sideman
|
 |
« Vastaus #16605 : 14.11.2013 14:33:46 » |
|
Ai että tällainen tapaus! Minä jo ihmettelinkin, miksi tämä ketju on venynyt näinkin pitkäksi... 
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
sideman
|
 |
« Vastaus #16606 : 14.11.2013 14:37:37 » |
|
Mää mietin kuulkaa onnea ja onnellisuutta.
Että voi, kun sitä etsitään niin väärillä tavoilla ja vääristä paikoista. Siis, minä koen tällä hetkellä olevani onnellinen...mikä sai minut nauramaan, kun tajusin sen. Minun ei normaalikäsityksen mukaan missään nimessä pitäisi tuntea sitä tälläisessä tilanteessa jossa olen, ravailen lastenpsykiatriassa ja lasten sydänlääkäreillä ja sosiaalitoimistossa ja ja... Mutta niin se vain menee, että se on sisälläsi, ei missään mitä on ulkona.
En koskaan tuntenut olevani onnellinen, kun minulla oli aviomies, omakotitalo, koira, talous kunnossa, kaksi lasta ja koko hela hoito. Jokin oli pielessä aina.
Vaan, vaan...voi elämää!
Hmmm... menettämisen pelkohan lienee yksi pahimpia angstin aiheuttajia, vai kuinka? Huoleton on hevoseton poika / tyttö / jne? 
|
|
« Viimeksi muokattu: 14.11.2013 14:39:26 kirjoittanut sideman »
|
tallennettu
|
|
|
|
Kuuhilda
|
 |
« Vastaus #16607 : 15.11.2013 12:14:14 » |
|
No emmä oo hevoseton...olishan mulla menetettävää vaiks kuinka, mutta ehkä niistä menetyksistään, jotka ei si lopulta ollukkaan semmosia ees, on oppinu aika paljon, että mitä sitä pelkäämään, mitään. Nauti elämästä just nyt, tämä hetki ei koskaan tästä parane, ei sittenkunia 
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Kuuhilda
|
 |
« Vastaus #16608 : 15.11.2013 13:50:37 » |
|
Ja vihdoinkin mä tiedän mikä musta tuli isona  Kahden, mahdollisesti kolmenkin erityislapsen erityinen äiti. Ja miten se näkyykään niin selkeesti kartalta, kun sitä niillä silmillä ny sitte kattoa osaa. Nikki joskus sai mut ihmettelemään draconista karttaani, ja näky se sielläkin, rapua ja Venusta oli. Jotta sitä täällä tälläkertaa tekemässä.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Päivi
|
 |
« Vastaus #16609 : 15.11.2013 14:43:45 » |
|
me erityiset ollaan kohta enemmistö 
|
|
|
tallennettu
|
Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
|
|
|
nousukuu
|
 |
« Vastaus #16610 : 15.11.2013 16:20:56 » |
|
Hih  Satutteko muuten ihmiset tietämään, mikä on "tule sellaisena kuin olet"-bileet? http://www.hs.fi/viivijawagner/s1305739136253Kuulostaa epäilyttävältä. Mä en ole törmännyt moiseen, mutta nyt näin yhden ilmoituksen jossa sanottiin että "come as U R". Jäin miettimään mitä ihmettä se tarkoittaa. En esitä tyhmää, oikeesti en tiedä.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
t.touhula
|
 |
« Vastaus #16611 : 16.11.2013 11:51:29 » |
|
Mulle tulee mieleen sanonta: Asu vapaa, mutta suotava! Että tällainen assosiaatio tänään. Vain virallisempin tilaisuuksiin esitetään pukukoodi jo kutsussa. Tällä kutsulla ei siis tahdota nostaa osallistujien paineita, varsinkaan kutsuvaiheessa. Kyllä sosiaalinen paine korriseeraa tapahtumaan sopeutumattomat - siis häiriköt tai muuten huuhelot.
|
|
|
tallennettu
|
Vapaus - mikä ihana sana!
|
|
|
Kuuhilda
|
 |
« Vastaus #16612 : 28.11.2013 21:16:43 » |
|
Mua ärstyttää jotenkin kauheesti se, kun ihmiset on jyrkkiä ja tuomitsevia, nostavat itsensä muiden ylle, koetetaan polkea toiset maanrakoon, kohkataan aivan idioottimaisesti asioista, joista ei mitään tiedetä, ja äääääää, käy turhauttamaan! Eiks kaikki vaan vois ymmärtää toisiaan tyytyväisinä?  Ainahan näin on asiat ollu, mutta nyt se vaan jostian syystä ärsyttää niin että tekis mieli lähteä barrikadeille joka paikkaan :/
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
t.touhula
|
 |
« Vastaus #16613 : 29.11.2013 14:26:05 » |
|
me erityiset ollaan kohta enemmistö  must on kiva kuulua just tuohon enemmistöön, erityisten enemmistö WAU!  Eiku heti ja menox!
|
|
|
tallennettu
|
Vapaus - mikä ihana sana!
|
|
|
nousukuu
|
 |
« Vastaus #16614 : 11.12.2013 01:40:37 » |
|
Mietin että jos vuokrais jonkun paskan pakun, ja menis käymään virossa ja ostais sen pakun täyteen halpaa kahvia ja suodattimia, yrittäis näyttää syylliseltä autokaistalla suomeentullessa, niin pääsiskö tulli-ohjelmaan. :  Olis hienoa kun Toni ja Lola pohtis mikä oli henkilön motiivi. 
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Kuuhilda
|
 |
« Vastaus #16615 : 11.12.2013 09:20:27 » |
|
Nousukuu  Miksi mä haluaisin hakea sieltä lastin naisten korkokenkiä ja nahkasaappaita, ja koettaa samalla lailla jäädä sitten kiinni? Haluaisin vissiin saada selville, kuinka vakavasti otettavana ongelmana kenkäfetissi suomessa nähdään ja miten asiallisesti siihen osataan suhtautua? : 
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
nousukuu
|
 |
« Vastaus #16616 : 11.12.2013 12:40:47 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Kuuhilda
|
 |
« Vastaus #16617 : 11.12.2013 13:01:01 » |
|
Otetaanko heti ensvuoden alkuun? Sillain kato hyvä alottaa vuosi ja vähän säväyttää :  Mä haluan sit ilman muuta semmosen vihreen hippivolkkaripakun, johka on maalattu vaaleenpunasia ja keltasia kukkia, ja muutama sateenkaariki ehkä 
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
nousukuu
|
 |
« Vastaus #16618 : 11.12.2013 13:11:27 » |
|
Hippivolkkaripaku on loistava!  Toimiiks ne talvella  Samalla kun kerran lähdetään niin voisi vähän kierrellä Viron kaupunkeja... 
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
sideman
|
 |
« Vastaus #16619 : 11.12.2013 13:12:40 » |