Sivuja: 1 ... 968 969 [970] 971 972 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5606298 kertaa)
0 jäsentä ja 18 vierasta katselee tätä aihetta.
Eklektikko
Astroholisti
*****
Viestejä: 3687


Profiili WWW
« Vastaus #14535 : 13.10.2011 10:30:40 »

Saako sulle Eklektikko laittaa yksityisviestiä, tämän kirjoituksesi pohjalta muutama omaan "tilanteeseeni" liittyvä kysymys?  Smiley

No laita vain, hyvä että mainitsit laittavasi, koska minä en edes ikinä muista käydä katsomassa onko sinne tullut mitään. Mutta en takaa pystyväni vastaamaan, sillä minulla on vain omia kokemuksia ja nehän ovat kaikille tosi yksilöllisiä. Hoitohommeleissa tuntuu olevan yhtä monta tapaa ja menetelmää kuin on hoitajiakin. Mutta katsotaan kuinka käy.
tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
Eklektikko
Astroholisti
*****
Viestejä: 3687


Profiili WWW
« Vastaus #14536 : 13.10.2011 12:30:11 »

Kiva! Hengentuotosta saapuu illalla.  Smiley

Ok, vastaus vasta sitten huomenissa, en ole illalla koneen ääressä.
tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« Vastaus #14537 : 13.10.2011 15:11:16 »

Kuulkaas, mitäs se semmonen on, että päässä alkaa humista ja tuntuu pienoista painetta ja sitten tulee fiilis että katselee kaikkea hieman korkeammalta kuin tavallisesti?
Tuollain kävi, kun tultiin kotiin tuolta tuulentuiverruksesta. Oltiin päiväkodilla selvittelemässä kiusaamis asioita.

Maadoituksen puutettako? Vai olinko niin huojentunut päästessäni eteiseen turvaan pahalta maailmalta, että päästin kaikista suojauksistani irti ja kevennyin niin että olisin voinut humpsahtaa vaikka katon läpi  Grin Olo meni ohi kun visuaalisesti kasvatin juuret maahan jalkapohjistani...
Muistelisin että tolleen on käyny joskus mukulana, ehkä, ei sen jälkeen.
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #14538 : 13.10.2011 20:29:07 »

Valkoisten siipien varjot.

Yöperhosten tanssi ihollani;

valkoisten
siipien
mustat
varjot.

Silmissä täysikuun pilke,
ystävänä yksinäisyys...

En minä muuta kaipaa,
en tahdo, en haikaile.

Käsinkosketeltava synkkyys
on nyt minua varten,

minä haluan elää sen,

tuntea
tummuuden.
tallennettu
Eklektikko
Astroholisti
*****
Viestejä: 3687


Profiili WWW
« Vastaus #14539 : 14.10.2011 09:29:28 »


Mutta tuo toinen väitteesi, siis "ei-auttava"-väite onkin sellainen että uskoisin sen olevan mahdollista jos hoitaja ottaa itseensä ensin toisen ongelmia ja kipuja, jonka jälkeen hoitaa ne pois. Mutta sitä en tietenkään voi sanoa, kenelle se on mahdollista? Mutta ainakin sellaiselle henkilölle, joka on tarpeeksi pitkälle kehittynyt omissa hoidoissaan. Mutten tiedä kuinka tarpeellista on edes ottaa toisen huolia ensin itselleen, jonka jälkeen ne voi kanavoida pois kokonaan ja lopullisesti, koska mitä turhia olla välikätenä kokemassa jotain ongelmia, kun ne voi suoraan kanavoida tuonne korkeuksiin.

Voi kyllä olla niinkin, että moni ihminen empatiseeraa toisen vaikeuksia muttei osaa kuitenkaan olla avuksi niiden hoitamisissa?

Jaa, no kaikki hoitajat joilta olen kysellyt - vuosikymmenten kokemus heillä - ja kaikki kirjat joita olen lukenut ovat eri mieltä tästä asiasta ja nimenomaan varoittavat yrittämästä tuollaista. Mutta antaa palaa vaan, jos siltä tuntuu. Vapaa tahto on sitä, että saa vaikka vapaasti hakata päätä seinään.  Wink
tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
Eklektikko
Astroholisti
*****
Viestejä: 3687


Profiili WWW
« Vastaus #14540 : 14.10.2011 10:49:44 »

Minulla on sellaisesta kokemusta että yksi ihminen, jonka tapasin 12 v tauon jälkeen alkoi voimaan paljon paremmin kun oli minuun yhteydessä (hänellä on sairaus) mutta minä taas menin todella huonoon kuntoon, alkoi ilmetä erilaisia oireira jotka minulla ei ollut aiemmin ollut. Tosin siinä on voinut käydä niin että annoin hänelle liikaa voimiani väärin ja muutenkin meillä on pitkä, aika rankka yhteinen historia. Kun lakkasin olemasta häneen yhteydessä kun tajusin miten tässä kävi, hän palasi entiseen malliin ja minä aloin ns toipumaan. Voihan myös olla että meillä on jokin epäterveellinen energiayhteys joka olisi syytä katkaista, jahka ensin jollain tasolla työstää tuon historian alta pois.

Kuvailit juuri ihan klassisen energiavampyyrin. HUOM: Se ei yleensä ole tietoista/tahallista toimintaa, joskin joskus on sitä.
Imettyä energiaa voi käyttää monenlaiseen asiaan, joku parantaa sillä mielialaa, toinen fyysistä oloaan.
Voit tavata tätä ihmistä turvallisesti, jos ennen tapaamista teet kunnon suojat ympärillesi.

Kyse ei siis ollut siitä että olisit hoitanut, vaan sinusta otettiin energiaa pois. Tyyppi muuten tekee itselleen karmaa tekemällä tuolla tavoin, joten on sinulta rakkaudellinen teko jos estätä häntä tekemästä karmaa suojaamalla itsesi.

Hämäävimpiä energiavampyyreita ovat kuitenkin ne, jotka eivät noin vain imeskele, vaan esim saavat sitä energiaa toisesta aikaansaamalla riidan tms. konfliktin. Sitä on paljon vaikeampi huomata, koska osa riidoista ihmisten välillä on tässä suhteessä 'viattomia' eli niistä tulee molemmille huono olo. Toiset taas saavat niistä energiaa ja aiheuttavat tahallaan riitoja juuri tässä tarkoituksessa. Näiltä voi suojautua olemalla lähtemättä riitelyyn mukaan, tai katkaisemalla kaiken yhteydenpidon.
tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« Vastaus #14541 : 14.10.2011 10:57:22 »

Mun oma energiavamppyyri tuntuu imevän musta voimia jo etukäteen...tuntuu, että riittää kun hän vain ajattelee ottavansa yhteyttä minuun, niin menen ihan lötöksi. Ihmettelen, että no mikäs nyt, kun ei moiselle ole mitään näkyvää syytä, ja sitten kotvasen kuluttua, viim. seuraavana päivänä hän ottaa yhteyttä.
Kun tiedän joutuvani tekemisiin hänen kanssaan, osaan pitää varani, eikä minulle käy niin hassusti, mutta tuohon kaukovampyrismiin en ole keksinyt konstia Sad Toki huomasinkin sen vasta aivan hiljattain.
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« Vastaus #14542 : 14.10.2011 11:46:54 »

Olen kyllä, jo ennemmin ennenkö tästä kauko imemisestä tiesin, pyytänyt tuolta puolelta lähettämään hyvää energiaa tälle vampyyrilleni...täytyy pyytää uudelleen, kuten lisää suojauksiakin, niiden kanssa on viime aikoina ollut muutenkin ongelmia...

Mulla on nyt numero 11. Ihan joka paikassa. Esim. Aina 11.11 katson kelloa..ja laitoin paperit kouluun menemään 11.10.11, ja lapsen hoito alkaa 11.11.11 ja kaikenlaista muuta, mutta sehän merkkaakin uusia alkuja smitten Eipä siis ole ihme.
tallennettu
Eklektikko
Astroholisti
*****
Viestejä: 3687


Profiili WWW
« Vastaus #14543 : 14.10.2011 12:22:45 »

Mun oma energiavamppyyri tuntuu imevän musta voimia jo etukäteen...tuntuu, että riittää kun hän vain ajattelee ottavansa yhteyttä minuun, niin menen ihan lötöksi. Ihmettelen, että no mikäs nyt, kun ei moiselle ole mitään näkyvää syytä, ja sitten kotvasen kuluttua, viim. seuraavana päivänä hän ottaa yhteyttä.
Kun tiedän joutuvani tekemisiin hänen kanssaan, osaan pitää varani, eikä minulle käy niin hassusti, mutta tuohon kaukovampyrismiin en ole keksinyt konstia Sad Toki huomasinkin sen vasta aivan hiljattain.

Voit asettaa pysyvät suojat nimenomaan suhteessa tähän ihmiseen ja sitten vielä vahvistella niitä vaikka päivittäin. Vain mielikuvitus on rajana siinä, millaisia suojia voi tehdä, määrittelet ne kokonaan itse. Ei tarvitse siis sulkea kaikkea pois, voi suojata vaan vaikka joltain tietyltä ihmiseltä, jos muuten tykkää  kulkea vaikutuksille alttiina.

Lisäksi kannattaa visualisoida teidän välisenne mahdollisen energiakytköksen katkaiseminen. Minulle tämä tieto ja kaikki siihen liittyvä tuli intuitiivisena 'lähetyksenä' tuossa melkein kymmenen vuotta sitten ja olen sen jälkeen menestyksekkäästi käyttänyt sitä poistaakseni luvattomia energiakytköksiä. Olen itse tehnyt sellaista esim jokusen eksän osalta, läheinen ihmissuhde saattaa luoda energiakytköksen ilman, että kumpikaan on tarkoittanut sitä. Se voi olla suhteen kuluessa ikään kuin 'luvallinen' vaikka siitä ei olla tietoisia, koska moni haluaakin kokea engergeettistäkin yhteyttä, vaikka tuo halu olisikin alitajuinen. Suhteen katkettua niistä on sitten haittaa, voi olla energiavampirismia, voi olla vaikeuksia tehdä surutyötä suhteesta, päästää siitä irti tms.

Visualisoi itsesi ja joko katso lähteekö selkäpuoleltasi 'energianauhoja,' ikään kuin eri värisiä nauhoja johonkin. Sillä ei ole väliä mihin ne sinusta menevät, vaan sillä että ne ovat kiinnittyneet nimenomaan selkäpuolellesi: Vapaalla tahdolla solmitut energiakytkökset kiinnittyvät etupuolelle energiakehoa. Kaikki selkäpuolella olevat ovat luvattomia kytköksiä. Kun ekaa kertaa tämä tieto tuli minulle, löysin varsinaisen nipun erilaisia, eri värisiä ja eri paksuisia nauhoja ja kaapeleita jotka lähtivät selkäpuoleltani isohkolta alueelta, suurimman osan ollessa kuitenkin solar plexus chakran kohdalla. Eikä ihme, se kun on me-ja-muu-maailma chakra. Kyllä niitä oli sitä ylempänä ja alempanakin, mutta vähemmän. Eikä aavistustakaan minne eli keihin ihmisiin ne johtivat, mutta katkoin kaikki, koska olivat luvattomia kytköksiä. HUOM: 'Luvaton' ei välttämättä tarkoita tässä sitä, että joku muu olisi tehnyt ne. Se voi vain tarkoittaa, että ne ovat muodostuneet ilman tietoista päätöstä asiasta, vaikka voivat toki olla sen toisen ihmisenkin luvatta tekemiä.

Saattaa olla että et 'näe' sillä visualisoinnissasi mitään, mutta voit kuvitella sinne energianauhan, joka menee juuri nimenomaan tähän ongelmalliseen ihmiseen. Sitten vain kuvittelet jonkin välineen - minulla se oli iso miekka, mutta se voi myös olla vaikka sakset tms. - jolla leikkaat tuon energianauhan (tai nauhat, jos niitä on useita) poikki. Saatat joutua tekemään sen useita kertoja, joskus ovat sitkeitä katkeamaan. Kannattaa tehdä homma myös useampana peräkkäisenä päivänä. Ja saatat myös löytää sieltä ison nipun kytköksiä, koko aiemman elämän aikana muodostunutta painolastia. Kaikki  poikki vaan! Positiiviset ja luvalliset kytkökset eivät ole selkäpuolella, ei siis pelkoa minkään muun menettämisestä, kuin vampirismin, riippuvuuden ja haitallisten kytkösten.

Kun olet katkaissut nauhoja/nauhan, älä ylläty jos saat vaikkapa puhelun tai muun yhteydenoton tältä ihmiseltä.  Wink Jollain tasolla se katkaiseminen havaitaan, vaikkei tietoisesti ja intuitiivisesti sitä saatetaan pyrkiä uusimaan. Jos löydät kimpun nauhoja ja katkaiset ne, saatat saada yllättäviä yhteydenottoja menneisyyden ihmisiltä. Mutta et välttämättä aina: Joskus nuo nauhat sieltä selkäpuolelta eivät mene enää siihen todelliseen ihmiseen, vaan esimerkiksi omaan muistoosi tai mielikuvaasi hänestä silloin, kun on jokin tukos tai este irtipäästämiselle.

Puuh. Tulihan vuodatus. Tämä on kuitenkin suunnilleen ainoa asia, josta olen ikinä saanut intuitiivista tietoa, josta voi olla hyötyä muillekin, joten tuli semmoinen tunne että täytyy kertoa.  Kopsailen tämän viestin sisällön (ilman lainauksia) myös tuonne henkimaailman ilmiöihin, sillä täällä kahvi- ja teetuvassa se painuu helposti unholaan kun ketju jatkuu.
tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« Vastaus #14544 : 14.10.2011 13:44:06 »

Suur kiitos Eklektikko!
Tuosta on aivan varmasti apua, ja minunlaiseni ihmisen ollessa kyseessä taidan ottaa tuon visualisoinnin oikein kuurina, ja toistaa tietyin väliajoin Smiley
tallennettu
Yep
Vieras
« Vastaus #14545 : 14.10.2011 18:19:11 »

Mun oma energiavamppyyri tuntuu imevän musta voimia jo etukäteen...tuntuu, että riittää kun hän vain ajattelee ottavansa yhteyttä minuun, niin menen ihan lötöksi. Ihmettelen, että no mikäs nyt, kun ei moiselle ole mitään näkyvää syytä, ja sitten kotvasen kuluttua, viim. seuraavana päivänä hän ottaa yhteyttä.
Kun tiedän joutuvani tekemisiin hänen kanssaan, osaan pitää varani, eikä minulle käy niin hassusti, mutta tuohon kaukovampyrismiin en ole keksinyt konstia Sad Toki huomasinkin sen vasta aivan hiljattain.

Sama täällä! Lankapuhelimien aikaan "tappelin" anoppini kanssa ajatuksissani jo siinä vaiheessa, kun hän harkitsi soittamista. Onneksi hän soittaa nykyään miehen kännykkään. Mutta kyllä terveiset tulevat perille ihan aidossa muodossa, vaikka hän kauniisti sanookin: "terveisiä"

Myös monen muun tunnetilat tuntuvat kehossani ja tulevat jopa ajatuksina mieleeni. Ei aina kovinkaan kivaa. Uskon kyseessä olevan selvätuntoisuuden ja selväkuuloisuuden avautuminen. Kun virittäydyn ihmiseen, saan yllättävän tarkkaa tietoa hänestä. Tuttujen kanssa helppo testata, kun voi keskustella avoimesti kipeistäkin aiheista.
« Viimeksi muokattu: 14.10.2011 18:32:13 kirjoittanut Yep » tallennettu
Yep
Vieras
« Vastaus #14546 : 14.10.2011 18:29:58 »

Kyllä mä uskon et energialla voi hoitaa, tarvitsee vain olla tarkka keneltä sitä hoitoa ottaa vastaan..
Ehkä se energiahoito on mitä parhainta itsehoitomenetelmänä, siitä ei voi olla haittaa,
ja se on ilmaista.


Miten ei-energialla voi hoitaa? Kaikki on energiaa - myös ajatukset. Kauniit sanat tai hymy on myös energiahoitoa. Luonnossa kulkeminen on energiahoitoa.
Läsnäolo on energiahoitoa, koska ihmisten aurat koskettavat toisiaan, ja energiaa liikkuu niiden välillä. Eri asia onkin millaista. Siksi epävakaa hoitaja voi kanavoida puhdasta energiaa mutta asamalla antaa aurastaan omia negojaan. Ja pahimmillaan imee hoidettavastaan aurojen välityksellä sitä energiaa, mitä kanavoi. Valitettavan usein epävakaa hoitaja antaa myös elämänohjeita yms.
Aikamoista hölmölän hommaa. Kyseessä on taistelu energiasta, vaikka energiaa riittää jokaiselle ja sitä voisi jokainen ammentaa itselleen mielin määrin.
Kun hoitajan mieli on tyyni ja aura kunnossa, energiahoito on hyödyksi hoidettavalle. Ja myönnän, joskus on aivan ihanaa olla hoidettavana! Jokaisella on tarve tulla hoivatuksi ja huomioiduksi. Siinä hoidetaan enemmän ihmisen mieltä ja sisäistä lasta, koska todellisuudessa energiaa virtaa meihin koko ajan sen mukaan, miten paljon olemme valmiita vastaanottamaan. Hoidossa on helpompaa tietoisesti avautua energian parantavalle voimalle.
tallennettu
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #14547 : 14.10.2011 19:05:12 »

Jos energiahoitaja jakelee negaenergiaa, ei hän ole kunnolla suojannut itseään eikä hoidettavaansa. Energiahoitajan kuuluisi toimia vain kanavana universaalille energialle, jonka hän saattaa kauttaan sellaiseen muotoon, että se on helppo ottaa vastaan. Eli periaatteessa energiahoitajan rooli on sama kuin puhelimen akkulaturin siinä pistorasian ja puhelimen välissä.



Edit:

Milloin ne pikkujoulut oikeen on ja missä? Vai onko ne jotkut sisäpiirin karkelot....?  :Smiley
« Viimeksi muokattu: 14.10.2011 19:07:21 kirjoittanut SanctAstra » tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
Casperiina
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 688



Profiili
« Vastaus #14548 : 14.10.2011 20:08:56 »

Riidatkin ovat lopulta aina jokin oire ja syy jostain suuremmista ongelmista.

Ainakin parisuhteista puhuttaessa, mun mielestä suurimmat ongelmat on siellä, missä ei onnistuta riitelemään ollenkaan.  

Ei tänne maan päälle laiteta niin valmiita tapauksia, että ei tulisi mitään ristiriitoja kohdattavaksi.  :Smiley
tallennettu

aurinko venus merkurius neptunus kauris 5. huone
askendentti leijona
kuu jupiter vesimies 6.huone aspect_opp askendentti
uranus saturnus jousimies 4.huone
mars skorpioni 4.huone
pluto skorpioni 3.huone aspect_opp keskitaivas
chiron 10.huone
Casperiina
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 688



Profiili
« Vastaus #14549 : 14.10.2011 22:01:49 »

No riitatilanteet voi kohdata monella eri tavalla, ei sen tarvitse tappeluksi mennä.  angel

Täytyy kyllä myöntää, että kun mulla mars skorpioni 4. huoneessa  aspect_con IC ja  aspect_squ kuu, olen ikään kuin alitajuisesti virittynyt kohtaamaan tällaisia tilanteita. Tunnen sitten oloni turhankin kotoisaksi ihmisten seurassa jotka uskaltavat rähistä. buck2
tallennettu

aurinko venus merkurius neptunus kauris 5. huone
askendentti leijona
kuu jupiter vesimies 6.huone aspect_opp askendentti
uranus saturnus jousimies 4.huone
mars skorpioni 4.huone
pluto skorpioni 3.huone aspect_opp keskitaivas
chiron 10.huone
Sivuja: 1 ... 968 969 [970] 971 972 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: