Sivuja: 1 ... 801 802 [803] 804 805 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5604660 kertaa)
0 jäsentä ja 11 vierasta katselee tätä aihetta.
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #12030 : 27.07.2010 17:23:40 »

Mie käynkin lenkillä melkein joka päivä, joskus kahdesti päivässä.. Sen lisäksi teen lihaskuntoa kotona 2-4 kertaa viikossa, venyttelen ja poljen crosstraineria.. Niin ja nyt olen uinutkin melko paljon.. Kotona mulla on siis käsipainosarja jota käytän viikottain.

Kyllä mä siis aika hyvin hyödynnän tällaista ilmaisliikuntaa, KAIPAISIN vaan niin sosiaalisuuden takia niitä ryhmätunteja.. Ja vähän vaihtelua, kun noi omat treenit aika paljon toistaa itseään.. Smiley
tallennettu
Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #12031 : 27.07.2010 17:30:22 »

No aika hyvä keino harrastaa ilmaista liikuntaa sosiaalisesti on kerätä kasaan kaveriporukka ja lähteä pelaamaan rennosti beachiä tai jalkapalloa. Toki porukkaa on vaikeahkoa saada tulemaan usein, mutta voisihan sitä ainakin yrittää. =)
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
Titania.
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 399


haahuilija


Profiili
« Vastaus #12032 : 27.07.2010 17:40:01 »

Mä teen pääasiassa kotireeniä juurikin rahapulan vuoksi. Kotona on painoja, vatsapyörä, iso jumppapallo, leuanveto tanko, joogamatto ja kahvakuulia. Tolla jumppapallolla saa tehtyä kanssa ihan monipuolisen reenin ja saa vähän vaihtelua jumppaamiseen Smiley Pikkuhiljaa on tullut kartutettua tuota tavaraa lisää. Seuraavaksi haluan tangon että pääsis tekemään pumppi tyylistä reeniä kotosalla. Aina välillä kun käy jossain tunnilla niin saa uusia ideoita omaan tekemiseen Smiley
tallennettu

aurinko, MC jousimies
askendentti, kuu vesimies
Miksi pitää olla muiden kaltainen, kun heitä on jo niin paljon? - Anonyymi
Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #12033 : 27.07.2010 18:08:11 »

Niin, vielä lisään, että ainahan kannattaisi esimerkiksi houkutella työporukkaa vaikka perustamaan jonkun joukkueen, sählyä, korista, jalkapalloa, ihan mitä vaan oikeastaan. Käsittääkseni jonkun verran on myös työporukoilla mahdollista osallistua joihinkin turnauksiin leikkimielisestikin. Samalla tutustuu paremmin oman alan ihmisiin ja parantaa työilmapiiriä. =)
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #12034 : 28.07.2010 20:00:55 »

Joukkuelajit eivät vain ole se mun juttu.. 2funny Jos ei lasketa että pelasin junnuna neljä vuotta pesistä, kunnes tajusin että a) oon huono osumaan siihen palloon b) en saa heitettyä palloo kovin pitkälle d) en saa sitä palloo kiinni e) vihaan lyöntivuoron odottamista ...  Grin

Soolo/parilajit Afro

Enkä kyllä jotenkin ole yhtään kiinnostunut harrastamaan työkavereiden kanssa yhtään mitään työajan ulkopuolella.

Niiden ei tarvii nähdä mua mun omissa vaatteissa, ellei törmätä sattumalta jossain. En yhtään tykkää siitä jos joku työkaveri kutsuu jonnekin... Blah.. Työkaverit on TYÖkavereita ennen kaikkea.. Saa paremmin työtkin tehtyä kun pitää suht viileet ja asialliset välit duunikavereihin, niin ei oo jonninjoutavaa juoruttavaa jatkuvasti tai synny mitään kuppikuntia. naisvaltaisella alalla pärjää kun käyttäytyy vähä niinku "hyvä jätkä".
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #12035 : 29.07.2010 06:07:34 »

Joo.. Ehkäpä mulle on vaan jääny niitä traumoja joukkuelaajeista koulun liikkatunneilta, kun mua kiusattiin yläasteella..

Mutta juu. Mitäs mä netissä tähän aikaan. pitäs pistää kamppeet päälle ja lähtee kohti töitä, kun on tänään listallani klo 7-21 vuoro.... Onneks aamussa mulla on työparina melkein valmis sairaanhoitaja ja illassa kanssa sairaanhoitaja ja yks perushoitaja, niin mun ei tarvii ainakaan illassa olla vastuu sh....
Jee.. Grin

tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #12036 : 29.07.2010 07:53:19 »

Ich auch.. kasilta täkäläistä aikaa eka miitinki, viimeinen klo 20 illalla.
Jos ottais megakaffetta puolilitraa Starbuckista ekaan miitinkiin mukaan..? crazy2
tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #12037 : 29.07.2010 13:02:47 »

Helsinki on harmaa tänään, kuuma ja harmaa. Kiitos Venäjän metsäpalojen  buck2 Toivottavasti savu hälvenee pian!
tallennettu
Titania.
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 399


haahuilija


Profiili
« Vastaus #12038 : 29.07.2010 13:50:59 »

Mä kyllä toivon että tää superkuumuus loppuisi jo... Ei oikein meinaa löytyä energiaa mihinkään. Liikunta näillä keleillä on ihan tuskaa, pyöräily on ainoo mitä en oo kokenu liian tuskalliseksi, kun siinä käy ees vähän ilmavirta. Nyt täytyy suunnata vaateostoksille,  tosin luulen että löydän itseni ruokakaupan kylmäosastolta seisostekelmasta sovituskopissa tuskailun sijaan :Smiley Mutta hautajaisiin on nyt pakko kyllä löytää vaatteet, ei mahda mitään.
tallennettu

aurinko, MC jousimies
askendentti, kuu vesimies
Miksi pitää olla muiden kaltainen, kun heitä on jo niin paljon? - Anonyymi
Asterix
Vieras
« Vastaus #12039 : 30.07.2010 02:43:36 »

Täällä on muutamia sadekuuroja ja hiukan tuulta -mutta kyllä se taas tästä kuumentuu. crazy2
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #12040 : 30.07.2010 14:26:00 »

Kaipailis Chandran ja Lizzyn juttuja.......
tallennettu
meimi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1019


Astrotumpelo


Profiili
« Vastaus #12041 : 30.07.2010 14:41:43 »

Tsemppiä, annaelen.  Hyppää sä sen kivun yli!
 smitten
tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
rovatar
Astro-nauttija
****
Viestejä: 948


Keltainen Kosminen Aurinko


Profiili
« Vastaus #12042 : 30.07.2010 14:44:29 »

Helsinki on harmaa tänään, kuuma ja harmaa. Kiitos Venäjän metsäpalojen  buck2 Toivottavasti savu hälvenee pian!

Nyt se on täällä pohjoisessa...

http://www.lapinkansa.fi/cs/Satellite/Lappi/1194648531799/artikkeli/venajan+palosavut+ylsivat+lappiin.html

Aamulla lähdettiin ajelemaan mökiltä ja tuntui, että koko ilma oli ihan yhtä sumua ja usvaa...

Ja kun muutenkin ukkosta ilmassa...huh...painostava, kostea ilma...
ulottuen Pohjanlahdelta päähän ja mieleen asti. Wink
tallennettu

Aurinko Kauris, AC Skorppari,
Kuu Kaksonen.
Merkurius Jousimies.
Venus Kauris.
Sideerinen Jousimies.
Keltainen Kosminen  Aurinko.
tuonen joutsen
Astroholisti
*****
Viestejä: 1001


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #12043 : 31.07.2010 10:42:32 »

ilo, suru, tuska, onni, kipu, autuus, viileä, kuuma, yli hyppimistä, alitse limboamista, kiipeämistä ja uimista = elämä.

Sellaisena kuin sen haluankin.
tallennettu

Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #12044 : 31.07.2010 17:05:24 »

Kerroin kaverille, että pöytäkynttiläni oli saanut poikasia.
Ihmetteli asianlaitaa: "Eihän se ole edes ollut tulessa."

 laugh

tallennettu
Sivuja: 1 ... 801 802 [803] 804 805 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: