Kuuhilda
|
 |
« Vastaus #16560 : 21.08.2013 15:40:16 » |
|
Kuulostaa hyvältä Elwyn  Mulla pojan puollustamista, ja kappas, Mars oppositio Lilith/Ceres.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Kuuhilda
|
 |
« Vastaus #16561 : 23.08.2013 16:46:21 » |
|
Oikeesti. Kellään muulla vastaavia juttuja? Selväkuulosuutta ollu ennemminkin, mm. kuullu vauvan itkua, ja kohta oma likka, joka ei ihan vauva kuitenkaan, heränny sisällä...mutta siis kuulen semmosen vanhanaikasen puhelimen pirinän, ja si kohta soi puhelin...ei välttistä edes oma. Ja kun on oikein on ressi ja pää ihan täynnä kaikista asioista, niin päässä alkaa tuutata varattua  Tuut, tuut, tuut, eikä ole samanmoista kun tinnitys. Ja sitten kankusessa! Mulle jutellaan tasasesti jotain koko ajan...en saa selvää mutta kauhee pajatus käy...ja no sit hyppii pikku-ukkoja sun muita pitkin mäkiä...siis tuommosen luulis saavansa jonkun viikon parin putken jälkeen, mutta mulle riittää ihan yksi ilta... Mitä ilmeisimmin oon ihan umpi kaheli : 
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Nefarian
|
 |
« Vastaus #16562 : 23.08.2013 19:49:27 » |
|
oot umpikaheli ehkä hyvällä tavalla, mut ehkä vaan kuitenki toosi herkkä ihminen tunteen kaikkee.. suojauksia päälle jos tuntuu liikaa ahdistavan.. krappet on kyl välillä aika jännittäviä kun kaikenmaailman jengii liikkuu ja kaikkee.. mulla on yleensä ihan kirjaimellinen liskojenyö kun liskoja vilisee pitkin seiniä ja nurkkia.. se jos joku on vähän ahdistavaa.. 
|
|
|
tallennettu
|
..just go with the flow..
|
|
|
Kuuhilda
|
 |
« Vastaus #16563 : 23.08.2013 21:08:05 » |
|
Ei noi äänet mua normaalisti ahista, hyödyllisiähän ne vaan on ollu. Mut tuo krabula  Siitä tosin oon selvinny sit sillä, että jättää alkoholit suosiolla pulloon tai tölkkiin eikä koske ollenkaan  Mut sen sijaan semmonen ihan tyhjänpäivänen selvänäkö, yleensä juuri aamuisin, ahdistaa, ja oon pyytänyt sit että yläkerrasta lopettavat sen, ja heti on loppunu. Siis sen tyylistä että ajattelen että kohta kilahtaa kahvikuppi, niin se kilahtaa; ajattelen että yskittää niin sitten yskittää tai jostain syystä ajattelen paikallista pikku firmaa ( mulla ei ollut mitään syytä ajatella sitä ), niin sen auto on kohta parkissa siellä, minne olen menossa, tai ajattelen jotain ihmistä niin se tulee vastaan, ihan syyttäsuotta. Tätä koko aamu, niin meinaa seota, ja menee vinoon todellisuuskäsitys 
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Verninia
Kohtuuastroilija

|
 |
« Vastaus #16564 : 31.08.2013 13:33:01 » |
|
Mietiskelin tässä mihinkä ketjuun tämän sattumuksen lisään, mutta oon äärimmäisen onnellinen tästä! Ystävälläni oli oksennustauti ja hän pyysi että pystyisinkö lähettämään etänä "jotakin", että hän pääsisi seuraavana aamuna sängystä ylös ja töihin. Tauti oli tässä vaiheessa jo paranemassa. Seuraavana aamuna muistin asian ja visualisoin hänelle valoa. Näin, kuinka valkoinen valopyörre lähti kulkemaan ja näin hänet kävelemässä kadulla takaapäin: kuva oli reaaliaikaisen näköinen ja tarkka, pystyin kuvailemaan hänelle hänen vaatteensa tarkasti. Valopyörre kulki hänen yläselästään kehoon, ihan kun selässä olisi ollut aukko, joka tämän valon sisäänsä imi.
Illalla kysyin, että mikä on olo ja että olitko muka jo aamuyheksältä liikenteessä. Oli hän! Töissä, käveli kadulla niissä vaatteissa mitkä näin. Olin ihan puulla päähän lyöty siitä, että sain vastaanottaa näin reaaliaikaista informaatiota! Niin siistiä!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Kuuhilda
|
 |
« Vastaus #16565 : 31.08.2013 17:08:18 » |
|
Hoo! Kuulostaa mahtavalta Verninia 
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Kuuhilda
|
 |
« Vastaus #16566 : 02.09.2013 21:04:39 » |
|
Onko tänään jonkun muun mielestä ollu liian valosa päivä? Heti aamulla kuuden aikaan oli jotenkin liian valosaa ja melusaa, ja sama illalla. 
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
nousukuu
|
 |
« Vastaus #16567 : 07.09.2013 13:11:14 » |
|
Elwyn, missä päin Ruotsia asut ja minkä kokoisessa kaupungissa/? 
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
nousukuu
|
 |
« Vastaus #16568 : 07.09.2013 13:59:31 » |
|
Ei tietenkään tarvi kertoa jos et tahdo.  Jostain tuli mieleen kokeilla voiko hiiligrillin sytyttää kuumailmapuhaltimella.  Syttyi paljon tasaisemmin kuin sytytysnestettä käyttäen. Tietysti pieni haittapuoli on se, että jos siinä on entisiä tuhkia, niin ne lentää aika tehokkaasti : 
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Elwyn
|
 |
« Vastaus #16569 : 07.09.2013 14:07:06 » |
|
Länsi-Göötanmaalla, lähin iso kaupunki sijaitsee Norjan puolella 37km:n päässä. Virallisesti tämä siis ei ole mikään kaupunki (asukkaita n.5000), mutta käytännössä on eli kun tänne tulee niin voi katukuvasta havaita tulleensa pieneen kaupunkiin  Tästä n.20km:n päässä on toinen vastaanvantyylinen mesta, josta löytyy kaikkea Guessin liikkeestä lähtien, eli on hiukka erilaista "maalaismeininki" täällä kuin Suomessa. Täältä löytyy myös esim. matkailualan oppilaitos, joka on ns. yhteispohjoismainen (Suomi, Norja, Tanska, Ruotsi) ja asukaskunta on monikansallista.
|
|
|
tallennettu
|
"Curse the day, hail the night"
Be true to yourself
|
|
|
nousukuu
|
 |
« Vastaus #16570 : 07.09.2013 14:37:45 » |
|
Kuulostaa mukavalta  Erityisesti se erilainen meininki. Käykö ne sieltä Norjan puolelta edullisilla(?) ostoksilla?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Elwyn
|
 |
« Vastaus #16571 : 07.09.2013 14:57:00 » |
|
Käy, Norjassa (ja Tanskassa tietty myös) on hyvät palkat > säästää kun hakee Ruotsin puolelta ruokaa ja muuta rojua. Siksi täälläkin on varmaan niin monta autokauppaa.. Kyllä tämä on aika erilaista kuin Suomessa  Telkkarissa pyörii koko ajan hybridiauto-mainoksia (itsekin olen ollut täällä sellaisen kyydissä) ja taivaanrannassa pyörivät tuulimyllyt. Kaupat ovat täynnä lähiruokaa, luomua ja ekoa. Nuuskan käyttö on ällöttävää (varsinkin sen pruuttakaman joka syljetään roskakoriin käytön jälkeen), mutta se on hyvä että nämä eivät juuri alkoa täällä käytä -ja jos käyttävät niin tulevat humalaan yhdestä kaljasta  Miehet pukeutuvat ns. katutyyliin iästä riippumatta ja melkein kaikilla tuntuu olevan todella näyttäviä tatuointeja. Autot ovat uusia/uudehkoja ja hienoja, lukuunottamatta vielä hienompia vanhoja jenkkiautoja. Naisilla on suurimmalla osalla blondi/blondattu tukka ja ne käyttävät lenkkareita, oli vaatteet päällä mitkä hyvänsä.
|
|
|
tallennettu
|
Be true to yourself
|
|
|
Elwyn
|
 |
« Vastaus #16572 : 07.09.2013 18:39:34 » |
|
Töitä  Sain vakkaripaikan omalta alaltani (IT) ja sitä kautta mahiksen päästä hittoon edellisestä asuinpaikasta - ei ole ikävä  Täällä on samanhenkisiä ihmisiä ja hyvännäköisiä miehiä, joten mitä sitä nainen voi enää muuta kaivata  No ehkä vois välillä käydä Göteborgissa ja Oslossa fiilistelemässä ison kaupungin tunnelmaa, mutta ei siinäkään ongelmaa - kumpikin on tunnin matkan päässä.
|
|
|
tallennettu
|
Be true to yourself
|
|
|
Indium
Vieras
|
 |
« Vastaus #16573 : 07.09.2013 20:09:45 » |
|
Ai jestas mitä mainospuheita. Tässähän alkaa melkein hotsittaa siirtyä Svea-mamman syleilyyn.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Elwyn
|
 |
« Vastaus #16574 : 07.09.2013 20:16:22 » |
|
 Kannattaahan sitä kokeilla muita maita mantuvia mikäli ei Suomessa onnaa/löydy sellaista mitä toivoo, ja on siinä elämäntilanteessa että pystyy lähtemään 
|
|
|
tallennettu
|
Be true to yourself
|
|
|
|