Sivuja: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 17
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Sovitteko yhteen, eli synastrian perusteet  (Luettu 454033 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
minsa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 476



Profiili
« Vastaus #135 : 03.08.2012 11:13:05 »

...ai niin ja entäs se, että juno on molemmilla kaksosissa, mulla 7. huoneessa, miehellä 6. huoneessa?

 smitten

Juno kuvaa sitoutumista, voimaa, opettamista. Kaksosissa kuvaa tietysti sitä, että kommunikoidaan joten ei pitäisi naida mitään hiljaista tyyppiä kun pitää voida jutella, jutella ja taas jutella, siinä asian ydin Juno Kaksosissa ihmiselle.

6. huone voi olla naimisissa työn kanssa ja usein löytääkin parisuhteen työpaikaltaan tai partnerin joka on hänelle se työmaa.. tasavertaisuus on tässä huoneessa tärkein seikka.

7. huone korostaa avioliiton tarvetta parisuhteessa

Näillä eväillä eli synastrian pieniä kivoja lisiä katsoa Junot mutta ei ne tärkeimmät asiat tietenkään mitä katsotaan synastriasta mutta tuossa se nähdään, että samankaltaisuudestahan se teillä kyllä kertoo..

Minna
tallennettu
Silmanilo
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 33


Profiili
« Vastaus #136 : 03.08.2012 21:31:26 »

Kiitos!!!!
Nuo mietityttivät. Täytyy taas hakea Nikulat kirjastosta ja palautella mieliin muutakin. Miehen chiron on kolmiossa minun askendenttiin, kuuhun, aurinkoon, venukseen ja merkuriukseen. Tätäkin tässä ihmettelin...
tallennettu
kosmonautti
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 394



Profiili
« Vastaus #137 : 03.08.2012 21:32:43 »

Yhden miehen kanssa syntyy tällainen ihmeellinen, lähes symmetrinen kuvio synastriakartalle. Grin
Tarkka kellonaika vain puuttuu, joten tuo kuu on kyllä oikeassa merkissä, mutta tarkka aste puuttuu...Itse olen tuo sininen kaksonen, mies oinas...
« Viimeksi muokattu: 03.08.2012 21:35:27 kirjoittanut kosmonautti » tallennettu

aurinko aspect_con askendentti kaksoset kuu kaksoset
merkurius aspect_con venus harka
mars kuunsolmu vesimies

Metallisika
Punainen Solaarinen Taivaanvaeltaja
ikiviuh
Vieras
« Vastaus #138 : 04.08.2012 06:57:42 »

kosmonautti, sehän on mystinen suorakaide myös mutta ihan planeetoilla, jos tarkoitit tuota kirjekuorta muistuttavaa

teillä on molemmilla kartalla valmiina oppositio, vaikka ne ei näykään tuossa synastriassa piirrettynä. sinulla  aurinko aspect_opp jupiter neptunus, hänellä  merkurius aspect_opp pluto ja kun ne laittaa yhteen, osuvat sopivan etäisyyden päähän toisistaan, muodostaen laatikon sisälle ruksin  aspect_opp illaan ja päädyt  aspect_sex
reunat tulee sitten  aspect_tri illa toistenne planeettoihin
 merkurius aspect_tri jupiter neptunus tulimerkeissä
 aurinko aspect_tri pluto ilmamerkeissä

tulkita en tohi  Smiley
tallennettu
kosmonautti
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 394



Profiili
« Vastaus #139 : 04.08.2012 09:30:47 »

Jep, musta vaan näytti niin hauskalta toi ja vielä nuo vihreät kvinkunssit ovat symmetrisesti tuon 'kirjekuoren' sisällä.  Smiley
On vasta alkuasteilla tutustuminen tähän herraan...

Mutta ehkäpä toi KIRJEKUORI kuvaa hyvin tutustumistapaamme että kirjoitellaan ja viestitellään mm. FB:n kautta! Cheesy
« Viimeksi muokattu: 04.08.2012 09:55:23 kirjoittanut kosmonautti » tallennettu

aurinko aspect_con askendentti kaksoset kuu kaksoset
merkurius aspect_con venus harka
mars kuunsolmu vesimies

Metallisika
Punainen Solaarinen Taivaanvaeltaja
kosmonautti
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 394



Profiili
« Vastaus #140 : 04.08.2012 09:52:39 »

Niin ja kiitos ikiviuh!
Tässä vielä kerran toinen synastriakartta, jota kukaan ei tohtinut/ehtinyt aiemmin tulkita tai kommentoida...
Herääkö kellään mitään mielleyhtymiä tästä.
Tämä herra no 1 eli  aurinko  leijona on merkityksellinen mulle, mutta hämmentävää että sekä hänen että herra no 2   mars  vesimies lähes samassa asteessa ja toisella  aurinko ja toisella  kuu samassa asteessa  oinas .  :Smiley
tallennettu

aurinko aspect_con askendentti kaksoset kuu kaksoset
merkurius aspect_con venus harka
mars kuunsolmu vesimies

Metallisika
Punainen Solaarinen Taivaanvaeltaja
JPpaukku
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 59


Profiili
« Vastaus #141 : 17.08.2012 13:58:30 »

Miten olisi jos miehellä olisi kolme planettaa naisen DC:llä? Tää on nyt ihan potentiaalinen kysymys  
Miehellä siis  mars merkurius jupiter yhtymä eivätkä nämä aspektoi naisen syntymäkartan henk. koht. planeettoja. Sen sijaan on muuten täydelliset  mars aspect_tri aurinko ja  venus aspect_tri kuu

mielenkiiintoista  smitten


  Grin "Jousimies ja Härkä muodostivat suorastaan koukuttavan seksuaalisia suhteita, mutta muuten samalle aallonpituudelle virittäytyminen vei paljon aikaa. Härän rauhallisuus ja Jousimiehen vipeltäminen ovat toisinaan vaikea yhtälö." Joopa se niistä aurinkomerkeissä, minulla on kokemusta tästä ja sanoisin näin:  kauris venus -jouskarimiehelle  mars vesimies -naisen suuripiirteisyys ja henkinen vapaus oli liikaa!
« Viimeksi muokattu: 17.08.2012 14:02:57 kirjoittanut JPpaukku » tallennettu
mouru
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 618


Profiili
« Vastaus #142 : 19.08.2012 16:40:19 »

Miltäs näyttää? Ainakin itse kiinnitin ensimmäisenä huomiota tuohon isoon kuvioon joka muodostuu noista vastakkain asettuneista planeetoista. On myös yhtymää esim. kuut, MC-aurinko-lilith, marsit sekstiilissä, venukset tulenmerkeissä kummallakin. Kommunikaatiossa saattaa ehkä olla jotain pientä epäselvyyttä välillä koska hänen  merkurius aspect_squ mun  aurinko ja väljästi  merkurius .
tallennettu
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #143 : 19.08.2012 23:50:57 »

Saatuani todella ovelan kikan avulla Kaksos-eksäni elämästäni takavasemmalle, joskaan en kokonaan pois - deittailen taas kerran kahta uutta samanaikaisesti (mistä näitä oikein tulee???) ja kiinnostuneita tunkee ovista ja ikkunoista. idiot2

Nyt alan itse asiassa ymmärtää sitä eksääni, sillä kai tällaista on ollut aina. :Smiley

Nämä uudet on molemmat sattumoisin Aurinko-Kauriita, toinen  kuu kaksoset ja vastaavasti toinen  kuu jousimies
Kummankin  aurinko tekee yhtymää mun Jupiterille, mutta tuon kuujouskarin Jupiter tekee myös sattumoisin yhtymää mun Kuulle. Edellisellä Venus vesimies ja Mars neitsyt aspect_con jupiter ja jälkimmäisellä Venus skorpioni, Mars vaaka aspect_con pluto

Voi helposti päätellä kummassa on enemmän seksiä. :Smiley Olisin kyllä kaikkein mieluiten sinkku, että voisi kaikkien näiden sosiaalisten rientojen sijaan keskittyä paremmin elämän pääasiaan eli rahantekoon. Hemmetti jos jompikumpi noista haluaa vielä naimisiin tai pentuja.... Huh

tallennettu
JPpaukku
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 59


Profiili
« Vastaus #144 : 20.08.2012 12:00:04 »

säälittävää
tallennettu
minsa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 476



Profiili
« Vastaus #145 : 20.08.2012 13:59:48 »

Kato Vega,

onx sun  jupiter 7ssa tai 11ssa, onnex olkoon jos on kun sitä itseään on tarjolla sitten  coolsmiley

Ihanaa, nauti.. t. Minna

 angel
tallennettu
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #146 : 25.08.2012 20:34:05 »

Kato Vega,

onx sun  jupiter 7ssa tai 11ssa, onnex olkoon jos on kun sitä itseään on tarjolla sitten  coolsmiley

Ihanaa, nauti.. t. Minna

 angel

Itse asiassa kasissa, joka tavallaan on suhdehuone sekin, ja mullahan on tosiaan menossa  jupiter aspect_opp venus... laugh
Nyt tosin tilanne on vieläkin älyttömämpi, koska mulla on menossa jostain käsittämättömästä syystä 3 kappaletta Kauriita joista yksi on siis ns. vakituinen mutta olen kyllästynyt koko suhteeseen, alkaen siitä että sängyssä mä joudun tekemään kaikki työt eikä meillä ole tarpeeksi yhteisiä puheenaiheita. Turhauttavaa. Yritän usuttaa sitä etsimään uutta seuraa, kyllä siitä olisi muutkin kiinnostuneita mutta se ei ole vielä näköjään ymmärtänyt asiaa. idiot2
 
tallennettu
minsa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 476



Profiili
« Vastaus #147 : 25.08.2012 22:49:09 »

kuule, lakkaa antamasta eli älä hoida niitä hommia niin tajuaa lähteä..  Cheesy  knuppel2

Mites noita Kauriita, DCllä vai onko Avx/vertex akselilla vai tarkotikko ettei selity miten ne eksyy luo..

Minna
tallennettu
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #148 : 26.08.2012 14:08:33 »

kuule, lakkaa antamasta eli älä hoida niitä hommia niin tajuaa lähteä..  Cheesy  knuppel2

Mites noita Kauriita, DCllä vai onko Avx/vertex akselilla vai tarkotikko ettei selity miten ne eksyy luo..

Minna

Juu, tuota jälkimmäistä. Että miksi juuri Kauriita ja juuri näinä ajankohtina, kuin ennen olen vetänyt lähinnä tulimerkkejä. Kauriissa mulla on  mars ja  jupiter mutta ei niitä ole takavuosina kerääntynyt tähän malliin. idiot2

Lopetin tämän yhden suhteen tässä kätevästi tekstarilla, tietysti sieltä tuli vinkunaa takaisin mutta omapa on ongelmansa jos ei tajua ettei juttu todellakaan toimi. :Smiley Nyt voi keskittyä vaikka noihin kahteen muuhun lupaavampaan keissiin ja jonossa on vielä yksi uusi johon iskin öögani toissa viikolla. En tiedä vielä minkä merkkinen se on, mutta sillä on taivaansiniset silmät ja kilometrin pituiset ripset. Uijui. Cheesy

Näistä jäljelle jääneistä Kauriista toinen on siis  kuu jousimies venus skorpioni mars vaaka ja toinen puolestaan  kuu leijona venus jousimies mars skorpioni, kummallakin on siis tollanen seksiplaneetta Skorpionissa (kas, kas mikähän meitsissä noita vetääkään? coolsmiley)

Sain tuossa mielekkään mietteen että mitäpä jos saisin houkuteltua ne kimppakivaan niin mun ei tartteisi deittailla ketään erikseen! angel
tallennettu
m.magia
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 453



Profiili
« Vastaus #149 : 26.08.2012 14:13:19 »

Hemmetti jos jompikumpi noista haluaa vielä naimisiin tai pentuja.... Huh

Niin sullako ei ole ollenkaan sanavaltaa tähän?  coolsmiley
tallennettu

aurinko merkurius kauris - kuu mars vaaka - askendentti rapu - venus saturnus pluto skorpioni - neptunus uranus jupiter jousimies - keskitaivas vesimies
Sivuja: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 17
  Tulostusversio  
 
Siirry: