Sivuja: 1 ... 802 803 [804] 805 806 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5549740 kertaa)
0 jäsentä ja 12 vierasta katselee tätä aihetta.
Asterix
Vieras
« Vastaus #12045 : 31.07.2010 17:04:24 »

Grin 2funny

tallennettu
sansai
Astro-nauttija
****
Viestejä: 813


Profiili
« Vastaus #12046 : 31.07.2010 17:27:14 »

 2funny Äläkä laita tulta siihen,ennenkuin varmistat miten sikiää..

(pistt. kavalia nykyiset kynttilät,ovat hautausmaaltakin kävelleet tiehensä )
« Viimeksi muokattu: 31.07.2010 17:31:23 kirjoittanut sansai » tallennettu
Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #12047 : 01.08.2010 19:04:28 »

Tuli taas tässä tänään jotenkin tämä oma  aurinko neitsyt luonne esiin, kun yllätin taas itseni puhumasta siitä, että en todellakaan lähtisi minnekään räkäisille festareille, vaikka siellä olisi miten hyviä bändejä tahansa. Minulle olisi liikaa jatkuva ihmisten ördääminen, yrjöäminen, syljeskely ja sottaaminen. Sinänsä aika hyvin aina huomaa, että kyllä se oma kartta kuitenkin jotain kertoo, kun periaatteessa  askendentti jousimies taas olisi ihan kiva mennä melkein minne vaan, mutta niin se  askendentti aspect_squ aurinko näköjään tekee sitten tämän festari-ristiriidan itselleni.  crazy2

Millaisia festari-ihmisiä täältä astrosta löytyy? Ja näkyykö kartalta?
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
Asterix
Vieras
« Vastaus #12048 : 01.08.2010 19:12:23 »

Mä en ole kyllä sitten yhtään mikään festari-tyyppi. buck2
Ainoastaan ulkoilmakonsertit menee, jos hyvät paikat, jossa istua ja nähdä
ja nauttia virvokkeita..  Tongue

Mie olen allerginen suurimman osan ihmisten läheisyydelle ja kosketuksille
-inhoan tungoksia sekoitettuna humala/huumepäiseen käytökseen
ja kehon eritteisiin ja hajuihin. buck2

Tungoksissa saan ahdistuskohtauksen muutenkin -siis ilman edellä mainittujakin.

Lontoossa ja täällä Wienissä olen osallistunut "festari-tyyppisiin" klassisen musiikin
-ja oopperan ulkoilma konsertteihin, joissa on istumapaikat ja/tai se piknik-paikka,
jossa istua huovalla, juoda viiniä/skumppaa ja syödä eväitä ja nauttia konsertista. Tongue

Ja niin, onhan nuo hevoskilpailut hiukan myöskin "festari-tyyppisiä",
örveltämistäkin näkee niissä hatuissa ja puvussa,
mutta tungos ei ole niin paha yleensä ja istumaan pääsee, kuten vessaankin
-jos viitsii vaivautua.

Olen ollut nuoresta asti samanlainen. Örveltäminen ei ole kiinnostanut,
eikä ole tuottanut minkäänlaista mielihyvää -oli sitten kuinka hyvät bändit kyseessä,
joita kuuntelen muutoin.

 aurinko merkurius kaksoset ,  askendentti skorpioni , MC pluto  vaaka ,  kuu vesimies ,  venus rapu ja  mars oinas


« Viimeksi muokattu: 01.08.2010 19:19:41 kirjoittanut Tavallinen Telluksen Tallaaja, Universaalinen Uniikki Ihme » tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #12049 : 01.08.2010 19:33:31 »

Nykyään tosin mieluiten teen duunia niillä ja hengailen fiilistelemässä musiikkia&meininkiä.


Eipä onnistuisi multa -ainakaan selvinpäin.  buck2
Mua alkaa vtuttamaan ankarasti jo yksikin känniälypää, saati jos niitä tuhansia. buck2
tallennettu
Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #12050 : 01.08.2010 19:43:31 »

Aika samoilla linjoilla olen Kreivin/Sashan/"tuon uuden nikin, mitä en jaksa tähän kirjoittaa" kanssa. =D Olen tykännyt käydä Savonlinnan balettijuhlilla ja sen tyylisissä, mutta muuten en juurikaan. Mieluummin sitten käyn pienemmillä keikoilla, jossa meno on yleensä aika siistiä. Eniten pidän klubikeikoista. Olen kyllä miettinyt, että ehkä pitäisi laajentaa vähän tätä omaa festari-tietämystä ja oikeasti joskus käydä jossain.

Mutta toisaalta taas, ajatuskin tuntuu aika vastenmieliseltä. Minulle yksi kauheimmista kokemuksista oli Kotkan meripäivät, joissa koko kaupungin keskusta oli periaatteessa täynnä bilettäjiä. Järkyttävä kusen haju leijaili joka paikassa, maa täynnä puoliksi syötyä ruokaa ja niin, örveltäjiä.  
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
Asterix
Vieras
« Vastaus #12051 : 01.08.2010 20:09:06 »

Jos haluaa välttää kaiken ördäyksen, niin silloin putoaa menosta veks oikeastaan kaikki isot ns. massafestarit, ja niille yleensä tulee ne isommat/parhaimmat esiintyjät (koska ovat kalliita).

No ja, en tiedä kuinka PALJON olen menettänyt pudotessani veks
oksennuksen, kusen, roskaamisen ja känniörveltämisen massatapahtumista,
kun voin nauttia samasta musiikista muavasti kotona ja kutsua
hyvät ystävät sinne, jos tuntuu tylsälle, mutta makuasioista ei oikein voi kiistellä.

PR:n parissa kun työskentelee, niin moissa on väillä PAKKO oleskella
ja kyllä ne keikat on NIIN PERSEESTÄ! buck2
En ole vielä kertaakaan selvinnyt ilman, ettei ole tarvinnut puuttua mihinkään
ongelmaan, joka johtuu pelkästään ihmisten TYHMYYDESTÄ YHDISTETTYNÄ VIINAAN
ja ilman suunnatonta vtutusta. buck2

Ja sitä samaa katsomaan vapaa-ehtoisesti ja huh, MAKSAMAAN siitä??!!! uglystupid2
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #12052 : 01.08.2010 20:19:36 »

Mieluummin sitten käyn pienemmillä keikoilla, jossa meno on yleensä aika siistiä. Eniten pidän klubikeikoista.

Mie myös! Afro
Klubikeikoilla tulee käytyä aika usein ja tykkään kovasti. Smiley
Täällä on yksi Jazz-club, jossa käy ihan nimekästäkin bandiä, eikä vain jazz-bändejä,
vaan kaikenlaista genreä, ja parasta on se, että paikasta saa jumalattoman hyvää ruokaa
ja tarjoilu pelaa koko keikan ajan.
Kun menee tarpeeksi ajoissa tai varaa pöydän, niin paikka löytyy aina.
Yleensä juuri ennen keikkaa myöhemmin tai olman pöytävarausta tulleet
saa tyytyä seisomaan. Silti juomatarjoilu pelaa heillekin. Afro
tallennettu
kimo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 600



Profiili
« Vastaus #12053 : 01.08.2010 20:45:40 »

Mä kyllä tykkään festareista ja keikoista muutenkin!
Nummirockista aloitettiin 15 vuotiaana, nykyisin käynnit on typistynyt Ruisrockiin.
Mukaan tarvii ottaa festari-asenne: on ahdasta, ruuhkasta ja paskasta joo, mutta ei haittaa, tärkeintä on musiikki ja se yleinen fiilis. Eniten ärsyttää jos joku saa hepulin noista yllämainituista syistä. Tai sitten kun kaverin kans mietittiin viime Ruisrockin jälkeen, että kaikki 18-23 vuotiaille pitäis olla oma sisäänkäynti anniskelualueille, niiltä kun kysytään paperit ja sen takia me "vanhukset" joudutaan jonottelemaan ikuisuus...
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #12054 : 01.08.2010 21:09:54 »

Mä kyllä tykkään festareista ja keikoista muutenkin!
Nummirockista aloitettiin 15 vuotiaana, nykyisin käynnit on typistynyt Ruisrockiin.
Mukaan tarvii ottaa festari-asenne: on ahdasta, ruuhkasta ja paskasta joo, mutta ei haittaa, tärkeintä on musiikki ja se yleinen fiilis. Eniten ärsyttää jos joku saa hepulin noista yllämainituista syistä.


No ja, aika vähän kuitenkin todellisuudessa taitanee ärsyttää..?  Wink
-kuka on niin masokisti, että menee paikkoihin ja tilanteisiin, joita ei voi sietää,
mietin... siis muuta kuin pakkotilanteissa töihin.
tallennettu
kimo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 600



Profiili
« Vastaus #12055 : 01.08.2010 21:39:26 »

No aika vähän ärsyttää  Smiley
Ainahan isoon massaan mahtuu, niinkuin isä sanoisi, neiti-ihmisiä, miksi en missään tapauksessa tunnustaudu!  Cheesy
tallennettu
Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #12056 : 01.08.2010 21:41:03 »

Niin, harva jota niin paljon ärsyttää menee festareille. Täytyy sanoa, että itse olen varmaan sitten aika fanaattinen tuon siisteyden suhteen kun viihteelle lähden. Missään räkälöissä en viihdy. Pidän baareista, jossa onnistutaan pitämään vessat puhtaana ja paikat kiillotettuina noin muutenkin. Inhoan baareja, jossa ei ole tarpeeksi henkilökuntaa, jotta paikka pysyisi jatkuvasti illan aikanakin siistinä. Olen sitten varmaan aika snobi. Onko se sitten tuota MC  vaaka myös, että kun itse viihteelle lähtee, niin ei tee mieli näyttäytyä missään rumissa paikoissa kerta nättinä lähtee liikkeelle. xD Tiedä sitä sitten. Osaan siis ottaa rennosti, että en ole nipo, mutta en kyllä kahta kertaa mene paikkaan mikä ällöttää. ^^
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
Asterix
Vieras
« Vastaus #12057 : 01.08.2010 21:50:59 »

No aika vähän ärsyttää  Smiley
Ainahan isoon massaan mahtuu, niinkuin isä sanoisi, neiti-ihmisiä, miksi en missään tapauksessa tunnustaudu!  Cheesy

^ Mun mielestä on loistavaa, että suomalaisnaiset pitävät kiinni hyvin tuosta
rekkamiestyttö-kulttuurista, koska muuten maailmassa ei olisi ylipainoisia oransseja
ja violetin värisiä lyhythiuksisia naisia matalissa mustissa kuluneissa Ecco-kengissä
ja ruutupaidoissaan ja tuhansine lävistyksineen ja tatuointeineen juomassa kunnon
vaaleaa olutta, karjumassa nyhverömiehelleen, kun se ei mitään osaa
ja uhkailemassa "reilusti" antaa turpaan jollekin "hienoperse pikku-neidille" ja pieraisemassa päälle.

Tasapainon vuoksi maailmassa pitää myös sotiemme ja luonnonkatastrofien lisäksi olla jotain, mitä pelätäkin ihan tosissaan. Shocked buck2

tallennettu
kimo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 600



Profiili
« Vastaus #12058 : 01.08.2010 21:55:17 »

^ Mun mielestä on loistavaa, että suomalaisnaiset pitävät kiinni hyvin tuosta
rekkamiestyttö-kulttuurista, koska muuten maailmassa ei olisi ylipainoisia oransseja
ja violetin värisiä lyhythiuksisia naisia matalissa mustissa kuluneissa Ecco-kengissä
ja ruutupaidoissaan ja tuhansine lävistyksineen ja tatuointeineen juomassa kunnon
vaaleaa olutta, karjumassa nyhverömiehelleen, kun se ei mitään osaa
ja uhkailemassa "reilusti" antaa turpaan jollekin "hienoperse pikku-neidille" ja pieraisemassa päälle.

Tasapainon vuoksi maailmassa pitää myös sotiemme ja luonnonkatastrofien lisäksi olla jotain, mitä pelätäkin ihan tosissaan. Shocked buck2


2funny

tallennettu
Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #12059 : 01.08.2010 21:56:31 »

Hei! Kyllä oikeasti sellainen jätkämäinenkin tyyli voi toimia naisella. Ainakin omasta mielestä esimerkiksi Ellen DeGeneres on tyylikäs, vaikka jätkämäinen onkin. =) Ei kaikki ole niin mustavalkoista. Kyllä oikeastaan kaiken tyylisestä pukeutumisesta voi tehdä hienoa ja coolia. Wink  
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
Sivuja: 1 ... 802 803 [804] 805 806 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: