kannalta. Tarkoitan siis sitä, että molempien osapuolien kartoilla Auringon ja Kuun tulisi olla suurinpiirtein yhtä etäällä toisistaan... Esim. jos molempien henkilöiden syntymäkartoilla Aurinko ja Kuu ovat noin 120 asteen päässä toisistaan (+/- 20 astetta?) niin tämä aspekti edistää heidän yhteisymmärrystään.
« Viimeksi muokattu: 10.12.2012 01:08:55 kirjoittanut ghede » tallennettu
Sivuja: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 17
  Tulostusversio  
 
Siirry: