Sivuja: 1 ... 938 939 [940] 941 942 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5600540 kertaa)
0 jäsentä ja 11 vierasta katselee tätä aihetta.
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5931



Profiili
« Vastaus #14085 : 15.08.2011 09:18:30 »

Ihanaa Casperiina smitten smitten

Osittain tietysti tuijotellaan vastakkaista sukupuolta tämän biologisen järjestyksen takia, monesti on varmasti kyse siitäkin, mutta ainakin omalla kohdallani tuijottajia on niin monenmoisia, etteivät kaikki voi ajatella minun olevan upea tipu. Mummelit ja mukulat mukaan lukien.
Mietin, että katselenhan itsekin ihmisiä, ja mielelläni vielä...mutta minä osaan tehdä sen niin ettei sitä huomaa, enkä tule häirinneeksi ketään. Monet varmasti ovat vain niin röyhkeitä, etteivät välitä että heidän tuijotuksensa huomataan. Ja usein käykin niin, että kun tuijotan kyttääjää takaisin närkästyneenä hänen tungettelustaan, niin sieltä räpöttääkin ponteva silmäpari takaisin sen sijaan että katselija nolostuneena kääntäisi silmänsä pois.
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5931



Profiili
« Vastaus #14086 : 15.08.2011 17:04:48 »

Meillä nukuttiin hyvin, siis minä ja tyttö, joilla siinä on ollut ongelmia...tiputtelin laventeliöljyä petivaatteile illalla, ja tässä tulos!! Aion ottaa tavaksi.

Ja PRKL, se sama poika, joka jo eskarivuonna kiusasi poikaa, kiusaa taas, ja siinä on jo viidesluokkalaisia mukana! Vanhemmilla oli ainakin edellisellä kerralla asenne, että ei meidän poika koskaan tee mitään pahaa kellekään tickedoff
Katsotaan.

Ja peesaan kyllä jokaista sanaa kaulakoru tuosta ekasta viestistäsi!
Moni työtön olisi pätevä vaikka mihin hommaan, mutta ei ole käytännön syistä mahdollista opiskella, ja siksi on oltava työttömänä, vaikka töitä olisi. Koulutus vaatimukset vähän vähemmälle,..ei olisi ollenkaan huono juttu. Ja työssäoppimista lisää!
tallennettu
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #14087 : 15.08.2011 17:26:07 »

 Shocked silminnäkijäkin haluaa tehä jutun. tuottaja pisti viästiä äsken  Cheesy
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5931



Profiili
« Vastaus #14088 : 15.08.2011 19:34:52 »

Hyvä, hyvä, hienoa ironia Cheesy
Miltäs tuntuu? Alkaako huimata?
tallennettu
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #14089 : 15.08.2011 20:28:59 »

no vähä joo. alkanu mun adhd-mopo keuliin Cheesy Markku Mutasen kanssa päätettiin alkaa tekeen yhteistyötä, meinaa lopettaa omat luennot ja mää jatkan sitten siittä Smiley

tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
faerie
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 528


Profiili
« Vastaus #14090 : 15.08.2011 21:15:45 »

wwau, huippua ironia!! Cheesy
Minä taas nautin, kun ei tarvitse mennä mihinkään suuntaan eikä mitään ihmeellistä tapahdu. Ihanat loman viimeset päivät nyt tässä menossa, viimeset päivät ilman aikataulua ja menen minne mieli tekee.  smitten
tallennettu
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #14091 : 16.08.2011 11:45:20 »

Mä taidan olla oman yhteisöni Leelianlepotuoli. No ei se haittaa, tutustunpa ainakin paremmin naapureihini. Ja huomaan, että osaan antaa konkreettisia neuvoja heille, miten voisivat itse hoitaa hommiaan.

Mitenköhän tästä saisi työn itelleen? Konsultoiva hoitsu.  Cheesy Ei pahempi. Saisi tehdä työtä päällään ja auttaa samalla ihmisiä. Hmmm... Pitää alkaa kehitellä jotain... coolsmiley
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #14092 : 16.08.2011 14:13:18 »

ette muuten arvaa..
 2funny
ekaks voitin serlan fb sivulta perhelipun särkänniämee. sitte yks nainen adhd-liitosta
kysy että lähenkö vetää luentoja, että hän tuntee paljo porukkaa, joille voi mua suasitella.
sitte, ehdotti että lähen vt-koulutukseen. soitin adhd-liittoon ja ilmanen 2 pvän pätevyyskoulutus
vertaistukitoimintaan onny paikka mulle, täyshoidolla aulangolla hämeenlinnas Wink
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
unelmassa
Vieras
« Vastaus #14093 : 16.08.2011 16:53:32 »

 



         Yks Italiaano mies alko pommittaan meikää kysymyksillä,tosissaan.
          Eilenki häl oli samoja vinkeitä.. Huh :Smiley Cheesy
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #14094 : 16.08.2011 17:08:28 »

Grr.. tumma ja tulinen italiano  Cheesy Sehän kuullostaa hyvälle unelmassa!



             Joo tumma..kait ne italianot on tulisiakin.. Huh :Smiley Tongue

            Ossaa hieman suomee, minä haluta tietää sinusta kaikki.. :Smiley Cheesy
« Viimeksi muokattu: 16.08.2011 17:22:15 kirjoittanut unelmassa » tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #14095 : 16.08.2011 19:44:22 »

 Grin

   Jeps..Joo kaikilla valaistuminen on varmaan erilaista.. angel
   Me naiset ollaan varmaan siinäkin suhteessa erilaisia.. Wink

    Usko, Toivo ja rakkaus..Rakkaus niistä kuitenkin on voimallisin sana..

    Minulla on vaan Rakkauden Enkelit hoidoissa.. angel smitten
    Ja huumoria pittää olla aina elämässä.. Wink

     Enkulitkin on huumorintajusii.. Grin
« Viimeksi muokattu: 16.08.2011 20:34:36 kirjoittanut unelmassa » tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5931



Profiili
« Vastaus #14096 : 16.08.2011 20:40:32 »

Eikä ironia! :DMitä sä oikein oot syöny?! Mäkin haluan samaa!....Tai en oo varma uskallanko Wink
Mulla nousee karvat pystyyn ja varotuskellot helähtää heti kun aattelenki italiaano tyyppistä miestä. Tumma, tulinen, komea, lipevä...IIIK!

tallennettu
meimi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1019


Astrotumpelo


Profiili
« Vastaus #14097 : 16.08.2011 21:05:11 »


            Ossaa hieman suomee, minä haluta tietää sinusta kaikki.. :Smiley Cheesy

Joopa joo, tulee mieleen yks sisilialainen mies, joka noin kolkyt vuotta sitten piteli mua käsistä ja katsoi tummilla silmillään ja sanoi:  stay with me forever!

Kyllä ne osaa.
tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #14098 : 16.08.2011 21:27:51 »

Eikä ironia! :DMitä sä oikein oot syöny?! Mäkin haluan samaa!....Tai en oo varma uskallanko Wink




en oikeen tiä ittekkä. kaikki alko 21.8.2010.
sillon oli yksissä mc bileissä, joissa luin iltiksestä juttua Nora EKholmin ADHDsta.
erikoisinta oli, että maanantaina tuli häneltä mulle kaveripyyntö.
Nora pyys mua hoitaan ton hyvä terveys-haastattelun, jonka sitten teinki.
Sen jälkeen tuli Mari Petäjän maili meidän osuuskuntaneuvojan kautta, jossa mari haki
adhd-kasvoja, ja siihen siis menin kans mukaan.
sitten tuli Telma-lehti, sitten Tulva. ja sitten Me Naiset josta sitten kumpus tää Inhimillinen
tekijä. Silminnäkijä on ainoo taho, johon oon ite ottanu keväällä yhteyttä ja se selvis tänään
että tekee jutun.

eilen Markun kanssa juteltiin se luennointihomma

tänään sain kutsun adhdliiton koulutukseen, ja lähen vetään ryhmiä ja vt-toimintaa.
tarkotus olis sitten vielä ensvuonna lähtee parisuhdeneuvontaan adhd-perheisiin sekä luennoitteen liiton
puitteissa adhd- naisista.

perään tuli vielä inboxi viesti (naiselta jota ennoo koskaan livenä tavannut) :"Puhuin juuri liittoon.Sinulla on mahdollisuudet vertaisryhmänohjaajaksi aikuisten ym. soppareille kunhan olet käynyt tuon koulutuksen. Edellyttävät, että käyt myös sen jatkokoulutuksen, järjestetään ensi vuoden puolella. Vuodenvaihteessa on työntekijähaut ensi vuoden soppareille .ADHD-liiton soppareilla joissain aikuisten ryhmissä on mukana ite vastavalla diagnoosilla olevia. En ole vetänyt ite näitä kursseja, mutta ollut kyllä samoilla koulutuspäivillä useamminkin. Yleensä diagnosoidut ovat olleet miehiä. Nyt tuli mieleen, että voisin selvittää, josko sulla olis mahdollisuuksia moiseen, naisnäkökulma olis hyvä sielläkin.

Riippuu tietty siitä miten sun oma elämä on hanskassa, koska siellä pitäis pystyä kertomaan niitä vinkkejä, millä olet saanut elämäsi balanssiin, siis ihan ratkaisuja diagnosoiduille miten saat hommat tehtyä, arjen kaikki paperiasiat, rahankäytöt, tiskit, laspsen asait ym tehtyä.

Laita mietintään, olisitko valmis lähtemään tällaiseen..mulla on hyvät suhteet liiton ihmisiin ja voisin asioista päättäviltä vähän varmistella miten näitä henkilöitä nykyisin haetaan ym. kursseille."
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
unelmassa
Vieras
« Vastaus #14099 : 16.08.2011 21:38:02 »


            Ossaa hieman suomee, minä haluta tietää sinusta kaikki.. :Smiley Cheesy

Joopa joo, tulee mieleen yks sisilialainen mies, joka noin kolkyt vuotta sitten piteli mua käsistä ja katsoi tummilla silmillään ja sanoi:  stay with me forever!

Kyllä ne osaa.

         Jees..Kyllä mulla pysyy jalat maassa..En oo mikkään narustava vietävää tyyppiä.. Huh buck2
                    Kuhan vaan jutskailen hänen kaa.. Cheesy
tallennettu
Sivuja: 1 ... 938 939 [940] 941 942 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: