Mä jouduin ranskalaisen charmilastin jyräämäksi

Niitä tuli kauppaan kaksi pakettiautollista; hemmetin hyvännäköisiä ranskalaisuroita. Tiätte kyllä
Jäivät ovelle puuhaamaan jotakin omituista, ja yksi niistä hyppeli niin että jouduin tekemään muutaman väistöaskeleen miekkosen ympäri ettei olisi tullut kolaria. Jatkoin muina miehinä kauppaan, ja sitten tämä heppuli virheensä huomattuaan juoksee perääni ja anteeksipyyntöjen virta oli toooodella vuolas

Noh, ostin vain tiskiainetta, ja kassalla olin ranskalaishurmurien perässä...heillä oli jukeliton kasa kaikkea kärryissään. Seisoksin siinä ihan normaalisti, mutta voi kun namupalat huomasivat, että heidän takanaan seisoo naisenpuoli vähine ostoksineen niin kovin pahoillaan olivat etteivät aiemmin olleet huomanneet päästää minua edelleen

Ja kun pääsin lopulta autolleni, se päätti olla starttaamatta. Noh, se tekee sitä, ja siihen on omat jipponsa, mutta ai kauhee; kohta lasini takana koputteli kaksi pakettiautollista näitä ranskalaisia hurmureita ja tarjosivat apuaan

Oikein toivoin että autoa olisi täytynyt työntää...olisi se ollut näky!

Haukuin kyllä niille ranskalaiset autot, joihin oma kotteroni kuuluu, ja sain suklaasimmut lopulta uskomaan, että ei, en tarvitse apua. Suomalaisnaisen ja ranskalaisnaisen ero lie ainakin siinä - kun tässä on jo tullut aika monta eroavaisuutta suomalaisiin miehiin - että avasin sitten nokkapellin ja aloin sievästi rukata autoani, kun ranskatar varmaankin olisi räpytellyt ihanaisia silmiään ja antanut herrain auttaa...
En tiä, mutta johan piristi

Ehkäpä tr

ysihuoneen kärjellä

? :