Sivuja: 1 ... 978 979 [980] 981 982 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5549140 kertaa)
0 jäsentä ja 26 vierasta katselee tätä aihetta.
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5928



Profiili
« Vastaus #14685 : 28.10.2011 20:14:28 »

Mä kaipaan sitä tunnetta kun on iskenyt silmänsä johonkin tyyppiin ja päättää lähettää sille ensimmäisen tekstiviestin tai ottaa selville mitä se tekee viikonloppuna ja sattuu samaan paikkaan samaan aikaan ihan sattumalta...

Ihastuminen ja ekat tapaamis-panikoinnit on parasta, mut mun pitää nyt järkevöittää pääni... crazy2


No nehän on ihan parasta, niinhän se on Smiley
Ei se silti tarkota, että sun pitäis tehdä niin, vaikka niin ajatteletkin.
On kai ihan ok kaivata tuommosta.
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #14686 : 28.10.2011 20:20:35 »

7. huone-painotteinen ihminen on vaan parhaimmillaan ihastuneena, joten täytyypi nyt yrittää ihastua uudelleen tähän omaan mieheen..

Kiitos Kuuhilda synninpäästöstä.  Grin
Juu, ei se väärin ole välillä jos ajatus harhailee, kun ei se sen kummoisemmaks muutu.


Mä juon olutta. Siis ekaa ja vikaa, mut kuitenkin. Näköjään tää aine saa mut heti ajatteleen miesten metsästämistä.
Ei viinaa kaksosille kiitos.  Cheesy
Viiniä tekee mieli. Voi kun ois jotain buenoa valkkaria ja jotain kikattelu- ja juoruamis seuraa.  Grin
Ja sipsiä tekee mieli. Kyllä nyt on kaikkia maallisia haluja.  crazy2
Ehkä parasta vaan kohta painaa pää tyynyyn.  Grin

Olkaa te muut ihmisiks!
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5928



Profiili
« Vastaus #14687 : 28.10.2011 20:29:39 »

Tuo perhanan  kaksoset selittää aika paljon Cheesy

Minä viihdyn kaksosten kanssa, olette ihanaa seuraa  smitten
Mutta siis EI sen enempää kaksosista minulle enää, olen joka kerta astunut sanonko mihinkä kaksosten kanssa Cheesy
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5928



Profiili
« Vastaus #14688 : 28.10.2011 22:01:35 »

Minä hilluisin oikein mielelläni jossain Smiley Rilluttelisin niin maan viimmisen päälle smitten
Ei siinä oo hohtoa jos täytyy aina olla hillumassa, mutta jos pääsee kerran vuodessa, niin johan on mukavata Smiley
Ellei sitten käy niin että kasaa liikaa paineita sille ainoakiselle ehtooleen, ja käy köpelösti...
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5928



Profiili
« Vastaus #14689 : 28.10.2011 22:39:05 »

Extempore on aina kaikkein mahtavinta, oon samaa mieltä Smiley
Mun extemporet on kyllä extemporoitu...mutta ehkä vielä joskus Wink
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #14690 : 29.10.2011 06:47:59 »

Mukavaa, että vauva nukkui eilen monet kunnon päikkärit ja meni yöunillekin jo klo.20!

Mut vähemmän mukavaa, että heräsi jo klo. 24, nukahti sit kahden aikaan, nukkui 2 tuntia ja sit siitä lähtien ollaan täällä yhdessä hilluttu... Kivaa, toivottavasti tästä ei tule tapa!

No, ei kait se muuten valvois mutta kauheat ilmavaivat ressukalla. Jouduttiin nyt lopettamaan se mustikkasoseen syöttäminenkin kun siitä alkoi viikon syönnin jälkeen tuleen aika paljon oireita. Eilen puklasi/oksensi reilusti kolme kertaa ja vähemmän reilusti siihen lisäks varmaan kymmenen kertaa ja nieleskeli jatkuvasti suuhun nousevia nesteitä ja väänsi selkää kaarelle... Ei kuitenkaan itkeskelly, mut tiiän et jos tätä jatkuu vielä parikin päivää yhtälailla niin sen ruokatorvi/suu tulee kipeeks niistä mahahapoista ja sit ollaan kiukkusia. No, tähän on jo totuttu....
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5928



Profiili
« Vastaus #14691 : 29.10.2011 08:46:29 »

Uusia alkuja Soma  Smiley
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5928



Profiili
« Vastaus #14692 : 29.10.2011 09:02:00 »

Uudet alut on aina hyvästä, vaikka ei ne helppoja ole. Ei kai pidäkkään?
tallennettu
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1497



Profiili WWW
« Vastaus #14693 : 29.10.2011 12:21:41 »

Ei sitä eroa näköjään voi välttää. Meillä oli eilen pitkät keskustelut siitä, että on kai parasta erota nyt kun muutan 1.11. omaan asuntoon.. ja eilen tuli 1v11kk täyteen, miksihän nuo ykköset on niin voimakkaita?

Eilen oli enkeleitä mukana. Hyvä tietää ettei ole yksin.

edit. ja mitä ihmettä, tämä oli minun 1011. viesti. Huh

"111 - Monitor your thoughts carefully, and be sure to only think about what you want, not what you don't want. This sequence is a sign that there is a gate of opportunity opening up, and your thoughts are manifesting into form at record speeds. The 111 is like the bright light of a flash bulb. It means the universe has just taken a snapshot of your thoughts and is manifesting them into form. Are you pleased with what thoughts the universe has captured? If not, correct your thoughts (ask your angels to help you with this if you have difficulty controlling or monitoring your thoughts)."
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
~Karuna~
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 306



Profiili
« Vastaus #14694 : 29.10.2011 15:32:11 »

Itse katkaisin napanuorani tähän foorumiin eikä kukaan huomaa enää mitään. Todella vapauttavaa ja ihana tunne, kun on sekä kuulumaton että näkymätön niille, joista tahtoikin päästä eroon juuri sen takia, koska mitenkään mikään välillämme ei resonoi enää!  smitten
tallennettu

Ave^^
Vieras
« Vastaus #14695 : 29.10.2011 16:38:12 »

En tiedä kuinka hyvin se energiakytkösten katkominen on sitten onnistunut jos itsellä on tarve ottaa yhteyttä niihin joihin sen on katkaissut..


Anteeksi, mutta olen vain hieman tympääntynyt siihen että aina otetaan puheeksi sen vatvominen minkälainen tästä foorumista on tullut ja mitä se oli kun eräs nimeltä mainitsematon täällä oli. Mulle tämä paikka on kuin vaikka joku vakikahvila missä tykkää käydä, ja joskus taas on sellainen hetki ettei huvita tai ehdi käydä, mutta mitä ihmeen vatvomista siinä oikein on? Energiat muuttuu joka paikassa koko ajan.

Ja niin, kai se johonkin sitten kolahti kun reagoin. Mutta, jos jossain paikassa ei enää viihdy itse, niin miksi pitää tulla se siihen paikkaan sanomaan ja saada samalla muut jotka siellä vielä viihtyvät tuntemaan itsensä jotenkin epämiellyttäväksi? Onhan se tavallaan nyt loukkaavaa..
tallennettu
Casperiina
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 688



Profiili
« Vastaus #14696 : 29.10.2011 18:26:28 »

Ja niin, kai se johonkin sitten kolahti kun reagoin. Mutta, jos jossain paikassa ei enää viihdy itse, niin miksi pitää tulla se siihen paikkaan sanomaan ja saada samalla muut jotka siellä vielä viihtyvät tuntemaan itsensä jotenkin epämiellyttäväksi? Onhan se tavallaan nyt loukkaavaa..

Ainakin nämä tyypit ovat meille muille opettajina.  Wink Jos joku ei ole tyytyväinen tähän paikkaan, se kertoo varmasti enemmän tästä tyypistä itsestään kuin meistä muista. Antaa mennä toisesta korvasta ulos. Mutta jos toisen arvostelun ottaa henkilökohtaisesti, ehkä silloin onkin aika tutkia omia epävarmuuksiaan, joita toinen on tullut peilaamaan? angel
tallennettu

aurinko venus merkurius neptunus kauris 5. huone
askendentti leijona
kuu jupiter vesimies 6.huone aspect_opp askendentti
uranus saturnus jousimies 4.huone
mars skorpioni 4.huone
pluto skorpioni 3.huone aspect_opp keskitaivas
chiron 10.huone
Yep
Vieras
« Vastaus #14697 : 29.10.2011 19:25:58 »

En tiedä kuinka hyvin se energiakytkösten katkominen on sitten onnistunut jos itsellä on tarve ottaa yhteyttä niihin joihin sen on katkaissut..


 Mutta, jos jossain paikassa ei enää viihdy itse, niin miksi pitää tulla se siihen paikkaan sanomaan ja saada samalla muut jotka siellä vielä viihtyvät tuntemaan itsensä jotenkin epämiellyttäväksi? Onhan se tavallaan nyt loukkaavaa..

Niinpä  Wink
Jos on katkaissut napanuoran, miksi siitä haluaa tulla kertomaan?

Virtuaalimaailmassa ei kannata ottaa itseään niin vakavasti.
En oikein osaa ottaa persoonallisena nimimerkkejä. Usein jotain ketjua lukiessani seuraan vain keskustelua, enkä lainkaan nimimerkkejä. Saatan jopa lainata jonkun tekstiä kiinnittämättä huomiota siihen, kuka sen on kirjoittanut.
tallennettu
~Karuna~
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 306



Profiili
« Vastaus #14698 : 29.10.2011 20:00:47 »

Jaa. Tämä ketju nyt vain näytti olevan juuri tuohon aiheeseen virittäytynyt, jotenka minä ainoastaan vain jatkoin aihetta.  Shocked  Grin
tallennettu

Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #14699 : 30.10.2011 12:49:23 »

Voimia ja menestystä somalle uusiin alkuihin!

Mä en käsitä, miten vahva ajatuksen voima voi ollakaan. Mähän puhuin et ajattelin tossa vähän ihastumisjuttuja,
miten kaipaankaan sellaista, ja sit mietin sitä yhtä  kaksoset -miestä jonka kanssa jäi asiat joskus epäselviksi.

Niin miten ollakaan, siltä tuli eilen tekstiviesti missä se pyysi mua kahville sen luokse.
Me ei olla ikinä aikasemmin tekstailtu/soiteltu.

Oon nyt vähän kahden vaiheilla, miten tässä tulis toimia. Tämän tyypin piti vaan pysyä mun ajatuksissa,
mut nyt hän alkoikin toimimaan.  Tongue Tai en tiedä miksi hän pyytäis pelkästään mua kahville,
eikä mua ja mun miestä yhdessä.. Ne kuitenkin ovat "kavereita" keskenään.  crazy2
tallennettu
Sivuja: 1 ... 978 979 [980] 981 982 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: