Varjotar
|
 |
« Vastaus #16590 : 20.10.2013 18:16:15 » |
|
Ollu pitemmän aikaa jo hauskanpitoa vailla.. Mut aina ku yritän, joku jyrää, ettei vahingoskaa vaa naurata  Pikkasen tympii tää elämä, ku pitää olla nii vitun virallista, kankeeta ja kuollutta. Kaikki on unohtaneet, miten nautitaan elämästä. Ei mitään vapautta, riemuu, hetkessä elämistä ja rentoutumista. Edes jutella ei voi, kun yhden pitää nyt askarrella lastensa kanssa ja toisen pitää mennä katsomaan titi-nallea  MÄ HALUUN PITÄÄ HAUSKAA; MÄ EN VAA VITTU SAA!!!! WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!! 
|
|
|
tallennettu
|
Kuuntele tuulta.
|
|
|
nousukuu
|
 |
« Vastaus #16591 : 21.10.2013 13:36:22 » |
|
Vitsi mä repesin titi-nallen kohdalla!  No mut kyllä se siitä vielä iloksi muuttuu  Katsoin muuten eilen kotona War of the Worlds, 2005 Spielberg, ja olipa harvinaisen paska ja iljettävä elokuva. Näin siitä aiemmin jonkun pätkän niistä tripodeista, ja se näytti jännittävältä, nyt ajattelin että katsonpa sen sitten mutta olipa tyhmä tempaus.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
nousukuu
|
 |
« Vastaus #16592 : 27.10.2013 17:20:02 » |
|
Jossain täällä oli äskettäin puhetta Jukka Pojasta, mutta nyt en löydä sitä mistään. Olisin vain kertonut että kuuntelin tällaisen klipin: http://areena.yle.fi/radio/2067468Mä en tiedä tästä Vain Elämää -jutusta mitään, vaikka siellä täällä aina joku siihen viittaa. Pitäiskö sitä vilkaista? Nyt saa antaa hyviä neuvoja. Niin ja Jukka Pojasta piti sanomani, että edelleenkään en oikein hirveesti innostu itse musiikista, mutta tyypillä on kyllä hyvät jutut. Mutta siis mulle on käynyt vaikka kuinka monen artistin kohdalla niin, että ensin oon ollut että vittu mitä paskaa, sitten vuosien altistuksen jälkeen silleen että täähän on klassikko ja itse asiassa kuulostaa ihan mukavalta. Esim. Jenni Vartiaisen tuotantoa pidin alkuksi "kilkutusmusiikkina", nyt ihan tykkään siitä. No en paljon mutta Ihmisten edessä on hyvä. 
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Kuuhilda
|
 |
« Vastaus #16593 : 04.11.2013 19:02:54 » |
|
No niin,pohjustus: mun  on yhdeksän astetta jouskaria. Nauratti tänään parturissa, että no juupa, muoto muuttuu tosiaan, ja siis tavallakin joka oikein hyvin sopii...leikkasin ensin itse tukkaani, ja leikkasin lisää ja lisää ja lisää ja lisää, kunnes totesin että ei piru, pakko mennä parturiin, oikeasti, ja nyt se on niin lyhkänen ettei ole ikuna ollu, ihan uus lookki, ei koskaan koetettu. Mää luulisin että tää extempore, vahinko ei ollu tarkotus muodonmuutos ny kruunas koko hiton muutosprosessin jota oon tässä läpi käyny muutenkin kun vaan tukan osalta.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Indium
Vieras
|
 |
« Vastaus #16594 : 05.11.2013 02:34:01 » |
|
Hui Hilda!  Hmmhm, uneton yö  Nooh, sitteppä kukutaan.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Varjotar
|
 |
« Vastaus #16595 : 10.11.2013 22:53:25 » |
|
Mun erikoinen, luontainen kyky iskeä ihmisten "heikoimpaan kohtaan"  aiheutti taas tänään hämmennystä ja hilpeyttä. En voinut kuin ihmetellä, mikä sille nyt tuli...  Tämänkin ominaisuuden olemassaolon syy kiinnostaisi, mihin tuollainen on tarkoitettu.. 
|
|
|
tallennettu
|
Kuuntele tuulta.
|
|
|
Kuuhilda
|
 |
« Vastaus #16596 : 13.11.2013 08:39:17 » |
|
Ehkäpä sulle itelle opiksi, hallittavaksi? Älä tee, älä käytä vaikka voit? Ja käännä hyvään? Kuulkaa, onko teidän lemmikit ollu ihan normaaleja viimepäivinä? Viikonlopusta alkain oikeestaan? Tai sunnuntaista, tarkemmin? Meillä on ollu sekä kissa, että koira hirmuisen agressiivisia, kumpikin, täysin poikkeavalla tavalla Jotta jotaki sen sortin energiaa menossa tai tulossa, että herkimmät reagoi noin?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Avicii
|
 |
« Vastaus #16597 : 13.11.2013 09:56:25 » |
|
No en ole huomannut kissassani mitään poikkeavaa mutta itse olen ollut tosi huonolla tuulella ja tuntuu että vihan taltuttaminen on päivittäin ylivoimaista ja saan siitä vain päänsäryn. Pitää varmaan keksiä jokin luova juttu jolla saisi noi paskat fiilikset kuriin. Miesten kanssa en tuu ollenkaan juttusiin.. Just sellainen kausi "jättäkää mut rauhaan" tai saatte kuulla kilometrinpitkiä saarnoja. Mutta eikö tuolla taivaalla ole nyt jokin "tsunamisvaroitus" päällä. Ja kun itselläni on muutenkin 5 punaisella olevaa transiittia niin eikö ihme että haluan muuttaa jollekin toiselle planeetalle. (ruikuti ruikuti ruu). I need a cowboy in my life 
|
|
|
tallennettu
|
You were born to be real not to be perfect.
|
|
|
Kuuhilda
|
 |
« Vastaus #16598 : 13.11.2013 10:13:48 » |
|
No joo, ittestäni puhumattakaan...no mulla vääntää ainaki Chiron, Uranus ja Pluto nousua, että siinä kai sitä syytä sitten vois olla siinäkin. Emmä tiä, mulla on aika MOISTA menoa, kriisiä pukkaa, mutta jotenkin on VOIMAA sitten kanssa, poweria ja taistelutahtoa. Aina ku ei justiinsa tarvii taistella nii sitte kaadutaan, mut vaan jotta jaksais taas seuraavaksi nousta ylös ja mennä päin mitä ny sitte ikinä pitääkään mennä.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Avicii
|
 |
« Vastaus #16599 : 13.11.2013 10:34:32 » |
|
No hyvä että sinulla riittää voimaa, itse meinasin jo luovuttanut monta kertaa mutta aina jotenkin saanut itseäni kasaan. Toivotaan että alkaa kohta helpottamaan 
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Kuuhilda
|
 |
« Vastaus #16600 : 13.11.2013 12:26:56 » |
|
Meinasin luovuttaa siinä vaiheessa ku ei tullu mistään apua, vaikka kaikkensa yritti...nyt on periaattessa asiat pahentunu vielä, mutta mulla on konsteja, apuja ja toivoa...sillä jaksaa. Ja kyl maar se ny helpottaa jo pian! On tätä tässä ollu tarpeeksi! Ja mun ekaluokkalainen poika, joka näkee enkeleitä ja parantaa spontaanisti käsillään, oli eilen selittäny lastenhoitajalle, että hei, mää elin mun edellisessä elämässä vanhemmaksi, mitä mää nyt tälläkertaa taidan elää. Ja että me on tunnettu sillon ennen sun kanssa.  Mulla on ollu vahva semmonen tunne, että tää ko. hoitaja on ollu mulle niinku apu ylhäältä  Valtavasti auttanu meitä eteenpäin!
|
|
« Viimeksi muokattu: 13.11.2013 12:30:09 kirjoittanut Kuuhilda »
|
tallennettu
|
|
|
|
Avicii
|
 |
« Vastaus #16601 : 13.11.2013 13:19:55 » |
|
Juu, tiedän ton fiiliksen. Mut jotenkin ennen viimeistä rutistusta niin jotenkin ne asiat sitten selviää. Suloinen poika sinulla 
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Varjotar
|
 |
« Vastaus #16602 : 13.11.2013 16:53:31 » |
|
Taivaanranta oli äsken kuin tulessa, kunnes pilvet väistyivät ja tilalle tuli harmaa, synkkä pilvirintama. Hiipuvaa päivänvaloa ikkunasta katsellessa tuli todella tyhjä ja kolkko olo  "Ei ole enää mitään". Koulukin on loppu..
|
|
|
tallennettu
|
Kuuntele tuulta.
|
|
|
Avicii
|
 |
« Vastaus #16603 : 13.11.2013 19:37:13 » |
|
Synkkää  Mut hei, vanhan loppu on aina uuden alku. Kyllä se siitä 
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Kuuhilda
|
 |
« Vastaus #16604 : 14.11.2013 12:33:37 » |
|
Mää mietin kuulkaa onnea ja onnellisuutta.
Että voi, kun sitä etsitään niin väärillä tavoilla ja vääristä paikoista. Siis, minä koen tällä hetkellä olevani onnellinen...mikä sai minut nauramaan, kun tajusin sen. Minun ei normaalikäsityksen mukaan missään nimessä pitäisi tuntea sitä tälläisessä tilanteessa jossa olen, ravailen lastenpsykiatriassa ja lasten sydänlääkäreillä ja sosiaalitoimistossa ja ja... Mutta niin se vain menee, että se on sisälläsi, ei missään mitä on ulkona.
En koskaan tuntenut olevani onnellinen, kun minulla oli aviomies, omakotitalo, koira, talous kunnossa, kaksi lasta ja koko hela hoito. Jokin oli pielessä aina.
Vaan, vaan...voi elämää!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|