Sivuja: 1 ... 970 971 [972] 973 974 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5605288 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
Casperiina
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 688



Profiili
« Vastaus #14565 : 15.10.2011 21:54:55 »

SanctAstra, huomasitkos, että se on vastavuoroista.  Wink Samalla tavalla kuin itse et viitsi kommentoida "turhan takia" vai mistä ikinä syystä lieneekään, mutta silti saatat olla mukana hengessa, myös sinun juttujasi luetaan, vaikkei niihin kommentoitaisikaan.

Kaikki lähtee sisältä päin, se mitä tunnet, sitä vedät puoleesi.
tallennettu

aurinko venus merkurius neptunus kauris 5. huone
askendentti leijona
kuu jupiter vesimies 6.huone aspect_opp askendentti
uranus saturnus jousimies 4.huone
mars skorpioni 4.huone
pluto skorpioni 3.huone aspect_opp keskitaivas
chiron 10.huone
Casperiina
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 688



Profiili
« Vastaus #14566 : 15.10.2011 22:08:46 »

En nyt tiedä onko täällä sen matalammat tai korkeammat energiat kun missään muuallakaan missä on paljon ihmisiä. Me koetaan nämä energiat niin yksilötasoisesti.


Mä en myöskään itse koe, että täällä olisi jotenkin matalat energiat. Mitä se kertoo sitten musta, olenko itse matalammissa energioissa vai olenko niin korkeissa, etten resonoi sen matalamman kanssa, enkä siksi sellaista myöskään näe.  Huh

Mulla on ärsyttävä flunssa päällä. Mut pakotettiin tänään hautajaisiin, en olisi halunnut mennä, kun olen kipeä. Nyt sitten otti kunto takapakkia.  Angry Saturniselle faijalleni nämä hautajaiset oli joku elämän ja kuoleman kysymys, enkä viitsinyt loukata, kun pelkään pitkävihaisuutta. Vaikka väittelin kyllä pitkään asiasta. tickedoff

Mä tiedän, että mä en saisi toimia missään asioissa vain velvollisuudentunnosta, kun elän itseäni varten. Huoh, hankalat sukulaiset.

tallennettu

aurinko venus merkurius neptunus kauris 5. huone
askendentti leijona
kuu jupiter vesimies 6.huone aspect_opp askendentti
uranus saturnus jousimies 4.huone
mars skorpioni 4.huone
pluto skorpioni 3.huone aspect_opp keskitaivas
chiron 10.huone
Casperiina
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 688



Profiili
« Vastaus #14567 : 15.10.2011 22:16:29 »

Sitä paitsi mä vedin hernepalot sieraimiini siitä, että ateisti faijani oli sanonut, ettei olisi hyväksynyt tuonne oman isänsä hautajaisiin naispappia. Todella loukkaavaa, kun ei ole edes kyse uskonnosta, yksinkertaisesti vain naiset ovat se 2. sukupuoli. tickedoff
tallennettu

aurinko venus merkurius neptunus kauris 5. huone
askendentti leijona
kuu jupiter vesimies 6.huone aspect_opp askendentti
uranus saturnus jousimies 4.huone
mars skorpioni 4.huone
pluto skorpioni 3.huone aspect_opp keskitaivas
chiron 10.huone
kimo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 600



Profiili
« Vastaus #14568 : 15.10.2011 22:57:37 »

Kippis vaan, nautin tilkan viiniä väsyttävän työviikon päätteeksi!
Kahvi ja teetuvassa varmaankin sallitaan astetta väkevämmät lauantai-illan kunniaksi  smitten
tallennettu
Casperiina
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 688



Profiili
« Vastaus #14569 : 15.10.2011 23:13:21 »

Mä kippailen sun kanssa tällä mun kofeiinittomalla teellä.  Smiley

Latasiko Kimo viime sunnuntai yhtään akkuja?
tallennettu

aurinko venus merkurius neptunus kauris 5. huone
askendentti leijona
kuu jupiter vesimies 6.huone aspect_opp askendentti
uranus saturnus jousimies 4.huone
mars skorpioni 4.huone
pluto skorpioni 3.huone aspect_opp keskitaivas
chiron 10.huone
Casperiina
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 688



Profiili
« Vastaus #14570 : 15.10.2011 23:14:33 »

Kippailen, kippisten, mitä lie..  Tongue Mä olen ihan kipeä, ihme sanoja tulee  Grin

edit. Siis kippistelen  Wink
tallennettu

aurinko venus merkurius neptunus kauris 5. huone
askendentti leijona
kuu jupiter vesimies 6.huone aspect_opp askendentti
uranus saturnus jousimies 4.huone
mars skorpioni 4.huone
pluto skorpioni 3.huone aspect_opp keskitaivas
chiron 10.huone
Casperiina
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 688



Profiili
« Vastaus #14571 : 15.10.2011 23:30:00 »

Kunhan A pidät edes sen aamutakin päällä. Mä kuulin eilen kauhutarinoita, mitä voi tapahtua känniselle alasti...  Tongue

Mä en ole saanut tehtyä tuntikausiin mitään järkevää, jumitan täs koneella tekemättä oikeasti mitään. Päätä särkee ja olen vain niin kipeä.
tallennettu

aurinko venus merkurius neptunus kauris 5. huone
askendentti leijona
kuu jupiter vesimies 6.huone aspect_opp askendentti
uranus saturnus jousimies 4.huone
mars skorpioni 4.huone
pluto skorpioni 3.huone aspect_opp keskitaivas
chiron 10.huone
kimo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 600



Profiili
« Vastaus #14572 : 15.10.2011 23:31:50 »


Latasiko Kimo viime sunnuntai yhtään akkuja?

Latasihan se tavallaan. Heti ekana työpäivänä piti harjoitella niitä kuuluisia elämän oppitunteja. Olin niin raivoa täynnä yhteen työkaveriin, että lähdin tihkusateeseen lenkille ärjymään ja kattomaan silmästä silmään sitä penteleen idioottia, siis noin kuvainnollisesti. Kyllä se siitä sitten selvisi ja loppumatkasta alkoi aurinkokin paistamaan, jonkinlaisen rauhan sain sisälle...
Nyt kun on ohjeet ja neuvot käsitellä tunteita niin kyllä niitä nyt sitten eteen paiskataan!

Mutta muuten fyysisesti olen kyllä ollut tosi väsyny. Mahtoko sitten olla täysikuu...

Koitahan ny tervehtyä siellä! Tai ei kai sekään ole hullumpaa, viettää saikkua muutama päivä, jollei ihan kuoleman kielissä ole  smitten

*A* :lle myöskin kippis!
tallennettu
Casperiina
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 688



Profiili
« Vastaus #14573 : 15.10.2011 23:41:44 »

Latasihan se tavallaan. Heti ekana työpäivänä piti harjoitella niitä kuuluisia elämän oppitunteja. Olin niin raivoa täynnä yhteen työkaveriin, että lähdin tihkusateeseen lenkille ärjymään ja kattomaan silmästä silmään sitä penteleen idioottia, siis noin kuvainnollisesti. Kyllä se siitä sitten selvisi ja loppumatkasta alkoi aurinkokin paistamaan, jonkinlaisen rauhan sain sisälle...
Nyt kun on ohjeet ja neuvot käsitellä tunteita niin kyllä niitä nyt sitten eteen paiskataan!

Toi on niin tyypillistä! Siis mulla on jatkuvasti tuota, että kun löytyy jotain mahtavia elämää mullistavia metodeja, universumi paiskaa heti eteen haastavia tilanteita, joissa niitä täytyisi kunnolla käytännössä harjoitella. idiot2

Voi ei A, mulla on sama ongelma. Ja juuri kun pitäisi panostaa siihen hormonitoiminnan tasapainottamiseen "luonnon keinoin"...  Lips Sealed  2funny
tallennettu

aurinko venus merkurius neptunus kauris 5. huone
askendentti leijona
kuu jupiter vesimies 6.huone aspect_opp askendentti
uranus saturnus jousimies 4.huone
mars skorpioni 4.huone
pluto skorpioni 3.huone aspect_opp keskitaivas
chiron 10.huone
Casperiina
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 688



Profiili
« Vastaus #14574 : 16.10.2011 12:09:11 »

Mäkin olen nyt ollut kuukauden alkottomalla ja tällä linjalla aion jatkaa nyt kun mulla on tämä parantumisprosessi päällä. Musta tuntuu, että tippakin sotkee mun kehon systeemejä. Pikkujoulukaudestakin ajattelin selvitä oikealla asenteella, "kollektiivista känniä" ja sellaista..  Grin
tallennettu

aurinko venus merkurius neptunus kauris 5. huone
askendentti leijona
kuu jupiter vesimies 6.huone aspect_opp askendentti
uranus saturnus jousimies 4.huone
mars skorpioni 4.huone
pluto skorpioni 3.huone aspect_opp keskitaivas
chiron 10.huone
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #14575 : 16.10.2011 12:39:52 »

Mua naurattaa se, et kuka tulee -ketjussa ihmettelin, ettei mulla oo ikinä ollut  kaksoset-miestä, vaikka mun DC ja mars on  kaksoset. No, muistinpa et on mulla yks kaksonen ollut, maailmankaikkeus päätti muistuttaa asiasta.
Mä tapailin tätä kaksosta pari kertaa ennen skorpparia -itse asiassa ovat kavereita, enkä ole sitten ollenkaan tietoinen, tietääkö skorppari siitä et oon muutaman kerran yöpynyt tän sen kaverin luona..

No, nyt sain kuulla  kalat -ystävättäreltä, et hänen poikaystävänsä ja moni muu meidän yhteinen kaveri -mm. tää  kaksoset-mies - olivat saunoitelleet tuossa joku ilta viikko takaperin, niin  kaksoset tyyppi oli alkanut puhumaan, että jos minä en olisi skorpparin kanssa, ottaisi hän mut koska tahansa. Ihmeellistä, sillä emme ole nähneet pitkään aikaan. Hyrrrrr, mulla meni kylmät väreet kun kuulin tuon. Koska olin joskus kiinnostunut hänestä ja hän ei koskaan vastannut facebookissa laittamaani yksityisviestiin <-- hän myöhemmin sanoi että ei ikinä ole minulta mitään viestiä saanut ja oli melkein tuohtunut kun sanoin että loukkaannuin siitä, ja luulin että häntä ei kiinnosta..

Sitä paitsi puhuimme skorpparin kanssa tästä kaverista joku aika sit kun mietittiin ketä kutsutaan niihin meidän kaverihäihin. Niin tää on kutsulistalla. Muistan et me naureskeltiin, että tämä on melkein ainoa sinkku siellä ja mä sanoinkin että se ei varmaan ikinä vakiinnu. (Ja mietin päässäni, että olisin silloin aikanaan halunnut vakiinnuttaa hänet.)...

Eipä tämä mun maailmaan nyt sinänsä vaikuta mitenkään, ei ole tarvetta leikkiä muiden kuin skorpparin kanssa.
Taidan olla aikuistunut kun en suunnittele yhtään mitään, mut se mun on pakko sanoa, että jäin kyllä miettimään,
miksi asiat menee kuin menee... Yksi mahdollisuus meni silloin ohi.

Mietin myös sitä, et samana iltana kun tutustuin skorppariin, yövyin sellasen 40v. naimisissa olevan pankinjohtajan kanssa, en ollut muistanut koko asiaa pitkään aikaan, mutta näin sen pankissa silloin kun haettiin skorpparin kanssa asuntolainaa... crazy2 Aloin miettiin, miten paljon olisin hyötynyt rahallisesti siitä miehestä (komea, hauska ja menestynyt), mutta päätin silloin valita ikäiseni köyhän duunarin jonka kanssa voin alkaa suhteeseen jota ei tarvii salailla keneltäkään. Mikähän siinä on, että aina kun mulla on alkanut joku vakava suhde, niin olen ensin tapaillut kahta miestä yhtä aikaa ja joutunut tekeen päätöksen, et kumman otan..

Se  kaksoset on kyllä melko alkoholisoitunut tyyppi, vaikka joo, sekin on komea ja tienaa hyvin.

Vaikka olen osittain vähän kevytkenkäinen (joku vois nauraa tolle osittain-sanalle), niin onneks mä oon nyt päätynyt ihan terveeseen suhteeseen ja lopettanut sen leikkimisen. Välillä pitää palauttaa itsensä maan pinnalle ja muistuttaa, et olin niihin aikoihin pohjimmiltaan melko onneton kuitenkin...
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #14576 : 16.10.2011 12:40:52 »

Joo, mä oon nytkin ihan pussipanda.... Johtunee munuaisten rasituksesta, kun join perjantaina 12cl viiniä ja kaksi siideriä..
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #14577 : 16.10.2011 13:14:22 »

Casp, mä haluan heti kuulla mitä tapahtuu jos aamutakki putoaa pois Cheesy tiedä vaikka se on just sitä mitä visualisoin elämääni  2funny

Nimimerkillä Pikkuhiljaa Puutteessa  coolsmiley

Kimo, kippis!

*A*

Mäkin haluun heti tietää mitä tapahtuu aamutakin pudotessa! Cheesy

Tosin kyl mä tiedän mikä auttaa puutostilaankin. coolsmiley
Nimimerkillä Puutostilan Lääkäri Hoitoineen! 2funny


         Ohoh, täällähän on räväkkää keskusteluu.. Huh :Smiley Tongue Cheesy
tallennettu
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #14578 : 16.10.2011 13:31:26 »

Grin Joo, sopii ja lisää miehiä kiitos  angel

Mitä, eikös yksi mies riitä koko naishaaremille? Grin
No aika yksinäistähän se on, kun yleensä miehet ovat aika tuppisuita, paitsi ehkä toinen KV joka tietääkseni on miespuolinen henkilö.

Kato Vegan kirjoituksia mulla on ikävä. Sillä on hyvä ulosanti. Me likey Alot.   Smiley
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
unelmassa
Vieras
« Vastaus #14579 : 16.10.2011 13:32:17 »


         Ohoh, täällähän on räväkkää keskusteluu.. Huh :Smiley Tongue Cheesy

No meillä noususkorppari-piireissä onkin tapana olla joskus vähän ärhäkkäämmän räväkkäämpää jutusteluseuranhakuammuntailmoituksia, että ihan normaalia tai jopa normaalia laimeampaa keskustelua näyttäs taas olevan meneillään, mitä meillä yleensä on tapana heitellä ajatuksia ilmoille. Grin

Jopa niin vaikeaselkoistatekstiäkielikuvien kanssa, ettei tiedä itsekään mitä on tarkoittamassa, mutta jospa tästä jotain tolkkua kuitenkin vielä saisi sekoitettua sillisalaatin kera. Cheesy

                           

                    Uskon uskon..  :Smiley Tongue  Shocked coolsmiley
tallennettu
Sivuja: 1 ... 970 971 [972] 973 974 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: